Takže co že jsem si to koupil zase za klumpr. Je to TDíčko r. v. 1998 takže MS 15.7. Najeto obligátních skoro půl mega.
Pozitiva
Jsou nově udělané rozvody a je obutý v nových zimních gumách. Cena auta rovnající se těmto položkám. V TP jsou zapsané 15-17"a STK ještě rok. V autě nová baterka a dostal jsem ještě zabalené příčníky. Výbava je takový standard, šedý střed, rádio 805, polokůže bez výhřevu. Motor jde hezky měkce moc nesmrdí, ve světle ostatních aut ani nehulí a při tom jede dobře živě, spojka spojkuje, přední brzdy jsou nové, zadní asi taky něco dělají,podvozek nemlátí.
Teď něco k mínusům a věcem k řešení. Teče servo pumpa, někdo jí lepil ten vývod a díky tomu je půl motoru od červeného oleje a prachu. Totálně rozpadlá kabeláž ke žhavkám, takže nežhavíme. Teplý start je na drb jen když mu pomůžu plynem, volant chytne za ruce a nepustí (lepí ) . Trhlá sedačka řidiče, jeden zadní pás nenavíjí, kola vibrují mezi 110-120 a není snad jediný díl kastle co by neměl z blízka viditelný šrám, ťukanec, nebo jiný lišej...... Takže auto přesně pro mě.
Přijel jsem s tím dneska asi v půl jedné ráno z moravy, takže od rána makám abych prošel co a jak, trochu jsem to vypucnul a umyl páč to byl klasický kekel co lepil snad všude, vyměnil hadice od turba do sání a rozvedl nové podtlaky, oživil rádio a našel k němu kód.. Uf, zkouknul náplně, poopravil uchycení pojistky v motoru, vyměnil přední blinkr chycený do nárazníku vrutem za zánovní co měl packy ok no a loupal dolů vyšisovaný samolepky co držely jak čert a šly tak po milimetru. Zítra udělám prd páč tu mám nějakou rodinou slávu takže další pokráčko v neděli.





