Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#251 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Léto začíná a mě začala stávkovat klimatizace.
Při pokusu jen sepnout spojku +12V sepne a nějak to chladí...
Takže budu muset asi řešit novou náplň.
Zřejmě to nikdy nikdo nedoplňoval.
Po znovu-zprovoznění vidy na notebooku hlásí nízký tlak, tak snad pomůže jen nová náplň.
Při pokusu jen sepnout spojku +12V sepne a nějak to chladí...
Takže budu muset asi řešit novou náplň.
Zřejmě to nikdy nikdo nedoplňoval.
Po znovu-zprovoznění vidy na notebooku hlásí nízký tlak, tak snad pomůže jen nová náplň.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#252 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
244.000km
Klima opět jede, ale až na druhý pokus...
Napřed proběhl pokus o naplnění, ale jelikož je ke konci nutno zapnout kompresor aby se tam dotlačil zbytek média, tak toto se nepodařilo a tak náplň nebyla kompletní.
Následoval můj pokus o opravu, napojení na Vidu, zjištěna chyba, vymazána, po opětovném startu se chyba opět načetla a klima stále nejela.
Dále opět načtení, výmaz, odpojení baterie, odpojení tlakového čidla, nic nezjištěno, opět připojení čidla a připojení baterie, načtení chyb a auto bez chyb, zapnutí klimy a kompresor sepnul.
Potom znovu naplní tentokrát už na správnou hodnotu...
Ale kde byla skutečně chyba když jsem nic neopravil netuším... Každopádně to jede.
Klima opět jede, ale až na druhý pokus...
Napřed proběhl pokus o naplnění, ale jelikož je ke konci nutno zapnout kompresor aby se tam dotlačil zbytek média, tak toto se nepodařilo a tak náplň nebyla kompletní.
Následoval můj pokus o opravu, napojení na Vidu, zjištěna chyba, vymazána, po opětovném startu se chyba opět načetla a klima stále nejela.
Dále opět načtení, výmaz, odpojení baterie, odpojení tlakového čidla, nic nezjištěno, opět připojení čidla a připojení baterie, načtení chyb a auto bez chyb, zapnutí klimy a kompresor sepnul.
Potom znovu naplní tentokrát už na správnou hodnotu...
Ale kde byla skutečně chyba když jsem nic neopravil netuším... Každopádně to jede.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#253 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Kde je prosím zmíňka, že se musí spustit ke konci plnění klimakompresor?
Já to nechával plnit cca 3týdny z5, nic takového se nedělo a naplnilo se předepsaných 0,8kg. Měnil jsem vodní chladič a klimakompresor.
Jo a ještě jsem si všiml, že když v těchto vedrech dojedu a chcípnu motor, tak je pak slyšet jakoby něco teklo. Po otevření kapoty to zní jakoby z hadic od klimy, po omaku je cítit jakoby v ní něco proudilo, po cca 10s to přestane. Dělá ti to také?
Já to nechával plnit cca 3týdny z5, nic takového se nedělo a naplnilo se předepsaných 0,8kg. Měnil jsem vodní chladič a klimakompresor.
Jo a ještě jsem si všiml, že když v těchto vedrech dojedu a chcípnu motor, tak je pak slyšet jakoby něco teklo. Po otevření kapoty to zní jakoby z hadic od klimy, po omaku je cítit jakoby v ní něco proudilo, po cca 10s to přestane. Dělá ti to také?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#254 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Napsaný to není nikde .
Ale viděl jsem to přímo na té plničce... naplnila cca 3/4 zastavila plnění a napsala odpojit hadici HP, potom spustit kompresor a proběhne doplnění hadicí LP.
Ale viděl jsem to přímo na té plničce... naplnila cca 3/4 zastavila plnění a napsala odpojit hadici HP, potom spustit kompresor a proběhne doplnění hadicí LP.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#255 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
To může bejt "vlastnost" plničky, která neutlačí vzrůstající tlak při plnění a tak potřebuje pomoct, že si to kompresor auta sám odsaje. Kdyby auto bylo studený, třeba stánim přes noc v servisu, tak by to naplnilo rovnou celý.
Ale je to hypotéza, protože nevidim jinej logickej důvod.
Ale je to hypotéza, protože nevidim jinej logickej důvod.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#256 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Ja loni plnil 60tku a taky normal bez zadneho restartu apod...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#257 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Téměř 247.000km
v tomto týdnu jsem s V70kou najel přes 1.700km bez jediného zaváhání.
A poznal jsem krutou realitu, jaké to je na takovéto trati nemít větrané sesle...
Cesta tam vedla: po dálnici Praha, Plzeň, Rozvadov, Regensburg, Mnichov, Garmisch a dále po silnicích Ehrwald, Imst, Stelvio, Passo Dello Stelvio, Bormio, Livigno.
Naprosto luxusní je úsek ze Stelvia do Bormia přes Passo v namořské výšce 2.758m, je to druhá nejvýše položená silnice v Evropě která vede od někud někam. Ze Stelvia na Passo je to 48 číslovaných zatáček (vraceček) ve většině z nich jsem byl nucen řadit jedničku a trošku to trápit i přes spojku, protože jak spadnou otáčky pod 1500, tak už se to ani na jedničku nesebere a rychleji se tam jet nedá protože do poslední chvíle není vidět zda něco nejede proti. Cesta z Passo do Bormia už není tak prudká, ale zatáček je tam taky dostatek.
Poté 100km pětidenní pocukávání po Livignu a poslední den samozřejmě natankování do plna, je zde neskutečně levné palivo proti zbytku Itálie a i Evropy...
A cesta zpět opět přes Passo Stelvio a dále Merano, další Passo Giovo (2094m), Brennero, Innsbruck, Garmisch a pak už stejně po dálnici domů.
Co se týká spotřeby:
1, na cestě tam jsem jel po dálnici cca 120km/h, vystál si kolony kolem Mnichova, poté po silnicích jak to šlo v rámci rychlostních limitů, druhá polovina trasy s klimou.
k tomu ještě 100km každodenní popojíždění po Livignu. celkem to vyšlo 5,75 l/100km
2, na cestě zpět to bylo náročnější, 100% klima, více stoupání, více přejezdů kopců, dálnice německá opět 120-130, na české potom už 140-150. dotankováno zatím nemám, ale podle palubáku + jeho odchylky to bude stejně bohatě do 6 litrů.
Tak pár foteček:
Konec dálnice pod Mnichovem - Alpy na dohled Stoupání na Passo Stelvio Passo Stelvio Passo Stelvio - sjezd do Bormia Tankování Livigno, v případě samoobsluhy je cena 0,926 Dálniční most Innsbruck - Brennero Stoupání z Innsbrucku na Garmisch
v tomto týdnu jsem s V70kou najel přes 1.700km bez jediného zaváhání.
A poznal jsem krutou realitu, jaké to je na takovéto trati nemít větrané sesle...
Cesta tam vedla: po dálnici Praha, Plzeň, Rozvadov, Regensburg, Mnichov, Garmisch a dále po silnicích Ehrwald, Imst, Stelvio, Passo Dello Stelvio, Bormio, Livigno.
Naprosto luxusní je úsek ze Stelvia do Bormia přes Passo v namořské výšce 2.758m, je to druhá nejvýše položená silnice v Evropě která vede od někud někam. Ze Stelvia na Passo je to 48 číslovaných zatáček (vraceček) ve většině z nich jsem byl nucen řadit jedničku a trošku to trápit i přes spojku, protože jak spadnou otáčky pod 1500, tak už se to ani na jedničku nesebere a rychleji se tam jet nedá protože do poslední chvíle není vidět zda něco nejede proti. Cesta z Passo do Bormia už není tak prudká, ale zatáček je tam taky dostatek.
Poté 100km pětidenní pocukávání po Livignu a poslední den samozřejmě natankování do plna, je zde neskutečně levné palivo proti zbytku Itálie a i Evropy...
A cesta zpět opět přes Passo Stelvio a dále Merano, další Passo Giovo (2094m), Brennero, Innsbruck, Garmisch a pak už stejně po dálnici domů.
Co se týká spotřeby:
1, na cestě tam jsem jel po dálnici cca 120km/h, vystál si kolony kolem Mnichova, poté po silnicích jak to šlo v rámci rychlostních limitů, druhá polovina trasy s klimou.
k tomu ještě 100km každodenní popojíždění po Livignu. celkem to vyšlo 5,75 l/100km
2, na cestě zpět to bylo náročnější, 100% klima, více stoupání, více přejezdů kopců, dálnice německá opět 120-130, na české potom už 140-150. dotankováno zatím nemám, ale podle palubáku + jeho odchylky to bude stejně bohatě do 6 litrů.
Tak pár foteček:
Konec dálnice pod Mnichovem - Alpy na dohled Stoupání na Passo Stelvio Passo Stelvio Passo Stelvio - sjezd do Bormia Tankování Livigno, v případě samoobsluhy je cena 0,926 Dálniční most Innsbruck - Brennero Stoupání z Innsbrucku na Garmisch
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#258 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Při delších cestách jsem zjistil že navigace už skutečně vyšla z kondice, přeci jen mapy 2013 už nejsou nic moc.
Na stránkách volvo je možnost stáhnout nové mapy a nahrát je do auta, ale pro tyto starší sensusy se musí prý nejprve aktualizovat software sensusu v servisu a až poté jde nainstalovat nová mapa.
Když máte původní software v autě a vložíte nové mapy na flash disku, auto napíše že nalezeny nové mapy, zda chcete instalovat. potvrzením se přejde na další hlášku že instalace bude trvat 3h a 5min, dalším potvrzením se člověk dostane na zadání licenčního klíče... a zde člověk skončí, protože ho prostě neví... Aktualizace toho softwaru zřejmě tento krok vypustí a pak už si můžete instalovat jak chcete...
Ale jde to i jinak.
Po delším googlení jsem sehnal na kontakt na člověka, co se tím zabývá a licenční klíče generuje na základě VIN za úplatu.
https://gpsunderground.com/forum/forum/car-navi-system/car-gps-systems/volvo/1337614-volvo-sensus-iam-2-1-europe-2018-maps
Zkusil jsem se s ním domluvit po mailech a zjistit co a jak.
Za vygenerování klíče chce 65 Euro, což není úplně špatné, horší je že bydlí v Bosně a Hercegovině... Ale tak v době plateb přes internet ani toto není problém, osobně jsem využil Westernunion.
Horší je myšlenka že pošlete někam peníze a už je neuvidíte a nic za ně nedostanete....
To se naštěstí nestalo a do hodinky mi přišel mail a v něm písmeno-číselný kod pro můj sensus...
Naťukal jsem to do auta, auto ho přijalo a spustila se aktualizace map.
Celou dobu přes tři hodiny zapnuté zapalování a auto na nabíječce.
Po třech hodinách hláška instalace dokončena a vypnout na 15mminut motor a vytáhnout flash pro dokončení aktualizace.
čekal jsem co se stane po znovu zapnutí, ale dopadlo to dobře, momentálně mám tedy v autě na starém softwaru poslední vydané mapy z roku 2018...
Tento klíč by měl platit na stálo pro mé auto, takže až vyjdou další mapy tak ho zase použiju...
Na stránkách volvo je možnost stáhnout nové mapy a nahrát je do auta, ale pro tyto starší sensusy se musí prý nejprve aktualizovat software sensusu v servisu a až poté jde nainstalovat nová mapa.
Když máte původní software v autě a vložíte nové mapy na flash disku, auto napíše že nalezeny nové mapy, zda chcete instalovat. potvrzením se přejde na další hlášku že instalace bude trvat 3h a 5min, dalším potvrzením se člověk dostane na zadání licenčního klíče... a zde člověk skončí, protože ho prostě neví... Aktualizace toho softwaru zřejmě tento krok vypustí a pak už si můžete instalovat jak chcete...
Ale jde to i jinak.
Po delším googlení jsem sehnal na kontakt na člověka, co se tím zabývá a licenční klíče generuje na základě VIN za úplatu.
https://gpsunderground.com/forum/forum/car-navi-system/car-gps-systems/volvo/1337614-volvo-sensus-iam-2-1-europe-2018-maps
Zkusil jsem se s ním domluvit po mailech a zjistit co a jak.
Za vygenerování klíče chce 65 Euro, což není úplně špatné, horší je že bydlí v Bosně a Hercegovině... Ale tak v době plateb přes internet ani toto není problém, osobně jsem využil Westernunion.
Horší je myšlenka že pošlete někam peníze a už je neuvidíte a nic za ně nedostanete....
To se naštěstí nestalo a do hodinky mi přišel mail a v něm písmeno-číselný kod pro můj sensus...
Naťukal jsem to do auta, auto ho přijalo a spustila se aktualizace map.
Celou dobu přes tři hodiny zapnuté zapalování a auto na nabíječce.
Po třech hodinách hláška instalace dokončena a vypnout na 15mminut motor a vytáhnout flash pro dokončení aktualizace.
čekal jsem co se stane po znovu zapnutí, ale dopadlo to dobře, momentálně mám tedy v autě na starém softwaru poslední vydané mapy z roku 2018...
Tento klíč by měl platit na stálo pro mé auto, takže až vyjdou další mapy tak ho zase použiju...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#259 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
A kolik by to vyšlo v tom autorizaku? Jinak pěkný.
Zdá se že spotřeba šla opravdu oproti D5 cca o litr níž.
Ale kdybych si mohl vybrat tak ať tam jsou furt petivalce.
Zdá se že spotřeba šla opravdu oproti D5 cca o litr níž.
Ale kdybych si mohl vybrat tak ať tam jsou furt petivalce.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#260 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
V autorizáku by to vyšlo kolem 3000Kc údajně...
Ale já tak nerad dávám auto z ruky do servisu ...
Přeci já mám ještě pořád 5ti válec...
V podstatě je to něco jako D5, ale objem je snížen na dva litry...
Ale já tak nerad dávám auto z ruky do servisu ...
Přeci já mám ještě pořád 5ti válec...
V podstatě je to něco jako D5, ale objem je snížen na dva litry...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#261 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Aha ja měl nějak zafixovano ze je to uz právě 4 valec, sorry
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#262 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
To si myslelo už víc lidí že tyto novodobější jsou už jen 4válcové...
Ale je jich tam fakt 5...
Ale je jich tam fakt 5...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#263 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Tak už mi tam zase svítí čtvrt mega.
A jedem dál...
A jedem dál...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#264 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
256.000km
A je tu další výměna oleje.
Tentokrát jsem si koupil 20ti litrový kanystr a k němu rovnou hned 3 filtry.
Takže při intervalu do 15tkm mám do 300.000km olejově vystaráno...
Je to divný, ale tohle auto vůbec nežere olej, 6 litrů se tam naleje a téměř 6 se zase vyleje.
(a nebo žere a rovnou si ho doplňuje naftou z regenerací)
Rovnou když jsem to měl odklopené, sundal jsem i sací potrubí od filtru k turbu abych se lépe dostal na žhaviče.
Po proměření jsou na tom odporově všechny stejně dobře, tak jen doufat že to tak vydrží i celou zimu.
A ještě jedna... setkání s Britskou kočkou pod Lomnickým štítem...
A je tu další výměna oleje.
Tentokrát jsem si koupil 20ti litrový kanystr a k němu rovnou hned 3 filtry.
Takže při intervalu do 15tkm mám do 300.000km olejově vystaráno...
Je to divný, ale tohle auto vůbec nežere olej, 6 litrů se tam naleje a téměř 6 se zase vyleje.
(a nebo žere a rovnou si ho doplňuje naftou z regenerací)
Rovnou když jsem to měl odklopené, sundal jsem i sací potrubí od filtru k turbu abych se lépe dostal na žhaviče.
Po proměření jsou na tom odporově všechny stejně dobře, tak jen doufat že to tak vydrží i celou zimu.
A ještě jedna... setkání s Britskou kočkou pod Lomnickým štítem...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#265 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Zima může přijít...
Dnes umyto, navoskováno, vyluxováno, zimní gumové koberce, a nové zimní gumy Michelin Alpin 5 na zánovních diskách z nějakého novodobějšího modelu.
Dnes umyto, navoskováno, vyluxováno, zimní gumové koberce, a nové zimní gumy Michelin Alpin 5 na zánovních diskách z nějakého novodobějšího modelu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#267 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Ja je na ex Toma mam taky a mam je i v vtp.Dural8 píše:A to tam proste muzes mit 205/60/16?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#268 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Ja vim, ze je mel i na S80, uz tam jsem se tomu podivoval pac jsem mel ci mam uz 3 P3 auta a vsechny s minimem 225 na R16...
No ale prolustroval jsem ted navod a tam ten rozmer je, byt na 3.2 rozhodne ne, ale cesky tp snese hodne
No ale prolustroval jsem ted navod a tam ten rozmer je, byt na 3.2 rozhodne ne, ale cesky tp snese hodne
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#269 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Voni to maj i ve Volvu,vyjma V8https://accessories.volvocars.com/en-br/S80(07-)/Accessories/Document/VCC-479698/2015
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#270 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Je to ten nejužší rozměr co mají tyto auta zapsáno.
S80 to měla takto zapsáno už z Průhonic...
Ale V70 je dovoz z Belgie kde v origo Belgickém techničáku to bylo.
Ale paskvil co mi z toho dokázali udělat na magistrátu při přepisu českého tp ... Nakonec jsem tam měl úplně jiné rozměry než ostatní stejná auta...
Až při následné reklamaci zjistili že mi zapsali něco úplně jiného, přeškrtali původní a zapsali znovu správně....
Jinak na 205 se nejezdí v zimě špatně...
S80 to měla takto zapsáno už z Průhonic...
Ale V70 je dovoz z Belgie kde v origo Belgickém techničáku to bylo.
Ale paskvil co mi z toho dokázali udělat na magistrátu při přepisu českého tp ... Nakonec jsem tam měl úplně jiné rozměry než ostatní stejná auta...
Až při následné reklamaci zjistili že mi zapsali něco úplně jiného, přeškrtali původní a zapsali znovu správně....
Jinak na 205 se nejezdí v zimě špatně...
#271 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Na XC70 3.2 mám zimní 215/65 R16 - přesně podle TP. Takže to jde...Dural8 píše:No ale prolustroval jsem ted navod a tam ten rozmer je, byt na 3.2 rozhodne ne, ale cesky tp snese hodne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#272 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Dorazily LEDky do SPZ z číny.
S novějším typem čipu CSP.
Líbí se mi to, svítí to dost, možná až moc...
https://www.aliexpress.com/item/4000121441336.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dj8WmVv
S novějším typem čipu CSP.
Líbí se mi to, svítí to dost, možná až moc...
https://www.aliexpress.com/item/4000121441336.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dj8WmVv
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#273 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Pěkný - nepotřebuješ couvačky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#274 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
přes Wish už mi jede něco podobného, ale celý blok LED
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#275 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Tak dneska jsem nechtěně odzkoušel kolik moje volvo skutečně dojede ještě po nulovém dojezdu na PC.
Zatím co některé jiné značky po nulovém dojezdu urazí ještě pár desítek kilometrů, moje volvo je takové že nenajede ani to co ukazuje...
Dnešní situace byla taková že jsem měl dojezd cca 50km a jel stabilním tempem a dojezd průběžně ubejval…
Na palivoměru svítila pořád bíle poslední ťupka nafty a dojezd klesl na 25km...
V tu chvíli jsem si myslel že těch 25km skutečně bohatě ještě ujedu.
Najednou se poslední dílek nafty změnil z bílé barvy na červenou a z dojezdu 25km skočili čtyři pomlčky.
A auto následně do 5 vteřin zdechlo...
Podotýkám že jsem jel delší dobu po rovném úseku, žádné stoupání nebo zatáčky že by to mohlo cucnout vzduchu .
Takže na dojezd se u těchto aut opravdu asi spolehnout nedá.
Po nalití 10 litrů nafty auto na třetí pokus chytlo a jelo dál.
Poté jsem tam až po hrdlo natankoval 78litrů nafty (i s těma 10ti nalitýma)
Zatím co některé jiné značky po nulovém dojezdu urazí ještě pár desítek kilometrů, moje volvo je takové že nenajede ani to co ukazuje...
Dnešní situace byla taková že jsem měl dojezd cca 50km a jel stabilním tempem a dojezd průběžně ubejval…
Na palivoměru svítila pořád bíle poslední ťupka nafty a dojezd klesl na 25km...
V tu chvíli jsem si myslel že těch 25km skutečně bohatě ještě ujedu.
Najednou se poslední dílek nafty změnil z bílé barvy na červenou a z dojezdu 25km skočili čtyři pomlčky.
A auto následně do 5 vteřin zdechlo...
Podotýkám že jsem jel delší dobu po rovném úseku, žádné stoupání nebo zatáčky že by to mohlo cucnout vzduchu .
Takže na dojezd se u těchto aut opravdu asi spolehnout nedá.
Po nalití 10 litrů nafty auto na třetí pokus chytlo a jelo dál.
Poté jsem tam až po hrdlo natankoval 78litrů nafty (i s těma 10ti nalitýma)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 408 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 3 Odpovědi
- 621 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jergus.balaz
-
- 4 Odpovědi
- 150 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Giew
-
- 103 Odpovědi
- 4742 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od boo-beek
-
- 2 Odpovědi
- 3222 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali