C30 - Motory
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#26 C30 - Motory
Radek těžko bude C30 prodávat Má ji pro přítelkyni. Teda co jsme se naposled bavili, tak to nezmiňoval.
Pokud bych chtěl Volvo, chtěl bych pětivál takže 2.4i či D5
Pokud bych chtěl Volvo, chtěl bych pětivál takže 2.4i či D5
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#27 C30 - Motory
Jsem možná mylně z posledního rozhovoru pochopil, že ano. Tak jestli to není pravda se omlouvám.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#28 C30 - Motory
Ale tak za zeptání nic nedá a pokud prodával, tak je to servisované auto a v naprostém pořádku.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#29 C30 - Motory
Budu asi jediný, ale rozhodně se ohradím proti tvrzení, že T5 hodně žere!
Donedávna jsem ji měl v Padíkovi a s ním jsem jezdil krátké trasy kolem Prahy do 11. Takže v C30 bez AWD to bude určitě méně! T5 je skvělý motor, ten zvuk a potenciál jsou k nezaplacení.
Donedávna jsem ji měl v Padíkovi a s ním jsem jezdil krátké trasy kolem Prahy do 11. Takže v C30 bez AWD to bude určitě méně! T5 je skvělý motor, ten zvuk a potenciál jsou k nezaplacení.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 425
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#30 C30 - Motory
Mala vzorka spotreby C30 T5 manuál
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/51-Volvo/960-C30.html?fueltype=2&power_s=140&gearing=1
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/51-Volvo/960-C30.html?fueltype=2&power_s=140&gearing=1
#31 C30 - Motory
9,79 se podle mého dá vydržet. Není to málo, ale za ten výkon a zvuk se to dá pochopit. Docela by mě ale zajímalo, když se třeba jen trochu využije potenciál tohoto motoru, jaká bude spotřeba potom? Včera jsem se večer vracel z PRG s XC90/D5, a protože to situace dovolovala, jel jsem 160-180... no a kompl ukazoval 9,1. Podle toho, že jsem mi cca 1/3 nádrže na PRG-BRQ nestačila, tak realita může být ještě o litránek větší. No ale váha XC90 a její stavba je trochu jinde než C30. Uvedl sem to jen pro příklad. Zná T5 v S60, a tou jsem jel podobným tempem za 12,5. Ale bylo to pouze jednou, čili z toho nemohu soudit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#32 C30 - Motory
T5 umí jet za 8 a také za 30 (okruh v České Lípě), když jsem potřeboval sjet špatné pneumatiky. Ale když se opravdu svezeš po silnici, je to zhruba těch 13, ale to už je vážně zábava a při ní jsem sjel boční nápisy na pneumatikách.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#33 C30 - Motory
S touhle T5 (2521 cm3) jsem se dlouhodobě pod 11L ještě nedostal, ale na druhou stranu to jede fakt svižně
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#34 C30 - Motory
No co Vám budu říkat, kdyby se mi v okamžiku rozhodování připletla do hledáčku T5ka, tak bych byl hooodně na vážkách
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#35 C30 - Motory
Jebat spotřebu u auto pro radost. Jak to říká ten slovenský prachač o těch opicích.
Ten faktor rohlíku vymaže ty dva tři litry spotřeby navíc. A lpg to jistí kdyby si zamyslel auto na delší dobu. Jinak ta montáž asi nemá smysl.
Ten faktor rohlíku vymaže ty dva tři litry spotřeby navíc. A lpg to jistí kdyby si zamyslel auto na delší dobu. Jinak ta montáž asi nemá smysl.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#36 C30 - Motory
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=286506304&utm_source=sharedAd&utm_medium=android
Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:
Volvo C30 T5 Summum Leder Xenon Memory MFL Tempomat...
Erstzulassung: 11/2007
Kilometerstand: 280.000 km
Kraftstoffart: Benzin
Leistung: 169 kW (230 PS)
Preis: 4.480 €
Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:
Volvo C30 T5 Summum Leder Xenon Memory MFL Tempomat...
Erstzulassung: 11/2007
Kilometerstand: 280.000 km
Kraftstoffart: Benzin
Leistung: 169 kW (230 PS)
Preis: 4.480 €
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#37 C30 - Motory
Ta je za velmi rozumné peníze Bohužel to budu řešit až v průběhu roku....a je mi jasný, že pak zas žádnou nenajduPINĎABC píše:https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=286506304&utm_source=sharedAd&utm_medium=android
Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:
Volvo C30 T5 Summum Leder Xenon Memory MFL Tempomat...
Erstzulassung: 11/2007
Kilometerstand: 280.000 km
Kraftstoffart: Benzin
Leistung: 169 kW (230 PS)
Preis: 4.480 €
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#38 C30 - Motory
Najdeš neboj
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 425
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#39 C30 - Motory
objavilo sa na SK trhu https://www.autobazar.eu/volvo-c30-t5-r-design-summum-id15708990.html
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#40 C30 - Motory
Ty kilometry jsou masakr
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#41 C30 - Motory
Kupodivu už se chvílí prodává. V našich končinách holt vozy pro individualisty s motorem moc zájem není. Cenu si ale drží i vybydlene kusy. Tohle ovšem tak nevypada. Škoda ji nekoupit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#42 C30 - Motory
Tak pokud uvažuješ nad C30 s 2,4i (125 kw), tak ti mohu říci zkušenosti za 12 000 km a téměř 2 roky vlastnictví.
Motor:
- v 80% dostačující výkon, kdy tě to dokáže na 2. či na 3. převodový stupeň hezky táhnout dopředu.
- počítej, že nějaký zátah ucítíš od 3000 ot, pak se to podruhé chytne ve 4000 ot a docela pěkně to jede do 6 300 ot
- dynamika, když s tím jedeš sám je citelně lepší jak s dalším člověkem na palubě
- na 5 to jako nějak pomalu zrychluje, ale TDIčku stačit nebudeš ani litrovému foukanému tříválci, holt se musí řadit a točit
- jinak jde trošku víc cítit 5 válců na předních kolech, mohl by být motor lehčí, s 1,6i to zatáčí prostě lépe. Jak to "zatáčí" s D5 si raději ani nepředstavuji.
Spotřeba:
- silně individuální, každý to má jinak a nedá se spolehnout, za kolik budeš jezdit
- náš aktuální průměr je 10,3 l (ze 70% město, krátké trasy, kopcovitý terén)
- v zimě není problém poskakovat po městě mezi 11,5 - 13 l
- v létě je to mezi 10,5 - 11,5 l
- svižně dálku pojedeš mezi 8,7 - 9,5 l
- pohodově pojedeš dálku mezi 7,2 - 8 l
- dálnice počítej 9 - 10 l (k 9 l při dodržování 130 km/h, pak to letí vzhůru)
Zvuk:
- za mne nejlepší z nabídky platformy P1, ani T5 nemá tak hezký (ta to ale dohání výkonem, kdy tě ten motor i při lechtání plynu pořád tlačí vpřed, úplně cítíš, jak chce a chce a chce jet víc než ty - osobně vyzkoušeno v S40)
Podvozek:
- je to prostě motokára, která ti bude kopírovat povrch, může ti přijít chvílemi uskákaná
- umí ale zatáčet a oproti P2 to má kurevsky dobrý rejd
- s dírami či příčnými nerovnostmi si poradí podobně jak P2, řekl bych, že možná i lépe
- ochotu zatáčet, lépe držet ve vyjetých kolejích oproti P2 - prostě jiná dimenze
- chceš-li ochotu zatáčet ještě zvýšit, snížit krut karoserie, jednoznačně doporučuji výztuhu do motorového prostoru - kdybych jí sám po roce ježdění neosadil, tak bych nevěřil, jaký vliv na jízdní vlastnosti má tyč o průměru 2 cm
Interiér:
- vrže určitě méně jak P2
- středový panel mi přijde méně přehledný jak u P2
- sedadla by mohla mít větší boční vedení, ale pořád lepší jak u P2
- naopak u P2 měla sedadla delší sedák
- audio oproti P2 je taky horší (porovnávám vrcholné řady Dynaudio vs. HU-850)
- i když to nepatří do interiéru, tak luxusně svítí xenony - stejně dobře jak LED světla u Octavie III
- kufr plně dostačující pro dovolenou i ve 2+2 lidech
Suma sumárům, jsme asi pořád rád za zvolenou motorizaci 2,4i - sice to žere víc jak jakýkoli diesel a či fordí 4válcevoé benzíny, ale motor má svůj charakter (zvuk, chod, podání výkonu). Pokud bych chtěl levné přesunovadlo, pak bych šel do Suzuku Swift či Toyoty Yaris. C30 s 2,4i je tak trošku stylovka vybraná srdcem a ne rozumem. A degradovat ji na fordí 4 válce, to už fakt raději v předchozí větě zmíněné auta.
Pokud tě něco zajímá, ptej se.
Motor:
- v 80% dostačující výkon, kdy tě to dokáže na 2. či na 3. převodový stupeň hezky táhnout dopředu.
- počítej, že nějaký zátah ucítíš od 3000 ot, pak se to podruhé chytne ve 4000 ot a docela pěkně to jede do 6 300 ot
- dynamika, když s tím jedeš sám je citelně lepší jak s dalším člověkem na palubě
- na 5 to jako nějak pomalu zrychluje, ale TDIčku stačit nebudeš ani litrovému foukanému tříválci, holt se musí řadit a točit
- jinak jde trošku víc cítit 5 válců na předních kolech, mohl by být motor lehčí, s 1,6i to zatáčí prostě lépe. Jak to "zatáčí" s D5 si raději ani nepředstavuji.
Spotřeba:
- silně individuální, každý to má jinak a nedá se spolehnout, za kolik budeš jezdit
- náš aktuální průměr je 10,3 l (ze 70% město, krátké trasy, kopcovitý terén)
- v zimě není problém poskakovat po městě mezi 11,5 - 13 l
- v létě je to mezi 10,5 - 11,5 l
- svižně dálku pojedeš mezi 8,7 - 9,5 l
- pohodově pojedeš dálku mezi 7,2 - 8 l
- dálnice počítej 9 - 10 l (k 9 l při dodržování 130 km/h, pak to letí vzhůru)
Zvuk:
- za mne nejlepší z nabídky platformy P1, ani T5 nemá tak hezký (ta to ale dohání výkonem, kdy tě ten motor i při lechtání plynu pořád tlačí vpřed, úplně cítíš, jak chce a chce a chce jet víc než ty - osobně vyzkoušeno v S40)
Podvozek:
- je to prostě motokára, která ti bude kopírovat povrch, může ti přijít chvílemi uskákaná
- umí ale zatáčet a oproti P2 to má kurevsky dobrý rejd
- s dírami či příčnými nerovnostmi si poradí podobně jak P2, řekl bych, že možná i lépe
- ochotu zatáčet, lépe držet ve vyjetých kolejích oproti P2 - prostě jiná dimenze
- chceš-li ochotu zatáčet ještě zvýšit, snížit krut karoserie, jednoznačně doporučuji výztuhu do motorového prostoru - kdybych jí sám po roce ježdění neosadil, tak bych nevěřil, jaký vliv na jízdní vlastnosti má tyč o průměru 2 cm
Interiér:
- vrže určitě méně jak P2
- středový panel mi přijde méně přehledný jak u P2
- sedadla by mohla mít větší boční vedení, ale pořád lepší jak u P2
- naopak u P2 měla sedadla delší sedák
- audio oproti P2 je taky horší (porovnávám vrcholné řady Dynaudio vs. HU-850)
- i když to nepatří do interiéru, tak luxusně svítí xenony - stejně dobře jak LED světla u Octavie III
- kufr plně dostačující pro dovolenou i ve 2+2 lidech
Suma sumárům, jsme asi pořád rád za zvolenou motorizaci 2,4i - sice to žere víc jak jakýkoli diesel a či fordí 4válcevoé benzíny, ale motor má svůj charakter (zvuk, chod, podání výkonu). Pokud bych chtěl levné přesunovadlo, pak bych šel do Suzuku Swift či Toyoty Yaris. C30 s 2,4i je tak trošku stylovka vybraná srdcem a ne rozumem. A degradovat ji na fordí 4 válce, to už fakt raději v předchozí větě zmíněné auta.
Pokud tě něco zajímá, ptej se.
Naposledy upravil(a) Haben dne 03 led 2020 10:13, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#43 C30 - Motory
Habene děkuju Ti moc za naprosto vyčerpávající shrnutí, to je paráda
dynamika, když s tím jedeš sám je citelně lepší jak s dalším člověkem na palubě - jezdit s tím budu v 99% sám, takže to nebude problém
na 5 to jako nějak pomalu zrychluje, ale TDIčku stačit nebudeš ani litrovému foukanému tříválci, holt se musí řadit a točit - naštěstí nejsem z těch, co se bojí podřadit a vytočit motor
Spotřeba je oproti mé XC70 2002 2.4T krásná(u mě to bude 80% dálky, 10% dálnice a zbytek město) a stejně to plánuji dát do plynu vzhledem k mému nájezdu. Vyřazuju taky automat, chci manuál, automat je v XCčku jen kvůli ženě
Co se týče podvozku, tak přesně takovou pohodlnější motokáru chci Ta informace ohledně zkrutu karosérie je velmi zajímavá, díky
C30 s 2,4i je tak trošku stylovka vybraná srdcem a ne rozumem. - A i přesto takové auto chci. Moje cesta do práce je 80km skrz údolí plné zvěře a věřím že i C30 je v bezpečnosti někde jinde, než auta co jsi psal
Tak to vypadá, že to budu vybírat jen ze dvou motorů, 2.4i a 2.5T. D5 asi vyřadím, když už Ti přijde že i s benzínovým 2.4i by mohl být předek lehčí a i vzhledem k tomu, že cca třetina mojí trasy do práce jsou zatáčky, tak jinak tento povedený motor od Volva vynechám.
dynamika, když s tím jedeš sám je citelně lepší jak s dalším člověkem na palubě - jezdit s tím budu v 99% sám, takže to nebude problém
na 5 to jako nějak pomalu zrychluje, ale TDIčku stačit nebudeš ani litrovému foukanému tříválci, holt se musí řadit a točit - naštěstí nejsem z těch, co se bojí podřadit a vytočit motor
Spotřeba je oproti mé XC70 2002 2.4T krásná(u mě to bude 80% dálky, 10% dálnice a zbytek město) a stejně to plánuji dát do plynu vzhledem k mému nájezdu. Vyřazuju taky automat, chci manuál, automat je v XCčku jen kvůli ženě
Co se týče podvozku, tak přesně takovou pohodlnější motokáru chci Ta informace ohledně zkrutu karosérie je velmi zajímavá, díky
C30 s 2,4i je tak trošku stylovka vybraná srdcem a ne rozumem. - A i přesto takové auto chci. Moje cesta do práce je 80km skrz údolí plné zvěře a věřím že i C30 je v bezpečnosti někde jinde, než auta co jsi psal
Tak to vypadá, že to budu vybírat jen ze dvou motorů, 2.4i a 2.5T. D5 asi vyřadím, když už Ti přijde že i s benzínovým 2.4i by mohl být předek lehčí a i vzhledem k tomu, že cca třetina mojí trasy do práce jsou zatáčky, tak jinak tento povedený motor od Volva vynechám.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#44 C30 - Motory
Jediný problém je ten, že jich zrovna moc není....ale já si klidně počkám, začnu to sledovat tak od března, dubna a věřím, že se do konce roku podaří
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#45 C30 - Motory
Ja na 2,4i cekal ctvrt roku a nakonec byl nucen jet do Svedska. Tak se na to priprav
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#46 C30 - Motory
Ve Švédsku jsem nikdy nebyl, rád se tam podívámHaben píše:Ja na 2,4i cekal ctvrt roku a nakonec byl nucen jet do Svedska. Tak se na to priprav
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#47 C30 - Motory
Jinak když tak koukám po Evropě, ta T5ky občas trpí pod útokem tuzingu
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#48 C30 - Motory
Potvrzuji výše uvedené (jen s drobnými výhradami např. k horší přehlednosti středového panelu...) z vlastní zkušenosti s C30 (naftový motor 1,6, xenony, audio High Performance) a dále pak i odvozeně podle mojí P1 resp. V50, která je na tom hodně podobně.Haben píše:Podvozek:
- je to prostě motokára, která ti bude kopírovat povrch, může ti přijít chvílemi uskákaná
- umí ale zatáčet a oproti P2 to má kurevsky dobrý rejd
- s dírami či příčnými nerovnostmi si poradí podobně jak P2, řekl bych, že možná i lépe
- ochotu zatáčet, lépe držet ve vyjetých kolejích oproti P2 - prostě jiná dimenze
- chceš-li ochotu zatáčet ještě zvýšit, snížit krut karoserie, jednoznačně doporučuji výztuhu do motorového prostoru - kdybych jí sám po roce ježdění neosadil, tak bych nevěřil, jaký vliv na jízdní vlastnosti má tyč o průměru 2 cm
Interiér:
- vrže určitě méně jak P2
- středový panel mi přijde méně přehledný jak u P2
- sedadla by mohla mít větší boční vedení, ale pořád lepší jak u P2
- naopak u P2 měla sedadla delší sedák
- audio oproti P2 je tak hroší (porovnávám vrcholné řady Dynaudio vs. HU-850)
- i když to nepatří do interiéru, tak luxusně svítí xenony - stejně dobře jak LED světla u Octavie III
- kufr plně dostačující pro dovolenou i ve 2+2 lidech
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#49 C30 - Motory
Tak tím bývají napadené všechny T5, nejen v C30.kubexxx píše:Jinak když tak koukám po Evropě, ta T5ky občas trpí pod útokem tuzingu
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#50 C30 - Motory
A proto jsem se T5 v C30 bál, abych neřešil motor. I když to fakt jede pekelně. Průser totiž je, že T5 pro C30 není zaměnitelná s T5 pro P2. a T5 motorů pro C30 moc není a když ano, tak stojí nesmysl.Michl píše:Tak tím bývají napadené všechny T5, nejen v C30.kubexxx píše:Jinak když tak koukám po Evropě, ta T5ky občas trpí pod útokem tuzingu
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek