A jelikož jsem byl nadmíru spokojený s V70I, tak jsem si přivezl včera nástupce, teda spíš předchůdce a to celkem zachovalou 850. Netušil jsem, že budu mít při hledání slušného volva v (mé cenové představě a možnostech) takové potíže, takže jsem musel vzít za vděk atmosférickým dvoulitrem. Mimochodem, tento motor jsem měl i sedumdesátce. Jedná se o ročník 1996 a původem je z itálie. V čechách je nějakých 8 let a předešlý majitel se dobře staral. Tudíž auto má doložený servis za 8let a i celkově vypadá velmi dobře, stačilo ho pouze umýt a navoskovat. Nejvíc mě potěšil motor, jak jsem říkal, tento základ jsem měl ve v70, ale tady je mnohem tišší, startuje sotva se převalí převodovka nevydává žádné pazvuky, jen řazení zpátečky chce malinko pozornosti, abych zařadil hladce. Jako bonus má volvo nové letní pneumatiky a dostal jsem i zimáky na plechách.
Výbava je slušný základ, dřevo, dual klima, jedno el. zrcátko

A teď mínusy, předek kapoty je osekaný od kamínku a při leštění a voskování jsem našel různé další drobné kosmetiky, nicméně žádnou korozi. Baterka je těsně před smrtí, musel jsem udělat novou elektriku na rádio, byl to drátový humus spojený izolačkou a nepovedlo se mi rozběhnout větrák nebo ovládání klimy, nevím ještě co je po smrti. Na podvozku je nějaký čep už volnější, ale nedožaduje se okamžité výměny a musím udělat technickou.
Mám z něj radost a ikdyž mám doma ještě mnohem novější a dražší vůz vyrobený v korei, tak mi rozměrově nesedí a jezdím raději se starou krabicí
