A jazdce okna máš vymenené ?
Je to oprava na obe okna za 100kč a polhodku až hodku času Potom poriadne promáznout a reset cez Vidu. Mám FL P2 a reset tlačítkami mi nefunguje vôbec.
Pongo píše: 03 pro 2020 16:12
A jazdce okna máš vymenené ?
Je to oprava na obe okna za 100kč a polhodku až hodku času 8) Potom poriadne promáznout a reset cez Vidu. Mám FL P2 a reset tlačítkami mi nefunguje vôbec.
Pongo píše: 03 pro 2020 16:12
A jazdce okna máš vymenené ?
Je to oprava na obe okna za 100kč a polhodku až hodku času Potom poriadne promáznout a reset cez Vidu. Mám FL P2 a reset tlačítkami mi nefunguje vôbec.
Ano to je ono. Ja to mám z MLparts snáď za 23kč/kus tuším Len by som teda nedoporučoval sa držať doslovne videa. Týpek z nového bežca vybere tú drátenú závlačku. Naspäť to ide sakra tažko Treba ju tam nechať a čep tam uplne v pohode naskočí aj bez toho aby sa vyberala. Treba si prstom pridržať lištu zo zadu aby sa tlakom náhodou neohla ale to už dopne aj menej skúsením
Nedoporučuji ty vodítka kupovat od pochybných výrobců. V dost případech to budete brzy řešit znova. Ideálně origo Volvo či BMW - díl je shodný (mají to i v autokelly), který nevyjde o moc dráž. Kupoval jsem ho snad za 80 korun.
Bakly píše: 09 pro 2020 23:32
Nedoporučuji ty vodítka kupovat od pochybných výrobců. V dost případech to budete brzy řešit znova. Ideálně origo Volvo či BMW - díl je shodný (mají to i v autokelly), který nevyjde o moc dráž. Kupoval jsem ho snad za 80 korun.
A sú to tie origo modré ? Ked som to menil tak v obchode mali všetko biele v cenových reláciach 16-60kč za kus. Bez tak to všetko ide z jednej linky či je to Febi alebo Starline, takže som bral tie najlacnejšie Keby sa našli niekde origo modré, a vedel by som že sa za rok nerozpadnú tak by som si priplatil
Chlapi začalo aj mne blbnut okno. Spustim okno trebárs do polovice a keď potom tuknem do vypínača na zavretie tak okno vide až hore ale tam sa nezastaví a vráti sa naspäť presne do miesta kde bolo predtým. Doteraz to fungovalo krásne. Nedá sa to nejak nastaviť? Mal auto syn požičané a odvtedy to takto to robí.
Máš v prdeli tie plastové jazdce, jak som písal už predtým... Síce to skalibruješ, ale tým že je ten bežec prasknutý, tak má zakaždým ten hardstop niekde inde v závislosti od tej praskliny a nesedí mu to s uloženou polohou.
Vymeniť, skalibrovať ideal cez Vidu a máš pokoj.
Taky jsem řešil jak na kalibraci oken - automatické otevírání/zavírání mi přestalo fungovat po odpojení baterie. Nakonec jsem našel funkční návod, přímo na stránkách Volva.
Začíná se se zavřenými okny. Tlačítkem v manuálním módu (první pozice) se třikrát po sobě snažit okno vytáhnout. Tím dojde ke kalibraci okna a od této chvíle automatika funguje bez problémů. Samozřejmě je nutné to udělat u každého okna zvlášť. Oproti různým někdy až šíleným postupům je toto naprosto primitivní a hlavně funkční
chtěl jsem se prosím zeptat. Jedná se o XC90, r.v. 2014, nafta. Kamarád si to čerstvě koupil.
Auto jsem připojil na VDASH, chtěl vědět případné závady. Udělal jsem i kalibraci oken, vše v pohodě... Jenomže levé přední okno, když ho chce dát dolů zmáčkne tlačítko a sjede o kousek, zastaví se. Musi se to opakovat, dokud nesjede. Nahoru pak vyjede samo.
Co se přihodilo, nebo jsem udělal špatně nevím, vše jinak funguje.
Ahoj. Mně nic jiného nefungovalo, než odpojení napájení jednotky dveří (XC90 2013)
1) spínačka do polohy II,
2) vytáhnout okénko nahoru,
3) vyndat pojistku dveří (nebo odpojit aku, dle chuti) a vypnout zapalování, počkat půl minuty,
4) vrátit pojistku, zapnout spínačku do polohy II
5) nyní nefunguje automatika, musí se stáhnout okénko úplně dolů a následně vytáhnout úplně nahoru přes první polohu ovládání okna,
6) teď už bude fungovat automatika přes druhou polohu.
Pojistka předních dveří je vlevo u řidiče, pátá shora levé dveře a šestá shora pravé dveře. Nevím, jestli to tak mají všechna starší Volva, je to popsáno pod deklem pojistek.