Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 193
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#576 Otázka, na kterou neznám odpověď
Hlavně operáky byly hrozně podstřelený, pak se začali hojit na "poškození" auta a s tim rostou i pojístky. Je fajn mít auto na rok, ale ideální stav je s ním zustat v garáži. To je potom tam dulek, tam škrabanec, tam škrabnute kolo, tam narazník. Pane to jsou 3 pojistné události 5000Kč každá plus 1%.
Já je chápu chtějí to auto v TOP stavu, aby ho mohli dobře prodat, ale člověk když to spočítá tak už to tak výhodné není.
Já je chápu chtějí to auto v TOP stavu, aby ho mohli dobře prodat, ale člověk když to spočítá tak už to tak výhodné není.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 150
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#577 Otázka, na kterou neznám odpověď
Hlavne koupit auto po operaku? odvazny
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 90
- Příspěvky: 2148
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#578 Otázka, na kterou neznám odpověď
Měl tady někdy někdo Opel Omega B MV6 3.0 ? Omegu obecně +/- znám, ale s MV6 jsme to nikdy neměli. A hlavně já pamatuju Áčko, B jsme měli v rodině jen jednu a strejc hořce zaplakal, když dělal hlavy.
Zítra se jedu podívat na jeden pelech. Je to automat .- čtyřstupňovej GM a troufám si tvrdit, že konstrukčně nebude daleko od toho co má uživatel zvedavec ve své S80 2.9i - řadí prý skvěle teplej i studenej
Motor je : "po opravě hlav za 35 tisíc" - co přesně a v jakém rozsahu se na tom před těmi 2 lety a cca 500km dělalo se asi nedozvím
Auto 2 roky de facto výhradně stojí - kde a jak se dozvím asi až zítra.
Rez prý prakticky NULA.
Auto stojí tolik, že nemá absolutně smysl se bavit o vadách laku, případně jestli jde, nebo nejde klima...V jedné hospodě u nás ve městě jde koupit lahev rumu 3x dražší, než tohle auto.
Stav rozvodů majitel nezná - vím, že na to byly ty auta choulostivé a já je dělat rozhodně nebudu = musím omrknout na místě stav, který budu muset posoudit jen podle stavu řemene
Jedná se mi o to, jestli si mám pohlídat něco naprosto zásadního mimo výše uvedené.
Chci to jako letní auto na uspokojení potřeby vlastnit ještě chvíli, než ty auta vymizí ze světa takového dinosaura. Táta měl podobných aut hromady, já nikdy ani jedno. STK má do léta. Pokud mi to vydrží 2 roky, spokojeně to pak odvezu na vrakáč. Předpokládám, že s tím nenajedu za 2 roky víc, než asi 8000Km. Možná ani to ne.
Já se obávám prakticky jen toho, že mi někde rochne přední péro (protože to u dlouhodobobě nepoužívaných aut dobře znám...) a po zprovoznění se začnou projevovat úniky všeho a všude.
Díky za každou směrodatnou radu z praxe,
Zítra se jedu podívat na jeden pelech. Je to automat .- čtyřstupňovej GM a troufám si tvrdit, že konstrukčně nebude daleko od toho co má uživatel zvedavec ve své S80 2.9i - řadí prý skvěle teplej i studenej
Motor je : "po opravě hlav za 35 tisíc" - co přesně a v jakém rozsahu se na tom před těmi 2 lety a cca 500km dělalo se asi nedozvím
Auto 2 roky de facto výhradně stojí - kde a jak se dozvím asi až zítra.
Rez prý prakticky NULA.
Auto stojí tolik, že nemá absolutně smysl se bavit o vadách laku, případně jestli jde, nebo nejde klima...V jedné hospodě u nás ve městě jde koupit lahev rumu 3x dražší, než tohle auto.
Stav rozvodů majitel nezná - vím, že na to byly ty auta choulostivé a já je dělat rozhodně nebudu = musím omrknout na místě stav, který budu muset posoudit jen podle stavu řemene
Jedná se mi o to, jestli si mám pohlídat něco naprosto zásadního mimo výše uvedené.
Chci to jako letní auto na uspokojení potřeby vlastnit ještě chvíli, než ty auta vymizí ze světa takového dinosaura. Táta měl podobných aut hromady, já nikdy ani jedno. STK má do léta. Pokud mi to vydrží 2 roky, spokojeně to pak odvezu na vrakáč. Předpokládám, že s tím nenajedu za 2 roky víc, než asi 8000Km. Možná ani to ne.
Já se obávám prakticky jen toho, že mi někde rochne přední péro (protože to u dlouhodobobě nepoužívaných aut dobře znám...) a po zprovoznění se začnou projevovat úniky všeho a všude.
Díky za každou směrodatnou radu z praxe,
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#579 Otázka, na kterou neznám odpověď
Kamarádka to měla a hodně chválila když... Neváhej a kup.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#580 Otázka, na kterou neznám odpověď
Tuhle (S)Oplí Omegu jsem chtěl, než jsem byl uvrtán do Volva. Kára to je fajná a ještě má poháněnou správnou nápravu!
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 90
- Příspěvky: 2148
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#581 Otázka, na kterou neznám odpověď
U tak staryho auta navic se znamym automatem a teoreticky choulostivym motorem tim spise po 2letw odstavce je problem vlastne vsechno. Teoreticky. A pak taky teoreticky ne a kolikrat nekdo bez popsanych jevu vytahne po 10letech z travy auto a pp vymene oleje a filtru jezdi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 222
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#582 Otázka, na kterou neznám odpověď
Kámoš to hodně chválil, měl jich několik. Ale že by Opl nerezl, to se mi nechce nějak věřit...
PS: u nás ve městě jezdí jedna na LPG, jako taxík a protože LPG kurví motory jak víme, tak to auto má na hrbu 1,2 mega...
PS: u nás ve městě jezdí jedna na LPG, jako taxík a protože LPG kurví motory jak víme, tak to auto má na hrbu 1,2 mega...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 286
- Příspěvky: 4773
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#583 Otázka, na kterou neznám odpověď
Nebydlí někdo kolem Říčan a okolí, kdo má soustruh? Potřebuju zvětšit středovou díru v podložkách pod zadní kola...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 270
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#584 Otázka, na kterou neznám odpověď
Jaký to má velký průměr? Je to z duralu? Zvládne to MNa?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 286
- Příspěvky: 4773
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#585 Otázka, na kterou neznám odpověď
Řekl bych hliník, potřebuju průměr 65mm(vnitřní)
Venkovní průměr 150mm...
Venkovní průměr 150mm...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 270
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#586 Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak to by neměl být problém. Jestli chceš, tak se zastav.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 296
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#587 Otázka, na kterou neznám odpověď
Nazdar tak nějak ve mě zraje myšlenka, že bych se chtěl stát plnohodnotným krabicářem. Má tohle smysl?
https://auto.bazos.cz/inzerat/127672106/volvo-740-gle.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/127672106/volvo-740-gle.php
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 286
- Příspěvky: 4773
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#588 Otázka, na kterou neznám odpověď
Nemůžu najít to téma o traktorech, nevěděl by prosím někdo?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#591 Otázka, na kterou neznám odpověď
Vapík, jestli chceš kupovat krabici, tak si udělej někdy vejlet ke mě, ukážu ti, svezeš se, pokecáme. Protože už jsem viděl příliš mnoho lidí, který koupili hrozný střepy, protože netušili, jak se má takový auto chovat a jak má vypadat. Vše přisuzovali věku a konstrukci, ale ve výsledku to bylo jen zanedbaný a dobitý autíčko. Ale blejskalo se, to jo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#592 Otázka, na kterou neznám odpověď
Mel a byl to jeden z nejlepsich atmosferickych motoru, co sem mel. Litalo to jak hovado, AT radila pekne. Pohodlny auto, kterym se suprove litalo...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 90
- Příspěvky: 2148
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#593 Otázka, na kterou neznám odpověď
No..Tak to jsem jel v už hodně unaveným kusu - zas nějaký peklo mi to teda nepřišlo. Což by asi dle dýmu z ventilovýho víka a olejové měrky mohlo svědčit o tom, že komprese daného motoru už neměla tovární hodnotu Ikdyž parametrově je to 0-100 za cca 8,5 (nové auto), takže 20letá ojetina možná s vypětím všech sil za 10 a to je údaj nebezpečně blízko tříválcové Fabii 1.4Tdi 66kw Ten dojem rychlosti u Omegy dělá zřejmě hlavně to, že to auto je těžké a když už to vystřelí vpřed, tak to vypadá, že se to hýbe svižně.
Nevím.A je to jedno. Jelo se s tím příjemně a na tom jediném záleží... S tím automatem jsi něco dělal ? Řešil olej, nebo tak ? To bude beztak ten stejný GM co má S80 I...bych se nedivil.
Nevím.A je to jedno. Jelo se s tím příjemně a na tom jediném záleží... S tím automatem jsi něco dělal ? Řešil olej, nebo tak ? To bude beztak ten stejný GM co má S80 I...bych se nedivil.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#594 Otázka, na kterou neznám odpověď
Jiříku to asi nebude, protože omega je RWD a S80 FWD
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 296
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#595 Otázka, na kterou neznám odpověď
Díky za nabídku, časem bych ji využil. Krabici bych chtěl, ale ještě chvilku musím počkat než se mi uvolní prostory.Urvanej píše: ↑21 pro 2020 13:05 Vapík, jestli chceš kupovat krabici, tak si udělej někdy vejlet ke mě, ukážu ti, svezeš se, pokecáme. Protože už jsem viděl příliš mnoho lidí, který koupili hrozný střepy, protože netušili, jak se má takový auto chovat a jak má vypadat. Vše přisuzovali věku a konstrukci, ale ve výsledku to bylo jen zanedbaný a dobitý autíčko. Ale blejskalo se, to jo.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#596 Otázka, na kterou neznám odpověď
Jsi kdykoliv vítán, třeba trefíš dobu, kdy budu zrovna prodávat, bejvá to tak jednou ročně
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 195
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
#598 Otázka, na kterou neznám odpověď
furt mi vrtá hlavou:
1) proč má autokelly takové ceny jaké má? tj. jinde se dá koupit za 30-50% cen autokelly
2) proč mají autoservisáci takové ceny dílů a proč to montují s takovou marží, když vám řeknou, že v kelly to mají za xx a dají mi slevu 10% z xx (sami mají 50% z xx), proč potřebují takové marže na dílech? ať si řeknou 500-600/h práce, ale proč takové marže?
1) proč má autokelly takové ceny jaké má? tj. jinde se dá koupit za 30-50% cen autokelly
2) proč mají autoservisáci takové ceny dílů a proč to montují s takovou marží, když vám řeknou, že v kelly to mají za xx a dají mi slevu 10% z xx (sami mají 50% z xx), proč potřebují takové marže na dílech? ať si řeknou 500-600/h práce, ale proč takové marže?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 360
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
#599 Otázka, na kterou neznám odpověď
V dílech je to podle mne to samé, jako v barvách... Prodávali jsme se šílenými maržemi, protože trh je zvyklý na to, že každý dává slevy... 30% bylo minimum, max 50%
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek