Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
20. - 22. 9. 2019 Bedna na Podzimním srazu VK 2019 v Želivce
Cesta na sraz proběhla poklidně i díky krytí ze srany modré krabice (díky Zajsoft).
Na srazu proběhlo setkání celého Volvo teamu z Gumbalkanu 2019 (Shitbox + Toolate). Při testovacích jízdách po místních lesních stezkách definitně doražena zadní náprava. Levé kolo jde hodně do áčka. Cesta domů proto velmi opatrná, ale naštěstí bez problémů.
Pro Bednu toto byl na delší dobu poslední výlet "po svych". Podvozek už toho v aktuálním stavu víc nesnese.
Vzhledem k tomu, že setup pro ročník 2020 bych opravdu rád otestoval, je třeba s opravami a úpravami začít s dostatečným předstihem. Přece jen toho na Bedně není úplně málo a tak jsme v mezisváteční čase vyrazili pro Bednu, která se stěhuje do svého nového dočasného domova na Vysočině, kde se na ní začne od nového roku pěkně vyšívat.
V garáži tak proběhlo střídání stráží a Coupé je konečně opravdu zazimované.
15. 1. 2020 - Bedna na Vysočině dotává setup pro rok 2020. Aktálně už je na autě nové řízení a vymýšlíme jak maximalizovat světlou výšku bez okamžité likvidace poloos. Nová zadní náprava je již nachystaná na montáž a zakázkový zvyšovací set ve výrobě. Konečně jsou také zavařené zadní lemy a do kufru tak nepůjde veškerý prach a voda od zadních kol.
14. 3. 2020 - Bedna znovu ožila. Má za sebou kompletní výměnu zadní nápravy, řízení, přednch McPhersonů a těhlic. Všechny silentbloky na motoru (motor dojel z rumunska položený na rámu) a zavařený výfuk. Navíc dostala finalní lift kit na podvozek, takže letos už rozhodně zadek po zemi tahat nebude.
Ahoj prozradíš jak amáš rešený zvednutí a rozšíření těch náprav.
Tohle auto má vážně styl.
za mě máš
+ za nápad
+ za realizaci
+ trpělivost
Snad ti to vrátí formou zábavy super letních nocí a tak
Lukynl: Přední náprava má nějaké 3-4cm podložku nad horním uložením už z loňska (loni to pomohlo hlavně ke znicenemu řízení ) letos se nasadily pružiny + tlumiče z Tdi a narvaly dva gumové bloky do pružin. Zároveň se o 3cm sesadil rám k zemi a zvedlo řízení (aby dosáhli na tyč řízení). Nakonec byl odstraněn přední stabilizátor včetně kostí (druhá polovina loňského konce řízení)
Zadní náprava zůstala ve své pozici, ale dostala dvojité pružiny (do originální pružiny bylo vložena částečně zkrácená pružina z Felicie Combi) + byl namontovaný zakázkový portál mezi nápravu a náboj. Tento rozšířil zadní nápravu o 4cm na každou stranu a hlavně přesadil náboje o 7,5cm níže.
Chase píše:14. 3. 2020 - Bedna znovu ožila. Má za sebou kompletní výměnu zadní nápravy, řízení, přednch McPhersonů a těhlic. Všechny silentbloky na motoru (motor dojel z rumunska položený na rámu) a zavařený výfuk. Navíc dostala finalní lift kit na podvozek, takže letos už rozhodně zadek po zemi tahat nebude.
Vypadá to hodně pankově
Barva supr, pri nejhorsim to nechas v krovi a nikdo si to tam nevsimne
Klobouk dolu, ze to projelo temi lesy.
Ten upgrade naprav je moc peknej. Akorat ty kola ted trochu moc couhaj ven. Bal bych se zbytecne pozornosti pomahacu.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
doktor píše:.............Akorat ty kola ted trochu moc couhaj ven. Bal bych se zbytecne pozornosti pomahacu.
Doktor má recht, přikryl bych to takovýma těma tlustýma foliema, co dělají vstup do chláďáku / mrazáku místo dveří...
5mm tloušťka, tvarovatelný, hezky obřízneš a nastříkaš v barvě, nezapomeneš na VOLVO sign a je to
_________________ MB CLA coupe MY22; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Zadní kola teď vypadají hodně ven hlavně z důvodu zatím chybějících zadních plastových lemů. Až tam budou, tak se to krásně zarovná.
Každopádně to se ještě musí prekytovat levá strana, kde nám při vaření podběhů decentně opadala sochařina
Pročetl jsem to vše, supr čtení, je to hodně poutavý a má to slušný spád a pěkný nadhled. Musel to být občas sajgon
Napadá mě, že by se vám všem šikly takový ty klasicky plandácký zástěrky na všechna kola jak je známe od kutilů ze škodovek stodvacítek, ale chce to nějaký heavy-duty materiál, ať to něco vydrží. Je to za pár peněz a tím by se částečně zamezilo to vyhazování šotoliny a kamení na tažené auto.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
tomasss: díky. Fotky budou. Každopádně s aktuálním setupem ještě střecha dole nebyla, takže jedině fotky z Rumunska, kde byla ještě trochu víc při zemi.
Doktor: díky, pokud to čtení baví, tak to splnilo svůj účel. Zástěrky budou při letošní výšce už asi nutností. Teď musíme každopádně dotáhnout novou sochařinu na levý bok a vyladit letošní model zahrádky (letos snad rychloupínací, aby každá věc v kufru nečekala na své vytažení 30 minut ).
Pak je třeba ještě doladit nějaké drobnosti jako třeba rampu nad čelním sklem, která v aktuálním nastavení brutálně svítí na čelní sklo + kapotu a v noci tak docela oslňuje.
Když všechno dobře půjde, tak mám v plánu ještě pár drobných kravin, ale ty si zatím nechám pro sebe.
A je to tak, že letošní ročník je poslední a pak jde kvůli STK do lisu?
To by pak snad mělo cenu sehnat jednu C70 s notama, která bude co 2 roky jezdit na STK místo ní.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Matěji, je to brutál a držím palce na dalším Gulbankánu - nebude teď v ohrožení? Snad ne, byla by to škoda, když jste prakticky mimo civilizaci...
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
doktor: technicky to tak opravdu je, respektive s tím jsme to auto před ročníkem 2019 brali... Ovšem problém je ten, že mě Bedna začala nějak moc bavit. Takže vymýšlím nějaký proces, kterým by se jí dala zařídit ještě na pár let možnost legálně brázdit české silnice.
Haben: Jak to letos bude netuší nikdo. Stále ovšem doufám, že se to přežene a bude nejen Gumbalkan, ale i Vizovický Mezinárodní sraz.
Dnes první delší vyjížďka než jen pár desítek metrů od dílny. Zjištěno pár konstrukčních vad, které ještě budeme muset pořešit. Navíc se po půl roce stání totálně rozložil BA95 v nádrži, takže bude muset ven a nahradit nějakým 100 oktanem, který by pár měsíců nemusel dělat neplechu.
Bedna dostala tento víkend trochu wellness. Rumunské bahno, mastné fleky od mechanických práci i původní napůl nedržící polepy jsou pryč. Dokonce už je vidět i přes čelní sklo a když se zabouchnou dveře, tak se okolo stroje nezvedá vlna prachu.