No nech bejt s tím doufáním hele - mě to ukazuje při reálných 50kmh 60, pak do 90ti normálně pravdivě a od 90ti vejš se to pomalu plazí na maximálních necelých 110, ale to už jedu minimálně 130 takže jako...co to mám za haluz?imrija píše:Dále proběhla oprava budíků, už to ukazuje jak rychle to jede, a palivoměr místo nuly ukazuje stále plnou (pořád trochu doufám, že má pravdu).
https://photos.app.goo.gl/AE4jR8ST2pAFxvrJA
Sinki+imrija: 944
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#51 Sinki+imrija: 944
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#52 Sinki+imrija: 944
Kdy se pan imr stavi pro ten zadni naraznik?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#53 Sinki+imrija: 944
Honzo, nebylo byvalo jednodussi se zeptat strycka olivina, jestli nema jiny rychlomer na devitku? (Ma cca 3-4 kusy)
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#54 Sinki+imrija: 944
Jistě by se dalo, ale proč vyhazovat nebo přinejmenším vyměňovat opravitelnéolivin píše:Honzo, nebylo byvalo jednodussi se zeptat strycka olivina, jestli nema jiny rychlomer na devitku? (Ma cca 3-4 kusy)
Navíc jsou tam najeté kilometry, kterým mám důvod věřit že jsou stočené, ovšem dopředu. Jiný rychloměr bych musel přetočit aby nebyl problém na STK.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
#55 Sinki+imrija: 944
Přesně tak, však se budou hodit až někomu odejde krokový motorek , opravit spoje a vyměnit kondík není zas takový problém.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#56 Sinki+imrija: 944
Pěkně pokračujete, jen tak dál!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#57 Sinki+imrija: 944
Do fotek jsem nahrál pokus o opravu drcnutého blatníku. Na to že jsem s tmelem a barvou a kladivem dělal prvně, to myslím dopadlo celkem dobře. Když na to neupozorním, což právě teď dělám, není to na první pohled vidět.
Ne že do mě budete hučet, jinak to nevydržím a zbrousím to znova
https://photos.app.goo.gl/KvU5ijBsQxLVA4ZU8
Edit: a palivoměr chodí, jenom jsme doposud fakt tak málo najeli. Dneska jsem jel Prahu a zpět a je to na polovině, s nájezdem 350km od posledního tankování. To by tak nějak mohlo odpovídat skutečnosti, si myslím. Uvidím až dotankuju.
Ne že do mě budete hučet, jinak to nevydržím a zbrousím to znova
https://photos.app.goo.gl/KvU5ijBsQxLVA4ZU8
Edit: a palivoměr chodí, jenom jsme doposud fakt tak málo najeli. Dneska jsem jel Prahu a zpět a je to na polovině, s nájezdem 350km od posledního tankování. To by tak nějak mohlo odpovídat skutečnosti, si myslím. Uvidím až dotankuju.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#58 Sinki+imrija: 944
Blatník cajk!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#59 Sinki+imrija: 944
Slušně trefená barva, na to v jakejch podmínkách si to dělal. Ten přefuk plniče pobere tempo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 183
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: 944 B230G, 945 B230FB, 245 B230F
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
#60 Sinki+imrija: 944
Barva ještě není úplně suchá, ale zdá se, že se trefili. Barvu mi namíchala do spreje jedna z libereckých firem (http://www.autolakyliberec.cz/) podle víčka na nádrž + dohledával v nějaké databázi.
_________________
Je: Modrá - 944 B230G, Karkulín - 245 B230F , Štramberk - 744 D24T M46, Třpytka - 945 B230FB
Bylo: Maličká - škoda felicie 1.3MPI, Pizda - Volvo - v70, červená - 945 D24TIC
Je: Modrá - 944 B230G, Karkulín - 245 B230F , Štramberk - 744 D24T M46, Třpytka - 945 B230FB
Bylo: Maličká - škoda felicie 1.3MPI, Pizda - Volvo - v70, červená - 945 D24TIC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1729
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II
#61 Sinki+imrija: 944
Předvádět takhle své dovednosti je nebezpečné... U mě budeš mít plochy na trénink dost, neboj.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#62 Sinki+imrija: 944
Míchárnu barev taky doporučuju, plní to do takových fajnových sprejů co vůbec neplivou a stříkají snad lépe než některé pistole, co jsem tak viděl.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#63 Sinki+imrija: 944
Pokračujeme pracemi, které se dají dělat "zadarmo".
Jal jsem se večerního čištění klapky.
Staré těsnění bylo vymačkané a rozpadlé, nahradil jsem jej novým. Vždycky jsem chtěl být ricer, navíc podle mě ta ruční výroba těsnění z krabičky od rýže za těch přidaných 10 koní stojí. S prvním pokusem o těsnění jsem spokojen nebyl, zkusil jsem to tedy znovu, dopadlo to o chlup lépe. Vše jsme zase zpět namontovali.
S čištěním exteriéru klapky jsem si moc nevěděl rady, ten sajrajt dolů nejde. Nechtěl jsem na to brát nic moc agresivního, tak jsem to jen vydrhnul štětcem. Navíc jsem měl strach z odmítnutí orgánu.
Očistil jsem především všechny dosedací plochy, kloubek táhla plynu, držák spínače volnoběhu.
Dorazový šroubek jsem seřídil dle návodu a spínač také.
Je axiální vůle v klapce normální a přijatelná?
Závěr je, že to je poměrně jednoduchá údržba, která dělá ovšem při zanedbání markantní rozdíl. Rozhodně už nemůžu říct, že náš redblock je lemra líná. Auto je výrazně živější. Vřele doporučuji.
Jal jsem se večerního čištění klapky.
Staré těsnění bylo vymačkané a rozpadlé, nahradil jsem jej novým. Vždycky jsem chtěl být ricer, navíc podle mě ta ruční výroba těsnění z krabičky od rýže za těch přidaných 10 koní stojí. S prvním pokusem o těsnění jsem spokojen nebyl, zkusil jsem to tedy znovu, dopadlo to o chlup lépe. Vše jsme zase zpět namontovali.
S čištěním exteriéru klapky jsem si moc nevěděl rady, ten sajrajt dolů nejde. Nechtěl jsem na to brát nic moc agresivního, tak jsem to jen vydrhnul štětcem. Navíc jsem měl strach z odmítnutí orgánu.
Očistil jsem především všechny dosedací plochy, kloubek táhla plynu, držák spínače volnoběhu.
Dorazový šroubek jsem seřídil dle návodu a spínač také.
Je axiální vůle v klapce normální a přijatelná?
Závěr je, že to je poměrně jednoduchá údržba, která dělá ovšem při zanedbání markantní rozdíl. Rozhodně už nemůžu říct, že náš redblock je lemra líná. Auto je výrazně živější. Vřele doporučuji.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#64 Sinki+imrija: 944
Update: Při čištění a usazování airboxu jsem zjistil, že ta blbina na přisávání teplého vzduchu od motoru nefunguje. Je tam klapka, která má být ovládaná jakýmsi termostatem. Ten byl tak olezlý že už nemohl fungovat a klapkou v podstatě nešlo hýbat. Celý aparátus byl také plný zbytků původních molitanových těsnění. Tak jsem jej vyndal, vnitřnosti jsem vyházel.
Výsledek je, že harmonika mezi klapkou a váhou vzduchu se při vytočení motoru přestala tolik smrskávat a auto jede jako píchlá svině.
Ještě se chystám původní díru na již leta dematerializovanou trubku přisávání teplého vzduchu zaslepit.
Doporučuju tedy zkontrolovat, opravit, nebo vyházet.
Výsledek je, že harmonika mezi klapkou a váhou vzduchu se při vytočení motoru přestala tolik smrskávat a auto jede jako píchlá svině.
Ještě se chystám původní díru na již leta dematerializovanou trubku přisávání teplého vzduchu zaslepit.
Doporučuju tedy zkontrolovat, opravit, nebo vyházet.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#65 Sinki+imrija: 944
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#66 Sinki+imrija: 944
Petr Marek píše:Také jsem došel k podobnému závěru...
To jsem rád, že nejsem jediný který vylepšuje odstraňováním.
Lidi na mě koukají divně když vždycky jdu k autu s nářadím, a vracím se s nářadím a přebytečnými díly
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#67 Sinki+imrija: 944
Neboj, nejsi prvni ani posledni
Airboxu jsem uz take nekolik vykuchal - specialne nebezpecne jsou na turbomotorech, kde pri snizeni pruchodnosti sani/vyfuku odejde pomerne rychle dmychadlo.
Airboxu jsem uz take nekolik vykuchal - specialne nebezpecne jsou na turbomotorech, kde pri snizeni pruchodnosti sani/vyfuku odejde pomerne rychle dmychadlo.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 183
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: 944 B230G, 945 B230FB, 245 B230F
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
#68 Sinki+imrija: 944
Mimo to jsme se pustili i do očisty - protentokrát přišel na řadu lak a motorový prostor. https://photos.app.goo.gl/6rKbLsboAJvQkgpy9
Pozn.: imrija prohlásil, že je nejlepší a nejefektivnější leštička
Pozn2.: Motorový prostor je tak velký, že si do něj může sednout moje maličkost a ještě je tam místo na kbelík s vodou
Pozn.: imrija prohlásil, že je nejlepší a nejefektivnější leštička
Pozn2.: Motorový prostor je tak velký, že si do něj může sednout moje maličkost a ještě je tam místo na kbelík s vodou
_________________
Je: Modrá - 944 B230G, Karkulín - 245 B230F , Štramberk - 744 D24T M46, Třpytka - 945 B230FB
Bylo: Maličká - škoda felicie 1.3MPI, Pizda - Volvo - v70, červená - 945 D24TIC
Je: Modrá - 944 B230G, Karkulín - 245 B230F , Štramberk - 744 D24T M46, Třpytka - 945 B230FB
Bylo: Maličká - škoda felicie 1.3MPI, Pizda - Volvo - v70, červená - 945 D24TIC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#69 Sinki+imrija: 944
Máte to krásný A s tou klapkou a airboxem jste mi připomněli, že to musim udělat taky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#70 Sinki+imrija: 944
Dneska jen drobná maličkost.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#71 Sinki+imrija: 944
Občas maji ty náhrady blbě udělanej úchyt ke světlu, tak si dej pozor, aby ti, jako mě, blinkr nevypadával.
Doufám, žes koupil rovnou oba, protože teď tě bude štvát, jak tam tenhleten jeden svítí a ten druhej je hnusnej
Doufám, žes koupil rovnou oba, protože teď tě bude štvát, jak tam tenhleten jeden svítí a ten druhej je hnusnej
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#72 Sinki+imrija: 944
V rámci úspor jenom jeden, nicméně ten druhý vypadá jako nový a je od stejného výrobce. Měnil to předchozí majitel.Urvanej píše:Občas maji ty náhrady blbě udělanej úchyt ke světlu, tak si dej pozor, aby ti, jako mě, blinkr nevypadával.
Doufám, žes koupil rovnou oba, protože teď tě bude štvát, jak tam tenhleten jeden svítí a ten druhej je hnusnej
Vypadávají samozřejmě oba To ještě pořeším.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#73 Sinki+imrija: 944
Devítka dostala novou spojku (Díky Lubošovi za dodání a Radkovi za úspěšnou hurá akci při instalaci).
Taky novou, neprasknutou kapsu do dveří (Díky 3m3).
Také je na cestě neděravý výfuk (Díky Luboši za dodání a Hanko za hlídání).
A mám také od Luboše druhé brzdy, již jsem objednal směšně levné materiály na jejich repasi.
Druhá sada vstřiků je na cestě k Uřvanýmu na očistu.
Protože je teď V70 indisponovaná, je z devítky daily driver. Z toho důvodu urychlím koupi nových gum a geometrii, obojí je potřeba.
Taky novou, neprasknutou kapsu do dveří (Díky 3m3).
Také je na cestě neděravý výfuk (Díky Luboši za dodání a Hanko za hlídání).
A mám také od Luboše druhé brzdy, již jsem objednal směšně levné materiály na jejich repasi.
Druhá sada vstřiků je na cestě k Uřvanýmu na očistu.
Protože je teď V70 indisponovaná, je z devítky daily driver. Z toho důvodu urychlím koupi nových gum a geometrii, obojí je potřeba.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#74 Sinki+imrija: 944
Update: s hrůzou jsem zjistil, že dle tachometru jsme s devítkou najeli už 12500km, ovšem ze začátku jsme s ní moc nejezdili, avšak tachometr se točil několikrát rychleji než měl.
Hrubým odhadem se už od opravy tachometru ale dostáváme na 10 tis. km.
No nic, jde se vyměnit olej
Hrubým odhadem se už od opravy tachometru ale dostáváme na 10 tis. km.
No nic, jde se vyměnit olej
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#75 Sinki+imrija: 944
Update: Usoudil jsem, že naše zapalování je nastavené na nekvalitní benzín. Přemýšlím jak to vhodně celé změřit, ale když jsem posunul předstih relativně o 3°, tak má teď motor hladší chod, zátah v nižších otáčkách, i ve vyšších (na pětku do strmějšího kopce se to teď vyšplhá klidně při 80km/h) (Rychleji zrychluje když za vesnicí kterou jsem jel 50 na trojku šlápnu na plyn).
Klesla spotřeba, už se blížíme té co je v TP. Pomůže mi to někdo nastavit tak jak bych to měl nastavit?
Dále jsem zjistil že naše auto zřejmě opravdu z továrny lambda sondu má.
Je to tam natažené jako kdyby to tam bylo už opravdu dlouho, na druhé straně to končí v tom plastovém držáku kabelů stočené, na konci to má fastony, které nemám kam zapojit.
Jinak auto stále jezdí a jezdí a jezdí, nyní budeme muset už opravdu nutně udělat něco z brzdama, protože už moc nebrzdí.
Rozjel jsem si tu menší domácí zinkovnu, jako počátek příprav na další kosmetické a praktické opravy, zimu.
Často bývá i v milé společnosti, třeba tady nějakého chrobáka který se pokusil roztáhnout krovky a vzletět, ale byl tak tlustý že zůstal u země.
Klesla spotřeba, už se blížíme té co je v TP. Pomůže mi to někdo nastavit tak jak bych to měl nastavit?
Dále jsem zjistil že naše auto zřejmě opravdu z továrny lambda sondu má.
Je to tam natažené jako kdyby to tam bylo už opravdu dlouho, na druhé straně to končí v tom plastovém držáku kabelů stočené, na konci to má fastony, které nemám kam zapojit.
Jinak auto stále jezdí a jezdí a jezdí, nyní budeme muset už opravdu nutně udělat něco z brzdama, protože už moc nebrzdí.
Rozjel jsem si tu menší domácí zinkovnu, jako počátek příprav na další kosmetické a praktické opravy, zimu.
Často bývá i v milé společnosti, třeba tady nějakého chrobáka který se pokusil roztáhnout krovky a vzletět, ale byl tak tlustý že zůstal u země.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 95 Odpovědi
- 6036 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od olivin
-
- 5 Odpovědi
- 313 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od olivin
-
- 401 Odpovědi
- 51263 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od olivin
-
- 2 Odpovědi
- 1050 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Benjamin Krejčí
-
- 7 Odpovědi
- 503 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej