PALIVO: Hadicka v motore

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 44
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava

#1 PALIVO: Hadicka v motore

Příspěvek od Jano »

Ahojte,
chcel by som poradit. Zacal mi smrdiet benzin, par dni po sebe, vzdy ked som rano nastartoval. V servise mal chlapik podozrenie na hadicku, kt. je na obrazku. Dal mi tam obycajnu hadicku (semperit), s tym ze treba zistic ci je ta povodna nejaka mimoriadna. Ona bola kusok hrubsia a tvrdsia. Original novy diel stoji ca 5 tis. SKK, co sa mi zda trochu moc, aj ked suastou je asi 30 cm dlha kovova trubicka, na kt. je hadicka napojena.
Pozna niekto z vas ten diel a viem mi pripadne poradit, ci tam treba nejaku super drahu original gumu, al. to je len cena od volva?
Inak ten benzin uz nesmrdi, cize problem bol v nej.
Vdaka
Přílohy
Hadicka2.jpg
Hadicka2.jpg (122.56 KiB) Zobrazeno 617 x
_________________
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#2

Příspěvek od Lachtan »

Jakkoukoliv hadičku, která je odolná vůči ropným produktům, osobně by jsem v ní nehledal žádný zázrak - za 5 SKK by musela i vařit kafe :roll:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Kontaktovat uživatele:

#3

Příspěvek od Conan »

Tak, tak, takovou hadičku ti namíru vyrobí levnějc nějaký spec. výrobce "na hadičky".
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#4

Příspěvek od standa »

kvalitativní rozdíl mezi benzinovou hadičkou od volva za ty nehorázné peníze a tou na obrázku je nápis volvo na originální hadičce - to myslím přežiješ :)
(benzín o 3 barech by "ustála" i hadička od ostřikovače, ale nebylo by to košer)

raději se zaměř na kabely ke vstřikům. vidím napadení kutilem domácím, nebo ještě hůř automechanikem.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 44
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava

#5

Příspěvek od Jano »

Co sa tyka teploty,je to tiez OK?
Ono pri tom motore nie je zrovna najchladnejsie :-)
_________________
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#6

Příspěvek od Lachtan »

S teplotou u motoru si nelam hlavu - na motoru máš přeci plastový kryt a také se ti neroztaví - jakákoliv gumová hadička vydrží daleko vyšší teploty :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#7

Příspěvek od standa »

navíc se tou hadičkou neustále prohání hromady studenýho benzínu...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#8

Příspěvek od Sibr »

A pokud ti jde o nápis Volvo (a že to vypadá hezky :lol: )tak ti ji na vrakači nechají třeba za kilo ne? A ještě z modelu 04 takže jak nová :)
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#9

Příspěvek od Lachtan »

standa píše:raději se zaměř na kabely ke vstřikům. vidím napadení kutilem domácím, nebo ještě hůř automechanikem.
Stando, nebudeš tomu věřit, ale tohle je volvostandart 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#10

Příspěvek od standa »

:shock:
fujtajksl
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#11

Příspěvek od Roger »

Ja to teda tak holé nemám ty kabely, všechny jsou pečlivě zaizolované stejně v té černé pásce...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#12

Příspěvek od standa »

úpadek, úpadek :cry:

na kombiku mám vodotěsné konektory (takový ten prezervatívek těsně obepínající kablíky a konektor)...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#13

Příspěvek od jarek.krizan »

Ta neizolovaná kabeláž je podle mě záležitost té konkrétní fabriky co auto vyrobila, neboť se setkávám nezávisle na roku výroby a výbavě, s izolovanými i neizolovanými kabely.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 44
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava

#14

Příspěvek od Jano »

Dakujem,
celkom mi odlahlo :-)
Inak k tym kablom, vobec netusim ako to ma byt, no takt su od zaciatku. Mozno tam bola aj nejaka plastova hadicka no neskor sa stratila, ako napr cupliky a tak podobne.
_________________
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#15

Příspěvek od Lachtan »

Jano píše:Inak k tym kablom, vobec netusim ako to ma byt, no takt su od zaciatku.
Neřeš to a pusť to z hlavy. Funguje to ? Funguje - tak do toho nešťourej :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#16

Příspěvek od standa »

Lachtan píše:
standa píše:raději se zaměř na kabely ke vstřikům. vidím napadení kutilem domácím, nebo ještě hůř automechanikem.
Stando, nebudeš tomu věřit, ale tohle je volvostandart 8)
takhle se to dřív dělávalo... :cry: (fotka vypůjčená od třístovkářů)
Přílohy
motorrrrrrrr_165.jpg
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“