Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#3701 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Taky se klanim k ucpanemu EGR pripadne sani a otazka je, jaky sajrajt bude jeste v intercooleru.
Vse ale resitelne a relativne levne. Nejdrazsi muze byt nove IC.
Jeste by mohla byt nejaka prasklina v hadicich, ktera se pri vetsim tlaku otevre.
Nesyci auto pri akceleraci?
Jak moc cerneho koure jde z vyfuku?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 7
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Lukov u Zlína
Vůz: V70II 2,4 D5 120 kW 2002

#3702 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od jinotaj »

Nesyčí, ani nekouří. V motorovém prostoru jediná mastnota od hadice která jde z nádoby pro servo řízení. Ale žere víc než bych čekal. S 850 2,5TDI jsem byl schopen jezdit kolem 5 l, a tohle bere skoro 7. Ve finále, jestli by za podobné peníze nebylo od tohoto chlapíka vzít tu V70 136kW z 2005. Ale tam asi nefunguje turbo.
https://auto.bazos.cz/inzerat/114449137/volvo-v70-d5.php

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#3703 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Uprimne. Za ty penize ocekavam, ze bude potreba rada investic.
A pokud je za tyto penize MY 2005 se 136 kw, tak tam to bude jeste vetsi past...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 5 roků 9 měsíců
Bydliště: Opava
Vůz: Octavia

#3704 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ondra.p »

Zdravím Chlapi. Do cca 150 000kč Volili byste V70 II nebo III jaké je pro a proti dvojka versus trojka. Chci jednoznačně D5 takže u II vidím výhodu v motoru bez DPF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 5 roků 9 měsíců
Bydliště: Opava
Vůz: Octavia

#3705 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ondra.p »

Zdravím Chlapi. Do cca 150 000kč Volili byste V70 II nebo III jaké je pro a proti dvojka versus trojka. Chci jednoznačně D5 takže u II vidím výhodu v motoru bez DPF

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#3706 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Warcz »

Já bych šel do II. Míň věcí co se můžou posrat. Mechanické zavírání kufru, nezatíká předním oknem, atd.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 106
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Beroun
Vůz: Saab 9-3 SC

#3707 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od _geralt »

Tezke rozhodovani... dle infa zde z fora: pred face V70II je poctivejsi nez poface. II je poctivejsi nez III. Jenze ty "poctivejsi" jsou taky uz hodne stare a zazily si vice... Pokud nemas presne zadani, sel bych po co nejlepsim stavu. Ano, 120kW D5 bez DPF je povazovana za spolehlivou variantu, ale muze mit najeto mnoho moc. Pak je taky na zvazeni, co se muze stat v ramci ekohysterie a zda treba EuroIII bez DPF nebude mit casem problem.
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#3708 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Michl »

ondra.p píše:Zdravím Chlapi. Do cca 150 000kč Volili byste V70 II nebo III jaké je pro a proti dvojka versus trojka. Chci jednoznačně D5 takže u II vidím výhodu v motoru bez DPF
III je na tom výrazně lépe po stránce jízdních vlastnosti oproti II (horší rejd, naklánění v zatáčkách...) a dále má i modernější technické prvky, asistenty.
Rozhodující pro výběr by měl být ale stav konktrétních aut.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#3709 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tod2 »

V zimě v tom zmrzneš, nemá výhřev sedadel, tudíž předpokládám, že je to ital a tedy i bez bufíku.
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3710 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Je to drahý a zrovna toho automatu bych se už začínal bát, tzn. pořádně ho prověřit, hlavně jestli se v něm měnil olej a pak jak funguje i po pořádném prohřátí. Protože tyhle automaty už se neopravují, nebo by jsi se musel smířit s opravou výměnným způsobem ve Volvu za cirka 80 kKč.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Shadow
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1724
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70II

#3711 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Shadow »

Zkus se domluvit třeba s někým odsud, kdo má diagnostiku a Volva dobře zná. Od bazaru si zkus vyžádat VIN, daly by se podle toho zkusit ověřit km.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#3712 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tod2 »

Hele ta cena je dost mimo, možná tak před pěti lety...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3713 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Hele, jestli to fakt má najeto tak málo, což podle obrázků snad i mít může, ten automat by ještě mohl v bejt v pohodě. Udělá se proplach a frčí se dál. Samozřejmě pořádně zahřát při zkušební jízdě a sledovat, jak se chová. Pak vyměnit všechny AWD kapaliny + haldex filtr.
Sedačky s výhřevem by měly jít sehnat. Bufík se dá poměrně snadno dodělat. Takže suma 150tis za auto podle představ. A to už se mi zase jeví jako docela dost za auto, co plní EURO 3.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 122
Registrován: 14 roků
Bydliště: Praha,Bratislava

#3714 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od sudetak »

Mne stále zaráží,proč je utajené VIN?Co tím bazary sledují?
Jinak když se kupuje staré auto,je třeba očekávat,že se podělá cokoliv a miluju výrazivo "bez investic"-jakpak dlouho?
_________________
Tatra 613-3
Volvo V40 T5 180kW,AT

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#3715 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tod2 »

Bez investic, jakože abys odjel z bazaru... :)
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 613
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#3716 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od jirkaTDI »

Cena 140 mi přijde zcela OK, tedy za předpokladu, že to má skutečně tak málo najeto a bude v rozumném stavu.
To, že to nemá výhřevy sedaček nic neznamená. Já mám třeba auto z Německa, výhřevy nemám, ale bufík ano.
Euro 3 motor bych bral jako výhodu - jednodušší a nižší spotřeba, nevýhoda je teda ten starší 5q automat...
Ale jestli potřebuješ jezdit do Německa do centra měst, asi bych koukal po něčem novějším, aspoň Euro 5...
Jinak celkově to před FL auto je super - třeba už jen ty xenony se skleněnými skly, které nezajdou.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 35
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Benatky nad Jizerou
Vůz: hledám XC90

#3717 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hrusaq »

Chci dát referenci na Raolsu, co se týče servisní práce - měl jsem u něj XC90, a naprostá spokojenost a můžu ho všem doporučit. Nenašel jsem tu na klubu topik věnovanej tomuhle tématu, tak to píšu sem. Chci aby se o šikovnejch lidech vědělo, a Raolsa rozhodně šikovnej je! Dělalo se toho na tý mý herce povícero najednou a nebýt zdržení se servorizeni.cz (kde ale za zdržení nabídli slevu), bylo vše jak na drátkách.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 5 roků 9 měsíců
Bydliště: Opava
Vůz: Octavia

#3718 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ondra.p »


gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#3719 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od gigy »

Neviděl jsem, ale když se nad tím zamyslíš, že to musel někdo z tý itálie za 10 přivést a ještě minimálně 10 na tom chce mít, tak v jakým to asi bude stavu když to v tý itálii někdo nechal za 15-20 ? A ty kilometry jsou totální výsměch :D

V70tek, třeba i jednickovych jsem posledních dobou viděl na bazosi nebo i tady celkem dost a všechny vypadali důvěryhodněji a měli aspoň nějakou servisní historii
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#3720 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

gigy píše: 12 kvě 2020 15:50A ty kilometry jsou totální výsměch
kilometry sedí:

dne 09/04/2005 mělo auto 150120km. Od roku 2005 do 2020 najeto už jen necelých 25000km, t.j.asi 1600km / rok. To jde.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#3721 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od gigy »

:lol: :lol: :lol:
vždyť to říkám, výsměch :D
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 5 roků 9 měsíců
Bydliště: Opava
Vůz: Octavia

#3722 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ondra.p »

Byl jsem se na to ze srandy podívat (mám to kousek) Kilometry samozřejmě nesedí to je jasné, z venku auto vypadá docela pěkně, interier totální pelech včetně stropnice pásů atd. klasika italie. Dál je tam v prdeli dvouhmota. ale jinak jsem se pro zajímavost kousek svezl a jede docela pěkně motor je až na dvouhmotu tichý suchý. řízení neteče a jde pěkně plynule nic nemlátí. takže vyměnit komplet všechno co je uvnitř, odblešit a vyderatizovat . Udělat dvouhmotu a spojku, koupit kola, a je to docela ok V70

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 590
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#3723 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hefaistos »

Ja najezdil za posledni dva roky volvem asi 4000km. Proc teda vysmech?

/edit: no jo, dovoz z italie, tam bych se taky trochu divil asi...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC70 III, D5, AWD, SUMMUM

#3724 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od safi »

Dobrý den všem Volvistům.
Potřeboval bych poradit ohledně nového přibližovadla. Volva se mi vždy líbily (850 kombi byl můj sen - byť tehdy finančně nedostupný ani jako ojetina) a momentálně pokukuji po XC70 v benzínu ( jezdím pracovně hodně krátkých tras ) a jako více-méně hlavní požadavek mám rovnou ložnou plochu po sklopení zadních sedaček spolu s nakládací hranou. Důvod je jednoduchý - spaní na výletech a pod. V mém starém Asterovi to není problém, po sklopení mám 180 cm rovného prostoru a už jsme to s dětmi x-krát využili když jsem přijeli na tábořiště a ono začalo chcát a nedal se postavit stan. Otázka na Vás zkušené Volvisty zní: Je prostornější (hlavně na délku) generace do r 2007 nebo 2007 - 2016? Je mi jasné že pokud to bude starší generace tak zřejmě budu muset zainvestovat více do oprav - ale s tím jsem smířen ( do mého milovaného Freda Astera jsem hned po koupi nacpal dvojnásobek nákupní ceny, ale díky tomu už 12 let jezdím bez větších investic a hlavně jsem vždy dojel - ať domů nebo do po nehodě do servisu). Popř. kdyby se zde vyskytl nějaký nadšenec z okolí Ostravy co by byl ochoten za lahvinku něčeho dobrého poskytnout svého miláčka k prohlídce byl bych velice vděčen :-). Díky všem za reakce.

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#3725 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Warcz »

Ahoj, vítej na foru. Mohu se podělit o platformu P2 ( 2000-2007 ). Která je podle mě trochu větší než P3 ( 2007+ ).

Rozměry kufru mam tady: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=802083#p802083

Už jsem v tom i spal a aby to byla plná rovina musí se vytáhnout zadní podsedáky. Tedy vytáhnou se podsedáky a sklopí se zadní sedačky ( podsedáky nechám doma ). Pokud to neuděláš není to uplná rovina ( na konci to jde nahoru ), nebo se ti omezí delka kufru na cca 180cm. Kdyžtak to můžu někdy nafotit jak to vypadá pro lepší představu. Vytáhnou podsedáky je otázka dvou západek, takže nic složitého. Když jsem spal, tak jsem je hodil na přední sedadlo.

Spaní pro jednoho luxus, ve dvou jsem ještě nechrápal: https://www.volvoklub.cz/media/cache/2a/c2/2ac28d7b0e9a88d611b1b3b816d5da74.jpg

EDIT: do Ostravy občas jezdím, ale je to většinou nárazovka o víkendu.
Jo mala vyhoda u P3 je elektronicky kufr, ktery si otevres dalkou. Ja musim vystoupit přes zadni dveře ( 5 dveře nejdou z kufru otevřít)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“