Měření hluku vašeho Volva
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#1 Měření hluku vašeho Volva
Po pěkné diskuzi nad hlučností auta chci založit topic, kde budeme uchovávat přesně kalibrované měření našich aut. (Vtip) je to funny mereni.
Postup:
1) Stáhněte si aplikaci pro měření hluku do telefonu
2) Vypněte klimatizaci, radio, ventilátory a jiné pazvuky, počkejte až spadnou volnoběžné otáčky.
3) Aplikaci spusťte (Použil jsem Sound meter) a položce ruku s telefonem na palubní desku. Druhé měření udělejte venku na kapotě automobilu
4) Po chvíli udělejte screenshot. Odečtěte hodnotu "min"
5) Screenshot u příspěvku není povinný
První měření - Druhé měření - Nick - Auto - Pozn.
40.7db - 48.1db - Warcz - V70 II 2.5T - Bez úpravy
Postup:
1) Stáhněte si aplikaci pro měření hluku do telefonu
2) Vypněte klimatizaci, radio, ventilátory a jiné pazvuky, počkejte až spadnou volnoběžné otáčky.
3) Aplikaci spusťte (Použil jsem Sound meter) a položce ruku s telefonem na palubní desku. Druhé měření udělejte venku na kapotě automobilu
4) Po chvíli udělejte screenshot. Odečtěte hodnotu "min"
5) Screenshot u příspěvku není povinný
První měření - Druhé měření - Nick - Auto - Pozn.
40.7db - 48.1db - Warcz - V70 II 2.5T - Bez úpravy
- Přílohy
-
- 2019-09-03 21.49.17.jpg (66.45 KiB) Zobrazeno 926 x
-
- 2019-09-03 21.48.36.jpg (66.92 KiB) Zobrazeno 926 x
Naposledy upravil(a) Warcz dne 04 zář 2019 08:53, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#2 Měření hluku vašeho Volva
To by možo išlo, ale len za podmienky merania jedným a tým istým telefónom/zariadením alebo totožným telefónom/zariadením (aspoň približne blízkej či tej samej výrobnej série zariadenia) a s tou istou aplikáciou za štandardných postupov, alebo po skalibrovaní si vlastných súprav. Inak neviem ako by bolo možné robiť presne kalibrované merania nekalibrovanými zariadeniami a postupmi.Warcz píše:... přesně kalibrované měření našich aut.
Naviac v prípade merania hluku vonku auta by sa to muselo robiť na tom istom mieste (voľný terén, odrazy zvuku od blízkych predmetov, domy, stena...) a pri tej istej polohe telefónu (smerovosť mikrofónu).
Inak by som to bral len ako funny meranie na pobavenie sa a zistenie rozptylu hôdnôt naprieč motorizáciami, zariadeniami na meranie, softvérmi, postupmi a republikami, či ako hon na nejaké málo hovoriace čísla. Alebo by som aspoň z textu tejto zábavnej aktivity vypustil formuláciu "přesně kalibrované měření"
Naposledy upravil(a) IgorS dne 03 zář 2019 23:16, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#3 Měření hluku vašeho Volva
Nestačilo pouze vypreparovat příspěvky zabývající se odhlučnění z galerie PetrXC70?
Tohle přece vůbec nemusí být jen o benchmarkovani.
Poznatky z odhlučnění, postupy, použité materiály a na nich naměřené snížené hodnoty hlučnosti. To byl můj původní point.
Viz moje zjištění, že dodatečně vytlumit STP na kapotě ještě pomocí Gladen Aero Wave nemá moc smysl.
Tohle přece vůbec nemusí být jen o benchmarkovani.
Poznatky z odhlučnění, postupy, použité materiály a na nich naměřené snížené hodnoty hlučnosti. To byl můj původní point.
Viz moje zjištění, že dodatečně vytlumit STP na kapotě ještě pomocí Gladen Aero Wave nemá moc smysl.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#4 Měření hluku vašeho Volva
To byla ironie. Je mi jasne, ze to je mereni +- autobus. Neco jako 100-160km protoze to tam taky ovlivnuje hodne externich veci.IgorS píše:Alebo by som aspoň z textu tejto zábavnej aktivity vypustil formuláciu "přesně kalibrované měření"Warcz píše:... přesně kalibrované měření našich aut.
Ano cilem je dostat sem vse okolo odhlucneni s nejakym navodem jak merit pro nekoho kdo to najde treba po pul roce, tak si precte jak na to a udela si mereni.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#5 Měření hluku vašeho Volva
Potom je to dobré ako návod na získanie nejakých čísel na displayi telefónu.Warcz píše:Je mi jasne, ze to je mereni +- autobus.
Z nadpisu témy "Měření hluku vašeho Volva" a opisu v úvode i postupu, podľa mňa teda, nevyplýva že by sa to malo týkať odhlučnenia.Warcz píše:Ano cilem je dostat sem vse okolo odhlucneni ...
Ale hor sa bratia do meraní!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 Měření hluku vašeho Volva
Kterou aplikaci?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#7 Měření hluku vašeho Volva
Použil jsem Sound Meter ale nechci aby to vyznělo jako reklama na aplikaci, tak jsem záměrně žádnou nepsal. Doplním.
PS: třeba to dopadne tak, že na dalším Volvosrazu uděláme stan na měření hluku ))
PS: třeba to dopadne tak, že na dalším Volvosrazu uděláme stan na měření hluku ))
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 360
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
#8 Měření hluku vašeho Volva
IMHO pokud už měřit hluk, tak to má smysl pouze u těch, kteří se rozhodli odhlučnit, měření steným telefonem a programem na stejném místě za stejných podmínek před a po odhlučnění. S popisem, co vše kde, jak, s jakým materiálem a za kolik. Potom si případní další zájemci o odhlučnění mohou vybrat, jakou cestou půjdou, jestli vůbec, dražší, služitější, jednodušší za cenu nižšího odhlučnění apod.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#9 Měření hluku vašeho Volva
Ahoj nechci vám do toho kafrat, ale můžete k tomu měřit i frekvenční spektrum. Orientačně můžete použít aplikaci od Continentalu (VIProtect).
A další studijní materiál zde:
https://www.contitech.de/antivibration/en-GL/Theorie?site2open=Schwingmetall
A další studijní materiál zde:
https://www.contitech.de/antivibration/en-GL/Theorie?site2open=Schwingmetall
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#10 Měření hluku vašeho Volva
Jinak v práci to měříme v tomhle s celkem rozsáhlým záznamem měření v Dewesoftu.
http://avmvision.eu/cs/bezdozvukove-komory/
No a když se ladí hluk na operátora stroje tak zlepšení o 2-3 decibely je vcelku hodně velký a zásadní úspěch. Také záleží na jaké otáčky cílíte.
Co funguje na volnoběh nemusí fungovat v pracovních otáčkách.
http://avmvision.eu/cs/bezdozvukove-komory/
No a když se ladí hluk na operátora stroje tak zlepšení o 2-3 decibely je vcelku hodně velký a zásadní úspěch. Také záleží na jaké otáčky cílíte.
Co funguje na volnoběh nemusí fungovat v pracovních otáčkách.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#11 Měření hluku vašeho Volva
Hluk různých aut a motorizací může být taky zajímavá informace i pro případné zájemce o koupi vozu. Stejně tak, když potom někdo například udělal odhlučnění za XY a hodnota klesla na XYdb... Chápu, že se na to díváte skepticky, ale pokud porovnáváme zrychlení aut, proč neporovnáme i hlučnost uvnitř, nebo velikost kufru. To jsou stejně důležité parametry a ideální do sekce "o všem možném:-)"
Já byl třeba nemile překvapen, když jsem jel V70 D5 P2 FL AWD jak ta nafra přenášela hluk do interieru. O mém benzínu skoro nevím a tam mě ta hlučnost opravdu překvapila.
Já byl třeba nemile překvapen, když jsem jel V70 D5 P2 FL AWD jak ta nafra přenášela hluk do interieru. O mém benzínu skoro nevím a tam mě ta hlučnost opravdu překvapila.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Prysk
- Vůz: V70 II D5 MY 03, stage II, EGR off
#12 Měření hluku vašeho Volva
...tak já mám teď "nový" poznatek - výměnou silentbloků dojde ke snížení hlučnosti
Starý poznatek je, že s přibývajícím věkem řidiče se auto jeví jako tišší a tišší
Starý poznatek je, že s přibývajícím věkem řidiče se auto jeví jako tišší a tišší
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#13 Měření hluku vašeho Volva
Hlučnosť auta = hluk v interiéri na voľnobehu, keď auto stojí, ma v podstate nezaujíma. Neodhlučňujem auto kvôli tomu aby som potlačil zvuk motora ako by to bol jediný rušivý hluk = zdroj hluku alebo aby som mal nejaké fajné číslo. Auto na voľnobehu nepoužívam ako hudobnú posluchovú miestnosť. Preto ani také meranie mi je nanič. Navyše nejde len o úroveň hluku ako takú ale aj intenzitu hluku v rôznych frekvenciách. Nejde o prístroje ale o človeka a tomu vadia rôzne spektrá frekvencií rôzne.
Avšak ak o tom budeme uvažovať dynamicky, počas chodu auta, chodu motora vo vyšších otáčkach, prúdení vzduchu okolo vozidla, aerodynamike karosérii či hluku od valivého odporu pneumatík, ich dezénu, okolitých áut vo vedľajších pruhoch, atď., prakticky sa dostaneme do reálnej prevádzky auta a teda aj do iných úrovní rušivého hluku aj iných zdrojov hluku rozložených v zvukovom spektre.
Chcem len napísať, že aj odhlučňovacie materiály majú veľmi rozdielne frekvenčné charakteristiky tlmenia, rovnako ako veľmi rozdielne charakteristiky majú aj zdroje v aute alebo na auto pôsobiace. Nehovoriac o rezonančných frekvenciách veľkých plechových plôch karosérie atď.
Ako príklad uvediem odhlučňovacie materiály interiérových sadrokartónových podhľadových systémov, ktoré isto všetci poznáte na znížených stropoch interiérov. Pri rôznych frekvenciách dosahujú rôzne úrovne tlmenia = koeficientu akustického prestupu.
V praxi sa zvuk aj odráža a tak tlmiť len cestu priameho prestupu od zdroja zvuku nemá veľmi veľký účinok. Ako je tu, pri podhľadových systémoch, naznačený prestup zvuku odrazom od stropu, ponad zvukovo izolovanú stenu.
To isté sa deje pri automobile, akoby ste si obrázok otočili hore nohami, zvuk motora a hnacieho ústrojenstva sa odráža od vozovky a prestupuje odrazený do interéru odspodu auta. Preto podľa mňa veľmi nemá zmysel tlmiť len samotnú kapotu, keď sa netlmí spodný kryt motora a podbehy. Zmerajte si napríklad hluk na kapote a v podbehu, ktorý funguje aj ako akustická ozvučnica. Myslím že všetci vieme ako zreteľne počuť motor v úrovni kolies z podbehov i odrazu zvuku z vozovky a niektorý aj vedia, že je odtiaľ počuť aj niečo čo inde je tlmené. Tak isto ide aj o aerodynamický hluk v podbehoch, čo som si uvedomil po montáži vzduchových vodítok, ale určite to všetci poznajú, keď vymenia pneumatiky za tichšie či hlučnejšie, ako je to počuť.
Nie som za používanie zbytočne ťažkých materiálov na báze bitumenu. Niekde majú svoje opodstatnenie, tam kde znížia rezonančnú frekvenciu dielu, napríklad na dverách, ktoré mi poriadne oťaželi od použitých materiálov. Ale skromná prax s ohlučňovaním ma naučila, že dobré výsledky sa dajú dosiahnúť aj s ľahšími materiálmi aj s materiálmi omnoho lacnejšími. Značka a marketing sa musia prejaviť v cene ale dvojnásobok ceny sa prakticky neprejavuje dvojnásobnou hodnotou útlmu. Je však fakt, že s tými super drahými materiálmi sa robí lepšie, lebo sú tvárnejšie ale to je podľa mňa ich jediná výhoda a netreba vyhadzovať zbytočne peniaze.
Avšak ak o tom budeme uvažovať dynamicky, počas chodu auta, chodu motora vo vyšších otáčkach, prúdení vzduchu okolo vozidla, aerodynamike karosérii či hluku od valivého odporu pneumatík, ich dezénu, okolitých áut vo vedľajších pruhoch, atď., prakticky sa dostaneme do reálnej prevádzky auta a teda aj do iných úrovní rušivého hluku aj iných zdrojov hluku rozložených v zvukovom spektre.
Chcem len napísať, že aj odhlučňovacie materiály majú veľmi rozdielne frekvenčné charakteristiky tlmenia, rovnako ako veľmi rozdielne charakteristiky majú aj zdroje v aute alebo na auto pôsobiace. Nehovoriac o rezonančných frekvenciách veľkých plechových plôch karosérie atď.
Ako príklad uvediem odhlučňovacie materiály interiérových sadrokartónových podhľadových systémov, ktoré isto všetci poznáte na znížených stropoch interiérov. Pri rôznych frekvenciách dosahujú rôzne úrovne tlmenia = koeficientu akustického prestupu.
V praxi sa zvuk aj odráža a tak tlmiť len cestu priameho prestupu od zdroja zvuku nemá veľmi veľký účinok. Ako je tu, pri podhľadových systémoch, naznačený prestup zvuku odrazom od stropu, ponad zvukovo izolovanú stenu.
To isté sa deje pri automobile, akoby ste si obrázok otočili hore nohami, zvuk motora a hnacieho ústrojenstva sa odráža od vozovky a prestupuje odrazený do interéru odspodu auta. Preto podľa mňa veľmi nemá zmysel tlmiť len samotnú kapotu, keď sa netlmí spodný kryt motora a podbehy. Zmerajte si napríklad hluk na kapote a v podbehu, ktorý funguje aj ako akustická ozvučnica. Myslím že všetci vieme ako zreteľne počuť motor v úrovni kolies z podbehov i odrazu zvuku z vozovky a niektorý aj vedia, že je odtiaľ počuť aj niečo čo inde je tlmené. Tak isto ide aj o aerodynamický hluk v podbehoch, čo som si uvedomil po montáži vzduchových vodítok, ale určite to všetci poznajú, keď vymenia pneumatiky za tichšie či hlučnejšie, ako je to počuť.
Nie som za používanie zbytočne ťažkých materiálov na báze bitumenu. Niekde majú svoje opodstatnenie, tam kde znížia rezonančnú frekvenciu dielu, napríklad na dverách, ktoré mi poriadne oťaželi od použitých materiálov. Ale skromná prax s ohlučňovaním ma naučila, že dobré výsledky sa dajú dosiahnúť aj s ľahšími materiálmi aj s materiálmi omnoho lacnejšími. Značka a marketing sa musia prejaviť v cene ale dvojnásobok ceny sa prakticky neprejavuje dvojnásobnou hodnotou útlmu. Je však fakt, že s tými super drahými materiálmi sa robí lepšie, lebo sú tvárnejšie ale to je podľa mňa ich jediná výhoda a netreba vyhadzovať zbytočne peniaze.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#14 Měření hluku vašeho Volva
Máš něčim polepenej i spodní kryt pod motorem?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#16 Měření hluku vašeho Volva
Hmmm. to bych taky mohl spáchat, stejně teď musím měnit olej...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#17 Měření hluku vašeho Volva
Tak když už je to téma založené...
Dneska sem jel opět po stejnym úseku dálnice. Bez provozu...
Znova 100km/h(tachometr 110km/h), vypnutý rádio i ventilace, dokonce i dítě bylo potichu a naměřená hodnota na telefunu 55db...
Před odhlučněním podběhů, dveří(ještě nejsou komplet) a kufru se ukázalo 56db, rozdíl jen jeden decibel, ovšem na autě místo letních gum, zimní... Netušim, jak velkej rozdíl můžou udělat, ale hučej dost, takže to zjistim až na jaře...
Galerka zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=68149&start=150
Dneska sem jel opět po stejnym úseku dálnice. Bez provozu...
Znova 100km/h(tachometr 110km/h), vypnutý rádio i ventilace, dokonce i dítě bylo potichu a naměřená hodnota na telefunu 55db...
Před odhlučněním podběhů, dveří(ještě nejsou komplet) a kufru se ukázalo 56db, rozdíl jen jeden decibel, ovšem na autě místo letních gum, zimní... Netušim, jak velkej rozdíl můžou udělat, ale hučej dost, takže to zjistim až na jaře...
Galerka zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=68149&start=150
Naposledy upravil(a) PetrXC70 dne 01 pro 2019 16:55, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#18 Měření hluku vašeho Volva
Tak už si to spáchal? Já zapomněl koupit matroš, takže je pod motorem pořád jen plast...python.p píše:Hmmm. to bych taky mohl spáchat, stejně teď musím měnit olej...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#19 Měření hluku vašeho Volva
Pche, nebyl čas na hrdinské činy. Ale píšu si to na dlouhý seznam oho co je potřeba uděalt.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#20 Měření hluku vašeho Volva
Tak jestli to takhle máš se vším, bude asi hodně dlouhej
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#21 Měření hluku vašeho Volva
Mám no, od narození dcery je ten seznam čím dál delší... ale doufám, že po novém roce se to zlomí a na tyhle věci si udělám čas.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#22 Měření hluku vašeho Volva
Já teda jen napíšu, že podlahu furt nemám hotovou, ale už se to blíží, jelikož budu mít hotovou i střechu na přístřešku, kdyby náhodou pršelo... No a strop je vě hvězdách, nechce se mě do toho, nevim kolik zbyde materiálu a kdyby náhodou, nová stropnice bude asi stát hodně né?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#23 Měření hluku vašeho Volva
Jinak tlumit muzete jak chcete, ale jestli mate porad na aute 10-20ti lete silentbloky, tak se bude hluk z cesty prenaset porad
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#24 Měření hluku vašeho Volva
Tím myslíš, že pokud je ta guma stará/tvrdá, tak už to nepobere? Největší hluk dělaj podle mě pneumatiky...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#25 Měření hluku vašeho Volva
Jakkoli muze guma vypadat dobre, po 10ti letech a x-tisic km proste uz nema vlastnosti, jake by mela mit. Ano, zjednodusene receno, je v podstate tvrda a netlumi.
Pneumatiky jsou jedna vec, na snizeni hluku maji vplyv taky, ale mikrovibrace ktere se od kola prenaseji do karoserie, udelaji hodne. Vymena silentbloku vyjde mozna jeste levneji jako tlumeni auta a vysledek bude lepsi, a to nemluvim ani o zlepseni ovladatelnosti nebo komfortu.
Pro nejlepsi vysledek samozrejme treba jeste navic vytlumit, Volvo na tom neni dobre proto, ze je z velke casti z ocele - coz je velka vyhoda, ale z hlediska hluku nevyhoda
Ja nechal XC90 vytlumit opravdu komplet, ale silentbloky jsem nechal vymenit az pozdeji. Kdybych vedel, jak je to treba, udelam to driv. Celkove na hluk od podvozku v mem pripade meli silentbloky na svedomi cca 30-40%, zbytek (kvalitni) odhlucneni.
Pneumatiky jsou jedna vec, na snizeni hluku maji vplyv taky, ale mikrovibrace ktere se od kola prenaseji do karoserie, udelaji hodne. Vymena silentbloku vyjde mozna jeste levneji jako tlumeni auta a vysledek bude lepsi, a to nemluvim ani o zlepseni ovladatelnosti nebo komfortu.
Pro nejlepsi vysledek samozrejme treba jeste navic vytlumit, Volvo na tom neni dobre proto, ze je z velke casti z ocele - coz je velka vyhoda, ale z hlediska hluku nevyhoda
Ja nechal XC90 vytlumit opravdu komplet, ale silentbloky jsem nechal vymenit az pozdeji. Kdybych vedel, jak je to treba, udelam to driv. Celkove na hluk od podvozku v mem pripade meli silentbloky na svedomi cca 30-40%, zbytek (kvalitni) odhlucneni.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek