P80 - přestavba z automatu na manuál
- Autor
- Zpráva
#1 P80 - přestavba z automatu na manuál
Začal jsem uvažovat nad přestavbou T5 (98 ještě s lankem), z automatu AW50-42 na manuál.
Manuál v P80 je pro mne novinkou, proto uvítám každou radu.
Vím že by to nebylo jednoduchý, ani levný.
Pravděpodobně by šlo o převodovku M56.
Co všechno je potřeba? Pro začátek mě napadá totok:
Samozřejmě převodovka M56 (nebo M66, případně jiná?)
Setrvačník (dvouhmota, nebo jednohmota?), spojka, poloosy, pedály, řazení.
Co řídící jednotka, musí být jiná, nebo stačí přehrát soft?
Když už bych to dělal, tak bych nejspíš šel i do samosforu, sportovní spojky a zkrácenýho řazení.
Existuje nějaká performance sada na přestavbu převodovky?
Liší se nějak převodovky, poloosy a ostatní díly pro různou motorizaci? Kromě převodových poměrů, to mám načtený.
To je zatím asi všechno.
Manuál v P80 je pro mne novinkou, proto uvítám každou radu.
Vím že by to nebylo jednoduchý, ani levný.
Pravděpodobně by šlo o převodovku M56.
Co všechno je potřeba? Pro začátek mě napadá totok:
Samozřejmě převodovka M56 (nebo M66, případně jiná?)
Setrvačník (dvouhmota, nebo jednohmota?), spojka, poloosy, pedály, řazení.
Co řídící jednotka, musí být jiná, nebo stačí přehrát soft?
Když už bych to dělal, tak bych nejspíš šel i do samosforu, sportovní spojky a zkrácenýho řazení.
Existuje nějaká performance sada na přestavbu převodovky?
Liší se nějak převodovky, poloosy a ostatní díly pro různou motorizaci? Kromě převodových poměrů, to mám načtený.
To je zatím asi všechno.
Naposledy upravil(a) Basstl dne 14 kvě 2020 22:16, celkem upraveno 2 x.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 P80 - přestavba automatu na manuál
Vidím to asi takhle: Nejlepší (a nejlevnější) bude, když si koupíš jiné auto.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#3 P80 - přestavba automatu na manuál
Jiný auto na díly, protože jinak by to levnější určitě nebylo.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#4 P80 - přestavba automatu na manuál
Evidentně potřebuješ mít stále vytížen svůj privátní zvedák v Černošicích.
#5 P80 - přestavba automatu na manuál
Ještě nevím jestli to budu dělat, spíš jen zjišťuju možnosti.
Pokud se do toho ale pustím, tak se vším všudy, včetně dalších úprav na motoru.
Pokud se do toho ale pustím, tak se vším všudy, včetně dalších úprav na motoru.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#6 P80 - přestavba automatu na manuál
Mám tuhle výměnu za sebou u své bývalé C70. Ideální je sehnat dárce. Potřebuješ pedály, spojkový válec, kulisu řazení, lanovody, převodovku, spojku , setrvák, vedení ke spojce, poloosy, nejsem si jistý, ale možná i ložisko na pravou poloosu na bloku motoru.
Řídící jednotce je to jedno. Pokud máš chip, tak určitě přeladit.
No a pak už jen známost na STK, na úřední přepis rovnou můžeš zapomenout.
Řídící jednotce je to jedno. Pokud máš chip, tak určitě přeladit.
No a pak už jen známost na STK, na úřední přepis rovnou můžeš zapomenout.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#7 P80 - přestavba automatu na manuál
a pro jeste lepsi pozitek z jizdy vymenit i plynove lanko z manualu
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
#8 P80 - přestavba automatu na manuál
otazkou je, co s takovym autem v pripade nehody, pojistovna to muze vyuzit a neplnit na 100%...
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5185
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#9 P80 - přestavba automatu na manuál
No spíše je to potom skoro neprodejný, což mi přijde škoda (
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#10 P80 - přestavba automatu na manuál
Pokud není v techničáku výslovně uvedená automatická převodovka, tak to nikdo nepozná. Podle VIN to pojišťovna u výrobce lustrovat nebude a mnohdy jsou i v zápisu techničáku chyby, takže podle mne je rozhodující co je napsáno v techničáku.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
#11 P80 - přestavba automatu na manuál
Typ převodovky už v techničáku být nemusí.
Není tedy problém auto přestavět.
Jde spíš o to, jak to udělat pořádně a jestli se dá něco vylepšit.
Není tedy problém auto přestavět.
Jde spíš o to, jak to udělat pořádně a jestli se dá něco vylepšit.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#12 P80 - přestavba automatu na manuál
To si myslím, že je taková další z řady urban legends, stejně jako jiné pneumatiky nezapsané v TP. Nebo takhle, znáte někdo někoho, komu OPRAVDU bylo kráceno plnění při pojistné události z důvodu jiných gum nebo jiné převodovky? Ale fakt osobně, ne že kamarád či známý v hospodě vyprávěl o svém známém nebo známém známého
Jinak co se týká STK, technik uvnitř auta fotí jen kilometry, nic jiného. Takže za a) ani si nevšimne, že je v autě manuál místo automatu, za b) všimne si, protože s autem popojíždí po lince sám, ale nenapadne ho zkontrolovat podle TP, za c) všimne si rozporu s TP a bude chtít nějaký prachy do kapsy, za d) všimne si rozporu s TP a vyhodí tě. No a za e) je o tom dopředu informován, má nějaké všimné v kapse a dělá, že o ničem neví.
Ad přestavba na manuál. Mě to tenkrát stálo komplet 10.000,-. Ale je to cca 7 let zpět a cena byla ze známosti. Použité díly se braly z regálu ze skladu, nebylo je tudíž třeba vyndavat z auta a tím se to taky poněkud slevnilo. Tenkrát se dělalo kvůli tomu, že ten AT 4kvalt byl po smrti a jiný zrovna nebyl po ruce. Motor B5254T, rok 98, ještě s lankem.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#13 P80 - přestavba automatu na manuál
Tím si nejsem tak jistý, máš to ověřené? Protože ve velkém TP je na řádku 29 - řazení převodovky - uvedeno buď MAN nebo AUT. A je to i v malém TP.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#14 P80 - přestavba automatu na manuál
No ja osobne treba uz asi na 3-5 autech, kolonka tam sice je, ale je prazdna, jak ve VTP, tak TP...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#15 P80 - přestavba automatu na manuál
Jsem si jistý. Kolonka tam je, ale není povinný tam něco psát.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#16 P80 - přestavba automatu na manuál
I v malém? Nechci se přít, jen mě to zajímá.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
#17 P80 - přestavba automatu na manuál
Já si nepamatuju že bych to u posledních šesti aut měl v malým techničáku zapsány. Spíš bych řekl že ne.
Teď to tam ale rozhodně být nemusí. V malém, ani ve velkém. Netuším jestli to na dovozový STK někam zapisují, ale zápis do techničáku, je čistě iniciativa konkrétního úředníka.
Teď to tam ale rozhodně být nemusí. V malém, ani ve velkém. Netuším jestli to na dovozový STK někam zapisují, ale zápis do techničáku, je čistě iniciativa konkrétního úředníka.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#18 P80 - přestavba automatu na manuál
Teď mě spíš zajímá, jestli mají všechny benzíny stejný tip převodovky a jestli jsou stejné i poloosy.
Radši bych použil díly z atmosféry s nízkým nájezdem, než z nějaký vylítaný T5.
Radši bych použil díly z atmosféry s nízkým nájezdem, než z nějaký vylítaný T5.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#19 P80 - přestavba automatu na manuál
Atmosféry mají tenčí poloosy než turbomotory. Benzíny v turbu a nafty mají všechny stejně tlusté poloosy. Jedno jestli je to nízkotlak nebo T5 nebo R. Převodovky se od sebe liší zpřevodováním. Tohle jejich zpřevodování je označeno písmenem, např. M56L, M56H. Ale nedokážu ti říct, v jakém autě hledat tu nebo tu.
Pokud zvolíš pro přestavbu M56, budeš to mít jednodušší, protože M66 má zase jinak tlusté poloosy a nevím, jak potom s ložisky kol. Ale v US je to poměrně běžný upgrade, takže to určitě jde.
Jo a ještě bacha, je rozdíl mezi poloosami v průběhu let výroby. Do modelového roku 98 měli na konci matici, od M99 pak mají na konci šroub. Takže zase jiná ložiska kol.
Pokud zvolíš pro přestavbu M56, budeš to mít jednodušší, protože M66 má zase jinak tlusté poloosy a nevím, jak potom s ložisky kol. Ale v US je to poměrně běžný upgrade, takže to určitě jde.
Jo a ještě bacha, je rozdíl mezi poloosami v průběhu let výroby. Do modelového roku 98 měli na konci matici, od M99 pak mají na konci šroub. Takže zase jiná ložiska kol.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#20 P80 - přestavba automatu na manuál
Převodovka ještě M56LK ,ale kam se dávali nevím (M56L mám v atmosféře )pro tebe M56H nebo ještě pokud se ti poštěstí M59 .
Edit: M56H je ve všech 850 T5,T5R a italech T5,T5R,R.
M59 850R 2,3
Edit: M56H je ve všech 850 T5,T5R a italech T5,T5R,R.
M59 850R 2,3
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
#21 P80 - přestavba automatu na manuál
Díky za rady a informace.
Uvidím jestli se povede něco rozumně sehnat.
Láká mě M66, ale bylo by to komplikovanější.
Možná to bude projekt na příští rok.
Uvidím jestli se povede něco rozumně sehnat.
Láká mě M66, ale bylo by to komplikovanější.
Možná to bude projekt na příští rok.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#22 P80 - přestavba automatu na manuál
Tohle téma mě taky bude zajímat, protože až umře na erku automat, tak bych rád tuhle konverzi udělal taky. (Mám ošklivý stříbrný erko, takže žádná škoda z důvodu neoriginálního stavu to nebude )
Jinak co jsem zjišťoval já, tak konverze na M56 a zároveň na fwd je poměrně dobře proveditelná. Ještě budu zvažovat M66 spolu se zachováním awd, ale to už je složitější a hlavně o dost dražší varianta. Nehledě na to, že tohle AWD stojí za prd a je to spíš zbytečná váha navíc. To radši fwd a dodělat samosvor.
Jinak co jsem zjišťoval já, tak konverze na M56 a zároveň na fwd je poměrně dobře proveditelná. Ještě budu zvažovat M66 spolu se zachováním awd, ale to už je složitější a hlavně o dost dražší varianta. Nehledě na to, že tohle AWD stojí za prd a je to spíš zbytečná váha navíc. To radši fwd a dodělat samosvor.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#23 P80 - přestavba automatu na manuál
V mém případě je to jenom JPP.... s autem (služebním) jezdí švagr a před rokem či dvěma tuto story o podstatbém krácení vyprávěl....
Když jsem byl na první STK technik mě upozorňoval, abych neostraňoval mříž v zavazadlovém prostoru, ze stejného důvodu. Nemám žádný důvod mu nevěřit. Kromě toho v TP mám výhružku: A co se týče zápisu převodovky v TP mám řádek 29 vyplněn: "AUT"
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#24 P80 - přestavba automatu na manuál
No sice nevim, proc do prevodovky michas N1/M1... Neb to je asi jako, vyndat z babety motor a tvrdit, ze je to kolo...
Kazdopadne: Mam to tak(bez uvedeni prevodovky a ABS) minimalne u dalsich 2 aut z posledni doby(tj. 2-3let), a kazdy bylo prihlasovany na jinym OÚ...
Proste je to jako s cislem motoru(pokud se to uz nahodou nezmenilo, ze to vubec neresej = motor = nahradni dil), nechas si ho vymazat a nikdo neresi jeho cislo,
nenechas si ho vymazat = muze te nekdo buzerovat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#25 P80 - přestavba automatu na manuál
To N1/M1 patří do JPP s krácením pojistného. S převodovkou to nesouvisí.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 33 Odpovědi
- 1931 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od peter cz
-
- 3 Odpovědi
- 2019 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ma.ra.xcii
-
- 14 Odpovědi
- 2352 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Rado_
-
- 6 Odpovědi
- 1415 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Rado_
-
- 5 Odpovědi
- 739 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben