Jop, souhlas, pokud bych nechtel delat pokusy, zvolil bych stejne...Basstl píše:Po tom co jsem si přečetl zkušenosti na Britským foru, jsem se rozhodnul že dám na blacka kombinaci B6/Eibach.
Podle všeho jsou zadní péra u BC moc měký a na kombík, kterej má občas sloužit jako rodinej stěhovák nejsou moc vhodný. Nechám je na esko, nebo céčko. Podle toho co pořídím dřív...
Jak chceš zvednout zadek, když už to máš nadoraz?
Jinak bych zacal B6/Eibach, pacz na nich neni co nastavovat, takze clovek nanda a jezdi, dela si zkusenost.
BCcka nejdriv nastavujes, jezdis, testujes, prenastavis a tak dokola, nez to clovek odladi pro nejcastejsi pouziti a pak maximalne meni tuhost tocitkama na vrsku tlumicu.
BTW u BC je docela vyber z tuhosti pruzin a delaj i na miru dle pozadovanych hodnot...
No nejdriv zjistim, zda na to BC nema originalni reseni...
Mno bud pouziju Stock vrsek nad pruziny, mozna zkratim, mozna nejaka redukce.
Nebo podlozky, pripadne si necham vysoustruzit delsi sroubeni
Ale hlavne zacnu tim, ze vymenim gumy z /35 na /40, takze auto bude hned o 2,25cm vejs a mozna nebude co resit
Kazdopadne, furt chce bejt to auto pouzitelny i na denni jezdeni (na nedenni bych to videl treba na Corvetu C3/C4 (samozrejme, ze tu s V8 ))