VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 5808
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Když mam v techničáku max 220Km/h, je to hodnota omezovače, nebo už to limituje motor ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 6090
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Dle mne omezovac. Nam C30 dle GPS jela nejvic 215. Vic ani tuk a pri tom tocila jen neco malo pres 5 tisic otacek. Potencial dale zrychlovat tedy mela.
Technicak rika 220 kmh, coz by odpovidalo
Technicak rika 220 kmh, coz by odpovidalo
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Ono ta hustota provozu se dost zvysuje, aut a vozidel vseho druhu pribyva, nebude tedy do budoucna lepsi prejit do vzdusneho protoru na osobni drony?



_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Žádnej omezovač...
3.2 měla v TP 240 a na německé dálnici jsem opřel ručičku o 260km/h...
Přiznávám.... bylo to lehce z kopce ...
3.2 měla v TP 240 a na německé dálnici jsem opřel ručičku o 260km/h...

Přiznávám.... bylo to lehce z kopce ...

_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
V delším kopci dolů na dálnici (třeba před Brnem) jsem jezdil před 25 lety v Š Favorit (1300 cm3)naprosto v pohodě 180 km/h, maximálka 190 km/h už byla na hranici možností auta i vlastní bezpečnosti, vše jen ale podle tachometru.
O pár let později už s Octou 1,9 TDI Praha-Ostrava navečer a za sucha při prázdné dálnici několikrát čas 2:30 hod. Pravda, párkrát jsem i platil u Bělotína za rychlost na tu dobu docela dost, body se tenkrát ještě nedávaly.
Ale to je minulost a hříchy mládí, dnes už jezdím ale fakt jak beránek a na pohodu.
O pár let později už s Octou 1,9 TDI Praha-Ostrava navečer a za sucha při prázdné dálnici několikrát čas 2:30 hod. Pravda, párkrát jsem i platil u Bělotína za rychlost na tu dobu docela dost, body se tenkrát ještě nedávaly.
Ale to je minulost a hříchy mládí, dnes už jezdím ale fakt jak beránek a na pohodu.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
no, kdyz uz jezdite takhle z kopce...zkousel jsem kdysi pred 10-ti lety do tahleho kopce po D 255km/h tacho se starym Rkem 1997, auto v zakladu...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Pořád nechápu, že nikomu nevadí, že Daimler, BMW a Audi omezuje svoje flotily už snad 30 let na 250 Km/h. Cožpak tu nikdo alespoň občas nejeden 300 Km/h? 

-
Offline
- Příspěvky: 2399
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Hustota provozu je šílená. Ale místy to opravdu jde, někdy i na té D1. Jezdím to několikrát týdně, a opravdu se dá chvílemi mastit slušně. Za nejlepší úsek považuji tu zkušební dráhu Vyškov - Hulín. Tam prakticky nikdo nejezdí, skutečně se stává, že jsi na dálnici občas úplně sám... Stačí se zcela náhodně podívat na StreetView, podobně je na tom i úsek kolem Hranic - to je moje srdcovka... a znovu - stačí se náhodně píchnout třeba sem - paráda né? Tak proč bych tady měl jet 130.... to je jak když stojíš. Je pravda, že takových úseků u nás moc není. Já vlastně vím jen o těchto dvou. Ale jak jsem říkal - občas se to uvolní i na té proklínané D1, a můžeš si chvilkově šlápnout podlahu.
dunnst: nejrychleji jsem jel 260 ve staré omeze. S ovcí jezdím na její strop klidně (ona ty dvě kila nedá - a když ano, tak jen s větrem v zádech a max po rovince), ale má dehtová volva všechna končí někde u těch 220 tacho. No, ale 180 se opravdu zdá málo. To fakt jezdím klidně i na okresce (rovinka Lipůvka Svinošice například). Kdyby to byly ty 200 tacho, tak si myslím, že by to všem stačilo. Ono totiž jakýkoli kreš v těchto rychlostech už je stejně za hranicí slučitelnosti s přežitím.
dunnst: nejrychleji jsem jel 260 ve staré omeze. S ovcí jezdím na její strop klidně (ona ty dvě kila nedá - a když ano, tak jen s větrem v zádech a max po rovince), ale má dehtová volva všechna končí někde u těch 220 tacho. No, ale 180 se opravdu zdá málo. To fakt jezdím klidně i na okresce (rovinka Lipůvka Svinošice například). Kdyby to byly ty 200 tacho, tak si myslím, že by to všem stačilo. Ono totiž jakýkoli kreš v těchto rychlostech už je stejně za hranicí slučitelnosti s přežitím.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Tak pro němce to bude odšpuntovaný
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Na svý s 60tce mám ve velkým tp max rychlost 210km/h omezeno elektronicky. V pabirech od BSR po čipu posunuto omezení rychlosti na 250km/h.... Však vono to zase nějak pujde 

_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 3286
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplice
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Oni to omezení možná dávají proto, aby jim ty tříválce chvíli vydržely... 
Já zkoušel maximálku u všech aut, co jsem měl.
Šáde 120 GLS - 140km/h (ulítnul mi chromovanej rámeček na masce, tak jsem zase radši zpomalil)
Šáde Favorit 136 - 190km/h (tachometr do 180, ručička za rohem)
Renault Laguna I 1,8 - 200km/h
Volvo V70 TDI Pracant - 190km/h
Dunkelrot TDI - 210km/h
V40 2,0T Brouček - asi 220km/h
Black T5 - 240km/h
Modřina 260km/h
Všechno tachometrový rychlosti, tak že skutečná rychlost o něco nižší.
Většinou ale jezdím mírně nad povolenou maximálkou, tj. 140-150.

Já zkoušel maximálku u všech aut, co jsem měl.
Šáde 120 GLS - 140km/h (ulítnul mi chromovanej rámeček na masce, tak jsem zase radši zpomalil)

Šáde Favorit 136 - 190km/h (tachometr do 180, ručička za rohem)
Renault Laguna I 1,8 - 200km/h
Volvo V70 TDI Pracant - 190km/h
Dunkelrot TDI - 210km/h
V40 2,0T Brouček - asi 220km/h
Black T5 - 240km/h
Modřina 260km/h
Všechno tachometrový rychlosti, tak že skutečná rychlost o něco nižší.
Většinou ale jezdím mírně nad povolenou maximálkou, tj. 140-150.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Volvo a 4-válce = konec světa!
Volvo a omezovač na 180km/h = konec světa!
Kolikrát jsem to už slyšel?
Tím zrovna neříkám, že s tím vším souhlasím. V případě 4-válců to je tak jediné, co se s tím dá dělat. Nejedou vůbec špatně a to jsem ještě netestil T6. Otázka trvanlivosti je něco úplně jiného. Zatím to nevypadá zle.
U omezovače je to jiná story: omezovač rychlosti je u Volva už dávno -- shodou okolností na těch 180km/h má většina modelů pro US trh už dnes (možná nějaké legální nařízení?). Evropa pak 210km/h (nafty) a benzíny to mají tuším 250km/h. Překonfigurovat to jde (zatím) všude. A myslím, že to půjde i nadále
/PL
Volvo a omezovač na 180km/h = konec světa!
Kolikrát jsem to už slyšel?
Tím zrovna neříkám, že s tím vším souhlasím. V případě 4-válců to je tak jediné, co se s tím dá dělat. Nejedou vůbec špatně a to jsem ještě netestil T6. Otázka trvanlivosti je něco úplně jiného. Zatím to nevypadá zle.
U omezovače je to jiná story: omezovač rychlosti je u Volva už dávno -- shodou okolností na těch 180km/h má většina modelů pro US trh už dnes (možná nějaké legální nařízení?). Evropa pak 210km/h (nafty) a benzíny to mají tuším 250km/h. Překonfigurovat to jde (zatím) všude. A myslím, že to půjde i nadále

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5106
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: PRG
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Já vím, že s tím naprosto nic nenadělám, ale prostě se mi to nelíbí




_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1205
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Já nejvíc s S80TDI kolem 220-230km/h tachometrových, ale už jsem byl na hraně červeného pole.Volvo V70 TDI Pracant - 190km/h
Dunkelrot TDI - 210km/h
Hádám, že v těchto autech už to byl slušný adrenalin ne?Black T5 - 240km/h
Modřina 260km/h
V bratrovo V70 2,0T je o dost větší aerodynamický hluk, než v mojí S80.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 5675
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Já vím, že to sem nepatří, ale všimli jste si co je železničních nehod? Každý den něco. To přece není normální. Snížená maximálka pro vlaky to asi nevyřeší.
Mám podezření, že ti strojvedoucí čuměj do mobilů a o trať se nestaraj.
Mám podezření, že ti strojvedoucí čuměj do mobilů a o trať se nestaraj.
-
Offline
- Příspěvky: 258
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Jakože špatně brzdej, nebo maj nefunkcni ABSRomulusw píše:Já vím, že to sem nepatří, ale všimli jste si co je železničních nehod? Každý den něco. To přece není normální. Snížená maximálka pro vlaky to asi nevyřeší.
Mám podezření, že ti strojvedoucí čuměj do mobilů a o trať se nestaraj.


V mašině toho moc neovlivnis.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Proto je na té trati zabezpečovací technika. A jak všici asi víte, nejbezpečnější stav je, když všecko stojí.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
No ja bych rekl, ze je to prave ukazkovy dusledek pomale rychlosti...Romulusw píše:Já vím, že to sem nepatří, ale všimli jste si co je železničních nehod? Každý den něco. To přece není normální. Snížená maximálka pro vlaky to asi nevyřeší.
Mám podezření, že ti strojvedoucí čuměj do mobilů a o trať se nestaraj.
Kdyby ty vlaky litaly pres prejezdy 160+, tak by se lidi naucili, ze to neubrzej ani omylem, takze v pripade stretu misto brzdeni naopak by mel vlak jeste pridat(tezsi a rychlejsi vitezi),
a byl by velmi rychle klid... Kdyz vidim kolik debilu tam vjede kdyz uz jdou svetla, nebo podlejza zavory(hlavne cyklisti)...
Bohuzel dnesni doba je takova, ze nez aby jsme nechali slabe kusy pojit, tak se za kazdou cenu budem snazit zachranit vsechny na ukor vetsiny...
Proste klasice reseni dusledku a ne priciny.
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 05 bře 2019 16:08, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 5675
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
*dědek* píše: Jakože špatně brzdej, nebo maj nefunkcni ABS![]()
![]()
V mašině toho moc neovlivnis.
Já jsem to zřejmě blbě napsal. Nemyslím vlaky vs auta, ale vlaky navzájem. Každý den nějaká srážka, nebo průjezd návěstidlem stůj.
Asi fakt čuměj do mobilů.
-
Offline
- Příspěvky: 950
- Registrován: 21 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Jestli to omezení spíš není proto, že i ty pseudoofroady co vjedou za svůj životní cyklus maximálně do louže musí mít rychlost 250, jako tomu bylo dříve, když se do nich ještě nedávaly motory ze sekačky. Co tady už někdo postoval, tak spolehlivost nových Volv šla rapidně dolu, možná i díky poddimenzovaným motorům. A když takhle marketingově ve jménu společného blaha omezí elektronicky rychlost na 180, tak jim to dá při stejném množství rychlostních stupňů o dost menší namáhání motoru, který se pak třeba dožije aspoň poloviny toho, co dávala stará dobrá D5 s prstem v nose...
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
A to jsou i auta která té rychlosti nedokážou dosáhnout ani při pádu ze skály, a že jich je....
Moje D3 jede tachometrově max. 190 i když motor se zdaleka nepřibližuje červené a v papírech má 205. Ale zatím mi to nijak nevadí.
Moje D3 jede tachometrově max. 190 i když motor se zdaleka nepřibližuje červené a v papírech má 205. Ale zatím mi to nijak nevadí.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 775
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Jde o princip. Dnes zavedou max 180, za 5 let to klidně sníží na 140 a za 10 let ještě níž.
Těch 250 byla horní hranice stoupajícího omezení, ruku v ruce s technologickým pokrokem. Potud no problem. Ale jakmile se začne se snižováním...
Těch 250 byla horní hranice stoupajícího omezení, ruku v ruce s technologickým pokrokem. Potud no problem. Ale jakmile se začne se snižováním...
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
nechapu co resite. Volvo se pro toto rozhodlo samo, nikdo ho do toho nenutil. Jaka sikana? Za me 180km/h staci. Dnešní ridic umi ovladat lepe iPhone než auto.
Volvo si stavi image na bezpecnosti. Je to jen marketing. Volvo si prostě spočítalo, že když se zbaví par procent ridicu pro ktere je z nejakeho duvodu dulezite jezdit 180+, tak ji to zlepsi image a vygeneruje vice zakazniku. Odvazny cil ze v roce 2020 nikdo v aute nezahyne potrebuje krome bezpecne konstrukce, jizdnich assistentu, hlavne eliminovat chybu řidicu.
Proc ve stare XC90 v anglii nezahynula jedina osoba za 14 let? To auto prostě nenutí jezdit rychle. Zvládne tohle za 14 let i nová XC90?
VOLVO SE NEZBLAZNILO! Naopak chytry krok do budoucnosti
Volvo si stavi image na bezpecnosti. Je to jen marketing. Volvo si prostě spočítalo, že když se zbaví par procent ridicu pro ktere je z nejakeho duvodu dulezite jezdit 180+, tak ji to zlepsi image a vygeneruje vice zakazniku. Odvazny cil ze v roce 2020 nikdo v aute nezahyne potrebuje krome bezpecne konstrukce, jizdnich assistentu, hlavne eliminovat chybu řidicu.
Proc ve stare XC90 v anglii nezahynula jedina osoba za 14 let? To auto prostě nenutí jezdit rychle. Zvládne tohle za 14 let i nová XC90?
VOLVO SE NEZBLAZNILO! Naopak chytry krok do budoucnosti
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 3286
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplice
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
No vidíšto a já si naopak myslím že se Volvo zbláznilo.
Tenhle hysterickej boj za větší bezpečnost mi vadí a je pro mě nepřijatelnej.
Když budu chtít jezdit bezpečně, tak pojedu vlakem.
Jí chci auto řídit, bejt za něj zodpovědnej a mít možnost si sám rozhodnout, jak rychle pojedu.
Následky si za to taky ponesu sám.
Tenhle hysterickej boj za větší bezpečnost mi vadí a je pro mě nepřijatelnej.
Když budu chtít jezdit bezpečně, tak pojedu vlakem.
Jí chci auto řídit, bejt za něj zodpovědnej a mít možnost si sám rozhodnout, jak rychle pojedu.
Následky si za to taky ponesu sám.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 3604
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Je to něco takovýho, jako když přišlo Volvo s tím, že už nebude dělat více jak 4-válcové motory, rozhodně to nepotěší, ale postupně se s tím smíříme...... 

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé