ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 16
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava - Poruba
- Vůz: s60 b5254t5
#301 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
vsechno vi jen chuck norris, napsal jsem jen do vlakna jak jsem dopadl...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 61
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 MY2012 2,4D 158kw
- Bydliště: Brno
#302 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Sorry borci, ale čekal bych, že mu někdo, kdo dělá Chiptuning snad i prověří jeho auto a ne, že to v klidu jen tak nalije a buď to klapne nebo ne... Zákazník přece nemusí být automechanik a nemusí rozumět autům,l - proto platí profíkům...
Hlavně bych počkal na vyjádření i druhé strany.
Třeba já jsem nad chiptuningem uvažoval, ale podobné problémy prostě jsou a tak si nejsem jistý, zda by to nepotkalo i mě...
Hlavně bych počkal na vyjádření i druhé strany.
Třeba já jsem nad chiptuningem uvažoval, ale podobné problémy prostě jsou a tak si nejsem jistý, zda by to nepotkalo i mě...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 61
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 MY2012 2,4D 158kw
- Bydliště: Brno
#303 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
A co opravdu vůbec nechápu - proč si zákazník sám něco povoluje, utahuje... Navíc za zřejmě přítomnosti "profíka"?
To zní jako parodie na profi službu...
To zní jako parodie na profi službu...
#304 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Chiptuning od D5T5 a potažmo ARD tu má myslím dost lidí a to že D5T5 ten soft jenom přelejvá a sami ho nedělají, je tu myslím všeobecně známo.
Pokud si budu něco takovýho dávat do auta, tak by mělo bejt všechno zkontroláno.
Udělána tzv. ST0. Pokud to nebylo uděláno a nebyl změřen výkon před, tak se blbě dokazuje kde je vlastně chyba...
Já ho u Dunkelrotu taky měřil až po, ale chip se tam natáhnul jen tak pro srandu při EGR off a chtěl jsem si vyzkoušet jestli je to znát.
Bylo a to hodně a i na brzdě tam ten výkon byl. Akorát teď už je to zase trochu jinde.
Pokud si budu něco takovýho dávat do auta, tak by mělo bejt všechno zkontroláno.
Udělána tzv. ST0. Pokud to nebylo uděláno a nebyl změřen výkon před, tak se blbě dokazuje kde je vlastně chyba...
Já ho u Dunkelrotu taky měřil až po, ale chip se tam natáhnul jen tak pro srandu při EGR off a chtěl jsem si vyzkoušet jestli je to znát.
Bylo a to hodně a i na brzdě tam ten výkon byl. Akorát teď už je to zase trochu jinde.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 16
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava - Poruba
- Vůz: s60 b5254t5
#305 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
muzes prosim popsat ST0 kontrolu? Dekuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#306 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
ja nevim, ale kdyz se podivam na stranky ARD tak tam chip pro tohle auto ani nenabizi ma tam - S60,V70, XC90, XC70(01-09)
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 61
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 MY2012 2,4D 158kw
- Bydliště: Brno
#308 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Nevím, co se blbě dokazuje? Zaplatil za nějaké parametry, vycházel z ofiko čísla a tedy na zkontrolované hodnotě "před" měl mít zájem poskytovatel služby. Zákazníka zajímá ta hodnota domluvená "po" ...
Že jsou to "jen" nalívači je myslím bude urážet...
I když je jasné, že si ten software nevyvinuli... Ale NO-WAR...
Ale zatím podle popisu ( stále jednostranného) to vypadá jako noční můra - garážista ...
Že jsou to "jen" nalívači je myslím bude urážet...
I když je jasné, že si ten software nevyvinuli... Ale NO-WAR...
Ale zatím podle popisu ( stále jednostranného) to vypadá jako noční můra - garážista ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 16
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava - Poruba
- Vůz: s60 b5254t5
#309 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
maji pravdu! napada me minimalne stejne dlouhy seznam ukonu, ktere by meli poskytovat oni, pri nahravani SW...
#310 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
To myslíš vážně, že by měli zodpovídat za všechno co jsi měl před úpravou na autě blbě?Boudy píše:Nevím, co se blbě dokazuje? Zaplatil za nějaké parametry, vycházel z ofiko čísla a tedy na zkontrolované hodnotě "před" měl mít zájem poskytovatel služby. Zákazníka zajímá ta hodnota domluvená "po" ...
Že jsou to "jen" nalívači je myslím bude urážet...
I když je jasné, že si ten software nevyvinuli... Ale NO-WAR...
Ale zatím podle popisu ( stále jednostranného) to vypadá jako noční můra - garážista ...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 61
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 MY2012 2,4D 158kw
- Bydliště: Brno
#311 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Já někde psal o zodpovědnosti za vše špatný? Tak pro tebe znovu:
To by profík měl říct : ty jo, tohle máš špatný, tohle chce vyměnit... Jinak je čip zbytečnej...
Jo, to si myslím, že by mělo předcházet a ne pak říct: líp to nešlo, protože...
Trochu příměr: Dám auto do servisu
Já :nějak to málo jede...
Servis: dáme tam čip
Já: Ok
.
.
Já: Furt to nějak nejede...
Servis: Aha, ale máš špatný turbo, zasr.ný EGR, místo oleje tam máš mazut... Se nediv...
Už se chápeme?
To by profík měl říct : ty jo, tohle máš špatný, tohle chce vyměnit... Jinak je čip zbytečnej...
Jo, to si myslím, že by mělo předcházet a ne pak říct: líp to nešlo, protože...
Trochu příměr: Dám auto do servisu
Já :nějak to málo jede...
Servis: dáme tam čip
Já: Ok
.
.
Já: Furt to nějak nejede...
Servis: Aha, ale máš špatný turbo, zasr.ný EGR, místo oleje tam máš mazut... Se nediv...
Už se chápeme?
#312 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Nechápeme
Když se rozhodnu pro chip, udělám ST0.
Bez toho to je na moje triko.
Takhle bych to řešil já.
Něco jinýho je když si dám auto k profiúpravci, aby mi tam vyměnil a upravil i HW.
Když se rozhodnu pro chip, udělám ST0.
Bez toho to je na moje triko.
Takhle bych to řešil já.
Něco jinýho je když si dám auto k profiúpravci, aby mi tam vyměnil a upravil i HW.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#313 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
No lenze pre bezneho uzivatela ST0 = pravidelna navsteva autorizovaneho servisu.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 61
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 MY2012 2,4D 158kw
- Bydliště: Brno
#314 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Jo, fajn, dobře to řešíš - asi si umíš udělat ST0 sám...Basstl píše:Nechápeme
Když se rozhodnu pro chip, udělám ST0.
Bez toho to je na moje triko.
Takhle bych to řešil já.
Něco jinýho je když si dám auto k profiúpravci, aby mi tam vyměnil a upravil i HW.
Ale to neznamená, že to takhle nutně musí řešit každý... Někdo si zaplatí profíka a někdo mu chce koukat pod ruce... Pokud VČ nemá čas/nechce/neumí nabídnout ST0, stejně by ji měl alespoň doporučit...
Kdo je vlastně profiúpravce? Neřešíme snad vytvoření závodního speciálu...nejde o úpravu HW a opravdu total úpravu, jde o sériovku...
Polestar od Volva je třeba dle tvé terminologie profiúpravce?
Respektive podle tebe je D5T5 průměrný garážista? To jsem si dosud nemyslel...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#315 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
D5T5 stage 0 doporucuje!
Vse neni vzdy jen bile ci cerne. Mame nazor jedne strany, bude fajn mit nazor i druhe.
At se neco nepovedlo jedne ci druhe strane, je skoda, ze to nejsou schopne obe strany vyresit mezi sebou a az po uzavreni cele pohadky se klidne podelit.
Vasne z jedne ci druhe strany nikomu nepomohou.
Vse neni vzdy jen bile ci cerne. Mame nazor jedne strany, bude fajn mit nazor i druhe.
At se neco nepovedlo jedne ci druhe strane, je skoda, ze to nejsou schopne obe strany vyresit mezi sebou a az po uzavreni cele pohadky se klidne podelit.
Vasne z jedne ci druhe strany nikomu nepomohou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 61
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 MY2012 2,4D 158kw
- Bydliště: Brno
#316 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Však jsem to psal, že nevíme nic z druhé strany. Jen někteří hned, že VČ je bez chyby a že kolega si určitě za vše může sám...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#317 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Rekl bych ze v aute problem nebude...
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#318 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
A VOLVO doporucuje CASTROLHaben píše:D5T5 stage 0 doporucuje!
Vse neni vzdy jen bile ci cerne. Mame nazor jedne strany, bude fajn mit nazor i druhe.
At se neco nepovedlo jedne ci druhe strane, je skoda, ze to nejsou schopne obe strany vyresit mezi sebou a az po uzavreni cele pohadky se klidne podelit.
Vasne z jedne ci druhe strany nikomu nepomohou.
Minimalne je dobre, ze sa tato tema otvorila. Naozaj ich tu maju niektori za polobohov. Aj ked v podstate tomu tak je. Aj tu clovek moze prosit, vypisovat, ponukat a nebesa neodpovedaju...
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#319 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Ja nikoho neobhajuju. Muj prispevek byl ryze neutralni.
Z osobni zkusenosti vim, ze te na stage 0 upozorni a reknes-li, ze je to ok, tak chipuji.
Zodpovednost za stage 0 je na majiteli auta. Pokud tu zodpovednost majitel nechce, pak verim, ze za penize stav proveri a za penize nechaji opravit.
Verim, ze i druha strana se ozve a doufam, ze vse bude ku spokojenosti obou stran.
Z osobni zkusenosti vim, ze te na stage 0 upozorni a reknes-li, ze je to ok, tak chipuji.
Zodpovednost za stage 0 je na majiteli auta. Pokud tu zodpovednost majitel nechce, pak verim, ze za penize stav proveri a za penize nechaji opravit.
Verim, ze i druha strana se ozve a doufam, ze vse bude ku spokojenosti obou stran.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#320 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Zajsoft píše:No nejak si obcas rikam, proc si lidi myslej, ze CHIP je jen o zvednuti tlaku turba?
Máš snad pocit, že speciálně ARD dělá kromě zvýšení plnícího tlaku ještě něco jiného?
majty píše:Rekl bych ze v aute problem nebude...
Taky se mi zdá
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#321 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
symbiant píše:na miste se dozvidam ze pritahnem wasgate (pekne na prasaka) rikam to snad ridi ten tricestny ventil "pierburg" (volvaci tomu nadavaji tusim tcv) a ze ne, ze to nastavime. Tak povoluju kontra a pritahuju (palim si ruce u svodu) (PL nevi na kterou stranu, jeste ze ja jo), meri se pres vidu jezdime jak vocasove, ja si palim ruce (cele je to pekne naprd pac vida ukazuje atmosf.tlak + boost a overboost v grafu je picu videt pac to nema popsane sloupce jak tady asi vsichni vi a v logu co to dela se ani chuj nevyzna...) no a cele lazeni konci... ze tedy jako jo! ze to ma vic kw!... nema jede to porad stejne!! Popaleny jedu domu a nez dojedu, mam z volva atmosferu... tahlo WG se vysroubovalo a vypadlo nedotahnuta 10ka!
tak ona wastegate se při úpravě softu nastavit musí. Nemá jen dvě polohy on/off, plynule reguluje směr a množství proudění výfukových plynů na základě tlaku vzduchu, který do ní pošle TCV ventil. Stlačený vzduch působí uvnitř wastegate proti pružině, která má nastavené od výrobce nějaké předpětí. TCV ventil se pohybuje po nějaké dráze a jeho pohyb diriguje ECU. Jenomže stlačený vzduch si TCV ventil bere přímo z kompresorové části turba. Pokud je sériový tlak třeba 10 Psi, tak přesně na tento tlak je nastaveno sériové předpětí pružiny wastegate. Pokud tam ale po čipu TCV najednou pustí já nevím třeba 15 Psi, tak je pružina i při malém otevření ventilu hravě překonána, wastegate se otevře naplno a výfukové plynu "obtečou" turbo. Aby se to nestalo, musí se nastavit předpětí pružiny. A to se právě dělá tím spojovacím táhlem. To co tady píšu se týká jen benzínových motorů, u nafty je to jinak.
Jak nastavit wastegate by měl říct dodavatel softu, v tomto případě ARD, který by to měl přesně vědět, protože jen tak laborovat je koledování o zničení minimálně turba, v horším případě celého motoru.
Pokud jste ale táhlem tak dlouho točili, až vypadlo, tak to jste točili přesně na druhou stranu a pružinu naopak povolovali.
Co se týká provedení či neprovedení tzv. Stage0, tak tady bych byl docela v klidu. To by auto muselo být v nouzáku, aby se po nalití nového softu dostalo na sériový výkon.
Tohle není auto se starou sériovou Bosch jednotkou, která neví, jaký je tlak v sání a musí se spolehnout na váhu vzduchu a lambdu. Tady je navíc pár čidel tlaku a pokud by někde docházelo k úniku vzduchu, ECU by vyhodila chybu. Byť by ta chyba byla obecná a záleželo by na diagnostikovi a jeho zkušenostech, jak by se s ní popasoval.
Bylo součástí nového softu i odehrání "torque limeteru" u převodovky?
Každopádně, myslím si, že každý takovýto v podstatě obchodní spor mezi zákazníkem a obchodníkem má minimálně dva úhly pohledu podle toho, kdo ho vypráví. A primárně by se měl řešit mezi nimi. Veřejně by se měl nebo mohl řešit až následně, ať už v pozitivní nebo negativní formě. Proto si ani nemyslím, že je nutné, aby se tady Pavel L. musel nějak veřejně obhajovat. Navíc si myslím, že určitě najdete nějaké řešení, které bude vyhovovat oběma.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 16
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava - Poruba
- Vůz: s60 b5254t5
#322 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
jak uz jsem psal, penize mi byly vraceny a auto bylo uvedeno do puvodniho stavu...psal jsem jen to co se udalo...
ale jeste se vyjadrim ke komentu od Fila:
- wg jsem utahoval, vypadla nam i chyba overboostu
- prikladam obrazek z vidy, kde je jasne jak reaguje WG na tlak (pochopitelne bez TCV), nezacne reagovat az od referencniho tlaku 10psi ale podstatne driv ...
-co se tyka prevodovky tak sw prevodovky byl nechan v puvodni stavu (nebyl jsem u volvo/polestaru ) ...ale stejne jeji limit je 450nm ktery nebyl zdaleka dosazen na brzde (nebyl dosazen ani tovarni moment)
ale jeste se vyjadrim ke komentu od Fila:
- wg jsem utahoval, vypadla nam i chyba overboostu
- prikladam obrazek z vidy, kde je jasne jak reaguje WG na tlak (pochopitelne bez TCV), nezacne reagovat az od referencniho tlaku 10psi ale podstatne driv ...
-co se tyka prevodovky tak sw prevodovky byl nechan v puvodni stavu (nebyl jsem u volvo/polestaru ) ...ale stejne jeji limit je 450nm ktery nebyl zdaleka dosazen na brzde (nebyl dosazen ani tovarni moment)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#323 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Filipe, muzes mi prosimte rict, kolik softwaru od ARD jsi poridil / videl? Prijde mi tvuj komentar totalne z cesty...Fíla píše:Zajsoft píše:No nejak si obcas rikam, proc si lidi myslej, ze CHIP je jen o zvednuti tlaku turba?
Máš snad pocit, že speciálně ARD dělá kromě zvýšení plnícího tlaku ještě něco jiného?
majty píše:Rekl bych ze v aute problem nebude...
Taky se mi zdá
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#324 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Myslím, že jsme si to vyříkali po telefonu a není potřeba se k tomu vracet. Je dobře, že svět je rozmanitý a někomu se může líbit tohle a někomu zas něco jiného.
A jsem rád, že jsme si doufám konečně vyříkali to, že pokud mám výhrady vůči ARD, tak tím myslím opravdu jen a pouze ARD, nikoli D5T5, nikoli D5T5 a nikoli Láďu nebo Pavla, kteří pro nejen českou volvokomunitu odvedli velký kus práce. V některých případech až moc (Láďa ví).
A jsem rád, že jsme si doufám konečně vyříkali to, že pokud mám výhrady vůči ARD, tak tím myslím opravdu jen a pouze ARD, nikoli D5T5, nikoli D5T5 a nikoli Láďu nebo Pavla, kteří pro nejen českou volvokomunitu odvedli velký kus práce. V některých případech až moc (Láďa ví).
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1202
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#325 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Diky Pavlovi za 2 upravy a bezproblemovou komunikaci(Xc60 a C70)...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek