Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 89
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trutnovsko
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dík ...já to vidím podobně.
Raději jsem zainvestoval do Cebie a jsou tam nějak podezřele motané kilometry a bylo to bouchlé na levý bok.
Hodim si poptávku sem na forum.
Raději jsem zainvestoval do Cebie a jsou tam nějak podezřele motané kilometry a bylo to bouchlé na levý bok.
Hodim si poptávku sem na forum.
Naposledy upravil(a) faktotum dne 01 zář 2020 15:42, celkem upraveno 1 x.
_________________
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2435
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Za mě - i v ESA/AAA se prakticky dá najít funkční a nestočené auto, ikdyž je to úkol hodný detektiva. V ESA jsem se nedávno byl podívat a ptal jsem se na teoretický nákup - zda je možné aplikovat reverzní postup jako dělají oni při výkupu a auto si nechat zvednout a ojet jejich měřákem na tloušťku laku. Odpověď byla ANO.
Co se týče stočenin. Stojím si za tím, že AAA auta samy aktivně stáčí - viz prokec zaměstnance v Olmiku 3roky nazpět.
Jinak byl by div, aby se i takovým hajzlíkům v tom objemu aut co točí nedostalo do ruky i normální auto.
Z mého okolí :
Škoda Octavia 1.8i 92Kw - koupená v AAA Olomouc, 10let jezdila jen na běžný servis
Honda Civic 8G 1.8i 103kw - opět AAA Olomouc, zatím po roce vše v pořádku
Škoda Fabia II 1.4i 63kw - koupená v ESA někde u Ústí nad Labem, zatím po 7měsících provozu vše v pořádku až na prasklý dráty vedoucí do pravých dveří (bolest modelu)
VW Passat B5.5 1.8T s LPG - koupený v AAA Zlín - stav auta jako celku naprosto OK, 6let pouze běžný servis, ale hned po nákupu bylo evidentní, že kupujícímu zatajili prasklý radiátor topení a k nápravě se něměli.
Nicméně je nutné brát v potaz, že toto všechno jsou relativně stará a jednoduchá auta. žádné 4x4, automaty atd...Nicméně třeba ten Passat B5.5 už je celkem zrádnej. Zlobí tam nápravy, zlobí tam klimatroniky atd a nic z toho se na té ojetině neobjevilo.
Závěrem ovšem radím - nekupovat tam ani kafe z automatu

Co se týče stočenin. Stojím si za tím, že AAA auta samy aktivně stáčí - viz prokec zaměstnance v Olmiku 3roky nazpět.
Jinak byl by div, aby se i takovým hajzlíkům v tom objemu aut co točí nedostalo do ruky i normální auto.
Z mého okolí :
Škoda Octavia 1.8i 92Kw - koupená v AAA Olomouc, 10let jezdila jen na běžný servis
Honda Civic 8G 1.8i 103kw - opět AAA Olomouc, zatím po roce vše v pořádku
Škoda Fabia II 1.4i 63kw - koupená v ESA někde u Ústí nad Labem, zatím po 7měsících provozu vše v pořádku až na prasklý dráty vedoucí do pravých dveří (bolest modelu)
VW Passat B5.5 1.8T s LPG - koupený v AAA Zlín - stav auta jako celku naprosto OK, 6let pouze běžný servis, ale hned po nákupu bylo evidentní, že kupujícímu zatajili prasklý radiátor topení a k nápravě se něměli.
Nicméně je nutné brát v potaz, že toto všechno jsou relativně stará a jednoduchá auta. žádné 4x4, automaty atd...Nicméně třeba ten Passat B5.5 už je celkem zrádnej. Zlobí tam nápravy, zlobí tam klimatroniky atd a nic z toho se na té ojetině neobjevilo.
Závěrem ovšem radím - nekupovat tam ani kafe z automatu



-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: RK
- Vůz: V70 XC 2.4T automat 2002
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, řeším koupi XC70 a mám pár dotazů.
1) AWD, jedná se o 2002, což znamená visco. Četl jsem o zvedání zadní nápravy na STK atd. To znamená, že je AWD choulostivé? rychlé rozjezdy na semaforech atp. na suché silnici.. na to asi tento systém stavěný není.
Nevím jak zkontrolovat funkčnost, když nebude pršet a nepojedu na louku....
2) Těsnění pod hlavou. Měl jsem C70 T5 a tam kolem 250tis km těsnění odejde u každé. Je to stejné i u 2.4T nebo je motor míň namáhaný a je to OK?
3) Automat. Mám zatím malé zkušenosti. Auto řadí hezky, pocukává někdy při změně režimů a pak mi přišlo, že trochu cukne z 4 na 5.
Celkově mám z automatu bobky, ale zas neočekávám, že odejde ze dne na den. Nikde jsem se zatím nedočetl, zda třeba to cukání může vést k poničení další části převodovky (uvažuji nový olej s proplachem). To občasné cuknutí by mi nevadilo, ale nechtěl bych něco podcenit, co by se aktuálně dalo řešit třeba vyčištěním rozvaděče.
4) na co si dát dále pozor u xc70?
Díky zkušenějším za rady
1) AWD, jedná se o 2002, což znamená visco. Četl jsem o zvedání zadní nápravy na STK atd. To znamená, že je AWD choulostivé? rychlé rozjezdy na semaforech atp. na suché silnici.. na to asi tento systém stavěný není.
Nevím jak zkontrolovat funkčnost, když nebude pršet a nepojedu na louku....
2) Těsnění pod hlavou. Měl jsem C70 T5 a tam kolem 250tis km těsnění odejde u každé. Je to stejné i u 2.4T nebo je motor míň namáhaný a je to OK?
3) Automat. Mám zatím malé zkušenosti. Auto řadí hezky, pocukává někdy při změně režimů a pak mi přišlo, že trochu cukne z 4 na 5.
Celkově mám z automatu bobky, ale zas neočekávám, že odejde ze dne na den. Nikde jsem se zatím nedočetl, zda třeba to cukání může vést k poničení další části převodovky (uvažuji nový olej s proplachem). To občasné cuknutí by mi nevadilo, ale nechtěl bych něco podcenit, co by se aktuálně dalo řešit třeba vyčištěním rozvaděče.
4) na co si dát dále pozor u xc70?
Díky zkušenějším za rady
_________________
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: XC70 D5 MY06 Ocean Race
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Máte někdo zkušenost jak se vlezou 4 děti do 7-místné XC90? Nejsem si moc jistý jak se tam budou zapínat když je to auto tak vysoké nebo jestli tam jdou dozadu vůbec dát autosedačky.
Ještě mám jako alternativu Mercedes Benz R a tam jsem zjistil, že v pohodě a navíc jsou isofixy i v poslední řadě.
Ještě mám jako alternativu Mercedes Benz R a tam jsem zjistil, že v pohodě a navíc jsou isofixy i v poslední řadě.
_________________
Volvo XC70 D5 Ocean Race MY06, D5244T4, automat - Prodáno
Volvo XC70 D5 Ocean Race MY06, D5244T4, automat - Prodáno
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5 - Košíře
- Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Detske sedacky dozadu dat jdou. Ale protoze druha rada se neprisklopi a neposune s detskyma sedackama, byva to orisek. Idealni je dozadu poslat deti dost velke, co nepotrebuji detskou sedacku a samy se pripnou, to potom v pohode prolezou i po jedne strane ve druhe rade. Kdyz se tam daji mensi, musi se tam za nima vlezt, jde to taky, neni to extra pohodlne.
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: XC70 D5 MY06 Ocean Race
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky moc za informace. Až vláda otevře bazary, tak na to musím někam zajet mrknout
_________________
Volvo XC70 D5 Ocean Race MY06, D5244T4, automat - Prodáno
Volvo XC70 D5 Ocean Race MY06, D5244T4, automat - Prodáno
-
Offline
- Příspěvky: 465
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jako všechno se dá, ale pokud potřebuješ převážet 4ks pravidelně, doporučoval bych nějaké velké MPV typu Sharan nebo Galaxy.
-
Offline
- Příspěvky: 592
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj,
zvažuji koupi XC90. Roční nájezd mám cca 20-25 tisíc, denně v provozu, vzdálenosti cca 50-100km/den. Určitě chci automat. R.v. někde kolem 2005-2007 (do cca 200tis. kč). Zajímalo by mě, která motorizace (včetně AT) byla nejspolehlivější. Nepreferuji žádný typ paliva. Můžete poradit?
Děkuji
zvažuji koupi XC90. Roční nájezd mám cca 20-25 tisíc, denně v provozu, vzdálenosti cca 50-100km/den. Určitě chci automat. R.v. někde kolem 2005-2007 (do cca 200tis. kč). Zajímalo by mě, která motorizace (včetně AT) byla nejspolehlivější. Nepreferuji žádný typ paliva. Můžete poradit?
Děkuji
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
-
Offline
- Příspěvky: 592
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jenže sehnat V8 je jako vyhrát v loterii
.
A vlastně ještě jednu podmínku mám - tmavý interiér. Bude to pracovní auto. V8 všechny, co jsem viděl, mají interiér světlý.

A vlastně ještě jednu podmínku mám - tmavý interiér. Bude to pracovní auto. V8 všechny, co jsem viděl, mají interiér světlý.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Online
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já mám tmavý interiér. Jaký máš finanční limit?
-
Offline
- Příspěvky: 592
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jak jsem psal - cca 200 tisíc.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Online
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Promiň uteklo mi to. Jinak to bude řekl bych na zaservisovanou V8 málo. Pokud bych mol k automatů tak určitě 6 kvalt ten se dá vklidu repasovat i když se sypne. A je taky otázka jak na to spěcháš, já jsem hledal rok a půl.
-
Offline
- Příspěvky: 592
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vůbec na to nespěchám. Prostě až mě někdy nějaký cvrnkne do nosu. Jen je pro mě nejdůležitější ta spolehlivost. Jelikož je to pracovní auto, nemůžu si dovolit ho mít každý měsíc v servisu (i když teď mám starýho passata v naftě a tam si všechno, včetně rozvodů dělám sám). Raději vyšší spotřeba, ale bezporuchovost, než lítat za 5 litrů a neustále řešit nějakou svítící kontrolku apod.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já bych hledal dál, oba nic moc výbava ani cena
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Momentum 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já jednu xc90 na prodej dávám... najezd 235800km ... problémy jsou praskly plast sedačky ridicovy sedačky , slabé pistky kapoty, a sem tam zabzuci homokinetak ... na oleji v
Automatu najeto 35tisic řadí celkem dobre ... Sice dovoz Ital bez vyhrevu sedaček ale stařík si vedl historii co kdy měnil ... Dělal zadní brzdy,Komplet rozvody, cistil egr a hlavně nechal udělat vířivé klapky i s motorem, trubkama a vstrikovaci rampu aspoň je to psané v servisce co jsem tak nějak přeložil přes překladač
... já pokračoval komplet přední náprava (geometrie plus nový celorocky) , komplet silentbloky motoru, přední brzdy 340mm Textar, zámek nadrze ... z motoru se dá žrát ... Chtěl jsem 195tisic ... nějaká kosmetika tam je jinak je v hodně slusnem stavu kdyžtak fotky dodám zítra ...
Automatu najeto 35tisic řadí celkem dobre ... Sice dovoz Ital bez vyhrevu sedaček ale stařík si vedl historii co kdy měnil ... Dělal zadní brzdy,Komplet rozvody, cistil egr a hlavně nechal udělat vířivé klapky i s motorem, trubkama a vstrikovaci rampu aspoň je to psané v servisce co jsem tak nějak přeložil přes překladač
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 412
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Promiň, ale mě to nedá...
202k km dovoz do ČR a za 20k km jste to pánovi zase odvezli na výměnu oleje?
Když se podívám na ty výměny tak interval "longlife" 30k nájezd, mezi některýma dokonce 2 roky interval..
Já vím, papír snese všechno.
202k km dovoz do ČR a za 20k km jste to pánovi zase odvezli na výměnu oleje?
Když se podívám na ty výměny tak interval "longlife" 30k nájezd, mezi některýma dokonce 2 roky interval..
Já vím, papír snese všechno.

_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A jednou propiskou? Nebo to psal dodatečně z nějakých jiných záznamů?
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Momentum 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dovoz sem je 232tisic ... já dopsal tou modrou ... jsem rad ze aspoň něco ... vzhledem k tomunze ani italského volvo si nevede záznamy servisu ... neřeším barvu propisky ale podívám se a vidím ze to co je psané odpovida ... takze papir můžeš snést všechno ale za 130mi někteří nabízejí ho fakt neprodam když vidím ze s najezdem 360tisic se prodavaj za dvě kila a dalších 60to jeste slupne
Bud ho dam v tomhle stavu nebo do nej dalších 30nasypu ale pak tomu bude odpovídat i cena
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Momentum 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já na předchozím autě namotal za rok 29tisic ... takze nějaký dvouletý interval je celkem ok když za rok udělal 15tisic proč ne ...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 412
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Omlouvám se, místo 232k jsem to rozpoznal jako 202k.
Ale to nic nemění na tom, že právě s tím nízkým nájezdem, asi teda krátké trasy po městě do obchodu a zpět je ten "very very longlife" interval docela špatně. Proč? Otevři si dobré pití a začti se zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=54728&start=375
Většina kvůli tomu dá od auta ruce pryč.
Ale to nic nemění na tom, že právě s tím nízkým nájezdem, asi teda krátké trasy po městě do obchodu a zpět je ten "very very longlife" interval docela špatně. Proč? Otevři si dobré pití a začti se zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=54728&start=375
Většina kvůli tomu dá od auta ruce pryč.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Momentum 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Krátké trasy ? Na bazosi jsou xc90 z roku 2006-2008 s najezdem do 160tisic i nižší ... tohle je podezřele ne výměna oleje po dvou letech u nájezdu 235tisic ... výfuk je čistý bez saze a klidnější diesel jsem snad neměl ... takze v tom problém nevidím ... znám člověka co dela olej jednou za 4 roky ...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 412
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To je 1250km/měsíc. To ti najedu po městě couračkama domov-práce-obchod-domov, sem tam vedlejší dědina.JackDms píše: 05 led 2021 20:19 Já na předchozím autě namotal za rok 29tisic ... takze nějaký dvouletý interval je celkem ok když za rok udělal 15tisic proč ne ...
Ale komu není rady, tomu není pomoci.
Hodně štěstí s prodejem přeji.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
-
Offline
- Příspěvky: 5746
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ital bez výhřevu. To fakt věříš tomu číslu na tacho ? V průměru to je 12 000 za rok. Za mě na naftu málo. Navíc ten interier vypada dost jetě.
tady máš benzín + LPG V70 AWD: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=74393 která odpovídá tomu co je teď na trhu. Provozní náklady podobné, cena oprav podle mě stejná ne li nižší. Výkon větší. Zvuk motoru jinde.
tady máš benzín + LPG V70 AWD: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=74393 která odpovídá tomu co je teď na trhu. Provozní náklady podobné, cena oprav podle mě stejná ne li nižší. Výkon větší. Zvuk motoru jinde.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
nemůžeš si dát za cíl 200k km u 15 let starého auta
buď to bude stočenka nebo něco dojebanýho krátkýma trasama, nebo oboje
koukej spíš po stavu, provedeném servisu a opravách, než po číslu na tachu
třeba tohle vypadá od pohledu mnohem líp:
https://auto.bazos.cz/inzerat/129418127/volvo-xc70-4x4-24-136kw-2006.php
trojková třeba: https://auto.bazos.cz/inzerat/128589581/volvo-xc70-24d-awd.php
buď to bude stočenka nebo něco dojebanýho krátkýma trasama, nebo oboje
koukej spíš po stavu, provedeném servisu a opravách, než po číslu na tachu
třeba tohle vypadá od pohledu mnohem líp:
https://auto.bazos.cz/inzerat/129418127/volvo-xc70-4x4-24-136kw-2006.php
trojková třeba: https://auto.bazos.cz/inzerat/128589581/volvo-xc70-24d-awd.php
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé