Tohle je třeba zajímavé videjo. Sice není úplně o kouři, ale taky mu to kouří.
Kouř z nálevky oleje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9969
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Kouř z nálevky oleje
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Kouř z nálevky oleje
Dural8 píše:Dle meho je kour normalni, tady jsou dve d5, prvni je 5w30 a5b5 a druha je 5w50 kura a3 b3 b4. Ty oleje uvadim kvuli tomu oleji - odparovani - koureni - kouri oba.
Jenom bych se chtel zeptat, pokud to Tomovi nevadi, na to mlaskani. Melo by to byt normalni. Ok, nemam s tim problem, ale proc jeden motor po sundani vicka mlaska a druhy ne? Tomovi taky mlaska...sry za vyraz
https://youtu.be/C1vbSHuBhho"
Podle videa na youtube koukám že ses o to začal zajímat o trošičku dříve než já...
Oba jsme prodali 3,2 a oba řešíme totéž...



K mlaskání si myslím že základní rozdíl bude že ten tvůj nemlaskací motor nemá kryt a tak není tolik utlumen a mlaskání je přehlušeno.
Kdyby jsi mu nasadil kryt, tak třeba bude mlaskat úplně stejně. jen je to myšlenka.
A poslal jsem SZ python.p jestli by se nám tady vyjádřil.

_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Kouř z nálevky oleje
Před chvilkou jsem si nemohl nechat ujít start studeného bavoráka.
2-3 vteřiny po startu a už to taky hulí.
2-3 vteřiny po startu a už to taky hulí.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 6288
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Kouř z nálevky oleje
500km po GO a u prohřátého motoru, cca 30mimut jízdy, olej 95C dle VIDA a lehký kouř tam je.
Podle některých diskutujících, bych to měl jít reklamovat bo to fouká přes kroužky, což je dle mého nesmysl. Co jsem to zjišťoval, když jsem měl auto chvilku tak je to prostě vlastnost. Několik mechaniku nezávislé na sobě.
Podle některých diskutujících, bych to měl jít reklamovat bo to fouká přes kroužky, což je dle mého nesmysl. Co jsem to zjišťoval, když jsem měl auto chvilku tak je to prostě vlastnost. Několik mechaniku nezávislé na sobě.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 2165
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Kouř z nálevky oleje
Všem bych dal do ruky metlu nebo lopatu zabouchnout kapoty a dělat něco užitečného !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 21 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Kouř z nálevky oleje
Asi to bude u všech aut, a předpokládám že i u benzínů, co?Tom0 píše:Před chvilkou jsem si nemohl nechat ujít start studeného bavoráka.
2-3 vteřiny po startu a už to taky hulí.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Kouř z nálevky oleje
Právě že u benzínu asi ne .
Když jsem prodával 3.2, tak pár zájemců si otevřelo víčko a nic se tam nedělo.
A to mě asi navnadilo to zkusit otevřít i na D4...
Když jsem prodával 3.2, tak pár zájemců si otevřelo víčko a nic se tam nedělo.
A to mě asi navnadilo to zkusit otevřít i na D4...

_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Kouř z nálevky oleje
Soulas s Karlem, kour je vlastnost. Co to mlaskani? 
Tome mlaska to s krytem i bez, jde to vyrazne z vicka, tedy kryt na to nema vliv, dobra myslenka spatnym smerem.
Hajnej ten poping noise byl v tom videu rovnou vysvetlen ne? Problem s vakuem a castokrat spojovano s autama s bufikem. Aspon s tim jsem si tohle video po jeho shlednuti uzavrel v hlave ja
Puvodne jsem hledal hlucne/vadne hydrostely abych pripadne mel predstavu pri koupi a jediny zaver co jsem nakonec nazivo udelal ze stara d5 je podstatne tissi nez nova (120x136).

Tome mlaska to s krytem i bez, jde to vyrazne z vicka, tedy kryt na to nema vliv, dobra myslenka spatnym smerem.
Hajnej ten poping noise byl v tom videu rovnou vysvetlen ne? Problem s vakuem a castokrat spojovano s autama s bufikem. Aspon s tim jsem si tohle video po jeho shlednuti uzavrel v hlave ja

Puvodne jsem hledal hlucne/vadne hydrostely abych pripadne mel predstavu pri koupi a jediny zaver co jsem nakonec nazivo udelal ze stara d5 je podstatne tissi nez nova (120x136).
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
Kouř z nálevky oleje
"mlaskani" - je to klasika d5. Tim bych se nevzrusoval.
kour - pri pridani otacek se vytvori podtlak a koureni by melo prestat. Zkousel jsi to?
kour - pri pridani otacek se vytvori podtlak a koureni by melo prestat. Zkousel jsi to?
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Kouř z nálevky oleje
Z toho druhého videa je vidět že při přidání plynu to snižuje kouřivost.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Kouř z nálevky oleje
Už jsem s tím najel pár tisíců kilometrů a jezdí to furt bez problému.
ALE
Tak nějak se pořád nemůžu smířit s tím že to kouří a mlaská téměř všem a tudíž je to vlastnost...
Spíš to máme všichni rozbitý...
Po čase jsem se k tomu vrátil a udělal pokus a za vše může nejspíš nějaká ztráta podtlaku v systému vakuovky.
Vakuovka je poměrně výkonná a tak případné netěsnosti dokáže snadno eliminovat svým sacím výkonem a podtlak stále udrží - takže auto jede normálně, turbo funguje a brzdy brzdí.
Ale když někde přisává, tak musí někde vyfukovak a výfuk vakuovky vede samozřejmě do motoru.
čím víc to z vakuovky fouká do motoru, tím více to mlaská a samozřejmě to i více kouří z víčka protože v tu chvíli absolutně nemůže stíhat odsávání bloku motoru.
A teď k pokusu, když se odpojí podtlaková hadice brzd a podtlaková hadička turba (hadička vedoucí do zásobníku, regulačního ventilu a regulace turba) a tento vstup vakuovky se zacpe, tak je absolutní klid, auto najednou nekouří, nemlaská, necvaká, prostě nic.
Najednou není poznat zda je víčko otevřené či zavřené.
Takže by to chtělo zjistit kde se nám všem ten podtlak ztrácí...
Přece tam zas tolik možností není.
ALE
Tak nějak se pořád nemůžu smířit s tím že to kouří a mlaská téměř všem a tudíž je to vlastnost...
Spíš to máme všichni rozbitý...
Po čase jsem se k tomu vrátil a udělal pokus a za vše může nejspíš nějaká ztráta podtlaku v systému vakuovky.
Vakuovka je poměrně výkonná a tak případné netěsnosti dokáže snadno eliminovat svým sacím výkonem a podtlak stále udrží - takže auto jede normálně, turbo funguje a brzdy brzdí.
Ale když někde přisává, tak musí někde vyfukovak a výfuk vakuovky vede samozřejmě do motoru.
čím víc to z vakuovky fouká do motoru, tím více to mlaská a samozřejmě to i více kouří z víčka protože v tu chvíli absolutně nemůže stíhat odsávání bloku motoru.
A teď k pokusu, když se odpojí podtlaková hadice brzd a podtlaková hadička turba (hadička vedoucí do zásobníku, regulačního ventilu a regulace turba) a tento vstup vakuovky se zacpe, tak je absolutní klid, auto najednou nekouří, nemlaská, necvaká, prostě nic.
Najednou není poznat zda je víčko otevřené či zavřené.
Takže by to chtělo zjistit kde se nám všem ten podtlak ztrácí...

Přece tam zas tolik možností není.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Kouř z nálevky oleje
Ahoj Tome
Nějak mne zavalila práce tak jsem to ještě nevyzkoušel a reaguji až teď.
Tohle zní a vypadá OPRAVDU
logicky a naprosto souhlasím že to není vlastnost,ale prostě to máme většinou rozbité a dalším provozem si auta dále poškozujeme .
(někam to tlakuje a jinde zas rosí olej, usazuje se svinstvo atd.)
Je to stejné jako že většina D5 má zadělaný motor vepředu u sání (nipple ventil) a prý neřešit - to je vlastnost D5 a přitom stačí přetěsnit tmelem což nestojí ani korunu a je čisto,žádný únik tlaku,oleje či přisávání..
Bohužel mám XC velmi krátce a tento motor vůbec neznám tak nebudu moc platný, ale nemáme to v pořádku a je tu dost lidí co znají tak pánové popřemýšlejte jak na to ????
Nějak mne zavalila práce tak jsem to ještě nevyzkoušel a reaguji až teď.
Tohle zní a vypadá OPRAVDU

(někam to tlakuje a jinde zas rosí olej, usazuje se svinstvo atd.)
Je to stejné jako že většina D5 má zadělaný motor vepředu u sání (nipple ventil) a prý neřešit - to je vlastnost D5 a přitom stačí přetěsnit tmelem což nestojí ani korunu a je čisto,žádný únik tlaku,oleje či přisávání..
Bohužel mám XC velmi krátce a tento motor vůbec neznám tak nebudu moc platný, ale nemáme to v pořádku a je tu dost lidí co znají tak pánové popřemýšlejte jak na to ????
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé