ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 16
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Ostrava - Poruba
Vůz: s60 b5254t5

#301 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od symbiant »

vsechno vi jen chuck norris, napsal jsem jen do vlakna jak jsem dopadl...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 61
Registrován: 5 roků
Bydliště: Brno
Vůz: XC70 MY2012 2,4D 158kw
Bydliště: Brno

#302 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Boudy »

Sorry borci, ale čekal bych, že mu někdo, kdo dělá Chiptuning snad i prověří jeho auto a ne, že to v klidu jen tak nalije a buď to klapne nebo ne... Zákazník přece nemusí být automechanik a nemusí rozumět autům,l - proto platí profíkům...

Hlavně bych počkal na vyjádření i druhé strany.

Třeba já jsem nad chiptuningem uvažoval, ale podobné problémy prostě jsou a tak si nejsem jistý, zda by to nepotkalo i mě...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 61
Registrován: 5 roků
Bydliště: Brno
Vůz: XC70 MY2012 2,4D 158kw
Bydliště: Brno

#303 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Boudy »

A co opravdu vůbec nechápu - proč si zákazník sám něco povoluje, utahuje... Navíc za zřejmě přítomnosti "profíka"?

To zní jako parodie na profi službu...

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3192
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#304 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Basstl »

Chiptuning od D5T5 a potažmo ARD tu má myslím dost lidí a to že D5T5 ten soft jenom přelejvá a sami ho nedělají, je tu myslím všeobecně známo.
Pokud si budu něco takovýho dávat do auta, tak by mělo bejt všechno zkontroláno.
Udělána tzv. ST0. Pokud to nebylo uděláno a nebyl změřen výkon před, tak se blbě dokazuje kde je vlastně chyba...
Já ho u Dunkelrotu taky měřil až po, ale chip se tam natáhnul jen tak pro srandu při EGR off a chtěl jsem si vyzkoušet jestli je to znát.
Bylo a to hodně a i na brzdě tam ten výkon byl. Akorát teď už je to zase trochu jinde. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 16
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Ostrava - Poruba
Vůz: s60 b5254t5

#305 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od symbiant »

muzes prosim popsat ST0 kontrolu? Dekuji

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 357
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#306 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od majty »

ja nevim, ale kdyz se podivam na stranky ARD tak tam chip pro tohle auto ani nenabizi ma tam - S60,V70, XC90, XC70(01-09)
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#307 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od peter cz »

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 61
Registrován: 5 roků
Bydliště: Brno
Vůz: XC70 MY2012 2,4D 158kw
Bydliště: Brno

#308 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Boudy »

Nevím, co se blbě dokazuje? Zaplatil za nějaké parametry, vycházel z ofiko čísla a tedy na zkontrolované hodnotě "před" měl mít zájem poskytovatel služby. Zákazníka zajímá ta hodnota domluvená "po" ...

Že jsou to "jen" nalívači je myslím bude urážet...
I když je jasné, že si ten software nevyvinuli... Ale NO-WAR...

Ale zatím podle popisu ( stále jednostranného) to vypadá jako noční můra - garážista ...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 16
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Ostrava - Poruba
Vůz: s60 b5254t5

#309 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od symbiant »

maji pravdu! napada me minimalne stejne dlouhy seznam ukonu, ktere by meli poskytovat oni, pri nahravani SW...

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3192
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#310 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Basstl »

Boudy píše:Nevím, co se blbě dokazuje? Zaplatil za nějaké parametry, vycházel z ofiko čísla a tedy na zkontrolované hodnotě "před" měl mít zájem poskytovatel služby. Zákazníka zajímá ta hodnota domluvená "po" ...

Že jsou to "jen" nalívači je myslím bude urážet...
I když je jasné, že si ten software nevyvinuli... Ale NO-WAR...

Ale zatím podle popisu ( stále jednostranného) to vypadá jako noční můra - garážista ...
To myslíš vážně, že by měli zodpovídat za všechno co jsi měl před úpravou na autě blbě? :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 61
Registrován: 5 roků
Bydliště: Brno
Vůz: XC70 MY2012 2,4D 158kw
Bydliště: Brno

#311 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Boudy »

Já někde psal o zodpovědnosti za vše špatný? Tak pro tebe znovu:
To by profík měl říct : ty jo, tohle máš špatný, tohle chce vyměnit... Jinak je čip zbytečnej...

Jo, to si myslím, že by mělo předcházet a ne pak říct: líp to nešlo, protože...

Trochu příměr: Dám auto do servisu
Já :nějak to málo jede...
Servis: dáme tam čip
Já: Ok
.
.
Já: Furt to nějak nejede...
Servis: Aha, ale máš špatný turbo, zasr.ný EGR, místo oleje tam máš mazut... Se nediv...

Už se chápeme?

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3192
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#312 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Basstl »

Nechápeme
Když se rozhodnu pro chip, udělám ST0.
Bez toho to je na moje triko.
Takhle bych to řešil já.

Něco jinýho je když si dám auto k profiúpravci, aby mi tam vyměnil a upravil i HW.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 431
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#313 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Ares »

No lenze pre bezneho uzivatela ST0 = pravidelna navsteva autorizovaneho servisu.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;~~~~~~~~~~~~Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 61
Registrován: 5 roků
Bydliště: Brno
Vůz: XC70 MY2012 2,4D 158kw
Bydliště: Brno

#314 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Boudy »

Basstl píše:Nechápeme
Když se rozhodnu pro chip, udělám ST0.
Bez toho to je na moje triko.
Takhle bych to řešil já.

Něco jinýho je když si dám auto k profiúpravci, aby mi tam vyměnil a upravil i HW.
Jo, fajn, dobře to řešíš - asi si umíš udělat ST0 sám...
Ale to neznamená, že to takhle nutně musí řešit každý... Někdo si zaplatí profíka a někdo mu chce koukat pod ruce... Pokud VČ nemá čas/nechce/neumí nabídnout ST0, stejně by ji měl alespoň doporučit...

Kdo je vlastně profiúpravce? Neřešíme snad vytvoření závodního speciálu...nejde o úpravu HW a opravdu total úpravu, jde o sériovku...

Polestar od Volva je třeba dle tvé terminologie profiúpravce?
Respektive podle tebe je D5T5 průměrný garážista? To jsem si dosud nemyslel...

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 5910
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#315 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Haben »

D5T5 stage 0 doporucuje!

Vse neni vzdy jen bile ci cerne. Mame nazor jedne strany, bude fajn mit nazor i druhe.

At se neco nepovedlo jedne ci druhe strane, je skoda, ze to nejsou schopne obe strany vyresit mezi sebou a az po uzavreni cele pohadky se klidne podelit.

Vasne z jedne ci druhe strany nikomu nepomohou.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 61
Registrován: 5 roků
Bydliště: Brno
Vůz: XC70 MY2012 2,4D 158kw
Bydliště: Brno

#316 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Boudy »

Však jsem to psal, že nevíme nic z druhé strany. Jen někteří hned, že VČ je bez chyby a že kolega si určitě za vše může sám...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 357
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#317 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od majty »

Rekl bych ze v aute problem nebude... :D
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 431
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#318 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Ares »

Haben píše:D5T5 stage 0 doporucuje!

Vse neni vzdy jen bile ci cerne. Mame nazor jedne strany, bude fajn mit nazor i druhe.

At se neco nepovedlo jedne ci druhe strane, je skoda, ze to nejsou schopne obe strany vyresit mezi sebou a az po uzavreni cele pohadky se klidne podelit.

Vasne z jedne ci druhe strany nikomu nepomohou.
A VOLVO doporucuje CASTROL
:lol: :lol:
Minimalne je dobre, ze sa tato tema otvorila. Naozaj ich tu maju niektori za polobohov. Aj ked v podstate tomu tak je. Aj tu clovek moze prosit, vypisovat, ponukat a nebesa neodpovedaju...
:crazy:
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;~~~~~~~~~~~~Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 5910
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#319 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Haben »

Ja nikoho neobhajuju. Muj prispevek byl ryze neutralni.
Z osobni zkusenosti vim, ze te na stage 0 upozorni a reknes-li, ze je to ok, tak chipuji.
Zodpovednost za stage 0 je na majiteli auta. Pokud tu zodpovednost majitel nechce, pak verim, ze za penize stav proveri a za penize nechaji opravit.

Verim, ze i druha strana se ozve a doufam, ze vse bude ku spokojenosti obou stran.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#320 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Fíla »

Zajsoft píše:No nejak si obcas rikam, proc si lidi myslej, ze CHIP je jen o zvednuti tlaku turba? :( :D


Máš snad pocit, že speciálně ARD dělá kromě zvýšení plnícího tlaku ještě něco jiného?

majty píše:Rekl bych ze v aute problem nebude... :D


Taky se mi zdá
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#321 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Fíla »

symbiant píše:na miste se dozvidam ze pritahnem wasgate :D (pekne na prasaka) rikam to snad ridi ten tricestny ventil "pierburg" (volvaci tomu nadavaji tusim tcv) a ze ne, ze to nastavime. Tak povoluju kontra a pritahuju (palim si ruce u svodu) (PL nevi na kterou stranu, jeste ze ja jo), meri se pres vidu jezdime jak vocasove, ja si palim ruce (cele je to pekne naprd pac vida ukazuje atmosf.tlak + boost a overboost v grafu je picu videt pac to nema popsane sloupce jak tady asi vsichni vi a v logu co to dela se ani chuj nevyzna...) no a cele lazeni konci... ze tedy jako jo! ze to ma vic kw!... nema jede to porad stejne!! Popaleny jedu domu a nez dojedu, mam z volva atmosferu... tahlo WG se vysroubovalo a vypadlo nedotahnuta 10ka!



tak ona wastegate se při úpravě softu nastavit musí. Nemá jen dvě polohy on/off, plynule reguluje směr a množství proudění výfukových plynů na základě tlaku vzduchu, který do ní pošle TCV ventil. Stlačený vzduch působí uvnitř wastegate proti pružině, která má nastavené od výrobce nějaké předpětí. TCV ventil se pohybuje po nějaké dráze a jeho pohyb diriguje ECU. Jenomže stlačený vzduch si TCV ventil bere přímo z kompresorové části turba. Pokud je sériový tlak třeba 10 Psi, tak přesně na tento tlak je nastaveno sériové předpětí pružiny wastegate. Pokud tam ale po čipu TCV najednou pustí já nevím třeba 15 Psi, tak je pružina i při malém otevření ventilu hravě překonána, wastegate se otevře naplno a výfukové plynu "obtečou" turbo. Aby se to nestalo, musí se nastavit předpětí pružiny. A to se právě dělá tím spojovacím táhlem. To co tady píšu se týká jen benzínových motorů, u nafty je to jinak.
Jak nastavit wastegate by měl říct dodavatel softu, v tomto případě ARD, který by to měl přesně vědět, protože jen tak laborovat je koledování o zničení minimálně turba, v horším případě celého motoru.
Pokud jste ale táhlem tak dlouho točili, až vypadlo, tak to jste točili přesně na druhou stranu a pružinu naopak povolovali.


Co se týká provedení či neprovedení tzv. Stage0, tak tady bych byl docela v klidu. To by auto muselo být v nouzáku, aby se po nalití nového softu dostalo na sériový výkon.
Tohle není auto se starou sériovou Bosch jednotkou, která neví, jaký je tlak v sání a musí se spolehnout na váhu vzduchu a lambdu. Tady je navíc pár čidel tlaku a pokud by někde docházelo k úniku vzduchu, ECU by vyhodila chybu. Byť by ta chyba byla obecná a záleželo by na diagnostikovi a jeho zkušenostech, jak by se s ní popasoval.

Bylo součástí nového softu i odehrání "torque limeteru" u převodovky?


Každopádně, myslím si, že každý takovýto v podstatě obchodní spor mezi zákazníkem a obchodníkem má minimálně dva úhly pohledu podle toho, kdo ho vypráví. A primárně by se měl řešit mezi nimi. Veřejně by se měl nebo mohl řešit až následně, ať už v pozitivní nebo negativní formě. Proto si ani nemyslím, že je nutné, aby se tady Pavel L. musel nějak veřejně obhajovat. Navíc si myslím, že určitě najdete nějaké řešení, které bude vyhovovat oběma.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 16
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Ostrava - Poruba
Vůz: s60 b5254t5

#322 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od symbiant »

jak uz jsem psal, penize mi byly vraceny a auto bylo uvedeno do puvodniho stavu...psal jsem jen to co se udalo...

ale jeste se vyjadrim ke komentu od Fila:

- wg jsem utahoval, vypadla nam i chyba overboostu
- prikladam obrazek z vidy, kde je jasne jak reaguje WG na tlak (pochopitelne bez TCV), nezacne reagovat az od referencniho tlaku 10psi ale podstatne driv ...
-co se tyka prevodovky tak sw prevodovky byl nechan v puvodni stavu (nebyl jsem u volvo/polestaru ) ...ale stejne jeji limit je 450nm ktery nebyl zdaleka dosazen na brzde (nebyl dosazen ani tovarni moment)
Přílohy
wg_adjust.jpg

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#323 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od tymon »

Fíla píše:
Zajsoft píše:No nejak si obcas rikam, proc si lidi myslej, ze CHIP je jen o zvednuti tlaku turba? :( :D


Máš snad pocit, že speciálně ARD dělá kromě zvýšení plnícího tlaku ještě něco jiného?

majty píše:Rekl bych ze v aute problem nebude... :D


Taky se mi zdá
Filipe, muzes mi prosimte rict, kolik softwaru od ARD jsi poridil / videl? Prijde mi tvuj komentar totalne z cesty...
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#324 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Fíla »

Myslím, že jsme si to vyříkali po telefonu a není potřeba se k tomu vracet. Je dobře, že svět je rozmanitý a někomu se může líbit tohle a někomu zas něco jiného. :beer:
A jsem rád, že jsme si doufám konečně vyříkali to, že pokud mám výhrady vůči ARD, tak tím myslím opravdu jen a pouze ARD, nikoli D5T5, nikoli D5T5 a nikoli Láďu nebo Pavla, kteří pro nejen českou volvokomunitu odvedli velký kus práce. V některých případech až moc (Láďa ví).
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Blade
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1202
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#325 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Blade »

Diky Pavlovi za 2 upravy a bezproblemovou komunikaci(Xc60 a C70)...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“