https://www.idnes.cz/auto/historie/ekodan-poplatek-za-prevod.A191008_215344_auto_ojetiny_fdv
Další zdražení ekovýpalného?
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Radní
- Příspěvky: 8474
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Další zdražení ekovýpalného?
To je hnus!
https://www.idnes.cz/auto/historie/ekodan-poplatek-za-prevod.A191008_215344_auto_ojetiny_fdv
https://www.idnes.cz/auto/historie/ekodan-poplatek-za-prevod.A191008_215344_auto_ojetiny_fdv
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 5873
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Další zdražení ekovýpalného?
chápal bych kdyby tu hranici posunuli třeba k EURO4, ale chtít za to více jak 10 000 je fakt zlodějina.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Další zdražení ekovýpalného?
Dyt je to hovadina,
Posuzovat euro podle stari vozidla,ale to by museli premyslet kdyz tvori zakony ale to boli
Posuzovat euro podle stari vozidla,ale to by museli premyslet kdyz tvori zakony ale to boli
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3634
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Další zdražení ekovýpalného?
Prostě vás donutíme ty nový m*dky koupit 
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Další zdražení ekovýpalného?
Kdepak,jen udržovat při životě ty staré.Prostě jen se jich bude méně prodávat a kupovat a budou jezdit větší vraky.yoby píše:Prostě vás donutíme ty nový m*dky koupit
-
Offline
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Další zdražení ekovýpalného?
A potom můžeme říct, že jezdí moc starých aut, málo elektroaut, lidi jsou nezodpovědní a provoz starých aut musíme zdanit v rámci boje s klimatem.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
Další zdražení ekovýpalného?
Mno Euro0/1/2 už asi přestává vynášet, tak to chtějí posunout co to jde, aby se na to zase dlouho nemuselo sahnout 
A teďka trošku realisticky - to Euro4 je trošku mimo mísu, ale ač remcající, jsme na tom stále výrazně lépe, než naši sousedé. Na Slovensku se, co já vím, platí nehorázné peníze za dovezené vozy, v Německu a mnoha jiných platíte poplatek za provoz, který rozhodně není malý, zkrátka a jednoduše jednorázový poplatek při přihlášení je sice opruz, ale stále mnohem levnější, než platit €400 každý rok.
A teďka trošku realisticky - to Euro4 je trošku mimo mísu, ale ač remcající, jsme na tom stále výrazně lépe, než naši sousedé. Na Slovensku se, co já vím, platí nehorázné peníze za dovezené vozy, v Německu a mnoha jiných platíte poplatek za provoz, který rozhodně není malý, zkrátka a jednoduše jednorázový poplatek při přihlášení je sice opruz, ale stále mnohem levnější, než platit €400 každý rok.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5019
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Další zdražení ekovýpalného?
obcanska neposlusnost je na miste. fight the system 
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
Další zdražení ekovýpalného?
Fight the system je zajímavá myšlenka, ale zamyslel se někdo z těchto bojovníků, co by se stalo, kdyby se ten systém opravdu rozpadnul 
-
Offline
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S90 a 264
- Bydliště: Brno
Další zdražení ekovýpalného?
Hnus je to
_________________
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Další zdražení ekovýpalného?
Chápu, že za tímto jsou loby automobilek a ekoteroristů a snaha státu vytřískat z chudých poddaných desátky.
Co mi ale rozum nebere, jak je možné vůbec odsouhlasit to, že elektromobily jezdící po dálnici nemusí platit za dálniční známku a že elektromobily parkující v rezidenční modré zóně jsou osvobozeny od ročního poplatku. To jako proč ? Neničí snad dálnice a nezabírají místa před domem i ostatním rezidentům ?
Hnus fialovej.
Uznávám, že se zatím jedná o zanedbatelné částky, ale z principu je to prasárna.
Co mi ale rozum nebere, jak je možné vůbec odsouhlasit to, že elektromobily jezdící po dálnici nemusí platit za dálniční známku a že elektromobily parkující v rezidenční modré zóně jsou osvobozeny od ročního poplatku. To jako proč ? Neničí snad dálnice a nezabírají místa před domem i ostatním rezidentům ?
Uznávám, že se zatím jedná o zanedbatelné částky, ale z principu je to prasárna.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 686
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 745 kostka
- Bydliště: Pha skoro
Další zdražení ekovýpalného?
tohle nemá s dopadem na životní prostředí co dělat, to je čistá daň z titulu moci.
ovce to kousnou, prodejce míň utrží, jede se dál
ovce to kousnou, prodejce míň utrží, jede se dál
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Další zdražení ekovýpalného?
A jak to bude s Euro 0, 1, 2 pro auta co již mají zaplaceno?
V případě např. Euro 0 může být již zaplaceno 10.000Kč z minulých převodů a v případě dalšího převodu za nových podmínek nebudou chtít nic, nebo budou chtít doplatek do 25, nebo rovnou celých 25 znovu...
V případě např. Euro 0 může být již zaplaceno 10.000Kč z minulých převodů a v případě dalšího převodu za nových podmínek nebudou chtít nic, nebo budou chtít doplatek do 25, nebo rovnou celých 25 znovu...
_________________
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Tiger S 7kW MY25
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Tiger S 7kW MY25Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG-
Offline
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S90 a 264
- Bydliště: Brno
Další zdražení ekovýpalného?
Asi by to melo zůstat tak, protože v TP mas razítko, ze poplatek byl uhrazen a hotovo.
_________________
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14745
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Další zdražení ekovýpalného?
Taky si myslím že jednou zaplaceno stačí.
Ono jde spíše o to, že tahle starší auta už mají zaplaceno skoro všechna a pánům nahoře se krátí příjem, takže zavedou poplatek na mladší auta a příjem zase na chvíli bude.
Ono jde spíše o to, že tahle starší auta už mají zaplaceno skoro všechna a pánům nahoře se krátí příjem, takže zavedou poplatek na mladší auta a příjem zase na chvíli bude.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5318
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Další zdražení ekovýpalného?
Přátelé, ideální by bylo lidem bez rozdílu ty peníze z prodeje auta ještě zdanit jak je to u nemovitosti. lidi se chcou mít líp jak zítra a stát ty peníze musí někde brát to musí chápat každý. 
-
Offline
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
Další zdražení ekovýpalného?
njn, co čekat od eurohujera typu pana Prouzy.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Další zdražení ekovýpalného?
Přitom, pokud by opravdu šlo o ekologii, bylo by jednoduché řešení opačným způsobem. Prostě máš auto Euro1 a koupíš si Euro 3 dostaneš 2000Kč . Jen příklad.
-
Offline
- Příspěvky: 416
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 10
Další zdražení ekovýpalného?
Pěkně to řekly v TV lidi nemaj peníze a tak jim nezbude na opravy a budou jezdit ještě horší auta než ted , ten kdo by mohl prodat své zachovalé staré auto někomu kdo už moc nejezdí si ho holt nechá o nějaký rok dýl , tudíž vozový park bude dál stárnout.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Příspěvky: 776
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
Další zdražení ekovýpalného?
To je negativních emocí.
Doufám, že se tu ale např. nerozčiluje někdo, kdo dostal dotaci na nový kotel.
Doufám, že se tu ale např. nerozčiluje někdo, kdo dostal dotaci na nový kotel.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvky: 542
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Volvo XC90 2,5 T LPG, Ochcávka, LR Free1
Další zdražení ekovýpalného?
Pokud jim jde o dovoz, tak kdyz uz teda, tak at je to na prihlaseni aut z ciziny a ne, kdyz mi otec prevede jeho starou lestenku, ale pisu kdyz uz tedy toto je opatreni na dovazena auta..stejne je to hovadina.
A ze je mozne, dokonce skoro realne, ze novy zakon (nove sazby) by mohl platit i pro jiz zaplacene prevody s jiz zaplacenou ekodani, o tom zadna. Vse je mozne...
A ze je mozne, dokonce skoro realne, ze novy zakon (nove sazby) by mohl platit i pro jiz zaplacene prevody s jiz zaplacenou ekodani, o tom zadna. Vse je mozne...
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 739
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Další zdražení ekovýpalného?
Vůbec bych se nebál, je to jen vlhký sen představitelů Svazu průmyslu a obchodu ČR.
A pro doplnění: nelze zavézt opatření jen na dovážená auta, bylo by to v rozporu s volným pohybem zboží v EU. Jak jistě víte, právo EU má přednost před vnitrostátním právem (veškerým, včetně ústavního).
A pro doplnění: nelze zavézt opatření jen na dovážená auta, bylo by to v rozporu s volným pohybem zboží v EU. Jak jistě víte, právo EU má přednost před vnitrostátním právem (veškerým, včetně ústavního).
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 739
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Další zdražení ekovýpalného?
Asi jsem nemel psat o tom vlhkem snu 
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
Další zdražení ekovýpalného?
HonzaA píše:Asi jsem nemel psat o tom vlhkem snu
-
Offline
- Příspěvky: 1832
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Další zdražení ekovýpalného?
Asi bych ten konec změnil na ,,protože lépe pojedeteHowardSilk píše:Pokud nemáte peníze a jste v posteli plný nula, doporučuji vám věnovat pozornost tomuto webu kamagra, kde si můžete koupit velmi dobrou Viagra. Jsem si jistý, že budete spokojeni s její akcí, protože lépe najdete
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: f.e.e.t, Google [Bot], jergus.balaz
