Problém většinou není zima. Tím, jak se bufík používá, tak většinou funguje. Problém nastane během letního období, kdy kvalitní česká nafta rozežere membránu nebo ucpe trysku. Už jsme se setkali s tím, že se dal nový hořák za téměř 10 tis a po roce to bylo totéž! Proto jsme topení přestali opravovat a posíláme zákazníky do autorizáku.PetrXC70 píše:A nebyl tu někde odkaz na ty repasovaný za 6,5tis?
Jak za rok znovu? To snad vydrží dýl ne?
Rozborka bufíku - návod
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Rozborka bufíku - návod
-
Offline
- Příspěvky: 67
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: XC70 2004 D5 AT
Rozborka bufíku - návod
Stím souhlasím, já kupoval jetého bufika, podle vzhledu měl opravdu malej nájezd, ta ty peníze opravdu výhra ale při rozborce a kontrole sem zjistil že byla triska uplně zacpaná, po vyčištění šlape celou zimu bez problému. Přemýšlím co s tím vymyslet aby se nemusel každý rok rozebírat a čistit. Co auto mám tak tankuju naftu na benzině a měnit to nehodlám a na podzim rozeberu a chci vyzkoumat co stou triskou udělala relativně kvalitní nafta.
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Rozborka bufíku - návod
Pro bufík by bylo nejlepší LTOcubrd píše:Stím souhlasím, já kupoval jetého bufika, podle vzhledu měl opravdu malej nájezd, ta ty peníze opravdu výhra ale při rozborce a kontrole sem zjistil že byla triska uplně zacpaná, po vyčištění šlape celou zimu bez problému. Přemýšlím co s tím vymyslet aby se nemusel každý rok rozebírat a čistit. Co auto mám tak tankuju naftu na benzině a měnit to nehodlám a na podzim rozeberu a chci vyzkoumat co stou triskou udělala relativně kvalitní nafta.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 5655
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Rozborka bufíku - návod
Tak občas ho zapnout ikdyž bude teplo není problém...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Rozborka bufíku - návod
Lehký topný olej.PetrXC70 píše:Tak občas ho zapnout ikdyž bude teplo není problém...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5655
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Rozborka bufíku - návod
Jako aby se topilo bufíkem jinym palivem než naftou? Extra nádrž?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 67
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: XC70 2004 D5 AT
Rozborka bufíku - návod
Jako šlo by, ale vymýšlet další věc kam ji umístit a starat se o další nádobu... To je pnohem lepší na to jezdit pořádPetrXC70 píše:Jako aby se topilo bufíkem jinym palivem než naftou? Extra nádrž?
-
Offline
- Příspěvky: 5655
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Rozborka bufíku - návod
No já to nevymyslel
Tryska cca 3000,-, žhavička 1400,- a co stojí to čidlo?

_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Rozborka bufíku - návod
Proč zrovna žhavička? Ta se dá lehce vyzkoušet, jestli pálí nebo ne. Můžu ti jednu zapůjčit kdybys to rozebíral a zjistil, že je špatná.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5655
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Rozborka bufíku - návod
Bude to dělat pravděpodobně Radek a nehodlám riskovat, že to celý rozebere a nebude to fungovat, kvůli nevyměněný žhavičce...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Třemošnice
- Vůz: V70 II D5
Rozborka bufíku - návod
Co takhle nejdřív zjistit co je špatně a pak teprve něco kupovat ? ...jen návrhPetrXC70 píše:Takže ideálně koupit čidlo, trysku a žhavičku? Začíná mě štvát, že nefunguje, protože dítě leze do ledovýho auta...

-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Námestovo
- Vůz: Volvo XC90 2,4D5 2007
Rozborka bufíku - návod
Zdravím.
Pri spustení bufiku cez Vidu sa mi rozbehne ventilátor na 8000 rpm. Pridá sa čerpadlo s frekvencio 5,7hz no zhavicka je stále na výkone 1% následne sa kúrenie odstaví...
Stretol sa s tým niekto? Načo sa zamerať?
Xc90 2008 2,4 136kw
Pri spustení bufiku cez Vidu sa mi rozbehne ventilátor na 8000 rpm. Pridá sa čerpadlo s frekvencio 5,7hz no zhavicka je stále na výkone 1% následne sa kúrenie odstaví...
Stretol sa s tým niekto? Načo sa zamerať?
Xc90 2008 2,4 136kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14275
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Rozborka bufíku - návod
Koukni jestli nemáš upadlý konektor od žhavičky uvnitř toho návleku.
Žhavičku můžeš taky vyndat a zkusit venku přes baterii jestli funguje.
Žhavičku můžeš taky vyndat a zkusit venku přes baterii jestli funguje.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Námestovo
- Vůz: Volvo XC90 2,4D5 2007
Rozborka bufíku - návod
Sviečku nápojim priamo v zásuvke a ma odber tam chyba nebude..
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
v jaké zásuvce?
připoj ji normálně na baterku, svíčka se musí rozžhavit do červena
taky by mohla být chyba optického snímače plamene nebo chyba snímače přehřátí
víc možností asi není
připoj ji normálně na baterku, svíčka se musí rozžhavit do červena
taky by mohla být chyba optického snímače plamene nebo chyba snímače přehřátí
víc možností asi není
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Námestovo
- Vůz: Volvo XC90 2,4D5 2007
Rozborka bufíku - návod
Koľko % teda má vída ukazovať pri aktivovaný kúrenia pri testovaní?
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Námestovo
- Vůz: Volvo XC90 2,4D5 2007
Rozborka bufíku - návod
Takže dne som sa pokúsil opäť nakopnúť kúrenie no bez úspechu.
Ventilátor funguje na takmer 8000 rpm a je tam chyba ventilátora..
Kúrenie sa zapne, spustí ventilátor, spustí pumpu no nezacne horieť a glow plug je na 1%. Neviem ci to tak ma byt ale zaskočila ma aj ta chyba ventilátora a pritom ventilátor ide
Ventilátor funguje na takmer 8000 rpm a je tam chyba ventilátora..
Kúrenie sa zapne, spustí ventilátor, spustí pumpu no nezacne horieť a glow plug je na 1%. Neviem ci to tak ma byt ale zaskočila ma aj ta chyba ventilátora a pritom ventilátor ide

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
Za tu dobu jsi to mohl mít už několikrát venku, vyčištěné a svíčku odzkoušenou.
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Námestovo
- Vůz: Volvo XC90 2,4D5 2007
Rozborka bufíku - návod
Počasie to neumožňuje.. Preto len diagnostiku skúšam.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14275
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Rozborka bufíku - návod
Stejně tě rozborka nemine, chybu ventilátoru to začne házet, když potřebuje vyčistit a promazat ložiska - ventilátor jde ztuha.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Námestovo
- Vůz: Volvo XC90 2,4D5 2007
Rozborka bufíku - návod
Tak dnes som vytiahol aspoň zhavicku.
Funguje v poriadku. Zapol som aj kúrenie keď bola vymontovana rozhavila sa do červena.
Ventilátor fúka, nafta ide no už zostal iba flame senzor počas celého testu mal stále 5V...
Funguje v poriadku. Zapol som aj kúrenie keď bola vymontovana rozhavila sa do červena.
Ventilátor fúka, nafta ide no už zostal iba flame senzor počas celého testu mal stále 5V...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14275
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Rozborka bufíku - návod
Njn, takže rozborka a vyčistit. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 179
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
Rozborka bufíku - návod
Zdar chlapi na jaře mi začala kapat vodní pumpa na bufku, tak jsem ji odpojit, propojil hadice a jezdil . Dneska jsem namontoval novou pumpu, chtěl jsem spustit bufika natvrdo přes Vidu, ale neje mi to jednotka cpm je pořád bíla jako by byla neaktivní, nevím kde bymohl být problém odpojoval jsem jen přivod proudu do čerpadla, díky za rady
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14275
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Rozborka bufíku - návod
Nemáš prasklou pojistku u motoru?
Možná se ti do konektoru čerpadla dostala voda a vyzkratovala ho.
Rozhodně se nedoporučuje jezdit s odpojeným jakýmkoli konektorem, od toho jsou různé záslepky apod.
Možná se ti do konektoru čerpadla dostala voda a vyzkratovala ho.
Rozhodně se nedoporučuje jezdit s odpojeným jakýmkoli konektorem, od toho jsou různé záslepky apod.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 179
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
Rozborka bufíku - návod
Pojistka je v pořádku, tak nevím co dál tady jsou fotkyz Vidy
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé