D5 auto nejede, ale couva
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S80 II (2007) D5 136 kW
D5 auto nejede, ale couva
Nemyslim si. Jak jsem psal vyse, auto pak uz po nastartovani chcipalo, takze mi dava smysl ten ventil. Kontrolu prevodovky vc oleje jsem delal pred par mesici v servisu prevodovek ve vrsovicich a podle panu v pohode. Ale uvidime.
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S80 II (2007) D5 136 kW
D5 auto nejede, ale couva
Egr ventil komplet vymeneny, auto jede. Spotreba o pil litru bych rekl nizsi, lip tahne. Jinak vse ok (dle diagnostiky).
Jinak musim pochvalit Auto Kurtz, pan Soukup je pefektni, jeho pristup a znalosti jsou dnes uz nevidane.
Jinak musim pochvalit Auto Kurtz, pan Soukup je pefektni, jeho pristup a znalosti jsou dnes uz nevidane.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 890
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Peugeot
D5 auto nejede, ale couva
Tak to je prima.
Jsem moc rad, ze jsem nemel pravdu
Jsem moc rad, ze jsem nemel pravdu
_________________
postapo.cz
postapo.cz
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S80 II (2007) D5 136 kW
D5 auto nejede, ale couva
Jinak jeste takova vsuvka. Je zajimave, ze se mi to stalo pote, co jsem poprve a naposled natankoval plnou nadrz bezne nafty u makra (do ktere jsem dal vif) - chtel jsem to vyzkouset. Urcite byl egr zas*any delsi dobu, jen ta bezna repka tomu mozna pomohla. To jen takova uvaha k ucinkum nafty na motor...
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
D5 auto nejede, ale couva
Na naftu z Makra jsem jezdil v byvalych V70. Dohromady cca 100 tkm a klid. Nedaval bych to nafte za vinu.
-
Offline
- Příspěvky: 544
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
D5 auto nejede, ale couva
Na makro bacha. Nekde berou paliva od MOL, a to je naprosta tragedie, ktera nas malem stala auto. Asi nemusi MOL byt vsude spatny, ale u nas to plati.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
D5 auto nejede, ale couva
Tak Zlín je asi v klidu. Jak popisované MAKRO, tak i MOL. Na MOL jezdím čerpat se služební Octavií snad 6. rokem a vše v klidu.
-
Online
- Příspěvky: 5739
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
D5 auto nejede, ale couva
Ja beru LPG na Mol a zatim byl v pohode. Kdyz jsem zjistil jak to s nima je, tak problem muze byt to ze nektere Molky jsou frenšizy, takze nemusi mit všechny stejne palivo...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S80 II (2007) D5 136 kW
D5 auto nejede, ale couva
@haben Tak to bych asi nemel rikt, ze tu plnou jsem bral v makru v malenovicich 

-
Offline
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
D5 auto nejede, ale couva
Mol beru jak do sluzebniho tak mam kartu na Mol i na soukrome auta a nikdy zadny problem...
-
Offline
- Příspěvky: 63
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 MY2012 2,4D 158kw
- Bydliště: Brno
D5 auto nejede, ale couva
Warcz : Nemáš pravdu. Každá frenčíza ČS musí brát PHM jen a pouze od "matky". Navíc jim vidí i do účetnictví. Takže, prosím, nešířit tu fakenews... A platí to o všech sítích - Shell, Benzina, atd.
-
Online
- Příspěvky: 5739
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
D5 auto nejede, ale couva
Platí to i pro LPG ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 576
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
D5 auto nejede, ale couva
A jak je to mozne, ze kvuli erg ventilu jede auto jen dozadu?
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
D5 auto nejede, ale couva
Protože ho tam namontoval obráceně... 

-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S80 II (2007) D5 136 kW
D5 auto nejede, ale couva
Protoze jelo i dopredu, ale chciple, asi stejne rychle, jako kdyz couvas
ano, nepopsal jsem to uplne stastne 


-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
D5 auto nejede, ale couva
Já bych to opravdu kvalitě nafty nepřisuzoval. Ta ti nemohla během jedné nádrže zadělat EGR tak, že by to dělalo, co ti to dělalo.Mypatrick píše:@haben Tak to bych asi nemel rikt, ze tu plnou jsem bral v makru v malenovicich
Holt to tak náhodou vyšlo. I kdyby jsi vzal pozlacenou naftu z vesmíru, tak to dopadlo stejně.
Máš-li na to koule, vem naftu opět na Makru - já tvrdím, že žádný problém nebude.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
D5 auto nejede, ale couva
No, tak to vidíte.
Každý by kuchal převodovku, já mu to rozmluvím ať nevyhazuje peníze, a v jiném servisu to potom opraví.

Každý by kuchal převodovku, já mu to rozmluvím ať nevyhazuje peníze, a v jiném servisu to potom opraví.



_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S80 II (2007) D5 136 kW
D5 auto nejede, ale couva
Mozna jsem to nepochopil, ale udelal jsem neco spatne?David Patočka píše:No, tak to vidíte.
Každý by kuchal převodovku, já mu to rozmluvím ať nevyhazuje peníze, a v jiném servisu to potom opraví.
![]()
![]()
-
Online
- Příspěvky: 5739
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
D5 auto nejede, ale couva
No já to chápu tak, že si mohl cvičně rozdělat převodovku a říct ti převodovkou to není 

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé