Pokračujeme pracemi, které se dají dělat "zadarmo".
Jal jsem se večerního čištění klapky.
DSC_3622.jpg
DSC_3629.jpg
DSC_3626.jpg
Staré těsnění bylo vymačkané a rozpadlé, nahradil jsem jej novým.
DSC_3630.jpg
Vždycky jsem chtěl být ricer, navíc podle mě ta ruční výroba těsnění z krabičky od rýže za těch přidaných 10 koní stojí.
DSC_3634.jpg
S prvním pokusem o těsnění jsem spokojen nebyl, zkusil jsem to tedy znovu, dopadlo to o chlup lépe.
DSC_3635.jpg
Vše jsme zase zpět namontovali.
DSC_3636.jpg
S čištěním exteriéru klapky jsem si moc nevěděl rady, ten sajrajt dolů nejde. Nechtěl jsem na to brát nic moc agresivního, tak jsem to jen vydrhnul štětcem. Navíc jsem měl strach z odmítnutí orgánu.
Očistil jsem především všechny dosedací plochy, kloubek táhla plynu, držák spínače volnoběhu.
Dorazový šroubek jsem seřídil dle návodu a spínač také.
Je axiální vůle v klapce normální a přijatelná?
Závěr je, že to je poměrně jednoduchá údržba, která dělá ovšem při zanedbání markantní rozdíl. Rozhodně už nemůžu říct, že náš redblock je lemra líná. Auto je výrazně živější. Vřele doporučuji.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.