Táhlo vířivých klapek D5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 884
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Táhlo vířivých klapek D5
[quote="tinter"] Moje řešení spočívá v nakreslení nového v CADu a vytištění na tiskárně z vhodného materiálu. quote]
Čéče, tohle je boží!!! Díky moc! Tohle by mě nenapadlo. Materiál se odladí
Čéče, tohle je boží!!! Díky moc! Tohle by mě nenapadlo. Materiál se odladí
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Táhlo vířivých klapek D5
Ono vyskakující táhlo má zřejmě své důvody. Pokud bude síla příliš velká a množství usazenin v sání začne klapky blokovat, hrozí prasknutí plastové klapky a následně nasátí motorem. Většinou se pak části zastaví na regulaci turba a tato se poškodí. Jediná možnost je předejít problémům a tím je odstranění “ekologického” nesmyslu EGR Off jak už správně podotknul Pavel. Bonusem vám bude pochvala na emisích, jak Vám to krásně funguje. A to myslím bez sebemenší kapky ironie!
-
Offline
- Příspěvky: 425
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
Táhlo vířivých klapek D5
Na minulé XC D5 mi táhlo vyskakovalo a přitom páčka ovládání klapek šla krásně volně a nic oblitého olejem nebylo. Prostě plastová páčka i její protikus byly opotřebené (ošoupané). Po určité době se protikus ošoupal tak, že ani nová páčka nedržela - proto ten šroubek.volvoperformance píše:Ono vyskakující táhlo má zřejmě své důvody. Pokud bude síla příliš velká a množství usazenin v sání začne klapky blokovat, hrozí prasknutí plastové klapky a následně nasátí motorem. Většinou se pak části zastaví na regulaci turba a tato se poškodí. Jediná možnost je předejít problémům a tím je odstranění “ekologického” nesmyslu EGR Off jak už správně podotknul Pavel. Bonusem vám bude pochvala na emisích, jak Vám to krásně funguje. A to myslím bez sebemenší kapky ironie!
Na emisích tě snadno pochválí, když měří jen opacitu (pevné částice). EGR ventil je tam proto, aby část spalin přepustil zpět do sání a ochladil spalovací prostor (zpomalil hoření) a tím snížil tvorbu NOx. Ty ti nikdo na emisích neměří, ty se měří pouze při homologaci. A teď mě nekamenujte - to je jen teorie, myslím si taky že EGR je ku.vítko, které ničí motor.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Táhlo vířivých klapek D5
Hlásím se do klubu. A to mám EGR OFF. Nevím jak...
Každopádně mi asi prasknul kloubek na klapkách samotných. Dnes to ještě v klidu prohlédnu, včera večer jsem už na to neměl morál. Přemýšlím, jak dlouho s tím vlastně jezdím.
Každopádně mi asi prasknul kloubek na klapkách samotných. Dnes to ještě v klidu prohlédnu, včera večer jsem už na to neměl morál. Přemýšlím, jak dlouho s tím vlastně jezdím.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Táhlo vířivých klapek D5
Také mi prasklo táhlo i když klapky byly nové..
Otevřel jsem je ručně do plna a jezdím bez táhla..
Otevřel jsem je ručně do plna a jezdím bez táhla..
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Táhlo vířivých klapek D5
V jaké polože jsou otevřené?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Táhlo vířivých klapek D5
Kloubek je nahoře u ventil deklu.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Nemecko/Niedersachsen
- Vůz: Volvo V70 P3 D5 D5244T4 AWTF-80 SC +chip
Táhlo vířivých klapek D5
Zdravím, pred pár dňami som si všimol že tiahlo od klapiek visí na motorčeku, neviem ako dlho. Okolie je špinavé od oleja. Palubák nevykazuje žiadnu chybu, diagnostika tiež nie a výkon motora sa mi zdá normálny. Ťahá v pohode do 180 (viac som neskúšal), žiadny núdzový režim, všetko sa javí ok. Mám tam úpravu sw od D5T5 na 160kw, egr je off. Minulý mesiac som prešiel emisnou bez problémov. Čo by som mohol spraviť? Nájazd je okolo 240 tisíc km.
_________________
Volvo v70 iii D5 136kw AWTF-80 SC
ST2 + EGR OFF 160kw, 480nm
Volvo v70 iii D5 136kw AWTF-80 SC
ST2 + EGR OFF 160kw, 480nm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13167
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Táhlo vířivých klapek D5
Vyměnit klapky a táhlo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Nemecko/Niedersachsen
- Vůz: Volvo V70 P3 D5 D5244T4 AWTF-80 SC +chip
Táhlo vířivých klapek D5
Jou, to by som mohol zvládnuť aj sám len mi je divné, že sa nič nedeje. Že je tiahlo odpojené som si všimol len náhodou
_________________
Volvo v70 iii D5 136kw AWTF-80 SC
ST2 + EGR OFF 160kw, 480nm
Volvo v70 iii D5 136kw AWTF-80 SC
ST2 + EGR OFF 160kw, 480nm
-
Offline
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Táhlo vířivých klapek D5
no buď se to nastavilo do nějaké korektní polohy samo, nebo máš klapky ve výfuku...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé