Vymenil som číslo na palivovej rampe. Testovacia jazda - prvý kopec plus zatacka - plný plyn a zase výpadok výkonu.
Tak teda jasná diagnóza - čerpadlo v nádrži.
Nové veľmi drahé lebo sa predáva len ako celok. Takže som sa rozhodol že nádrž dole vyberiem ho a skúsim rozobrať.
Benzín som mal všade kde sa len dalo a smrdím po ňom aj teraz.
Ked som cerpadlo vybral zistil som ze sa rozoberať neda. Všetko lepene alebo zatavene.
Ale musel som mu dohovoriť lebo problém bol ze sitko na cerpadle bolo ZASVINENE ale neskutočne. A keďže sitko je dole v obale na cerpadle tak musela nastúpiť hrubá sila.
Po 30min som vybral jezka z klece dal dole sitko a vyčistil.
Zaujimave bolo ze ten sajrajt bol vo vnútri sitka a nie na povrchu.
Potom som všetko zložil, prilepil čo trebalo a začal skladať naspäť.
Paradoxne nádrž bola bez kalu alebo nejakej špiny.
Celkom som sa s tým hral 6hod. Bolo by to menej keby som neotrhol 2 skrutky čo držia nádrž. Tak som musel vyvrtat staré puzdro dať nové spironity.
Prikladam foto sitka pred a po čistení.
Následná skúšobná jazda bez problému. Ide ako ma teraz samochod.
A ďakujem za typy.


