V70 II / V70 III v automatu - životnost
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
V70 II / V70 III v automatu - životnost
Čau kluci,
táta shání nějaké vyloženě dálniční auto. Vydyndal se z peněz nákupem nějaké techniky a hlavně auta tak či onak často mění, nic ho nebaví dlouho, takže to moc neprožívá co se výběru týče.
Jediné co ví na 100% je, že to MUSÍ být automat (časté zácpy v Mnichově a Regensburgu) a nesmí v tom autě ležet. Byl se teď dívat na 530xD e61 Bramboru a odešel úplně znechucenej, že v tom skoro leží, což mu nevyhovuje.
Popravdě mám strach mu doporučit V70Ku v automatu, protože ruku na srdce ten Aisin prostě konstrukčně za ZF apod. krapet zaostával ve výdrži pokud není pravidelně šlechtěn - o tomto prosím nediskutujme, nechci tady 5 stránek nesmyslů. Mercedesů s 450 000Km a nikdy neměněným olejem v automatu jsem viděl už mraky. Volvo ani jedno..Teda ne pojízdné.
Dotaz tedy je : Vydrží ten Aisin pokud by se koupilo auto třeba s 200 000Km dálniční pilotáž 170km/h - 200km/hod ? Táta odjezdí 90% kilometrů po Německu a vyznává trochu jiné hodnoty, než je trávit čas v autě sezením na prdeli. Otázka je, kolik bude taková 2.5T v automatu žrát při ustálených 180km/hod...Jako s 6L nikdo nepočítá, ale 15 by byl celkem úlet. Případně D5ku ...Lépe bez DPF, ikdyž otec by ho vyčistil jak nikdo.
Pokud by někdo v BLÍZKÉM okolí Plzně zvažoval prodej V70 II nebo III v automatu do 200tis, ať se mi ozve. Odpočet DPH výhodou (nesmí to být plná kůže - max kombinace kůže-textil nebo alcantara)
táta shání nějaké vyloženě dálniční auto. Vydyndal se z peněz nákupem nějaké techniky a hlavně auta tak či onak často mění, nic ho nebaví dlouho, takže to moc neprožívá co se výběru týče.
Jediné co ví na 100% je, že to MUSÍ být automat (časté zácpy v Mnichově a Regensburgu) a nesmí v tom autě ležet. Byl se teď dívat na 530xD e61 Bramboru a odešel úplně znechucenej, že v tom skoro leží, což mu nevyhovuje.
Popravdě mám strach mu doporučit V70Ku v automatu, protože ruku na srdce ten Aisin prostě konstrukčně za ZF apod. krapet zaostával ve výdrži pokud není pravidelně šlechtěn - o tomto prosím nediskutujme, nechci tady 5 stránek nesmyslů. Mercedesů s 450 000Km a nikdy neměněným olejem v automatu jsem viděl už mraky. Volvo ani jedno..Teda ne pojízdné.
Dotaz tedy je : Vydrží ten Aisin pokud by se koupilo auto třeba s 200 000Km dálniční pilotáž 170km/h - 200km/hod ? Táta odjezdí 90% kilometrů po Německu a vyznává trochu jiné hodnoty, než je trávit čas v autě sezením na prdeli. Otázka je, kolik bude taková 2.5T v automatu žrát při ustálených 180km/hod...Jako s 6L nikdo nepočítá, ale 15 by byl celkem úlet. Případně D5ku ...Lépe bez DPF, ikdyž otec by ho vyčistil jak nikdo.
Pokud by někdo v BLÍZKÉM okolí Plzně zvažoval prodej V70 II nebo III v automatu do 200tis, ať se mi ozve. Odpočet DPH výhodou (nesmí to být plná kůže - max kombinace kůže-textil nebo alcantara)
-
Offline
- Příspěvky: 5275
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
V70 II / V70 III v automatu - životnost
12 - 13l pri 150km/h u V70 2.5 AT AWD
Nad 150km/h jsem to nemeril, ale k tem 15l to bude
Nad 150km/h jsem to nemeril, ale k tem 15l to bude
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
-
Offline
- Příspěvky: 5275
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
V70 II / V70 III v automatu - životnost
Ale muze to předělat na LPG
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
V70 II / V70 III v automatu - životnost
Na kokotiny on nema cas On to chce koupit a jezdit. Nikdy na aute nedelal snad ani rozvody po nakupu auta. Potom nekdy behem vlastnictvi jo, ale on to neresi. V servisce je napsane, ze byly delane (kupuje auta z 90% z DE), tak to nezkouma. Na druhou stranu je pravda, ze kdyz mu to umre, tak se z toho nehrouti...Manzelce koupil nove auto, ale sam nove nikdy nemel a nikdy nejezdil autem drazsim, jak za 200K. Navic on ma fakt z prdel kliku...skoro na vsechno. Jemu se na aute nepokazilo za 3 roky nic krome vyfuku a zadnich tlumicu. Ja ho mel (po nem) doma 3 tydny a hned chciply zhavice, baterka a jeste mi ho malem ukradli ..
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
V70 II / V70 III v automatu - životnost
Jestli lítá skoro výhradně po dálnici, tak bych vzal určitě diesela. S DPF při tomhle provozu nebude žádnej problém. Benzín si v tomhle režimu těch 14-15l vezme. A převdovka pokud je v pořádku, tak s tímhle provozem nemá taky žádnej problém. V podstatě jede skoro furt na poslední kvalt se zamčeným měničem. Měl jsem pětikvalt, mám teď šestikvalt. Jezdím převážně dálnici a pohoda. Na V70 jsem měl nakrouceno skoro 400t km, na S80 mám teď 300k km. Převodovky původní.
-
Offline
- Příspěvky: 438
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
V70 II / V70 III v automatu - životnost
No minimálně ve V70II se leží taky celkem dost...
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2221
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
V70 II / V70 III v automatu - životnost
Proc? Ja v ni sedel normalne v vicemene v pravym uhlu...quaero píše:No minimálně ve V70II se leží taky celkem dost...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
V70 II / V70 III v automatu - životnost
Asi tím ležením myslel spíš sezení nízko. Ale jak V70II tak V70 III maj dostatečný výškový nastavení sedačky, takže lze sedět i poměrně vysoko. Ale SUV "sedim jak na hajzlu" styl sezení to samozřejmě nikdy (naštěstí) nebude
-
Offline
- Příspěvky: 438
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
V70 II / V70 III v automatu - životnost
Ano, myslel jsem to tak jak píšeš. "Poměrně vysoko" je velmi relativní pojem. Leze se z toho jak z postele... Ale nestěžuji si. Každopádně ve V70III se sedí podstatně výš a má i tvrdší sedačky, takže do toho člověk tak nezapadne. S V70II jsem spokojenej, ale těším se na V70III.
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
V70 II / V70 III v automatu - životnost
Mně se teď po sedačkách z P2 stýská, přišly mi lepší
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
V70 II / V70 III v automatu - životnost
Díky za diskuzi.
Ono je to těžké. Tátovi je lehce před 50, taže žádnej stařec to rozhodně není. Nicméně je to prakticky zaměřenej člověk a má jasně dané priority ve všem. Kromě aut Ty střídá jak fusekle, protože proč ne...Ne že by to vyjel na papriku a prodal, ale prostě se vždycky naskytne důvod, nebo chuť.
Automaty už taky nějaké měl, ať už to byly staré Mercedesy, "A" Omega...pak dlouho, dlouho jenom manuál a teď vlivem ježdění v Německu, kde jsou ty dálniční uzly u velkých měst, případně průjezd městem do práce fakt peklo nechce už obtěžovat svou levou nohu. Ono je to fakt na palici jet 15km cca 1hodinu času a pořád semafory, kolony, rozjezdy.
S tím sezením nízko jste to trefili. Je to těžké..On by si představoval téměř dodávkový posed v osobáku, co má 200koní...
Ještě se licituje s Fordem Galaxy, nebo Smax v automatu, ale to teda nevim nevim...On by tam měl být teoreticky klasický měničový automat, ale překousnout naftu od Fordu a ještě automat od Fordu, to musíte být opravdu statečný jedinec. A hlavně takového auta jste asi poslední majitel, protože neznám nikoho, kdo by chtěl tento druh auta v automatu. To není "E" Mercedes...
Ono je to těžké. Tátovi je lehce před 50, taže žádnej stařec to rozhodně není. Nicméně je to prakticky zaměřenej člověk a má jasně dané priority ve všem. Kromě aut Ty střídá jak fusekle, protože proč ne...Ne že by to vyjel na papriku a prodal, ale prostě se vždycky naskytne důvod, nebo chuť.
Automaty už taky nějaké měl, ať už to byly staré Mercedesy, "A" Omega...pak dlouho, dlouho jenom manuál a teď vlivem ježdění v Německu, kde jsou ty dálniční uzly u velkých měst, případně průjezd městem do práce fakt peklo nechce už obtěžovat svou levou nohu. Ono je to fakt na palici jet 15km cca 1hodinu času a pořád semafory, kolony, rozjezdy.
S tím sezením nízko jste to trefili. Je to těžké..On by si představoval téměř dodávkový posed v osobáku, co má 200koní...
Ještě se licituje s Fordem Galaxy, nebo Smax v automatu, ale to teda nevim nevim...On by tam měl být teoreticky klasický měničový automat, ale překousnout naftu od Fordu a ještě automat od Fordu, to musíte být opravdu statečný jedinec. A hlavně takového auta jste asi poslední majitel, protože neznám nikoho, kdo by chtěl tento druh auta v automatu. To není "E" Mercedes...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
V70 II / V70 III v automatu - životnost
U těch Fordů bacha. Někde dávali ten jejich Powershift, což je prej pěkná srágora, ale někde i ten náš slavnej Aisin TF-80SC. Podle jakého klíče ty převodovky rozdávali nevím.jirka87 píše:
Ještě se licituje s Fordem Galaxy, nebo Smax v automatu, ale to teda nevim nevim...On by tam měl být teoreticky klasický měničový automat, ale překousnout naftu od Fordu a ještě automat od Fordu, to musíte být opravdu statečný jedinec. A hlavně takového auta jste asi poslední majitel, protože neznám nikoho, kdo by chtěl tento druh auta v automatu. To není "E" Mercedes...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 438
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
V70 II / V70 III v automatu - životnost
Do Galaxy a Smax se dával Aisin jenom do roku 2010. Powershift bych nebral.
-
Offline
- Příspěvky: 438
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
V70 II / V70 III v automatu - životnost
A co XC70III D4 nebo D5? D5 má 158kW.jirka87 píše:Díky za diskuzi.
S tím sezením nízko jste to trefili. Je to těžké..On by si představoval téměř dodávkový posed v osobáku, co má 200koní...
Nebo mě ještě napadl Mercedes B druhé generace.
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
V70 II / V70 III v automatu - životnost
Jezdim taky v DE a mam V70 II AWD v automatu, 2,5t a LPG. No, pokud chce jezdit 180-200km/h a nechcete resit LPG, tak jedine diesel. V techto rychlostech si auto vezme 100% pres 15l. Jednou jsem mazal do Prahy a jel co to dalo. Celkem 510km a musel jsem behem cesty tankovat, abych vubec dojel.
Jinak AWD je trochu vyssi, takze se to da. Pokud si i zvedne sedacku, tak to pujde. Necetl jsem to cely - jaka by byla cenova hladina?
Jinak AWD je trochu vyssi, takze se to da. Pokud si i zvedne sedacku, tak to pujde. Necetl jsem to cely - jaka by byla cenova hladina?
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
V70 II / V70 III v automatu - životnost
quaero: Šmarjá Mergl B ne, DAS FUJ ! Když už tak "R". Je stejně hnusné, ale mnohem praktičtější. Akorát tam ho nabádám na R500, protože ty R320Cdi apod stejně žerou 13L nafty. Tak to radši 14-15L benzínu (známej to má, referoval mi, vím s čím počítat stran spotřeby) a v klidu bez obav. 320Cdi taky nebyl vzor všech ctností.
paconni : Pokud mám konkretizovat, bylo by dobré 100...počítá se vnitřně tak se 150, ale to je asi strop a bylo by fajn, kdyby se do té ceny vešla počáteční běžná údržba.
XC 70 mu nechci vůbec zmiňovat. Nechci být hnusný, ale za tyhle peníze to budou stará auta a komplikovanost celého ústrojí potažmo neznalost historie by byl průser. Úhlovky v kombinaci s Aisinem...Opravdu se omlouvám, nikdy jsem takové auto neměl, ale stačí mi co tady čtu.
Leda tu 4x4 odpojit...Případně vykuchat celou ven. A to jsme kde jsme byli = málo času na takové věci. Doma 2 děcka (sebe nepočítám ), rozkopanej barák a 4 dny v týdnu mimo domov..To se nedá stíhat.
On potřebuje hlavně aby to auto jezdilo a byl na něj spoleh-každý den,co není v práci je to velká finanční ztráta, takže tak...Poté, co mu 2x kleklo v Reichu ML-ko, tak jsem ho donutil koupit na tyhle cesty 1čkovou Octavii. Rok s tím jezdil bez závad (za 8L/100 = noční můra všech majitelů naftové ovce), ale jak asi chápete, to není zrovna dálniční auto...Kor s těmi 66kw...Jenže jak se ukázalo, spolehlivé to bylo naprosto i v těch zvířecích podmínkách na provoz.
To je těžko. Shrnu to takto : Pokud má někdo na Plzeňsku na prodej V70 v automatu (lépe tedy naftu) okolo 100-150tis, ať se mi prosím ozve, případně dá tip na nějaký kousek. Ono ani v okolí Mnichova jich není mnoho...To jsou jednotky kusů.
paconni : Pokud mám konkretizovat, bylo by dobré 100...počítá se vnitřně tak se 150, ale to je asi strop a bylo by fajn, kdyby se do té ceny vešla počáteční běžná údržba.
XC 70 mu nechci vůbec zmiňovat. Nechci být hnusný, ale za tyhle peníze to budou stará auta a komplikovanost celého ústrojí potažmo neznalost historie by byl průser. Úhlovky v kombinaci s Aisinem...Opravdu se omlouvám, nikdy jsem takové auto neměl, ale stačí mi co tady čtu.
Leda tu 4x4 odpojit...Případně vykuchat celou ven. A to jsme kde jsme byli = málo času na takové věci. Doma 2 děcka (sebe nepočítám ), rozkopanej barák a 4 dny v týdnu mimo domov..To se nedá stíhat.
On potřebuje hlavně aby to auto jezdilo a byl na něj spoleh-každý den,co není v práci je to velká finanční ztráta, takže tak...Poté, co mu 2x kleklo v Reichu ML-ko, tak jsem ho donutil koupit na tyhle cesty 1čkovou Octavii. Rok s tím jezdil bez závad (za 8L/100 = noční můra všech majitelů naftové ovce), ale jak asi chápete, to není zrovna dálniční auto...Kor s těmi 66kw...Jenže jak se ukázalo, spolehlivé to bylo naprosto i v těch zvířecích podmínkách na provoz.
To je těžko. Shrnu to takto : Pokud má někdo na Plzeňsku na prodej V70 v automatu (lépe tedy naftu) okolo 100-150tis, ať se mi prosím ozve, případně dá tip na nějaký kousek. Ono ani v okolí Mnichova jich není mnoho...To jsou jednotky kusů.
-
Offline
- Příspěvky: 438
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
V70 II / V70 III v automatu - životnost
Nj, s tímhle rozpočtem to bude trochu problém.... Já myslel XC70III, ta se dělala i jako FWD právě s motorem D4. Ale ty jsou cenově někde trochu jinde....
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=278689993&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=FULL_SERVICE_HISTORY&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=34&maxMileage=200000&maxPrice=5000&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&fnai=prev&searchId=0a0c261f-3e8b-31a7-08c3-60bcd3da1d03
nevypadá zle, ale je pro vás asi trochu daleko... jedině si jí nechat přivézt..... nicméně tam píše že se v automatu měnil olej, což je celkem zásadní...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=278689993&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=FULL_SERVICE_HISTORY&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=34&maxMileage=200000&maxPrice=5000&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&fnai=prev&searchId=0a0c261f-3e8b-31a7-08c3-60bcd3da1d03
nevypadá zle, ale je pro vás asi trochu daleko... jedině si jí nechat přivézt..... nicméně tam píše že se v automatu měnil olej, což je celkem zásadní...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
V70 II / V70 III v automatu - životnost
quaero : což o to, díky za tip, ale tak daleko on pro auto nepojede...Vyskytuje se na trase Plzeň - Mnichov. A já se mu nedivím, že by se mu tam nechtělo..Já bych pro auto taky tak daleko už nejel. Ale díky za tip, kousek vypadá hezky.
P.S : Já bych si ho v tom i dovedl představit... https://auto.bazos.cz/inzerat/104020143/Volvo-XC70-Crosscountry-24-D5-4x4-120-kw2004.php
Poslal jsem mu to mailem. On mi na to sice neodpoví, ale je mi jasný, co mu vadí - kožené sedačky. On to bytostně nesnáší, takže tím se výběr těch aut dále komplikuje...Super by byla kombinace kůže/hadr. Ale opět..na nějaké přehazování z druhého auta to prostě nebude..
P.S : Já bych si ho v tom i dovedl představit... https://auto.bazos.cz/inzerat/104020143/Volvo-XC70-Crosscountry-24-D5-4x4-120-kw2004.php
Poslal jsem mu to mailem. On mi na to sice neodpoví, ale je mi jasný, co mu vadí - kožené sedačky. On to bytostně nesnáší, takže tím se výběr těch aut dále komplikuje...Super by byla kombinace kůže/hadr. Ale opět..na nějaké přehazování z druhého auta to prostě nebude..
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
V70 II / V70 III v automatu - životnost
Co tohle? http://www.t6r.cz/cs/volvo-bazar/volvo-v70-2-4d_i228
Tam by mohl David Patočka zodpovědně zhodnotit stav automatu. A těch 120kw se dá vyhnat na 160kw
Tam by mohl David Patočka zodpovědně zhodnotit stav automatu. A těch 120kw se dá vyhnat na 160kw
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
V70 II / V70 III v automatu - životnost
Kožený sicny bez výhřevu...já ti nevím čoveče.jirka87 píše: P.S : Já bych si ho v tom i dovedl představit... https://auto.bazos.cz/inzerat/104020143/Volvo-XC70-Crosscountry-24-D5-4x4-120-kw2004.php
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
V70 II / V70 III v automatu - životnost
Si tam dáš na zimu larisu čoveče, nevyšilujhajnej píše:Kožený sicny bez výhřevu...já ti nevím čoveče.
Tata jak uvidí ty kilometry, ta ho klepne. Není z těch co by hodnotili auto podle nájezdu, sám měl Mercedesa s nájezdem 750 000Km, ale už tomu nějak odrostl.
ANO, vím že ta XC70II bude patrně stočená a lepší udržované jeté, než 20leté s imaginárním nájezdem o kilo nižším, ale jemu prostě půjde těžko vysvětlit, že se na takové auto dá naprosto spolehnout. Chce/potřebuje jezdit, ne řešit. Už to vidí jinak prostě. Mimojiné kámoš má 4letého Tourana s DSG a má na něm 480 000Km A jezdí to furt normálně.
P.S : Opravdu jde i ten automat dát na cca 145Kw a 470Nm ?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
V70 II / V70 III v automatu - životnost
Jancho má na XC70 D5 (136kw) s automatem těch 160kwjirka87 píše:
P.S : Opravdu jde i ten automat dát na cca 145Kw a 470Nm ?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
V70 II / V70 III v automatu - životnost
Ok, hodí se vědět. Děkuji
-
Offline
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
V70 II / V70 III v automatu - životnost
taky me zacpy u Mnichova donutily si koupit automat. V70II 2,5T FWD LPG s AT slouzila verne, a ty sedacky jsou opravdu pohodlne. Lepsi neznam. Dnes uz bych asi tak stary automat na dojizdeni do nemecka nekoupil. Muj uz s 350tis km taky odchazi, oprava stoji nesmysl pokud je vubec mozna.
Ac jako volvista mam V70II radeji nez V70III, tak prave kuli TF-80SC automatu bych bral V70III. Jestli V70III 2,5T 147kw/170kW kdyz na ni sahl ford vydrzi na LPG bez problemu 200 000km rychle dalnicni jizdy po nemecke dalnici nevim.
Ac jako volvista mam V70II radeji nez V70III, tak prave kuli TF-80SC automatu bych bral V70III. Jestli V70III 2,5T 147kw/170kW kdyz na ni sahl ford vydrzi na LPG bez problemu 200 000km rychle dalnicni jizdy po nemecke dalnici nevim.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé