Zkušenosti s LPG 2.5T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
Zkušenosti s LPG 2.5T
Jsem už asi starej, když mi stock T6 úplně stačí a plný plyn dávám naprosto vyjímečně. Každopádně s tím přepínáním někdy kolem 3000 ot mi to dělá taky a to i čerstvě po seřízení u plynaře, tak to čidlo je dobrá indicie. Na druhou stranu se ukázalo, že mám jednu lambdu špatnou, tak dokud se to nevyřeší, stejně nevím nic.
Btw. když jsem chtěl po plynařovi, aby od 5500 ot jel čistě benzín, tak mi řekl, že to bude dělat brikule a po pár testech mi řekl, že mi to vůbec nedoporučuje a zůstali jsme jen u přívstřiku.
ad Zajsoft - proč konkrétně 4100 otáček? Já si nechal přívstřik nastavit na 4500, což je pro mě hranice, kterou i tak málokdy překročím. A v jakém poměru, 50:50?
Btw. když jsem chtěl po plynařovi, aby od 5500 ot jel čistě benzín, tak mi řekl, že to bude dělat brikule a po pár testech mi řekl, že mi to vůbec nedoporučuje a zůstali jsme jen u přívstřiku.
ad Zajsoft - proč konkrétně 4100 otáček? Já si nechal přívstřik nastavit na 4500, což je pro mě hranice, kterou i tak málokdy překročím. A v jakém poměru, 50:50?
-
Offline
- Příspěvky: 5726
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
Zajímavá diskuze. Mě by ještě zajímalo jestli může mít vliv na výdrž motoru a LPG to že mám automat. Přemýšlel jsem nad tím, že teoreticky nemůžu dostat motor do špatného stavu. Nepřidusím ho, nepřetočím ho, nepodřadím špatně. Ženě to zatím ani jednou nechcíplo, to u Pola se stávalo a to byl 1,9 nafta
Jasně když budu jezdit jako debil tak jde zničit všechno.
Jinak ještě k LPG snažím se brát u MOLu, ale vlastně nevím jak moc kvalitní plyn to je. Nevíte jak to je s plynem v ČR ?

Jinak ještě k LPG snažím se brát u MOLu, ale vlastně nevím jak moc kvalitní plyn to je. Nevíte jak to je s plynem v ČR ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 2180
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Zkušenosti s LPG 2.5T
ŠpatněWarcz píše:Nevíte jak to je s plynem v ČR ?

-
Offline
- Příspěvky: 5576
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Zkušenosti s LPG 2.5T
peter cz píše: Špatněani tak nezáleží na čerpací stanici jako spíš od jakého dodavatele bere. Obecně mi byl plynařema z více stran nedoporučován /nejrozšířenější/ Kralupol (větší obsah rafinátu) a naopak chválen Primagas, případně Flaga.
Taky jsem to tak slyšel, ale stejně to neovlivníš, tak to neřeším

-
Offline
- Příspěvky: 5726
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
Ok a ještě dotaz jak často dělat servis ? ( Filtry ). mam myslím interval 15 000 ( musím se podívat do dokumentu ) na filtry LPG.
EDIT: Což je taky blbost ne, když na jednom autě se spotřebou 6l LPG je stejný interval jak na Volvu kde teče 12l LPG.
EDIT: Což je taky blbost ne, když na jednom autě se spotřebou 6l LPG je stejný interval jak na Volvu kde teče 12l LPG.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Zkušenosti s LPG 2.5T
25tis. Ale ted je budu menit asi po 40tis a nedivil bych se ze budou vicemene cistyWarcz píše:Ok a ještě dotaz jak často dělat servis ? ( Filtry ). mam myslím interval 15 000 ( musím se podívat do dokumentu ) na filtry LPG.
EDIT: Což je taky blbost ne, když na jednom autě se spotřebou 6l LPG je stejný interval jak na Volvu kde teče 12l LPG.

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Zkušenosti s LPG 2.5T
Prepinani sem a tam bude delat brikule z principu. Obecne prepinani je nouzove reseni, kdyz neco nefunguje/nestiha.dunnst píše:Jsem už asi starej, když mi stock T6 úplně stačí a plný plyn dávám naprosto vyjímečně. Každopádně s tím přepínáním někdy kolem 3000 ot mi to dělá taky a to i čerstvě po seřízení u plynaře, tak to čidlo je dobrá indicie. Na druhou stranu se ukázalo, že mám jednu lambdu špatnou, tak dokud se to nevyřeší, stejně nevím nic.
Btw. když jsem chtěl po plynařovi, aby od 5500 ot jel čistě benzín, tak mi řekl, že to bude dělat brikule a po pár testech mi řekl, že mi to vůbec nedoporučuje a zůstali jsme jen u přívstřiku.
ad Zajsoft - proč konkrétně 4100 otáček? Já si nechal přívstřik nastavit na 4500, což je pro mě hranice, kterou i tak málokdy překročím. A v jakém poměru, 50:50?
Proc 4100 si uz presne nepamatuju, ale onehda se badalo, vybadalo a od te doby se toho drzim

Obecne u Volvych motoru to neni potreba vubec, kor ne pro lidi co nemaj tezkou nohu.
Ja v tech tockach se bezne, takze proto

Privstrik tam bude asi 1-3ms, nevim presne a bohuzel do Tartariny se bez klice nepodivam(nemate ho nekdo nahodou?

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
No ja na omezovac narazil jen jednou v rucnim rezimu razeni, a mas pravdu je asi v 6000. Takze se mi asi nic prepinat stejne nebude.
Jinak vliv AT na zivotnost motoru s LPG je pozitivni. Mensi otacky znamenaji mene cyklu narazu do ventil sedel mene cyklu pro plyn vstrikovace. Reduktor neni namahany takovym tlakem, pomalejsi reakce na plyn pri akceleraci. I pri nahlem pustenim plynu s automatem neni hned uplne uzavrena klapka. Pri decelaraci z plne akcelerace je to docela mazec jakemu tlaku je vystavena membrana reduktoru. kdyz to tlaci 1,7 bar reduktor nastaven na 1,2 bar tak membrana musi drzet pri deceleraci 2,9bar... no a to se na ni casem podepise
Kvalita plynu v CR neni spatna. Ja jsem tankoval 80% LPG u Tankono-Nyrany, filtr byl vzdy cisty i po 40 000km mam vymenitelnou vlozku. Jen je vzdycky malinko nasakly necim mastnym. Ted tankuju na MOL v Olomouci. Dodavatele neresim, stejne si to mezi sebou dodavatele prefakturovaji. Vim ze jedna cisterna u nas na malomeste jede jak ke stojanu Flaga tak i ke stojanu Hungas. Tankuji jen na velkych benzinkach.
Jinak vliv AT na zivotnost motoru s LPG je pozitivni. Mensi otacky znamenaji mene cyklu narazu do ventil sedel mene cyklu pro plyn vstrikovace. Reduktor neni namahany takovym tlakem, pomalejsi reakce na plyn pri akceleraci. I pri nahlem pustenim plynu s automatem neni hned uplne uzavrena klapka. Pri decelaraci z plne akcelerace je to docela mazec jakemu tlaku je vystavena membrana reduktoru. kdyz to tlaci 1,7 bar reduktor nastaven na 1,2 bar tak membrana musi drzet pri deceleraci 2,9bar... no a to se na ni casem podepise
Kvalita plynu v CR neni spatna. Ja jsem tankoval 80% LPG u Tankono-Nyrany, filtr byl vzdy cisty i po 40 000km mam vymenitelnou vlozku. Jen je vzdycky malinko nasakly necim mastnym. Ted tankuju na MOL v Olomouci. Dodavatele neresim, stejne si to mezi sebou dodavatele prefakturovaji. Vim ze jedna cisterna u nas na malomeste jede jak ke stojanu Flaga tak i ke stojanu Hungas. Tankuji jen na velkych benzinkach.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 5726
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
S tím tlakem, takže raději u LPG nebrzdit motorem ? ( podřazování ).
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
to nerikam, ale daval bych si pozor na takoveto predjedu na plny plyn, plyn pustim a nekolik sekund jedu bez plynu. Lepsi je po plne akceleraci ne hned zavrit plyn ale malinko pridat aby tlak na reduktoru klesl. Automat to dela sam, tam skoci 0,0L/100km az za dlouhou dobu.Warcz píše:S tím tlakem, takže raději u LPG nebrzdit motorem ? ( podřazování ).
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Zkušenosti s LPG 2.5T
Od toho je CBV/BOV, teda alespon u Turbinmichal_0077 píše:No ja na omezovac narazil jen jednou v rucnim rezimu razeni, a mas pravdu je asi v 6000. Takze se mi asi nic prepinat stejne nebude.
Jinak vliv AT na zivotnost motoru s LPG je pozitivni. Mensi otacky znamenaji mene cyklu narazu do ventil sedel mene cyklu pro plyn vstrikovace. Reduktor neni namahany takovym tlakem, pomalejsi reakce na plyn pri akceleraci. I pri nahlem pustenim plynu s automatem neni hned uplne uzavrena klapka. Pri decelaraci z plne akcelerace je to docela mazec jakemu tlaku je vystavena membrana reduktoru. kdyz to tlaci 1,7 bar reduktor nastaven na 1,2 bar tak membrana musi drzet pri deceleraci 2,9bar... no a to se na ni casem podepise

A jinak pokud se LPG neda pouzivat na dorazy stejne jako benzin, tak je cas vymenit bud dany LPG, nebo plynare...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
Videl jsi nekdy prubeh tlaku na reduktoru
?
BOV s tim nema co docineni. Reduktor tlaci LPG do vstrikovacu pri akceleraci aby udrzel konstantne pretlak napr tech zminenych 1,2baru oproti tomu co hlasi senzor tlaku MAP. Pak pustis plyn a dojde k uzavreni vstikovacu, tlak co tam rychle naroste na tech ca 3bar a nemuze ven, dokud nepridas lehce plyn.
Treba BRC na tu uz u nejakych reduktoru reagovalo ze si reduktor v tomto rezimu cut-off odfoukne. Ja mam STAG a ty tam zase dodelali software funkci ze se v tomto rezimu neco vstrikovacema i pres uzavrenou klapku posle. Nemam to aktivni, tak nevim jak to funguje. Simuluju si tu funkci sam ze proste nepoustim prudce plyn. Automat to nastesti hlida za me tam rizeni motoru nereaguje tak rychle.

BOV s tim nema co docineni. Reduktor tlaci LPG do vstrikovacu pri akceleraci aby udrzel konstantne pretlak napr tech zminenych 1,2baru oproti tomu co hlasi senzor tlaku MAP. Pak pustis plyn a dojde k uzavreni vstikovacu, tlak co tam rychle naroste na tech ca 3bar a nemuze ven, dokud nepridas lehce plyn.
Treba BRC na tu uz u nejakych reduktoru reagovalo ze si reduktor v tomto rezimu cut-off odfoukne. Ja mam STAG a ty tam zase dodelali software funkci ze se v tomto rezimu neco vstrikovacema i pres uzavrenou klapku posle. Nemam to aktivni, tak nevim jak to funguje. Simuluju si tu funkci sam ze proste nepoustim prudce plyn. Automat to nastesti hlida za me tam rizeni motoru nereaguje tak rychle.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 5726
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
Tak dneska tankovani v Rakousku za Vidni. Byla to posledni LPG stanice na ceste an hory. Dva stojany kazdy s jinou koncovkou. Samobsluha. Krasna cena 0.9eur za litr.
Jinak lpg si jenom chrochtalo. 90km/h 1800 otacek asi 400km. Kochal jsem se a palubak ukazoval 7.4l po poslednich 50km v ostrejsich zatackach 8l/100km tak jsem zvedavej na dojezd. Poslednich 10km jsem jel na benzin at protahnu benzinove vstriky.
Jinak lpg si jenom chrochtalo. 90km/h 1800 otacek asi 400km. Kochal jsem se a palubak ukazoval 7.4l po poslednich 50km v ostrejsich zatackach 8l/100km tak jsem zvedavej na dojezd. Poslednich 10km jsem jel na benzin at protahnu benzinove vstriky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Zkušenosti s LPG 2.5T
Na LPG docela vysoká cena. Ale asi to tak v Rakousku mají. My když jeli do Itálie, tak jsme sjeli na Rakouských hranicích z dálnice, protože nebudu tankovat za 1,4 EUR. Ujeli jsme 5 km a benznika za 1,1 EUR. Takže se vyplatí opravdu sjet do dědiny. S LPG by to bylo určitě podobné. Přeji pěkné zimní hory.
-
Offline
- Příspěvky: 5726
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
Bylo ale ja tankoval 8l, protoze jsem bral 100km predtim na MOL v Mikulove. Spise zastavka na zachod, ale muze se to nekomu hodit.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
jo Rakusaci (Nemci v teplakach) bohuzel maji jiz roky vyssi spotrebni dan. CR ma vyjednano do 2020 nizkou dan. Doufam ze bude prodlouzeno jako je u CNG do 2025. Nikde jsem ale nenasel
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 5726
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
Mam dotaz. Jak funguji ty dve nadrze ve Volvu ? Vim, ze tam je velka a potom mala s rezervnou. Otazka je kolik vozit paliva ? Vim ze hlavne v lete muze trpet palivove cerpadlo, protoze to se chladi do paliva. Snazim se tankovat aby bylo nad rezervou, ale zase nechci vozit hromadu benzinu co se mi skazi.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Zkušenosti s LPG 2.5T
LPGčkaři radí, mít pořád alespoň půlku nádrže plnou. Já vozim pořád plnou a nejpozději po 2 měsících ji vyjedu (občas, když se chci projet,
tak stejně jezdím na 100 oktan) Vím, že pak nejezdím extra ekonomicky, ale chci, aby motor nezapomněl na primární palivo z výroby.
LPG mám jen na dojíždění do práce a popjíždění v pražských kolonách.
Navíc, můžeš mít na LPG závadu a pak s pár litrama BA v nádrži daleko nedojedeš. Vždy je lepší mít dost benzínu, už kvůli čerpadlu,
kondenzaci par v nádrži.
tak stejně jezdím na 100 oktan) Vím, že pak nejezdím extra ekonomicky, ale chci, aby motor nezapomněl na primární palivo z výroby.
LPG mám jen na dojíždění do práce a popjíždění v pražských kolonách.
Navíc, můžeš mít na LPG závadu a pak s pár litrama BA v nádrži daleko nedojedeš. Vždy je lepší mít dost benzínu, už kvůli čerpadlu,
kondenzaci par v nádrži.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
ja taky přesně nevím jak funguji ty dvě nádrže. Spíše by mě zajímalo jak funguje ten senzor tlaku paliva a jak se řídí čerpadlo.
Jestli se při natlakování vypne. To by znamenalo, že na LPG by pumpa moc nejela.
No je to spíše akademicka otazka. V realu mám odzkoušeno udrzovat hladinu benzinu mezi 1/4 a 1/2. V zimě si dovolím vyjet i na rezervu. V létě se motám kolem te 1/4. Duležité je netankovat do LPG auta normalní BA95. Jedine 100octan bez bio složky. Tohle mě dosti vytrestalo kdy po 3/4 roku a parkovani auta v lete venku skoro neslo na normalni benzin startovat. Teda slo ale auto startovalo ne na vsechny valce. Od te doby jen 100octan + VIF benzin aditiv v dvojnasobnem davkovani.
Jestli se při natlakování vypne. To by znamenalo, že na LPG by pumpa moc nejela.
No je to spíše akademicka otazka. V realu mám odzkoušeno udrzovat hladinu benzinu mezi 1/4 a 1/2. V zimě si dovolím vyjet i na rezervu. V létě se motám kolem te 1/4. Duležité je netankovat do LPG auta normalní BA95. Jedine 100octan bez bio složky. Tohle mě dosti vytrestalo kdy po 3/4 roku a parkovani auta v lete venku skoro neslo na normalni benzin startovat. Teda slo ale auto startovalo ne na vsechny valce. Od te doby jen 100octan + VIF benzin aditiv v dvojnasobnem davkovani.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 5726
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
Auto na benal protahuju. Tahle kopce treba Buchlaky jezdim na benal. Po delsi ceste koncim jizdu posledni km na benzin, ale porad nevim jestli zvladnu vyjet 70l nadrz za 3 mesice. Spise ne. Chci taky vozit 1/4 nadrze 100 oktanu, ale jenom ze zajimavosti me zajimalo jak to je.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Zkušenosti s LPG 2.5T
Přibližně jednou za 2 měsíce vezmu za litr obyčejnou BA95 a znova tankuju, když mám dojezd pod 160 km.
Jinak na benzín jenom startuju a jedu než se to ohřeje a přepne, jinak vůbec a žádné problémy jsem nezaznamenal.
Jezdit na benál, když je v autě LPG mi přijde uhozený.
Pokud je LPG dobře seřízené, tak to problémy dělat nemůže.
Jinak na benzín jenom startuju a jedu než se to ohřeje a přepne, jinak vůbec a žádné problémy jsem nezaznamenal.
Jezdit na benál, když je v autě LPG mi přijde uhozený.
Pokud je LPG dobře seřízené, tak to problémy dělat nemůže.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
ja jsem udelal takovou zkusenost ze nejhorsi na starnuti benzinu je leto. Ani auto nemusi jezdit. Staci kdyz stoji venku na slunicku a BA95 ma trvanlivost nepasterizovaneho piva. S 100 oktanem bez bioslozky strach mit nemusis. Zbytecne ho vyjizdet bez duvodu, ten pres leto v poho vydrzi. V zime je zase problem ze Bioslozka na sebe vaze vodu.
Resenim vseho je benzin bez bioslozky. Pak nebudes mit zadny problem, kdyz budes udrzovat 1/4 nadrze a parkrat do roka tam koupis 20litru. Jen moje zkusenost, nic vic.
Kdyz kouknu do ridici jednotky LPG tam mam pomer jizdy LPG/BA 97:3 procentum. Pri prumernem rocnim najezdu treba 20 000km to je 600km na benzin. Kdyz to prezenu a budu pocitat 20l/100km jizda se studenym motorem, obcas vyhnat saze z vyfuku tak mi to vychazi na 120litru benzinu za rok. To jsou dve nadrze. Takze nemej strach ze nejaky problem s BA budes muset resit.
Resenim vseho je benzin bez bioslozky. Pak nebudes mit zadny problem, kdyz budes udrzovat 1/4 nadrze a parkrat do roka tam koupis 20litru. Jen moje zkusenost, nic vic.
Kdyz kouknu do ridici jednotky LPG tam mam pomer jizdy LPG/BA 97:3 procentum. Pri prumernem rocnim najezdu treba 20 000km to je 600km na benzin. Kdyz to prezenu a budu pocitat 20l/100km jizda se studenym motorem, obcas vyhnat saze z vyfuku tak mi to vychazi na 120litru benzinu za rok. To jsou dve nadrze. Takze nemej strach ze nejaky problem s BA budes muset resit.
Naposledy upravil(a) michal_0077 dne 08 bře 2019 10:57, celkem upraveno 1 x.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 5726
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
No kdyz pojedu 500km na LPG tak to asi taky benzinovym vystrikum neprospeje, proto se snazim to prepinat. Z rodiny to byl jediny problem s LPG, kdy se jezdilo jenom na plyn a potom se museli menit benzinove vstriky. Primarne byl ale dotaz na ty nadrze a to palivove cerpadlo jak to tam funguje.raolsa píše:Přibližně jednou za 2 měsíce vezmu za litr obyčejnou BA95 a znova tankuju, když mám dojezd pod 160 km.
Jinak na benzín jenom startuju a jedu než se to ohřeje a přepne, jinak vůbec a žádné problémy jsem nezaznamenal.
Jezdit na benál, když je v autě LPG mi přijde uhozený.
Pokud je LPG dobře seřízené, tak to problémy dělat nemůže.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
nevim ja jsem roky provozoval svoji V70 na dojizdeni do nemecka. 600km tam 600km zpet vse na LPG pokud nebylo nutne potreba ukazat nejake Audi, ze volvo taky slusne jede
Nikdy nebyl problem s benzinovymi vstrikovacemi.
Mam na to stejny nazor jak Raolsa, je blbost vyjizdet jen tak benzin.

Nikdy nebyl problem s benzinovymi vstrikovacemi.
Mam na to stejny nazor jak Raolsa, je blbost vyjizdet jen tak benzin.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Zkušenosti s LPG 2.5T
Já beru vervu 100 protože mi tam to palivo leží dlouho, jezdím 150km trasu a na benzín to jeden jen chvilinku než se to ohřeje
A ikdyz beru jen 10-15 litru jsme rád když to obnoví jednou za 2-3 měsíce
A naposled jsme přidal ještě vif
A ikdyz beru jen 10-15 litru jsme rád když to obnoví jednou za 2-3 měsíce
A naposled jsme přidal ještě vif
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé