Presty píše:V50 1.8i 2007 po face pred go motoru 11l/100km. Ted po vymene motoru 12.7/100km. 90% couracky po Praze. Mam těžší nohu. Ale po okreskach jedu za 5.5 - 6l/100. Jak tak koukám mohl jsem si v klidu pořídit 2.4i
To klidně i T5 AWD s AT.
Já mám kolem Prahy průměr 11l/100km.
_________________ Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0TE85, Padík - V50 T5 AWD +BSR+IPD HD TCV
Scratch píše:omlouvam se za predchozi prispevek, patril jinam
kazdopadne s c30 najeto uz 3000 km a a ta 1,6 zere cca 7,4-8,2. Jezdim vyrovnane, 30%mesto, okresky i dalnice, okresky jezdim kdyz muzu tak predjedu, dalnice 150+
Jestli je to diesel 1,6 16-ti ventil, tak si ho nech zkontrolovat, to je hrozně moc. Mě to jezdilo s 8-mi ventilem v průměru 5,5 v léte a 6,0 v zimě.
V servisu mě měli za piráta, když na palubáku (takže realito o něco výš) svítilo 15 na 100. A fakt, že to bylo způsobeno proklatým měsícem v zácpách po Praze, kdy sem měl nezvykle moc popojíždění a víc někde stál v koloně než jel, mi nikdo nechtěl věřit ...
Teda umím si to způsobit i sám, jenže to je pak o jinejch popcitech, než užívání si práglozácpy
Ale když jsme pak vypadli na dlouhou trasu, tak to pak slezlo na 10,9. Možná by šlo ještě o ždibíček níž, ale to už bylo po dovolený a zas městskej provoz.
Když jsem ho kupoval, bylo na palubáku 11,1. To mi nikdo nevymluvil už tehdy, že to tam nasypali z kompu
doporučil bych, aby admini změnili nadpis topicu na "Vaše spotřeba - V50/S40/C30". Děkuji
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Uz mlcim
Ale kdybych nemusel, tak bych to dopsal vsude. Clovek proste obcas na zarazeni do tematu zapomene.
Holt nektere vlakna jsou svym nazvem “zavadejici”
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Se omluvuju... v hlavním nadpise by mě to přaštilo, ale prostě sem se zapoměl kouknout na sekci a po přečtení si příspěvků z jiných motorizací jsem prostě přidal svůj...
Volvo V50 r.v. 2006, motor 2.0 107 kW typ motoru B4204S3 najeto 143.000 km
Průměrná spotřeba benzínu:
7,7 litrů na 100 km (většinou dálnice na trase: Frýdek-Místek - Praha-Pankrác) díky omezení na dálnici D1 to žere 7,7. Když omezení na D1 nebylo, žralo 8,2 litrů benzínu na 100km
Průměrná spotřeba oleje:
1 litr na 2.000 km
Prostě Ford motor...nejede to, žere to olej.
Měl jsem S40 r.v. 2005 s motorem 2.4 (103kW) a ta od výměny oleje k další výměně oleje nežrala olej vůbec. A průměrná spotřeba byla 8,2 litrů benzínu na 100 km. Prostě Volvo motor
Naposledy upravil(a) Robertissimo dne 23 kvě 2019 10:20, celkem upraveno 1 x.
_________________ Současné vozítko - Volvo V60 2.0 D Momentum Automat, 2.0 110 kW D3, r.v. 2018 Šedá metalíza
Pattapuf píše:Nemuze to zrát míň proto, ze Volvo motor ma s větším obsahem mensi vykon? Tudiz je min zatěžovan. Jinak mam dva Ford motory a olej nezere ani jeden.
A není v tom i počet válců?
_________________ Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0TE85, Padík - V50 T5 AWD +BSR+IPD HD TCV
Pattapuf píše:Nemuze to zrát míň proto, ze Volvo motor ma s větším obsahem mensi vykon? Tudiz je min zatěžovan. Jinak mam dva Ford motory a olej nezere ani jeden.
Asi to žere olej, protože v tom motoru bude něco v prdeli...
Auto jsem koupil se 105.000 km na tachometru a to v Srpnu 2018. A od té doby jsem najezdil 38.000 km. Olej měním jak si řekne kontrolka tzn. co 20.000 km (teď budu měnit olej podruhé). Jezdím na to co doporučuje výrobce a na to co tam lili v servisu přede mnou tzn. TOTAL Quartz 9000 FUTURE NFC 5W-30
Takže asi přejdu na interval výměny oleje každých 10.000 km
_________________ Současné vozítko - Volvo V60 2.0 D Momentum Automat, 2.0 110 kW D3, r.v. 2018 Šedá metalíza
Pattapuf píše:Nemuze to zrát míň proto, ze Volvo motor ma s větším obsahem mensi vykon? Tudiz je min zatěžovan. Jinak mam dva Ford motory a olej nezere ani jeden.
A není v tom i počet válců?
Tak určitě, ten zátah a zvuk pětiválce mi chybí
Na tom mém Volvu s motorem Ford (hrozná kombinace) můžou být v prdeli těsnící kroužky kolem ventilů nebo kroužky pístní. Ani jedno nehodlám řešit, olej mě stojí 100,- Kč/litr, tak budu dolévat a v Srpnu 2019 auto prodám.
A koupím si zase něco s Volvo pětiválcem, třeba i za více peněz z Německa, ale jedině pětiválec
_________________ Současné vozítko - Volvo V60 2.0 D Momentum Automat, 2.0 110 kW D3, r.v. 2018 Šedá metalíza
V50 2004 2.0d 100kw - 8,5l kombinovaná s lehkou nohou a dodržováním předpisů. Město 10-11l. K hodnotě na palubáku musím připočítat 2 litry. Koupil jsem si BT OBDII konektor a aplikace ukazuje špatný EGR. Potvrzuje o to bílý dým, který za mnou jde na dálnici, při sešlápnutí plynu. Navíc ani dynamika není taková, jako by měla být.
Co stojí nový? Na zaslepení mám nabídku za cca 3k. Snad to bude jen toto. Auto už jsem takto koupil, ještě se v inzerátu majitel chlubil 6l spotřebou
Bily dym a spatny EGR? No ja nevim. Jako zalepeny bordelem vcetne celeho sani byt muze. Ale bily dym bych tipnul na vodu, ktera ti jde do spalovani.
Vysokou spotrebu bych take spis tipnul na vylitane vstrikovace.
Kolik mas najeto?
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Haben píše:Bily dym a spatny EGR? No ja nevim. Jako zalepeny bordelem vcetne celeho sani byt muze. Ale bily dym bych tipnul na vodu, ktera ti jde do spalovani.
Vysokou spotrebu bych take spis tipnul na vylitane vstrikovace.
Kolik mas najeto?
323k. Voda nikde neubývá. Vstřikovače mohu zkontrolovat jak?
Vstrikovace se daji orientacne premerit pres VIDU, pak bankovou metodou no a ve finale vyndat a na testovaci stolici a vycistit ultrazvukem. Cerny dym nejde?
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Haben píše:Vstrikovace se daji orientacne premerit pres VIDU, pak bankovou metodou no a ve finale vyndat a na testovaci stolici a vycistit ultrazvukem. Cerny dym nejde?
Černý dým ne. Toho lehkého, bílého, jsem si všiml až nedávno, na dálnici, jak byly vedra... Pouze při přidání plynu. Diagnostika ukazuje P1402 - EGR.
Tak uvidis. Egr a sani vyndej a vycisti. Pak smaz pres VIDU chyby a uvidis. Toto je oprava zadarmo a tam bych zacal
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Tak to uz te bude stat nejskou tisicovku a stejne ho musis rozdelat. Prvni to cele vycisti a kdyz to bude ok, zaslep ho klidne. To se ti behem 1000 km nijak nezanese
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Haben píše:Tak to uz te bude stat nejskou tisicovku a stejne ho musis rozdelat. Prvni to cele vycisti a kdyz to bude ok, zaslep ho klidne. To se ti behem 1000 km nijak nezanese
Když já jsem levej na ruce. Sám jsem si vyměnil max. vzduchový filtr
Nevíš o někom, kdo mi to v Praze udělal? Možná rovnou vyčistit i škrtící klapku... Díky.