Ahoj, řeším nějakou dobu problém s motorem. Bezel velmi spatne. Chyba (misfire) na 3 valci. Vymena svicek (origo) v servisu, poté chyby na valcích 1,3 a 5. Zkontroloval jsem civky, popraskane-vymena probehla hned zahy. Doufal jsem, ze se to tim vyresi. Bohuzel ne. Ze servisu (AV dily) byl i tip na vstrik. Mam LPG, coz me umoznilo jet na vstriky z plynu a zkusit, zda se chod motoru zlepsi. Bohuzel to nepomohlo.
Poslední dvě věci co mě napadají je varna svíčky a nebo kabely k civce. Má někdo ještě nějaký nápad? Trochu mě dochází nervy
_________________ Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Ta chyba - misfire, me prijde divny, ze se ta chyba prestehovala. To bych tipoval na nejakou kabelaz.
Svicky a civky muzes teoreticky overit tim, ze je prohodis na jiny valec a mela by se s tim prehodit i zavada, resp opacne, by mel zacit valec fungovat se zdravou svickou a civkou. Pokud civka a svicka ze “spatneho“ valce bude fungovat jinde, pak by to mohlo sedet na kabely nebo vstrik. Stejne tak lze ozkouset i vstriky - akorat to bude casove vopruz. Kabelaz by mozna sla nejak promerit. Jeste me napada kabel ke vstriku.
Predpokladam, ze tlaky mas zmerene, aby tam nahodou nebylo upalene sedlo ventilu.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Měl jsem taky občas chybu missfire na prvním válci a skončilo to podpáleným ventilem.
Auto do poslední chvíle jezdilo normálně, asi rok.
Zkus nastartovat a vzadu u výfuku si poslechnout jestli se neozývá takové sykání.
No a změřit ty tlaky, no.