paconni píše:Zajsoft: No ty Sachsy jsou jedno velky zklamani. Vydrzely max rok. A to jezdim prevazne rovne, rozmuej po dalnici. IPD HD jsou pry lepsi, ale nekde jsem ted cetl, ze to taky neni uplne 100%. Jeste je moznost objednat na XC90, prej jsou o hodne lepsi. Pak je ale otazkou od koho... Mel bys tip?
Jinak taky se chystam na vymenu vsech ruznych gumovych veci (Silentbloky motoru a nejay ty kramy na ramena). Otazkou je, zda z toho PUR neudela kostitras. To bych relativne nechtel. Nekdo tvrdi, ze je to OK. nekdo zase by napr. ulozeni mootru v PUR nedoporucoval.
Presne jak pises, na V8 odeslo horni ulozeni(jak guma, tak lozisko) prednich tlumicu - obe strany,
zadni ulozeni prednich ramen a kulaky - opet obe strany. Po 1roce/10-15kkm....
Je to smutne, ale co se tyce zavedenych vyrobcu, tak dneska uz opravdu vazne holt jit po cene...
Protoze jestli mam dat za dil 1k, nebo 3k a stejne to po roce vymenit...
Co se tyce PUR, zalezi co clovek od toho ceka, pokud chce aby to melo slusne jizdni vlastnosti a vicemene dozivotni vydrz,
tak si da PURy a je spokojenej. Kdo uz pouhou zmenou z 16" na 17" kola breci, ze je to nepohodlny, bude mrmlat i kdyby se to zlepsilo
Osobne me mnohem vic zajima, ze si auto necha vic libit, dovoli jet vic na hrane a hlavne podrzi v krizovych situacich.
Je to asi jako s brzdama, vzdy se musim smat, kdyz nekdo zahlasi, ze nepotrebuje kvalitni brzdove desticky, ze neni zadny zavodnik(a jine kecy v kleci),
obzvlast si to na to vzpomenu, kdyz pak dotycny nedobrzdi treba o 0,5-1m, to same co se tyce pneu a tak dale...