Přetěsnění klimatizace V70
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Přetěsnění klimatizace V70
K nicemu je jakykoliv test, ktery ti rekne, ze to mas ok a pritom vis, ze ti to nekde fouka. Kdyz ti to netesnost odhali, tak je dobry.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1367
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Přetěsnění klimatizace V70
Zrovna dnes jsme se na téma klimatizace v autě bavili v práci. Upozorňuju, že nejsem ani automechanik ani chladař.
Nicméně:
1. První natlakovat celý systém - v tomto případě se únik většinou zjistí když je velký
2. Naplnit barvivem - úniky zjistit pod UV světlem
3. Únik chladiva se dá také doslova "vyčuchat" pomocí měřáku co mají například montéři plynových kotlů či zkusit nějaký auto/LPG servis
Víc k tomu nepovím. Určitě pak dej vědět jak to dopadlo a čím to nakonec bylo.
Já když před 3 lety koupil V70I TDI, tak klimapanel zablikal, klima nejela. Sešlo se několik závad najednou. Klima byla jednak prázdná. Našli jsme 2 úniky - oba byly na spodní straně chladiče, každý z obou stran. Klimakompresor měl špatnou vůli na spojce. Na to jsem přišel až po naplnění. Nechtěl jsem kupovat celý nový klimakompresor za ranec. Tady na foru jsem koupil jetej za 850 s poštou, z něj vykuchal spojku co nebyla zohývaná a klimu jsem rozchodil. Zatím to jede již 2 roky. Klep klep.
Nicméně:
1. První natlakovat celý systém - v tomto případě se únik většinou zjistí když je velký
2. Naplnit barvivem - úniky zjistit pod UV světlem
3. Únik chladiva se dá také doslova "vyčuchat" pomocí měřáku co mají například montéři plynových kotlů či zkusit nějaký auto/LPG servis
Víc k tomu nepovím. Určitě pak dej vědět jak to dopadlo a čím to nakonec bylo.
Já když před 3 lety koupil V70I TDI, tak klimapanel zablikal, klima nejela. Sešlo se několik závad najednou. Klima byla jednak prázdná. Našli jsme 2 úniky - oba byly na spodní straně chladiče, každý z obou stran. Klimakompresor měl špatnou vůli na spojce. Na to jsem přišel až po naplnění. Nechtěl jsem kupovat celý nový klimakompresor za ranec. Tady na foru jsem koupil jetej za 850 s poštou, z něj vykuchal spojku co nebyla zohývaná a klimu jsem rozchodil. Zatím to jede již 2 roky. Klep klep.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Přetěsnění klimatizace V70
Hlavně je to zakázáno pod obrovskou pokutou. Navíc ne všude je možno nakouknout. Detekce úniku se provádí dusiko- vodíkovým metodou. Pokud někde dělali detekci tím, že ti systém napustili R134a a pak hledali únik, tak za a) stojí Tě to šílené peníze, za b) nikde to neříkej, protože postihy jsou tuším sz do statisíců ! Také test, který provádí samotná plnička je více méně o ničem, neboť se tento dělá na podtlak, nikoliv na přetlak! Vždy je nutno zkontrolovat, nebo lépe vyměnit ventily servisních portů.kubexxx píše:Předpokládám ze je to teda k ničemu?volvoperformance píše: Samí experti na klimatizace.Předpokládám,že únik hledali pomocí UV.
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Přetěsnění klimatizace V70
Já jsem to Martine nemyslel nijak špatně, mnohdy jsem od tebe dostal cenné rady Spíš mě to jen zajímalo čistě technicky. Díky za vysvětlení....to že je podtlakový test je k ničemu, to je mi jasný.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
Přetěsnění klimatizace V70
Pokud by většina příspěvků vypadala podobně, tak je to něco jiného.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Přetěsnění klimatizace V70
Taky bojuju 3 rokem s únikem a vůbec nevím kde A je tak pomalej, že to uteče třeba až po půl roce ... Klasika UV nic nevidím a snad to není výměník v kabině. Každopádně o dusíkové metodě jsem taky slyše, že je nejlepší nicméně moc servisů a mechošů to nemá. Je někdo z Prahy/nemáte doporučení na někoho z Prahy a okolí kdo by uměl ?
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Přetěsnění klimatizace V70
Nechci tě děsit, ale takhle to přesně začalo u mě. Teď už mi to vyfičí i po dvou měsících, dřív to aspoň vydrželo celou sezonusedli02 píše:Taky bojuju 3 rokem s únikem a vůbec nevím kde A je tak pomalej, že to uteče třeba až po půl roce ... Klasika UV nic nevidím a snad to není výměník v kabině. Každopádně o dusíkové metodě jsem taky slyše, že je nejlepší nicméně moc servisů a mechošů to nemá. Je někdo z Prahy/nemáte doporučení na někoho z Prahy a okolí kdo by uměl ?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Přetěsnění klimatizace V70
Strašit mě nemusíš já už jsem vyděšenej dlouho Prostě budu muset zajet někam na tu dusíkovo-vodíkovou metodu a vyzkoušet odkud to jde snad to bude zjistitelný.
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Přetěsnění klimatizace V70
Já to nejdřív udělám takhle a pak uvidím. Taky se mi stalo, že už mi šla z klimatizace(z výdechů) minulý rok jakoby pára? Ale jen asi dvakrát a potom už ne....ale koukal jsem jak blázen.ms231 píše:Projit vedeni. Ten unik je velky, v chladivu je olej, takze nekde bude neco mastny. A kdyz ne, tak smula a je to na vymeniku v kabine;)
Ja mel vyrezlej vysousec. https://forum.volvoklub.cz/download/file.php?id=110450&mode=view
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 105
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: S70 2.4T
Přetěsnění klimatizace V70
Mě v tom klima servisu ten test dusíkem dělali. Že to prý natlačili na asi 15 atmosfér a do druhého dne to kleslo ( už nevím o kolik ). Jsem se ho ptal, jestli to nejde najít tím barvivem, ale to že prý s dusíkem nejde. Barvivo že se dává jen do chladiva a ten únik se musí najít při provozu klimatizace. To mi řekli tam, já o tom vím prd.
Nevíte někdo, jak se přijde na to, že je ruplý ten výparník? Páč na něj není vidět, jestli je zelenej...
Nevíte někdo, jak se přijde na to, že je ruplý ten výparník? Páč na něj není vidět, jestli je zelenej...
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Přetěsnění klimatizace V70
Mě jedině napadá sundat torpédo, pylovej filtr a použít takovou tu kameru s dlouhým krkem(endoskop) a podívat se tam a při tom si tam svítit UVčkem. Jinak nevím Akorát si nejsem jistej, jestli tam opravdu bude vidět a stejně bude vidět jen z jedný strany na ten výparník ale aspoň trošku na něj vidět bude...
-
Offline
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Přetěsnění klimatizace V70
Zkontrolujte si ventilky servisních portů!
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Přetěsnění klimatizace V70
Jen se zeptám, port = ventil pro plnění?volvoperformance píše:Zkontrolujte si ventilky servisních portů!
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 195
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
Přetěsnění klimatizace V70
Já přidám svou zkušenost a snad i dotaz.
Klima chladila fakt málo, kolem 25st to ještě dávalo studený vzduch, ale kolem 30st už ne.
Zajel jsem na doplnění, když to připojoval, tak zkusil ventil a ten pšouknul a se slovy něco tam je
Pak to připojil a za chvilku přišel s tím, že to je někde děravé a že vakuuje celé okolí servisu
Mě tak napadá, je možné, že tam nějaké chladivo bylo a přitom je to někde tak děravé. Je to možné?
Stav mi přišel podobný jako loni na podzim...
Nabízel mi přijet někdy na dusík (že s tím musí někam jinam, pač ho v servisu nemají) a hledat...
Klima chladila fakt málo, kolem 25st to ještě dávalo studený vzduch, ale kolem 30st už ne.
Zajel jsem na doplnění, když to připojoval, tak zkusil ventil a ten pšouknul a se slovy něco tam je
Pak to připojil a za chvilku přišel s tím, že to je někde děravé a že vakuuje celé okolí servisu
Mě tak napadá, je možné, že tam nějaké chladivo bylo a přitom je to někde tak děravé. Je to možné?
Stav mi přišel podobný jako loni na podzim...
Nabízel mi přijet někdy na dusík (že s tím musí někam jinam, pač ho v servisu nemají) a hledat...
-
Offline
- Příspěvky: 949
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
Přetěsnění klimatizace V70
Mám dotaz, klima kompresor se mi na V70 1998 jedničce nespustí, ani když dám teplotu na minimum a větrák na max, ale když sepnu relé na diagnostice, tak se kompresor sepne, a normálně se roztočí, samo klima je prázdná byla rozpojená jedna trubka, neříkejte mi že to má nějakou ochranu, proti běhu naprázdno. Taky se mi nezdá, že by se klima kompresor nesepnul v cca 20 stupních, co nyní venku jsou. Nenapadá vás něco? Jinak panel po startu bez chyby.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1367
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Přetěsnění klimatizace V70
Jestli se nepletu, tak prázdná klima ti nesepne právě kvůli prázdnému systému. Není tam adekvátní tlak.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Přetěsnění klimatizace V70
Pokud je klima prázdná, tak se kompresor nezapne. Jsou tam dvě čidla tlaku.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 949
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
Přetěsnění klimatizace V70
Takže vše funguje jak má a stačí ji otestovat, naplnit a vidět, jestli nefučí. Díky moc pánové
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Online
- Příspěvky: 5275
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Přetěsnění klimatizace V70
Jsem laik, ale servisak ji natlakoval, pustil, fungovala, stál na místě a říkal, že špatný. Sledoval totiž tlak v okruhu a říkal něco o tom, že kdyby se nevyměnil přední chladič tak to vystřeli tlakem hadice, takže jsem byl docela rád, že jsem mu to svěřil a nezajel to jenom někam naplnit...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
Přetěsnění klimatizace V70
Nezdá se mi to. Za těchto podmínek by se neměl kompresor roztočit. Za relé je na přívodu napájení pro kompresor presostat. A ten je seplý jen, pokud je v okruhu určitý tlak. Pokud není, nedostane se napětí na kompresor bez ohledu na polohu relé.Mattyfu píše:... když sepnu relé na diagnostice, tak se kompresor sepne, a normálně se roztočí, samo klima je prázdná byla rozpojená jedna trubka..
Leda, že bys měl ten presostat kutilsky přemostěný. Mrknul bych na to.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvky: 949
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
Přetěsnění klimatizace V70
Otázka odkud ti jde spouštěcí impuls na relé, počítám že z jednotky, která ti ho tam nepošle, pakliže čidla hlásí prázdný okruh. Jenže na diagnostice mám i test členů jako různá relé či spotřebiče záleží co mi auto dovolí, takže takto v rámci testování mohu leda co spustit. Snad to píšu nějak srozumitelně páč už mám dneska dost.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
Přetěsnění klimatizace V70
Zíral jsem teď do schémat pro V70 1999 a tam presostat není na obvodu s kompresorem, nýbrž mezi jednotkou klimatizace a motoru. Kompresor je pak spínaný přes relé jednotkou motoru. To by odpovídalo tomu, co píšeš. Na kompresoru je potom vyznačený další tlakový spínač, ale netuším, jak to funguje.
Co plácám výše, by mělo platit pro 850. Tam je presostat jako samostatný spínač bez vazby na jednotky.
Co plácám výše, by mělo platit pro 850. Tam je presostat jako samostatný spínač bez vazby na jednotky.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvky: 105
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: S70 2.4T
Přetěsnění klimatizace V70
Zdar, tak já mám další posun ohledně věčně nefunkční klimatizace. Byl jsem s tím ve třech servisech a všude to bylo děsný. Dej nám prachy, jeď do prdele, někde to uniká a my nevíme kde, dali jsme vám tam barvivo.. takhle zhruba to vždycky bylo
Před týdnem jsem dostal typ na údajně dobrýho chlaďaře a po zavolání jsem zjistil, že bydlí asi kilometr ode mě. Když jsem mu to po dohodě přivezl, tak už za hodinu a půl mi volal, že našel dva úniky a že je ucpaný vysoušeč.
Byl ruplý chladič a nějaká netěsnost u kompresoru, kde stačilo něco přetěsnit.
Je prča, že v minulém servisu ( což má být speciálka na klimatizace ) mi tvrdili, že chladič vyndávali kvůli tlakové zkoušce a že byl v pořádku a dali ho teda zpátky do auta.
Tenhle dnešní servisák mi říkal, že chladič rozhodně nikdo nevyndával, že byl úplně napadrť a zpátky by ho dával jen debil.
Takže mi ty buzeranti lhali, nechali si zaplatit za práci, kterou neudělali. A to tam to auto tenkrát bylo přesně 14 dní.
Já s tím jezdím po všech čertech a pak najdu borce z vedlejší vesnice, kterej to spraví do druhého dne. Takže to asi nic složitého nebylo.
Další zjištění, že velká část "servisáků" jsou prostě čůráci, kteří umí hovno.
Jinak rekapitulace, mám tam předloni nový kompresor a presostat, teď chladič a vysoušeč. Takže doufám, že už to konečně bude šlapat a už nebudu muset chcípat vedrem a jezdit furt jak debil s otevřenými okny..
A teď jsem si prošel účty a jen za klimu jsem dal během dvou let skoro přesně 30 tisíc Kč
Před týdnem jsem dostal typ na údajně dobrýho chlaďaře a po zavolání jsem zjistil, že bydlí asi kilometr ode mě. Když jsem mu to po dohodě přivezl, tak už za hodinu a půl mi volal, že našel dva úniky a že je ucpaný vysoušeč.
Byl ruplý chladič a nějaká netěsnost u kompresoru, kde stačilo něco přetěsnit.
Je prča, že v minulém servisu ( což má být speciálka na klimatizace ) mi tvrdili, že chladič vyndávali kvůli tlakové zkoušce a že byl v pořádku a dali ho teda zpátky do auta.
Tenhle dnešní servisák mi říkal, že chladič rozhodně nikdo nevyndával, že byl úplně napadrť a zpátky by ho dával jen debil.
Takže mi ty buzeranti lhali, nechali si zaplatit za práci, kterou neudělali. A to tam to auto tenkrát bylo přesně 14 dní.
Já s tím jezdím po všech čertech a pak najdu borce z vedlejší vesnice, kterej to spraví do druhého dne. Takže to asi nic složitého nebylo.
Další zjištění, že velká část "servisáků" jsou prostě čůráci, kteří umí hovno.
Jinak rekapitulace, mám tam předloni nový kompresor a presostat, teď chladič a vysoušeč. Takže doufám, že už to konečně bude šlapat a už nebudu muset chcípat vedrem a jezdit furt jak debil s otevřenými okny..
A teď jsem si prošel účty a jen za klimu jsem dal během dvou let skoro přesně 30 tisíc Kč
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Přetěsnění klimatizace V70
To znám. Po jistý zkušenosti s předchozím autem (ne Volvo), měním pro jistotu vše okolo klamtizace a mám klid.
Koupím nový věci, dám to mechanikovi kterýmu věřím a mám to levnější než lítat po všech čertech a nevědět co udělali a na co vysr...
Koupím nový věci, dám to mechanikovi kterýmu věřím a mám to levnější než lítat po všech čertech a nevědět co udělali a na co vysr...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Online
- Příspěvky: 5275
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Přetěsnění klimatizace V70
Dobrá zkušenost. Ja když byl s Pneu, tak měli velký nápis "čištění a plnění klimatizace". Tehdy jsem si říkal nepovezu to k mému mechošovi, nechám to udělat. Když jsem nakouknul dovnitř a uviděl samý mlaďoše na dílně, tak jsem jenom přezul a zajel za mým mechanikem. Říkám jenom doplníme klimu trochu je slabá. Druhý den mi volal. Vypustili jsme to, natlakovali, dobrý žádný unik, naplnili, nastartuju, nechám ohřát, zapnu klímu, vysoké tlaky. Říkám co to znamená ? No to znamená, že v první koloně na D1 by ti to vyrvalo hadice. Takže taky přední chladič ještě původní ven, přetěsnit a tlaky OK. Pak jsem tam byl podruhé když začala odcházet klimaspojka. Snad mam taky investice do klimy za sebou
Ono to dává smysl, když se zasere ten přední chladič začnou stoupat tlaky a portubí to nevydrží a začne to utíkat.
Ono to dává smysl, když se zasere ten přední chladič začnou stoupat tlaky a portubí to nevydrží a začne to utíkat.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Giew