Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 270
- Příspěvky: 4938
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#76 Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak jedna otázka, nevíte někdo, kde kdo v blízkém okolí Prahy svařuje pilové pásy? Na pásovou pilu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#77 Otázka, na kterou neznám odpověď
Řekl bych, že to budou dělat v Husqvarně na Zbraslavi - zadní část obchodu je servis. Elišky Přemyslovny 409.
Popřípadě mě napadá, že celej život čumim na ten velkej nápis STIHL nahoře na kopci nad dostihovym závodištěm
ve Velké Chuchli, tam je tušim taky servis. Kdysi jsem tam vozil zaměstnancům pizzu
EDIT: já vůl - pásovou!!! pardon
Popřípadě mě napadá, že celej život čumim na ten velkej nápis STIHL nahoře na kopci nad dostihovym závodištěm
ve Velké Chuchli, tam je tušim taky servis. Kdysi jsem tam vozil zaměstnancům pizzu
EDIT: já vůl - pásovou!!! pardon
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#78 Otázka, na kterou neznám odpověď
Jak moc je zamenitelna kapota z S80 na V70 II ... uz si s tim chvili lamu hlavu a vzrusuje me predstava 3 ostrikovacu
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 374
- Příspěvky: 13057
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#79 Otázka, na kterou neznám odpověď
Vůbec.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 291
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#80 Otázka, na kterou neznám odpověď
Romulusw: hele tohle asi zvládne kdokoliv, kdo má TIG, což bych v servisu motorových pil asi uplně nečekal. Ale nejsem si uplně jistej, zda se pásy spíš neletujou, ale to si furt u TIGa.
Ona na to existuje mašinka, která to svaří a hned potom popustí, masakrrrr
Ona na to existuje mašinka, která to svaří a hned potom popustí, masakrrrr
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 270
- Příspěvky: 4938
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#81 Otázka, na kterou neznám odpověď
Já kupuju pásy od WIKUS a ty jsou svařované odporově, tak jako na tom videu. Problém je, že moje pila používá pás 13mm a to je dosti úzké, takže časem pás začne kdekoli pomalu praskat od zubu. Ten pás dříve praskne, než se ztupí a je mi je líto vyhodit, když by se daly svařit. Do té firmy si netroufám, protože kdyby to dělal každý tak by jen svařovali a nic neprodali
Širší pásy přes 20 mm tak snadno neprasknou.
Širší pásy přes 20 mm tak snadno neprasknou.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 291
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#82 Otázka, na kterou neznám odpověď
Hele to bude únavová prasklina, po svaření praskne kousek vedle znova.
Nešlo by nějak zvětšit průměr kol, přes který se pás ohejbá při chodu?
Nešlo by nějak zvětšit průměr kol, přes který se pás ohejbá při chodu?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#83 Otázka, na kterou neznám odpověď
My máme na ruční pásovce (ruční armádní na 380V ) taky úzký pásy a samozřejmě praskají, ale když nejsou tupý (což jsou málokdy), tak je dáváme svařit. Většinou nám praskají ve sváru, ono co nám říkal zákazník, co se tím přímo zabýval, tak záruku na sváry dávají až od určitého rozměru výš. Na úzké pásy záruku nedávají vůbec, protože je to problém svařit my s tím vyřezáváme trámy, takže široký pás nepřipadá v úvahu.
Ale na stolní pásovce na dílně máme širší pásy a tam nepraskají vůbec, tam se akorát tak ztupí, takže se pak nechá nabrousit. Ale tam ten pás má obvod tak pět šest metrů odhadem
Ale na stolní pásovce na dílně máme širší pásy a tam nepraskají vůbec, tam se akorát tak ztupí, takže se pak nechá nabrousit. Ale tam ten pás má obvod tak pět šest metrů odhadem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 270
- Příspěvky: 4938
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#84 Otázka, na kterou neznám odpověď
Koupil jsem 5x nový pás za litr a je po problému
Otázka další, nejsem úplný dement (jen poloviční), ale víte někdo, co jsou vlastně šestihrany na zapalovacích svíčkách? Je to metrické, nebo palcové? Se sousedem řešíme klíč na svíčky 18 a nevím, jaký ořech mám "zkurvit"
16 a 21 nejsou "rovné" míry, ale něco (dost) pod metrický rozměr
Otázka další, nejsem úplný dement (jen poloviční), ale víte někdo, co jsou vlastně šestihrany na zapalovacích svíčkách? Je to metrické, nebo palcové? Se sousedem řešíme klíč na svíčky 18 a nevím, jaký ořech mám "zkurvit"
16 a 21 nejsou "rovné" míry, ale něco (dost) pod metrický rozměr
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: XC90 2.4 D5 120 kW
#85 Otázka, na kterou neznám odpověď
18 jsem ještě neviděl, ale ze zvědavosti jsem koukl na net a vypadá to, že by to mělo bejt 18 mm. Jinak ten ořech se dá docela snadno sehnat. Dokonce ho mají i na mallu, ale chtěj za něj 129 Kč
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#86 Otázka, na kterou neznám odpověď
16mm a 20,6mm
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#87 Otázka, na kterou neznám odpověď
Možná mám v plánu nějakou příjemnou TDI úpravu, výkonem zhruba jako Basstl.
Čerpadlo a vstriky po repasu/kontrole.
Chladič objednán do88, Iveco Garrett gt2259S se dá sehnat za pěkný peníze, zbývá dořešit spojka.
V autě je rok stará spojková sada Rymec. Stačí nechat přeobložit lamelu na HDS nebo je nutna výměna?
Čerpadlo a vstriky po repasu/kontrole.
Chladič objednán do88, Iveco Garrett gt2259S se dá sehnat za pěkný peníze, zbývá dořešit spojka.
V autě je rok stará spojková sada Rymec. Stačí nechat přeobložit lamelu na HDS nebo je nutna výměna?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 286
- Příspěvky: 4769
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#88 Otázka, na kterou neznám odpověď
Mam starší Bomar 230 a protože na ní dělam jen já, pilovej pás dokáže nařezat nesmysl...Romulusw píše: ↑01 dub 2020 18:47 Já kupuju pásy od WIKUS a ty jsou svařované odporově, tak jako na tom videu. Problém je, že moje pila používá pás 13mm a to je dosti úzké, takže časem pás začne kdekoli pomalu praskat od zubu. Ten pás dříve praskne, než se ztupí a je mi je líto vyhodit, když by se daly svařit. Do té firmy si netroufám, protože kdyby to dělal každý tak by jen svařovali a nic neprodali
Širší pásy přes 20 mm tak snadno neprasknou.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
#89 Otázka, na kterou neznám odpověď
Romulusw: jestli ti praskaji pasy od zubu, nech si zkontrolovat voditka (otaci pas do rezu, vetsinou jsou to maly loziska, dve proti sobe s presazenim) a pak nastaveni napnuti pasu (na to je potreba tenzometr).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 286
- Příspěvky: 4769
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#90 Otázka, na kterou neznám odpověď
A nebo kupuje pásy s velkejma zubama a zbytečně odcházejí brzo. Záleží co řeže...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#91 Otázka, na kterou neznám odpověď
D5T5/ARD zatím nepremává a neodpovídá - minimálně co se adaptací stávajících chipů týče. Proto jsem nemohl vzít 19T turbo ani sání s váhou vzduchu z T5/R z dárcovské
S60 R pro které jsem chtěl jet teď o víkendu. Nikdo zatím asi neví jak to bude v budoucnu, takže nechám:
1) zrepasovat stávající TD04-16T protože to turbo za studena krapet houká. Lze zrepasovat včetně výměny za vrtulku (teď nevím, která je ta "lepší" 9-listá nebo 11-listá)
Je v případě výměny vrtulky nutná další adaptace SW? pokud ano, jsem v pytli a nezbyde nic jiného než prostý repas na standardní TD04-16T
2) výměna palivového čerpadla - má nějaký význam vyměnit palivové čerpadlo za typ z T5/R (mám seriové z výroby, co se dávalo do 2.5T AWD, ale měnilo se hodně dílů
a výkon citelně narostl). Stejná otázka - byla by v případě výměny palivového čerpadla nutná adaptace stávajícího stage 4 chipu? pokud ano, opět je to bezpředmětné.
S60 R pro které jsem chtěl jet teď o víkendu. Nikdo zatím asi neví jak to bude v budoucnu, takže nechám:
1) zrepasovat stávající TD04-16T protože to turbo za studena krapet houká. Lze zrepasovat včetně výměny za vrtulku (teď nevím, která je ta "lepší" 9-listá nebo 11-listá)
Je v případě výměny vrtulky nutná další adaptace SW? pokud ano, jsem v pytli a nezbyde nic jiného než prostý repas na standardní TD04-16T
2) výměna palivového čerpadla - má nějaký význam vyměnit palivové čerpadlo za typ z T5/R (mám seriové z výroby, co se dávalo do 2.5T AWD, ale měnilo se hodně dílů
a výkon citelně narostl). Stejná otázka - byla by v případě výměny palivového čerpadla nutná adaptace stávajícího stage 4 chipu? pokud ano, opět je to bezpředmětné.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#92 Otázka, na kterou neznám odpověď
AVdily
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#93 Otázka, na kterou neznám odpověď
s čím chceš poradit? jestli nechat ten co máš, nebo dát ten z R?
Pokud bys měnil, zbavim tě věnce volantu R design z tvojí V50 T5
Pokud bys měnil, zbavim tě věnce volantu R design z tvojí V50 T5
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#94 Otázka, na kterou neznám odpověď
Nic nepotřebuju, já že v AV byly minulý týden na prodej R volanty do P2 viz. foto. Ale už budou asi fuč.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#95 Otázka, na kterou neznám odpověď
jo takhle tak to bych zkusil spíš info@avdily.cz, než se ptát tady a doufat, že si to p. Martynek, Průša nebo p. Lisý přečtou na Volvofóru.
Taky jsem nad tim R-volantem přemejšlel, ale na fotce má dost ošoupanej věnec, tak jsem si nechal zajít chuť.
Taky jsem nad tim R-volantem přemejšlel, ale na fotce má dost ošoupanej věnec, tak jsem si nechal zajít chuť.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 193
- Příspěvky: 5184
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#96 Otázka, na kterou neznám odpověď
taky by mě spíše odradila ta "ošoupanost"...
Jinak Ejdu pokud se bojíš slabého tlaku na benzínu zkus přívstřik LPG
Jinak Ejdu pokud se bojíš slabého tlaku na benzínu zkus přívstřik LPG
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#97 Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak taky dotaz. Nevite jak fungujou chladici systemy na japoncich (Suzuki, Toyota atd)? Co jsem vypozoroval tak tlakovy vicko je primo na radiatoru a do expansky vede jen jedna hadice z vrsku radiatoru, ne dve. Jestli to spravne chapu, pri prekroceni tlaku ventil na vrsku radiatoru upusti vodu do expansky a po vychladnuti tam ta voda zase nejak ma doputovat zpatky?
Kolega ma Mazdu 6 (2.2d skyactive r.2015), auto mu hlasilo prehrivani. Expanska plna, ale do radiatoru nalil vic jak 1.5l. Po ohrati to ale zase tu vodu vytlaci do expansky a radiator je poloprazdnej...a po vychladnuti to tak zustane...
http://www.mazda6info.net/engine_coolant-570.html
Kolega ma Mazdu 6 (2.2d skyactive r.2015), auto mu hlasilo prehrivani. Expanska plna, ale do radiatoru nalil vic jak 1.5l. Po ohrati to ale zase tu vodu vytlaci do expansky a radiator je poloprazdnej...a po vychladnuti to tak zustane...
http://www.mazda6info.net/engine_coolant-570.html
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#98 Otázka, na kterou neznám odpověď
Ahoj, nevím jak u soudobejch Japonců, ale u starších aut (třeba Fiat 850, možná i Žigul???) to fungovalo přesně tak, jak popisuješ. Víčko chladiče mělo nějakej dvojitej ventil, kterej při přetlaku odpouštěl do expanzky a při podtlaku z ní zase nasával. Při doplňování "vody" se musel nechat chladič otevřenej a z expanzky to jen mírně přetékalo do chladiče. U aut s motorem/chladičem vepředu se to dalo lejt rovnou do toho chladiče. Kolega má asi rozbité to víčko chladiče, které neumožňuje nasátí kapaliny z expanzky při chladnutí motoru. Nebo má netěsný chladící okruh a při chladnutí motoru v něm nevzniká podtlak, protože si to přisává vzduch z okolí.tomasss píše: ↑01 kvě 2020 12:47 Tak taky dotaz. Nevite jak fungujou chladici systemy na japoncich (Suzuki, Toyota atd)? Co jsem vypozoroval tak tlakovy vicko je primo na radiatoru a do expansky vede jen jedna hadice z vrsku radiatoru, ne dve. Jestli to spravne chapu, pri prekroceni tlaku ventil na vrsku radiatoru upusti vodu do expansky a po vychladnuti tam ta voda zase nejak ma doputovat zpatky?
Kolega ma Mazdu 6 (2.2d skyactive r.2015), auto mu hlasilo prehrivani. Expanska plna, ale do radiatoru nalil vic jak 1.5l. Po ohrati to ale zase tu vodu vytlaci do expansky a radiator je poloprazdnej...a po vychladnuti to tak zustane...
http://www.mazda6info.net/engine_coolant-570.html
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#99 Otázka, na kterou neznám odpověď
Diky Jardo. Trochu jsme se posunuli, takhle to vypada kdyz se to za studena nastartuje se sundanym vickem radiatoru...to asi resi odkud se tam ten vzduch bere
Foukly tesneni pod hlavou?
Foukly tesneni pod hlavou?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#100 Otázka, na kterou neznám odpověď
Po zhlédnutí videa bych se klonil k tomu těsnění. Na těch starých autech, třeba Škoda 706 RTO, Avie a podobně, jsme jezdili i bez víčka chladiče a nikdy to nebublalo/nepěnilo. V oleji voda není?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek