 
 Já jsem si z tohoto důvodu udělal 13ti pólovou zásuvku a v kufru vozím ještě redukci 13/7.
A kdyby se mi vybila baterka, že bych to neodemkl, tak to přes tu 13ku můžu nabít, páč to stálé napětí je přímo na baterku přes 25A pojistku.
 
  
  
  až když jsem hledal drát k mlhovce, objevil jsem že obrysová světla jsou vzadu vlastně 4ks a ne 2ks. Takže jsem vyměnil dvouvláknovou žárovku a už to svítí a chybu nehlásí. Jen jsem musel ubrousit jeden kolíček na žárovce, protože mi nešla zasunout do držáku.
 až když jsem hledal drát k mlhovce, objevil jsem že obrysová světla jsou vzadu vlastně 4ks a ne 2ks. Takže jsem vyměnil dvouvláknovou žárovku a už to svítí a chybu nehlásí. Jen jsem musel ubrousit jeden kolíček na žárovce, protože mi nešla zasunout do držáku. 
 
 
  x 1
 x 1 
 
 
  x 1
 x 1
 
 
 
  x 1
 x 1 
  přiznávám se! Zrovna dneska mi na dodávce přestala svítit a při výměně jsem objevil záludnost kolíčku
 přiznávám se! Zrovna dneska mi na dodávce přestala svítit a při výměně jsem objevil záludnost kolíčku  samo, že tu správnou jsem neměl, tak jsem potupně na zámkovce ten špatnej uhobloval. A už to svítí, cestou do práce mi přestala svítit blinkrová, tak se na to jdu rovnou podívat.
 samo, že tu správnou jsem neměl, tak jsem potupně na zámkovce ten špatnej uhobloval. A už to svítí, cestou do práce mi přestala svítit blinkrová, tak se na to jdu rovnou podívat.Nebudete verit ale setkal sem se s tim ze kamarad me BMW 530d 2001 mel ty same zarovky s posunutym kolickemraolsa píše:No právě, je to 21/4w žárovka a těmi kolíčky je to odlišené. Jenže český člověk je koumák a místo toho, aby sehnal správnou žárovku tak radši upiluje kolíček.
 
  x 1
 x 1 
  
  
  
 Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé