Zkušenost s PU na S80
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Zkušenost s PU na S80
origo jsem počítal 4x1200=4800+800geo=5600
Kde je ta výhoda a ještě sleva na díly?
Kde je ta výhoda a ještě sleva na díly?
-
Offline
- Příspěvky: 195
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
Zkušenost s PU na S80
Asi jsme se blbě pochopili, neříkám, že to je extra výhodná cena a že to autorizák dotuje nebo tak něco, to je snad všem jasný, ne? Já osobně si spočítal, že než dávat 5600,- jen za díly a geo s tím, že u toho strávím půl dne, nemám lis a dělal bych to na zemi před barákem, tak když mi v autorizáku nabídli cenu o nějakou dvojku navíc tak PRO MĚ to je jasná volba .... řeším jen koncovou cenu a ta je o 2K vyšší než cena dílů a to se mi vyplatí, za tu dobu co bych kolem toho běhal to vydělám dvakrát (obrazně řečeno) Pro někoho to je velká úspora když si to udělá sám, pro mě v tomhle případě ne
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Zkušenost s PU na S80
S origo chybu neuděláš ! Já je dával před cca 6 lety asi 80 tkm a pořád pohoda ! Ale kdo chce ušetřit koupí třeba febi nebo mejle a honí auto po cestě !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Zkušenost s PU na S80
Origo je samozřejmě nejlepší volba, pokud je podmínkou zachovat maximální komfort, cena za práci 2k mi přijde hodně v pohodě, to bych taky neváhal.
Jinak pokud si to chce někdo nutně vyměnit sám a nemá lis, spíš bych koupil celý ramena a vyměnil je kus za kus... tady mají třeba ramena ve stejné kombinaci, jako jsem dělal já (přední PU, zadní guma):
https://www.rendcarparts.com/volvo/parts/30635229-30736378-36012457-36051002/RD8649543P
Případně koupit starší ramena z vrakáče (třeba v AV dílech za 700 Kč kus) a nechat si to od někoho přelisovat a pak to jen na autě prohodit.
Akorát s rameny navíc už se to prodražuje (já se vešel do 2k Kč s geo), takže ve výsledku k tomu něco málo přihodit a nechat to udělat v autorizáku se nejeví tak špatně.
Jinak pokud si to chce někdo nutně vyměnit sám a nemá lis, spíš bych koupil celý ramena a vyměnil je kus za kus... tady mají třeba ramena ve stejné kombinaci, jako jsem dělal já (přední PU, zadní guma):
https://www.rendcarparts.com/volvo/parts/30635229-30736378-36012457-36051002/RD8649543P
Případně koupit starší ramena z vrakáče (třeba v AV dílech za 700 Kč kus) a nechat si to od někoho přelisovat a pak to jen na autě prohodit.
Akorát s rameny navíc už se to prodražuje (já se vešel do 2k Kč s geo), takže ve výsledku k tomu něco málo přihodit a nechat to udělat v autorizáku se nejeví tak špatně.
-
Online
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Zkušenost s PU na S80
tak u mne takhle, přední skandix, zadní powerflex a naprostá spokojenost...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Zkušenost s PU na S80
Tod2: moc pěkný
Já koupil ještě ty PU vložky do silentbloků do rámu, teď už "jen" dát nové silentbloky a vrazit je tam, jsem na to velmi zvědav, původní silentbloky už jsou vytřískaný hrozně...
Já koupil ještě ty PU vložky do silentbloků do rámu, teď už "jen" dát nové silentbloky a vrazit je tam, jsem na to velmi zvědav, původní silentbloky už jsou vytřískaný hrozně...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Zkušenost s PU na S80
po nasazení PUR auto příjemně ztuhlo, na nerovnostech se to chová úplně jinak, prostě přejet koleje už není utrpení...
jsem zvědav na rozdíl po instalaci těch vložek...
edit: aha, budeš asi měnit i silentbloky nápravnice, že? tak to rozdíl s a bez vložek nepůjde poznat...
jsem zvědav na rozdíl po instalaci těch vložek...
edit: aha, budeš asi měnit i silentbloky nápravnice, že? tak to rozdíl s a bez vložek nepůjde poznat...
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Zkušenost s PU na S80
jj, budu dávat nový silentbloky + tam rovnou dám ty PU vložky, ať se to nedělá nadvakrát. Jen kdyby to potom bylo moc nepohodlné, tak bych ty vložky vyndal
Doufám, že to bude výrazný upgrade, teď s původními silentbloky to už dost plave, hlavně při prudším brždění z vyšších rychlostí. A na větších nerovnostech to už i bouchá.
Doufám, že to bude výrazný upgrade, teď s původními silentbloky to už dost plave, hlavně při prudším brždění z vyšších rychlostí. A na větších nerovnostech to už i bouchá.
-
Online
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Zkušenost s PU na S80
já než ty vložky jsem nakonec dal tyto podložky
https://www.skandix.de/en/spare-parts/suspension-steering/axle-mounting/bushing/washer-bushing-subframe-front-axle-kit/1052023/
https://www.skandix.de/en/spare-parts/suspension-steering/axle-mounting/bushing/washer-bushing-subframe-front-axle-kit/1052023/
-
Offline
- Příspěvky: 4874
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Zkušenost s PU na S80
jirkaTDI píše: ↑26 kvě 2020 23:37 Origo je samozřejmě nejlepší volba, pokud je podmínkou zachovat maximální komfort, cena za práci 2k mi přijde hodně v pohodě, to bych taky neváhal.
Jinak pokud si to chce někdo nutně vyměnit sám a nemá lis, spíš bych koupil celý ramena a vyměnil je kus za kus... tady mají třeba ramena ve stejné kombinaci, jako jsem dělal já (přední PU, zadní guma):
https://www.rendcarparts.com/volvo/parts/30635229-30736378-36012457-36051002/RD8649543P
Případně koupit starší ramena z vrakáče (třeba v AV dílech za 700 Kč kus) a nechat si to od někoho přelisovat a pak to jen na autě prohodit.
Akorát s rameny navíc už se to prodražuje (já se vešel do 2k Kč s geo), takže ve výsledku k tomu něco málo přihodit a nechat to udělat v autorizáku se nejeví tak špatně.
Jakej je to rozdíl všechno PU a nebo jeden tak a jeden tak? Sem zvědavej, jestli se s tim uskákanym podvozkem někam pohnu, nebo budu kupovat taky tohle...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Zkušenost s PU na S80
ono jde hlavně o ten přední, prostě i nové náhrady jsou moc měkké (snad krom origo), ten zadní tak měkký není, tam spíš umře ta guma na stáří, PUR by měl vydržet
ale počty jsou následující
přední skandix 2 x 761 Kč
zadní powerflex 2 x 834 Kč
originály cca 4 x 1100 Kč
ale počty jsou následující
přední skandix 2 x 761 Kč
zadní powerflex 2 x 834 Kč
originály cca 4 x 1100 Kč
-
Offline
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Zkušenost s PU na S80
Má někdo foto předních PUR ze Scandixu a Powerflexu po nějaké době používání?
Naposledy upravil(a) volvoperformance dne 27 lis 2020 07:12, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 140
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Piešťany / Brno
- Vůz: S60 2,4D Euro 3
Zkušenost s PU na S80
Jenom doplním poznatok k Meyle HD.
Nakúpil som sadu predných aj zadných. Nakonec som zohnal sadu skoro nových Lemfo celých ramen takže Meyle zostalo nevyužité.
No klasika Lemnfa sú síce lepšie ako to čo bolo predtým ale furt je to takové nejaké uplávané, proste sú mekké...
K tým Meyle HD. Predný silemblok je plný, narozdiel od ostatných druhovýrob a originálu. Takže na ceste by to nemuselo byť také bahno ako všetka ostatná druhovýroba. Otázka je, ako bude na tom životnosť, ale aj tam som na podvozkovú radu HD zatím počul len v dobrom. Aj na volvo mastodonty...
Nakúpil som sadu predných aj zadných. Nakonec som zohnal sadu skoro nových Lemfo celých ramen takže Meyle zostalo nevyužité.
No klasika Lemnfa sú síce lepšie ako to čo bolo predtým ale furt je to takové nejaké uplávané, proste sú mekké...
K tým Meyle HD. Predný silemblok je plný, narozdiel od ostatných druhovýrob a originálu. Takže na ceste by to nemuselo byť také bahno ako všetka ostatná druhovýroba. Otázka je, ako bude na tom životnosť, ale aj tam som na podvozkovú radu HD zatím počul len v dobrom. Aj na volvo mastodonty...
_________________
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
-
Online
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
Zkušenost s PU na S80
To je oznámení? Nebo otázka? Protože jestli je to otázka, tak by tam spíš mělo být otazník, ne?volvoperformance píše: ↑21 črc 2020 15:50 Má někdo foto předních PUR ze Scandixu a Powerflexu po nějaké době používání!
A k tématu, ty nějaký takový fotky máš? Jestli jo, tak se s námi poděl, nebo je to jen další výkřik do tmy...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Zkušenost s PU na S80
fotky nemám, ale klidně při nějaké příležitosti pořídím, silentbloky jsou v pořádku, nenesou známky žádného opotřebení a fungují dobře bez jediného problému
-
Offline
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Zkušenost s PU na S80
Omlouvám se, pochopitelně měl být otazník. Ptám se proto, že jsem po roce viděl silentbloky od nejmenované firmy, které byly nalité na kovu a po necelém roce byly tyto rozpraskané. Takže by mne zajímalo, jestli má někdo podobnou zkušenost.python.p píše: ↑27 lis 2020 06:26To je oznámení? Nebo otázka? Protože jestli je to otázka, tak by tam spíš mělo být otazník, ne?volvoperformance píše: ↑21 črc 2020 15:50 Má někdo foto předních PUR ze Scandixu a Powerflexu po nějaké době používání!
A k tématu, ty nějaký takový fotky máš? Jestli jo, tak se s námi poděl, nebo je to jen další výkřik do tmy...
Naposledy upravil(a) volvoperformance dne 27 lis 2020 07:19, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
-
Online
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Zkušenost s PU na S80
přední kloub ze skandixu je samozřejmě kluzně, kdyby ne, tak to tam ani nezkouším
-
Offline
- Příspěvky: 82
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 B5244S 01
Zkušenost s PU na S80
Objednal jsem komplet ramena (PU vepředu, guma vzadu), vložky do nápravnice a vložky do uložení šibenice, z které visí motor, z rendcarparts. Výrobce všeho Pro Parts Sweden, nikde není indikována země původu, takže iluze bych si asi nedělal Na pohled vypadá kvalita slušně a všechno vypadá podezřele stejně jako Skandix. Přední uložení v ramínku je kluzné, zadní uložení je "vyztužená" guma, když nevydrží, tak tam dám origo z XC70...
Zatím jsem nainstaloval výztuhy do šibenice. Žádné subjektivní zvýšení vibrací, auto působí líp, ale bez přímého porovnání jen těžko kvantifikovat. Nejznatelnější změna je omezení houpání motoru dopředu-dozadu při přidání a ubrání plynu. Vlastní fotku nemám...
Zatím jsem nainstaloval výztuhy do šibenice. Žádné subjektivní zvýšení vibrací, auto působí líp, ale bez přímého porovnání jen těžko kvantifikovat. Nejznatelnější změna je omezení houpání motoru dopředu-dozadu při přidání a ubrání plynu. Vlastní fotku nemám...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S80 - B5244S - 01
S80 - B5244S - 01
-
Online
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Zkušenost s PU na S80
Je to stejné co na skandixu...
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Zkušenost s PU na S80
Jo, je to stejné jak Skandix, ono ani Skandix to nevyrábí, ale jen přeprodává, takže kdo ví, kdo tyhle PU vyrábí
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Zkušenost s PU na S80
Tak bohužel musím říct, že ty přední PU ze Skandixu jsou odpad. Po 30t. km mají vůli jak prase viz video...
https://www.youtube.com/watch?v=26JKFbn6fg4
Budiž to jako varování pro ostatní, ověřeno za vás tím asi s PU končím a půjdu do originál Volvo silentů
https://www.youtube.com/watch?v=26JKFbn6fg4
Budiž to jako varování pro ostatní, ověřeno za vás tím asi s PU končím a půjdu do originál Volvo silentů
-
Online
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Zkušenost s PU na S80
no pěkně, to jsem zvědav, mám teprve 15kkm, až budu měnit olej, ověřím, ale při minulé výměně byly v poho
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
Zkušenost s PU na S80
Inu vim, proc beru PowerFlex, minimalne kvuli dozivotni zaruce na silnicni radu.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Zkušenost s PU na S80
Kupoval jsem powerflex a max spokojenost. Najeto cca 20t km a v pohodě.
V planu je dat vsude tam, kam je vyrabi. Viz obrázek.
V planu je dat vsude tam, kam je vyrabi. Viz obrázek.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé