El. předehřev motoru do zásuvky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 3003
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#126 El. předehřev motoru do zásuvky
Ty 12V desky se spíš používají pro příhřev za jízdy, když je extrémní zima a motor chládne i za běhu.
Nebo právě aby se dřív ohřál po startu.
Nebo právě aby se dřív ohřál po startu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 637
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#127 El. předehřev motoru do zásuvky
Našel jsem ještě jednu zajímavou variantu.
https://www.owlheizer.de/epages/62795520.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/62795520/Products/OWL-4D
Vzhledem k tomu, že se mi moc nelíbí, že CALIX nebo DEFA má průtokáč bez čerpadla (samotíž) a ten polák má 1,1 kW (a není jisté zatím, zda běží čerpadlo neustále i po vypnutí spirály termostatem), našel jsem toto.
Líbí se mi, že je 2 kW a čerpadlo běží permanentně, A taky to, že je kompatibilní se zapojovací sadou od DEFA, tudíž se dá udělat kompletní systém výhřevu kabiny, dobíjení baterky a předehřevu motoru, který bude mít bych řekl už velice dostačující výkon. Akorát si vůbec nedovedu představit teď, jak ho zapojit do hadice kvuli těm výstupům (polák to má velmi jednoduše, výstupy "proti" sobě). Ty "téčka mi k tomuhle moc logický nepřijdou, chtělo by to asi nějaký kolínko z gum. hadice vytvořit.
No a pak mám ještě jednu úsměvnou variantu "nezávislého topení" místo předehřevu a vytápění kabiny koupim plechovou garáž, do ní vykopnu sedmikilo se zahradním nábytkem a začnu T5 v zimě parkovat v garáži u domu, kde mám permanentně 18 st.
Nějak se nám všem ale nedostalo odpovědi od "montážníků" co dělali čerpadlo v roce 12/13, zda to ještě funguje, nebo už je to dávno v koši...ta spolehlivost je pro mě docela zásadní...a nejen pro mě myslim takže prosím o dlouhodobé reference...
https://www.owlheizer.de/epages/62795520.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/62795520/Products/OWL-4D
Vzhledem k tomu, že se mi moc nelíbí, že CALIX nebo DEFA má průtokáč bez čerpadla (samotíž) a ten polák má 1,1 kW (a není jisté zatím, zda běží čerpadlo neustále i po vypnutí spirály termostatem), našel jsem toto.
Líbí se mi, že je 2 kW a čerpadlo běží permanentně, A taky to, že je kompatibilní se zapojovací sadou od DEFA, tudíž se dá udělat kompletní systém výhřevu kabiny, dobíjení baterky a předehřevu motoru, který bude mít bych řekl už velice dostačující výkon. Akorát si vůbec nedovedu představit teď, jak ho zapojit do hadice kvuli těm výstupům (polák to má velmi jednoduše, výstupy "proti" sobě). Ty "téčka mi k tomuhle moc logický nepřijdou, chtělo by to asi nějaký kolínko z gum. hadice vytvořit.
No a pak mám ještě jednu úsměvnou variantu "nezávislého topení" místo předehřevu a vytápění kabiny koupim plechovou garáž, do ní vykopnu sedmikilo se zahradním nábytkem a začnu T5 v zimě parkovat v garáži u domu, kde mám permanentně 18 st.
Nějak se nám všem ale nedostalo odpovědi od "montážníků" co dělali čerpadlo v roce 12/13, zda to ještě funguje, nebo už je to dávno v koši...ta spolehlivost je pro mě docela zásadní...a nejen pro mě myslim takže prosím o dlouhodobé reference...
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 128
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
#128 El. předehřev motoru do zásuvky
Já ho dodnes na V40 mám a funguje. Mám to z: elektrowarm.cz
Tehdy ještě 1,1kw, dnes je nejslabší 1,5kw. Co se týče funkce jsem spokojený. Moje zkušenost je taková že to nemá cenu nahřívat déle než půl hodiny. V -15 mi po půl hodině nahřívání cca po půl minutě po nastartování na teploměru naskočilo 40 stupňů (mám digitální ukazatel).
Dnes už bych raději něco co bude fungovat bez zásuvky, ale asi krom bufika nikudy cesta nevede. A když počítám že bych koupil starší + nějaký servis a instalační materiál, tak budu rád když se vlezu do 10tis., to už se mi dát nechce, zvlášť když je u nás zima tak měsíc v roce.
Tehdy ještě 1,1kw, dnes je nejslabší 1,5kw. Co se týče funkce jsem spokojený. Moje zkušenost je taková že to nemá cenu nahřívat déle než půl hodiny. V -15 mi po půl hodině nahřívání cca po půl minutě po nastartování na teploměru naskočilo 40 stupňů (mám digitální ukazatel).
Dnes už bych raději něco co bude fungovat bez zásuvky, ale asi krom bufika nikudy cesta nevede. A když počítám že bych koupil starší + nějaký servis a instalační materiál, tak budu rád když se vlezu do 10tis., to už se mi dát nechce, zvlášť když je u nás zima tak měsíc v roce.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1133
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#129 El. předehřev motoru do zásuvky
Koukám na předehřev pro TICa a na elektrowarm mají teď nejsilnější 2900W viz odkaz.
Asi do toho půjdu, nikdo asi nemá konkrétní zkušenost s tímto modelem, co? Jen s těmi slabšími.
A mimochodem, co konektory? Jaké jste kdo dával? Hledal jsem hledal ale našel velký kulový, rád bych něco s krytkou a aspoň s nějakým krytím, ale zas ne šíleně drahý. Brouzdal jsem v různých průmyslových a nevím nevím, moudrý z toho nejsem..
Nejvíc se mi zamlouvá toto plus protikus...za 300 spojení s IP66, jen by mě zajímalo jakou odolnost bude mít zásuvka když v ní nebude zapojený ten konektor - aneb zásuvka na autě vs. bordel z provozu...
Dohromady by to vyšlo cca na 3500 včetně těch konektorů a to mi přijde docela fajn.
Někdo nějaké nápady/postřehy/názory?
Asi do toho půjdu, nikdo asi nemá konkrétní zkušenost s tímto modelem, co? Jen s těmi slabšími.
A mimochodem, co konektory? Jaké jste kdo dával? Hledal jsem hledal ale našel velký kulový, rád bych něco s krytkou a aspoň s nějakým krytím, ale zas ne šíleně drahý. Brouzdal jsem v různých průmyslových a nevím nevím, moudrý z toho nejsem..
Nejvíc se mi zamlouvá toto plus protikus...za 300 spojení s IP66, jen by mě zajímalo jakou odolnost bude mít zásuvka když v ní nebude zapojený ten konektor - aneb zásuvka na autě vs. bordel z provozu...
Dohromady by to vyšlo cca na 3500 včetně těch konektorů a to mi přijde docela fajn.
Někdo nějaké nápady/postřehy/názory?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1133
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#130 El. předehřev motoru do zásuvky
No tak si odpovím sám nakonec jsem koupil ten 2900Watt. Je to teda strašná piksla, čekal jsem to poloviční.
Instalace do motoru - zábava na 3 hodiny neboť tohle musí být orientovano svisle tak jak to držím na fotce. Takže jsem nakonec kupoval ještě dva metry vodní hadice a předělal jsem to po svém. Zjistil jsem že ty hadice se docela ochotně lámou když jim člověk jasně nenastaví správnou zatáčku - stačí o kousek delší hadice a už se to láme a tím pádem blbě protéká voda. Ale zřejmě se povedlo, dal jsem to na odchozí hadici z topení (D24TIC - je to ta vrchní hadice, přívodní je ta níž).
Co se týče zásuvky...kdyby to někdo někdy řešil, tak jsem hledal cca 3 dny s tím, že požadavky byly pouze dva - krytka aby tam nelitalo bahno a prach a rozumná velikost (plus teda jsem chtěl aby to bylo 16A, ohřev má skoro 3kW, takže jsem vše dimenzoval na 16A). Zjistil jsem, že to jsou dva naprosto rozcházející se parametry abych to zkrátil - nesehnal jsem prostě nic. Koupil jsem nakonec CEE přívodku bez krytky, sehnal plastovou krytku a přidělal ji pomocí suchého zipu na tu přivodku. Vtipný je, že protikus co jde na kabel tu pitomou krytku ma! Jenže tam ji nepotřebuju, bude to viset u domu na plotě (takže dírou dolů) nebo to bude zapojeny v autě.... Takze tolik ke konektoru.
Když se mi bude chtít tak za světla nafotim nějaké fotky zevnitř auta... Howgh!
Instalace do motoru - zábava na 3 hodiny neboť tohle musí být orientovano svisle tak jak to držím na fotce. Takže jsem nakonec kupoval ještě dva metry vodní hadice a předělal jsem to po svém. Zjistil jsem že ty hadice se docela ochotně lámou když jim člověk jasně nenastaví správnou zatáčku - stačí o kousek delší hadice a už se to láme a tím pádem blbě protéká voda. Ale zřejmě se povedlo, dal jsem to na odchozí hadici z topení (D24TIC - je to ta vrchní hadice, přívodní je ta níž).
Co se týče zásuvky...kdyby to někdo někdy řešil, tak jsem hledal cca 3 dny s tím, že požadavky byly pouze dva - krytka aby tam nelitalo bahno a prach a rozumná velikost (plus teda jsem chtěl aby to bylo 16A, ohřev má skoro 3kW, takže jsem vše dimenzoval na 16A). Zjistil jsem, že to jsou dva naprosto rozcházející se parametry abych to zkrátil - nesehnal jsem prostě nic. Koupil jsem nakonec CEE přívodku bez krytky, sehnal plastovou krytku a přidělal ji pomocí suchého zipu na tu přivodku. Vtipný je, že protikus co jde na kabel tu pitomou krytku ma! Jenže tam ji nepotřebuju, bude to viset u domu na plotě (takže dírou dolů) nebo to bude zapojeny v autě.... Takze tolik ke konektoru.
Když se mi bude chtít tak za světla nafotim nějaké fotky zevnitř auta... Howgh!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1133
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#131 El. předehřev motoru do zásuvky
Nějaké fotky, jinak první ráno provozu - hodinu a čtvrt jsem to nechal běžet v minus osmi, sedl jsem, na brnknutí nastartoval a všechno krásně ohřátý. Olej se srovnal k normálu po asi dvou minutách jízdy takže jsem naprosto nadšen - jestliže v perných mrazech stačí přes hodinu ohřívat, tak kolem nuly bude stačit půl hodinky. Krása.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5226
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#132 El. předehřev motoru do zásuvky
Pěkný. Teď už to u obchodu můžeš parkovat na místě pro elektroauta a připojovat jestli to má 3KW, tak jsi někde na 10Kč za vyhřívání, což se ti vrátí na uspoře paliva.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1133
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#133 El. předehřev motoru do zásuvky
Člověče to mě vůbec nenapadlo, včera mě napadla vtipná myšlenka že mám sice nejčoudivější diesel ale zato na elektriku zásuvku jsem dal standartu CEE, takové se cpou mimo jiné na karavany...jak je to s připojením u elektrostojanu teda netuším, zvlášť co se týče kompatibility. Potřebuju 230V a koncovka je asi to nejmenší, schválně vygoogluju jak to chodí..Warcz píše:Pěkný. Teď už to u obchodu můžeš parkovat na místě pro elektroauta a připojovat jestli to má 3KW, tak jsi někde na 10Kč za vyhřívání, což se ti vrátí na uspoře paliva.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5226
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#134 El. předehřev motoru do zásuvky
Karavanovka bývá v Evropě běžně. Dokonce bych řekl že je běžnější než 230V
EDIT: Koukám že jich v ČR moc není: https://www.screencast.com/t/hckh7TA4 to jich je více na klasickou 230V :-/
EDIT: Koukám že jich v ČR moc není: https://www.screencast.com/t/hckh7TA4 to jich je více na klasickou 230V :-/
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1133
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#135 El. předehřev motoru do zásuvky
Asi není problém vozit s sebou redukci, nicméně ani jedno místo, kam běžne jezdím nakupovat, elektrospot nemá nebo jsem si alespoň nevšiml.Warcz píše:Karavanovka bývá v Evropě běžně. Dokonce bych řekl že je běžnější než 230V
EDIT: Koukám že jich v ČR moc není: https://www.screencast.com/t/hckh7TA4 to jich je více na klasickou 230V :-/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 3003
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#137 El. předehřev motoru do zásuvky
přesně takových udělátek je plný aliexpress, ale za jinou cenu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#138 El. předehřev motoru do zásuvky
A dával si to už někdo do auta, aby mohl poreferovat?Tod2 píše:přesně takových udělátek je plný aliexpress, ale za jinou cenu
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5148
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#139 El. předehřev motoru do zásuvky
Jen jsem na to narazil při projíždění Bazoše. Já to neřeším, mám bufíka.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 523
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#140 El. předehřev motoru do zásuvky
Nepřesvědčuje mě to plastové provedení. Pokud to nemá nějakou tepelnou pojistku, tak bych to nerad viděl prohřátý na vyšší teplotu. Na druhé straně známe co se děje s plasty za mrazu.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#141 El. předehřev motoru do zásuvky
Dával jsem teď do druhýho auta....zatím funguje, za hodinu 65 stupňů, uvidíme při mrazech. Je nutné to před prvním spuštěním dokonale odvzdušnit, jinak to nečerpá jen vrčí.....úplně super by bylo kdyby se při dosažení určité teploty zapnul ventilátor na nějaké minimální otáčky tak jak to umí bufík........nemá někdo nějaký nápad?
https://www.aliexpress.com/item/32836452440.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1e9a4c4doPADQl
https://www.aliexpress.com/item/32836452440.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1e9a4c4doPADQl
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3371
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#142 El. předehřev motoru do zásuvky
To vypada dobre. Nebude nekdo objednavat, ze bych se svezl?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#143 El. předehřev motoru do zásuvky
to je přece blbost kvůli clu ne?dumi.cz píše:To vypada dobre. Nebude nekdo objednavat, ze bych se svezl?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#144 El. předehřev motoru do zásuvky
clo ani DPH jsem neplatil
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 3003
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#145 El. předehřev motoru do zásuvky
a nemáte trochu strach, že to prohřeje auto až tak, že budou muset dojet hasiči?
jinak to mají i u nás, občas je dobré se podívat na obchod, který má sklad blíž než je čína, tedy pokud to chci mít rychle...
https://www.aliexpress.com/item/4000237890404.html?spm=a2g0o.detail.1000014.1.68a31fd0ITDvVH&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.146400.0&scm_id=1007.13338.146400.0&scm-url=1007.13338.146400.0&pvid=d86f977a-9a72-456f-b982-eb2393ad65ce
jinak to mají i u nás, občas je dobré se podívat na obchod, který má sklad blíž než je čína, tedy pokud to chci mít rychle...
https://www.aliexpress.com/item/4000237890404.html?spm=a2g0o.detail.1000014.1.68a31fd0ITDvVH&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.146400.0&scm_id=1007.13338.146400.0&scm-url=1007.13338.146400.0&pvid=d86f977a-9a72-456f-b982-eb2393ad65ce
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1133
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#146 El. předehřev motoru do zásuvky
Já mám ten 3kW a časovač mám na hodinu a půl, pak jedu do práce. Šestiválec to rozhodně nepřehřeje. Maximálně mi to běželo dvě hodiny v kuse a vodu to dostane tak maximálně pod provozní teplotu, on to stejně termostat podle potřeby pouští do velkýho okruhu a u stojícího auta s vypnutým motorem to pak zase vychladne.
A to upozorňuji, že mám 3kW, žádná homeopatie! To je sakra hodně, nějakýho 1.5kW brblátka bych se vůbec nebál.
A to upozorňuji, že mám 3kW, žádná homeopatie! To je sakra hodně, nějakýho 1.5kW brblátka bych se vůbec nebál.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 3003
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#147 El. předehřev motoru do zásuvky
já to myslel tak, jestli věříte takovému udělátku v čajna kvalitě...
to, že to vodu nepřehřeje chápu, tím přehřátím jsem myslel třeba vzplanutí toho topítka...
to, že to vodu nepřehřeje chápu, tím přehřátím jsem myslel třeba vzplanutí toho topítka...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1133
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#148 El. předehřev motoru do zásuvky
Ta značka LF Bros je přesně ta, kterou mám v autě. Jen je to teda koupený oficiálně v ČR. Zatím nevzplanulo, ta konstrukce vypadá solidně. Záleží na tom jak si to kdo umístí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#149 El. předehřev motoru do zásuvky
hele já myslím,že kdyby tam mělo něco moc žhavit nebo se pálit takto vyhodí pojistky na baráku. A co jsem se díval tak ono je to většinou čína, akorát 2 až 3x drahšíTod2 píše:já to myslel tak, jestli věříte takovému udělátku v čajna kvalitě...
to, že to vodu nepřehřeje chápu, tím přehřátím jsem myslel třeba vzplanutí toho topítka...
Naposledy upravil(a) mirekcafa dne 28 pro 2019 15:33, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#150 El. předehřev motoru do zásuvky
Mám dojem, že to má nějaký integrovaný termostat. Už jsem to studoval.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek