Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Tak opravuju: je cítit rozdíl, jestli do nich jde podtlak, nebo ne. Dneska ráno jsem je zkusil připojit přímo na vývěvu a nešlo s tím jet. Se studeným motorem to na volnoběh drnčelo brutálně a rezonovalo to i v otáčkách za jízdy. Takže jsem to zapojil zase zpět na ventil a je to už zase normálně nesnesitelný
Jinak intenzita vibrací se stále mění a je možné, že je to právě dáno tím, kolik podtlaku do těch silentbloků zrovna jde. Asi ty silentbloky vyměním, pode mě jsou ty Lemfordery tvrdý šmejdy. Bylo by lákavý tam dát Corteco, na Autodílos za cca 3600 Kč oba, jenže aby to pomohlo a nebylo z bláta do louže... Originály jsou 31262155 a 30680751 za 3417 Kč každý, včetně DPH, což je sice 2x více, ale mohla by to být aspoň jistota.
Jenže originál corteco a druhovýroba corteco může být něco úplně jinýho, navíc když stojí půlku.
No prvně vyměním ventil, protože mě přijde, že tam pouští podtlak zcela náhodně
Já mám podtlaky Corteco. Ty jsem vyměnil jako první a změna nebyla. Vibrace začaly až po výměně těch ostatních. Navíc jsem zjistil, že jsem neměl zapojenou hadičku do ventilu už od předchozího majitele. jestli kvůli špatným silasům, nebo ventilu netuším. Vibrace se zlepšily jen trochu, jedině kde je velkej rozdíl, tak při zhasnutí motoru, bez podtlaku se to hrozně zaklepalo, teď je to normální. Ale co ještě pozoruju, tak hroznej hluk, hučení, rezonance. Jestli je to nějakou frekvencí těch vibrací či co....
kuntík píše: ↑10 lis 2020 13:03
jedině kde je velkej rozdíl, tak při zhasnutí motoru, bez podtlaku se to hrozně zaklepalo
To jsem měl taky hodně. Už jsem myslel, že je kaput dvouhmota. Šel jsem po podtlaku a byla špatně nasazená hadička v předním silentbloku. Teď to chcípá normálně.
kuntík píše: ↑10 lis 2020 13:03
Vibrace se zlepšily jen trochu, jedině kde je velkej rozdíl, tak při zhasnutí motoru, bez podtlaku se to hrozně zaklepalo, teď je to normální. Ale co ještě pozoruju, tak hroznej hluk, hučení, rezonance. Jestli je to nějakou frekvencí těch vibrací či co....
Jo! To je přesně jak s Hajným píšeš, při zdechnutí zarachtá jak dvouhmota, jinak ty šílený rezonance, hučení, dunění - ono to objektivně není ani moc hlasitý, ale je to taková specifická frekvence, že mám pocit, že z toho zešílím ten ventil vyměním, protože se chová divně, podtlaky mám zapojený dobře, hadičky nový měsíc.
Bylo by zajímavý takto porovnat vibrace jednotlivých volvo motorů. Řekněme po zahřátí na provozní teplotu. Pokud by to mohlo být zajímavé, je to na samostatný topic.
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
jirkaTDI píše: ↑10 lis 2020 11:17
Jenže originál corteco a druhovýroba corteco může být něco úplně jinýho, navíc když stojí půlku.
Ámen pokiaľ origo stojí cca 3tis, tak nieje čo riešiť. Mňa stály tie Corteca 2 a niečo a aspom má potom človek na dalších 250tkm klid. Základ je ale vymeniť všetky!
powl píše: ↑10 lis 2020 12:21
jasemse namichnul a dal sem dnes vstriky do diesel servisu...
Mali nejakú zlú hodnotu ? napr zlý prepad ?
jirkaTDI píše: ↑10 lis 2020 11:17
No prvně vyměním ventil, protože mě přijde, že tam pouští podtlak zcela náhodně
Mal som vyvedenú cez T-spojku hadičku do kabíny na manometer. Pri 1500RPM to skočí z cca 0.8bar na 0bar. Možno by stačilo to najskôr zmerať, kým kúpiš druhý
Pongo píše: ↑10 lis 2020 15:56
Mali nejakú zlú hodnotu ? napr zlý prepad ?
Prepad jsem nezkoumal ale ve VIDE jsem videl ze 4 vstriky maji male plusove hodnoty a jeden velkou minusovou (nebo naopak? uz nevim), navic to po studenem startu prvnich par vterin obcas zakucka
_________________ V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
Bylo by zajímavý takto porovnat vibrace jednotlivých volvo motorů. Řekněme po zahřátí na provozní teplotu. Pokud by to mohlo být zajímavé, je to na samostatný topic.
Je to malá sklenička od přesnídávky. Každej to může nahrát
Pongo píše: ↑10 lis 2020 15:56
Mali nejakú zlú hodnotu ? napr zlý prepad ?
Prepad jsem nezkoumal ale ve VIDE jsem videl ze 4 vstriky maji male plusove hodnoty a jeden velkou minusovou (nebo naopak? uz nevim), navic to po studenem startu prvnich par vterin obcas zakucka
Chápu, mali velké korekce.
raolsa píše: ↑10 lis 2020 17:01
Pokud nemáš nahranou poslední verzi sw, tak ti Vida bude házet tyhle nesmyslný hodnoty.
Tipnu si, byl to 4 vstřik?
Tohle ukazuje len Euro 3, pred SW upgrade. E4 by už malo byť OK.
BTW nechával som naceniť upgrade SW E3 (aby to ukazovalo normálne hodnoty) + reset adaptaci vstriku vo Volve. Cca 3tis Kč.
PetrXC70 píše: ↑11 lis 2020 12:32
Ucpaný, to znamená špatná nafta???
tezko rict...auto ma najeto 265 tkm skutecnych, od nova jezdi v CR a na vstriky jeste nikdo nesahnul...takze proste asi zub casu + ceska nafta...kdo vi
jinak "pricpany" je muj vyraz...pan odborne rikal "nizke davky"
_________________ V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci