Čus, pořídil jsem facelift světla na svou předfaceliftovou S80. Kablíky a konektory se nějak daly dohromady, zbývá vyřešit odpor.
Dle propočtů by to mělo být kolem 10-12ohmů a nejlépe 50W odpor.
https://volvoforums.com/forum/volvo-s80-18/fitting-s80-t6-2004-headlights-rearlights-pre-facelift-2000-t6-how-70178/
Zabýval se tím někdo?
Jak přesná musí být hodnota, když ve výpočtu figuruje napětí, které se mění dle stavu alternátoru/baterie?
Volvo S80 1999 zadní facelift světla
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1205
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Volvo S80 1999 zadní facelift světla
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 3484
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Volvo S80 1999 zadní facelift světla
jen tak plácnu, ale o waty myslím ani tak nejde, jde o odpor takového toho bočníku https://www.skandix.de/en/spare-parts/electrics/resistor/2432/
nešlo by to vyřešit tudy?
nešlo by to vyřešit tudy?
-
Offline
- Příspěvky: 1205
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Volvo S80 1999 zadní facelift světla
Nakonec jsem to vyřešil 50W odporama s 10Ω. Koukal jsem, že spousta lidí tam nabastlí jen vysací žárovku, nebo vysací odpor a kašlou na to.
Vzhledem k tomu, že i ty 50W odpory se při delším stání na brzdě dost hřejí, tak řešim kam s nima.
Jsou 2 možnosti, buď je vrutama přivrtat k autu. Nebo nějakým teplovodivým lepidlem - má někdo zkušenost? Jaké?
EDIT: Odpory fungují, chyba prasklé žárovky je pryč.
Vzhledem k tomu, že i ty 50W odpory se při delším stání na brzdě dost hřejí, tak řešim kam s nima.
Jsou 2 možnosti, buď je vrutama přivrtat k autu. Nebo nějakým teplovodivým lepidlem - má někdo zkušenost? Jaké?
EDIT: Odpory fungují, chyba prasklé žárovky je pryč.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 3484
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Volvo S80 1999 zadní facelift světla
Lepidlo není potřeba, stačí kus ideálně hliníkového držáku, který to teplo pojme.
Zítra to vyfotím, jak jsem to udělal k led blinkrům. Mám to taky nabastlené narychlo.
Zítra to vyfotím, jak jsem to udělal k led blinkrům. Mám to taky nabastlené narychlo.
-
Offline
- Příspěvky: 3484
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Volvo S80 1999 zadní facelift světla
takhle to v pohodě stačí, bez lepidla, ten hliník to teplo pojme a zároveň dostatečně vyzařuje
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1205
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Volvo S80 1999 zadní facelift světla
A druhá strana?
Zatím jsem to vyřešil takhle. Ideální to není, rezistory jsou i tak dost horké a nevím, co to udělá s lakem na levé straně. Tvé řešení je asi idealní.
Zatím jsem to vyřešil takhle. Ideální to není, rezistory jsou i tak dost horké a nevím, co to udělá s lakem na levé straně. Tvé řešení je asi idealní.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 3484
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Volvo S80 1999 zadní facelift světla
jak druhá strana? tu mám v podstatě stejně, akorát držák na jiném místě...
no, musíš málo brzdit...
no, musíš málo brzdit...

-
Offline
- Příspěvky: 1205
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Volvo S80 1999 zadní facelift světla
Nakonec jsem to vyřešil takhle. Dvě hliníková Lka, chladiče ze starého zdroje, poctivě namazáno Arctic MX4 pastou, odvádí to teplo hezky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Volvo S80 1999 zadní facelift světla
LOL
Proc si to nepridelal primo na kastli? Pro danej ucel, by tam ani nemusela bejt pasta/vodiva podlozka(dela se i jako oboustranka).
Nebo mas pocit, ze 2x50W cela kastle neuchladi?

Nebo mas pocit, ze 2x50W cela kastle neuchladi?

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Volvo S80 1999 zadní facelift světla
Celé je to hrozná blbosť!

Pridávať tam dva výkonové odpory + chladiče a patlať to nejak na karosériu, či do tapacíru kufra len preto, aby na odporoch vznikol napäťový úbytok pre REM je teda z môjho pohľadu poriadny amatérizmus a nezmyselné riešenie.
Stačilo upraviť RSH6 bočník:

Je to práca na 8 - 12 minút:
- žiadne nadbytočné teplo vôbec vznikať nemusí
- zniži sa aj odber prúdu
- nemusí sa akokoľvek upravovať kabeláž auta
- náklady takéhoto správneho riešenia sú 0,- CZK.



Pridávať tam dva výkonové odpory + chladiče a patlať to nejak na karosériu, či do tapacíru kufra len preto, aby na odporoch vznikol napäťový úbytok pre REM je teda z môjho pohľadu poriadny amatérizmus a nezmyselné riešenie.
Stačilo upraviť RSH6 bočník:

Je to práca na 8 - 12 minút:
- žiadne nadbytočné teplo vôbec vznikať nemusí
- zniži sa aj odber prúdu
- nemusí sa akokoľvek upravovať kabeláž auta
- náklady takéhoto správneho riešenia sú 0,- CZK.
-
Offline
- Příspěvky: 1205
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Volvo S80 1999 zadní facelift světla
Protože hliníkový chladič odvádí teplo lépe, než slabý dotyk s kastlí + nemusím řešit, zahřívání laku atd...LOLProc si to nepridelal primo na kastli? Pro danej ucel, by tam ani nemusela bejt pasta/vodiva podlozka(dela se i jako oboustranka).
Nebo mas pocit, ze 2x50W cela kastle neuchladi?
Jak?IgorS píše:Celé je to hrozná blbosť!
![]()
![]()
Pridávať tam dva výkonové odpory + chladiče a patlať to nejak na karosériu, či do tapacíru kufra len preto, aby na odporoch vznikol napäťový úbytok pre REM je teda z môjho pohľadu poriadny amatérizmus a nezmyselné riešenie.
Stačilo upraviť RSH6 bočník:
Je to práca na 8 - 12 minút:
- žiadne nadbytočné teplo vôbec vznikať nemusí
- zniži sa aj odber prúdu
- nemusí sa akokoľvek upravovať kabeláž auta
- náklady takéhoto správneho riešenia sú 0,- CZK.
BTW: Odpory s chladiči nemám přidělané na tapci, to bylo pouze na fotku.
Každopádně pokud to jde tak snadno, tak to zas v klidu rozeberu a předělám. Rád snížím energetickou náročnost.
Naposledy upravil(a) Tarkin dne 11 bře 2019 15:37, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Volvo S80 1999 zadní facelift světla
Chtel sem puvodne napsat neco podobneho, ale byl sem uz vcera linej hledat, kde jsou pro zadek bocniky 
Takze sem radeji v danou chvili mlcel...

Takze sem radeji v danou chvili mlcel...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 2184
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo S80 1999 zadní facelift světla
Super hoši že to píšete až když to má hotový a dokonce i s radou jak, frajeři 

-
Offline
- Příspěvky: 1205
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Volvo S80 1999 zadní facelift světla
Igore můžeš prosím rozepsat, jak se ty bočníky mají upravit?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Volvo S80 1999 zadní facelift světla
No uprime, me to netrklo a to, to semnou jeste resil Vojta pararelne na FBpeter cz píše:Super hoši že to píšete až když to má hotový a dokonce i s radou jak, frajeři

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 1205
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Volvo S80 1999 zadní facelift světla
Jo a zatím jsme nic nevyresili... 

_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1205
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Volvo S80 1999 zadní facelift světla
Vyřešeno úpravou bočníku.
Menší problém byl se samotnou úpravou bočníku, trefit navrtáním tak velký rozdíl se nepovedlo. Odporový plíšek mezi piny 4 a 5 se přerušil.
Vyřešeno připájením samostatného odporu mezi piny 4 a 5 s hodnotou 2 Ω.
Odpadla nutnost veškerých zátěžových odporů.
Obdobným způsobem lze řešit přechod na Xenony, případně LEDky pro přední světla, bočník je stejný.
Postupy, ze kterých jsem čerpal:
http://www.xenonvalot.com/xenonfixvolvo.html
http://www.volvohowto.com/volvo-s60-s80-v70-xc70-xc90-1998-to-2007-xenon-retrofit-how-to-solve-warning-message/
Menší problém byl se samotnou úpravou bočníku, trefit navrtáním tak velký rozdíl se nepovedlo. Odporový plíšek mezi piny 4 a 5 se přerušil.
Vyřešeno připájením samostatného odporu mezi piny 4 a 5 s hodnotou 2 Ω.
Odpadla nutnost veškerých zátěžových odporů.
Obdobným způsobem lze řešit přechod na Xenony, případně LEDky pro přední světla, bočník je stejný.
Postupy, ze kterých jsem čerpal:
http://www.xenonvalot.com/xenonfixvolvo.html
http://www.volvohowto.com/volvo-s60-s80-v70-xc70-xc90-1998-to-2007-xenon-retrofit-how-to-solve-warning-message/
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé