Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 4995
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vybral jsi dobře
Máš zprávu.
Máš zprávu.
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díkes, už na to koukámRomulusw píše:Vybral jsi dobře
Máš zprávu.
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ma smysl kupovat auto treba levnejsi s tim ze zbyde hafo na poradnej servis? Na co se zamerit primarne? Pro info, co by vam na tom treba vadilo? Resp co obnasi, cenove cccccca, udelat na takovym aute servis komplet oleju, rozvody atd?
Ptam se blbe ale snazim se si udelat obrazek pac tech aut je celkem mrak, i s hodne km natoceno, a ja jsem Volvo nikdy nemel.
Ptam se blbe ale snazim se si udelat obrazek pac tech aut je celkem mrak, i s hodne km natoceno, a ja jsem Volvo nikdy nemel.
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je někdo kolem Mostu, kdo by se na to se mnou podíval? Samozřejmě že to nechci zadarmo:)
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zkus uživatele hajnej
Je z Dubí. Má diagnostiku, jezdí ve V70 II s D5 136 kw. Takže motor stejný.
Je z Dubí. Má diagnostiku, jezdí ve V70 II s D5 136 kw. Takže motor stejný.
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj - super díkes, už jsem mu napsal A co jinak říkáš na tenhle kus, z toho co je na fotkách a v textu?Haben píše:Zkus uživatele hajnej
Je z Dubí. Má diagnostiku, jezdí ve V70 II s D5 136 kw. Takže motor stejný.
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Z fotek a popisu těžko soudit, vše napsané i vyfocené může být zavádějící.
Určitě bych si nechal doložit, kde, kdy a v kolika km proběhl servis AT a co vše se dělalo a kdo dělal to řízení. A nechal si sdělit důvody, co s tím bylo, že se obě věci dělaly.
Auto na diagnostiku před jízdou, vyčíst chyby, pořádně projet a znova na diagnostiku. Tzn., zahřát auto, vytočit několikrát k omezovači, zkusit ruční řazení, zkusit, jak auto podřazuje při dobržďování na křižovatku (zda nekopne, když tam dá 2 či 1). Ujel bych s tím alespoň 70 km a pak zkusil poskakovat jakože v koloně )při zahřáté převodovce může AT začít zlobit). Na kruháči či v táhlé zatáčce zkusit, zda nepulsuje volant. Zkontrolovat koncovku výfuku po jízdě, měla by být čistá, bez sazí.
Zkusit na trávě AWD - nejlépe si to natočit - ať vidíš, co se děje. AWD nesmí vydávat zvuky. Typicky může klepnout kardan či úhlovka nebo co, když jedeš dozadu, zastavíš, a rozjedeš se dopředu. nemusí jít slyšet zevnitř, ale jen zvenku.
Co je pozitivní, tak že má auto český palubní PC. S velmi vysokou pravděpodobností češtinu nahrávali kluci z D5T5 - můžou mít záznamy k autu. Hajnej tě na D5T5 nasměřuje.
Určitě bych si nechal doložit, kde, kdy a v kolika km proběhl servis AT a co vše se dělalo a kdo dělal to řízení. A nechal si sdělit důvody, co s tím bylo, že se obě věci dělaly.
Auto na diagnostiku před jízdou, vyčíst chyby, pořádně projet a znova na diagnostiku. Tzn., zahřát auto, vytočit několikrát k omezovači, zkusit ruční řazení, zkusit, jak auto podřazuje při dobržďování na křižovatku (zda nekopne, když tam dá 2 či 1). Ujel bych s tím alespoň 70 km a pak zkusil poskakovat jakože v koloně )při zahřáté převodovce může AT začít zlobit). Na kruháči či v táhlé zatáčce zkusit, zda nepulsuje volant. Zkontrolovat koncovku výfuku po jízdě, měla by být čistá, bez sazí.
Zkusit na trávě AWD - nejlépe si to natočit - ať vidíš, co se děje. AWD nesmí vydávat zvuky. Typicky může klepnout kardan či úhlovka nebo co, když jedeš dozadu, zastavíš, a rozjedeš se dopředu. nemusí jít slyšet zevnitř, ale jen zvenku.
Co je pozitivní, tak že má auto český palubní PC. S velmi vysokou pravděpodobností češtinu nahrávali kluci z D5T5 - můžou mít záznamy k autu. Hajnej tě na D5T5 nasměřuje.
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak hajnej bohuzel nemuze. Nebyl by nekdo dalsi s diagno od Mostu?:)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9862
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ale může, jen mi umřel notebook s VIDA. Zapomněl jsem ale na VDASH, tam se chyby taky spolehlivě ukážou.hrusaq píše:Tak hajnej bohuzel nemuze. Nebyl by nekdo dalsi s diagno od Mostu?:)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Parada!:)hajnej píše:Ale může, jen mi umřel notebook s VIDA. Zapomněl jsem ale na VDASH, tam se chyby taky spolehlivě ukážou.hrusaq píše:Tak hajnej bohuzel nemuze. Nebyl by nekdo dalsi s diagno od Mostu?:)
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jeste jednou diky Hajnymu, dneska probehla prohlidka, a v pondeli bude XC90 doma..
Jeste jednou diky!
Jeste jednou diky!
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dukovany
- Vůz: VOLVO XC90,Opel Zafira,Renault Kangoo4x4
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vidím,hrusaq píše:Co říkáte na tohle? - https://www.rajaut.cz/202166-volvo-xc90-most
že má bajonetový tažný BOSAL. Pokud nemá ten bajonet, počítej s dokoupením bajonetu za cca 2200 Kč bez daně. Aktuálně to řeším s jejich obchodním zástupcem - já koupil auto s í let nesundaným bajonetem. Byl tak zaseklej, že se mě to nepodařilo bez poškození čepu sundat...
_________________
VOLVO XC90, D5 136kW automat, 09, OPEL Zafira A, 2,2 Dti, 03, RENAULT Kangoo 4x4, 1,9dCi, 03
VOLVO XC90, D5 136kW automat, 09, OPEL Zafira A, 2,2 Dti, 03, RENAULT Kangoo 4x4, 1,9dCi, 03
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dukovany
- Vůz: VOLVO XC90,Opel Zafira,Renault Kangoo4x4
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vítej v klubu . Loni v březnu jsem koupil hodně podobnýhrusaq píše:Tak jeste jednou diky Hajnymu, dneska probehla prohlidka, a v pondeli bude XC90 doma..
Jeste jednou diky!
_________________
VOLVO XC90, D5 136kW automat, 09, OPEL Zafira A, 2,2 Dti, 03, RENAULT Kangoo 4x4, 1,9dCi, 03
VOLVO XC90, D5 136kW automat, 09, OPEL Zafira A, 2,2 Dti, 03, RENAULT Kangoo 4x4, 1,9dCi, 03
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Bajonet je v kufru a je jak novej:)JindraKulík píše:Vidím,hrusaq píše:Co říkáte na tohle? - https://www.rajaut.cz/202166-volvo-xc90-most
že má bajonetový tažný BOSAL. Pokud nemá ten bajonet, počítej s dokoupením bajonetu za cca 2200 Kč bez daně. Aktuálně to řeším s jejich obchodním zástupcem - já koupil auto s í let nesundaným bajonetem. Byl tak zaseklej, že se mě to nepodařilo bez poškození čepu sundat...
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Lukov u Zlína
- Vůz: V70II 2,4 D5 120 kW 2002
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím pánové, děkuji za přijetí! Po 16 letech s V850 chci koupit nějakého následovníka. Dnes jsem vybral konkrétní kus V70II 2,4D 136 Kw ročník 2001, reálných 310tis. z Itálie. Při projetí v pohodě, na zvedáku krása, na diagnostice taky vše OK, ale na cestě domů při překročení 3000 otáček najednou přestalo táhnout a šlo do nouzového režimu (aspoň si myslím) sice jede, ale tak 50-60 a prakticky nereaguje na plyn. Po zastavení, vypnutí motoru na několik minut motor v pohodě naskočil a jel bez problémů jako hodinky, ale když jsem ho kousek od domu zase zkusil vytočit, stalo se zase totéž. S majitelem jsem domluven, že jej příští týden můžu vrátit, ale celkem se mi líbí a kolem 45 tis jsem nic v lepším stavu nenašel. Díky, Mirek
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13167
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
2001 2,4 d a 136 kW? To je načipovaný?
To je D5 nebo tdi?
První rada, vyčistit EGR.
To je D5 nebo tdi?
První rada, vyčistit EGR.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Lukov u Zlína
- Vůz: V70II 2,4 D5 120 kW 2002
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak sorry 120kw, samozřejmě. On má ještě 2005 2,4D 136Kw 6tikvalt, (to jsem měl v merku) taky jsem ho projížděl a bude tam nejspíš nějaký trabl s turbem, protože vůbec netáhlo a překročit 100km/h prakticky nešlo. S tím jsem ale u servisáků nebyl, takže nevím.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9862
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A nebude jen ucpaná cesta za egrem jak se tady dokola řeší?jinotaj píše:Tak sorry 120kw, samozřejmě. On má ještě 2005 2,4D 136Kw 6tikvalt, (to jsem měl v merku) taky jsem ho projížděl a bude tam nejspíš nějaký trabl s turbem, protože vůbec netáhlo a překročit 100km/h prakticky nešlo. S tím jsem ale u servisáků nebyl, takže nevím.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Taky se klanim k ucpanemu EGR pripadne sani a otazka je, jaky sajrajt bude jeste v intercooleru.
Vse ale resitelne a relativne levne. Nejdrazsi muze byt nove IC.
Jeste by mohla byt nejaka prasklina v hadicich, ktera se pri vetsim tlaku otevre.
Nesyci auto pri akceleraci?
Jak moc cerneho koure jde z vyfuku?
Vse ale resitelne a relativne levne. Nejdrazsi muze byt nove IC.
Jeste by mohla byt nejaka prasklina v hadicich, ktera se pri vetsim tlaku otevre.
Nesyci auto pri akceleraci?
Jak moc cerneho koure jde z vyfuku?
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Lukov u Zlína
- Vůz: V70II 2,4 D5 120 kW 2002
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nesyčí, ani nekouří. V motorovém prostoru jediná mastnota od hadice která jde z nádoby pro servo řízení. Ale žere víc než bych čekal. S 850 2,5TDI jsem byl schopen jezdit kolem 5 l, a tohle bere skoro 7. Ve finále, jestli by za podobné peníze nebylo od tohoto chlapíka vzít tu V70 136kW z 2005. Ale tam asi nefunguje turbo.
https://auto.bazos.cz/inzerat/114449137/volvo-v70-d5.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/114449137/volvo-v70-d5.php
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Uprimne. Za ty penize ocekavam, ze bude potreba rada investic.
A pokud je za tyto penize MY 2005 se 136 kw, tak tam to bude jeste vetsi past...
A pokud je za tyto penize MY 2005 se 136 kw, tak tam to bude jeste vetsi past...
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: Octavia
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím Chlapi. Do cca 150 000kč Volili byste V70 II nebo III jaké je pro a proti dvojka versus trojka. Chci jednoznačně D5 takže u II vidím výhodu v motoru bez DPF
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: Octavia
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím Chlapi. Do cca 150 000kč Volili byste V70 II nebo III jaké je pro a proti dvojka versus trojka. Chci jednoznačně D5 takže u II vidím výhodu v motoru bez DPF
-
Offline
- Příspěvky: 5247
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já bych šel do II. Míň věcí co se můžou posrat. Mechanické zavírání kufru, nezatíká předním oknem, atd.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé