M66 je šestikvalt a je z P2 a novějších. Takže pedály z jedničkový benzínový sedmdesátky, spojkový válec taky. Vedení ke spojce taky.
Kulisu řazení, řadičku, lanovody, převodovku, poloosy, ložisko dlouhé poloosy na bloku z dvojkový sedmdesátky nebo S60, S80.
Budeš muset vyřešit náboje. Chce to zjistit, jestli půjdou do těhlic P80. Podle mě to půjde, ale nikdy jsem nic takového nezkoušel ani neviděl na vlastní oči. Nějak to jít musí, protože několik aut s tímhle swapem po světě jezdí.
Ale je taky možný, že se bude muset nakonec poskládat ze dvou poloos jedna. Vnitřní kloub z P2, druhý konec, vnější kloub z P80. Fakt nevím.
Zkus pohledat na volvospeed nebo turbobricks, swedespeed, ozvolvo, tam určitě najdeš víc odpovědí na svoje otázky.
Budeš muset také vyměnit silentblok nebo silentbloky pod převodovkou, automat má jiné. Na M66 se bude muset pravděpodobně vyrobit nějaký adaptér na silentblok, protože podmotorový rám je úplně jiný v P80 oproti P2.
Spojka a setrvák už bude záležet na tobě, jakou cestou se vydáš. Já jsem dával originální spojku a jednohmotu z 850R, údajně by měla snést krouťák do 450 Nm.
Do M66 i M56 dělá samosvory Quaife, a ještě vím, že pro M66 dělá samosvory Wavetrac.
Vůbec netuším, jak je to s elektrikou MAN vs. AUT. Co čidlo zpátečky?
Když tak nad tím teď přemýšlím, nebylo by nakonec jednodušší vyměnit celé auto?
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)