TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038, silentbloky motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1150
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Z jakého důvodu tam vlastně ta záslepka je, když jednotka EGR neotvírá?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Sorry, ale mám pocit, že máš niečo s hlavou alebo očami alebo nevieš čítať, pretože už viacej krát som ti písal o tom, že tu riešiš kraviny o silentblokoch, vákuových nevákuových, Skandixe atď. a aj čo si sem preniesol z témy o servisoch, pričom sem som ti nič o silentblokoch nenapísal.Tarkin píše:Tak co tedy s tím? Jak bys postupoval?
Dookola píšem temer to isté. V prípade silentblokov si kúpiš aj tak čo si kúpiš podľa vlastného úsudku a máš iné uvažovanie, mne cudzie. Preto som sa pokúšal už viackrát vrátiť ťa k problému a téme, ktorú si týmto topicom začal. Ak si to stále nepochopil, tak to zhrniem, čo najjednoduhšie.
Tvoj problém sa nevolá (nie je) chyba EGR ECM 0038 neupraveného, netuneného auta.
Tvoj problém sa volá (je) Stage 1, EGR OFF, chyba EGR ECM 0038, upraveného, tuneného auta.
Už chápeš? Tak rieš to, čo to je a nerieš čo to nie je.
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Lebo si na 20 ročnom sadzomete nemôžeš byť istý, či 20 ročné EGR ešte vôbec na 100 % zatvorí, či na 100 % zatesní, či neprepúšťa aspoň trošku... atď. Ak si si istý, že je fakt 100 % tesné, záslepky nemusíš mať. Ale keď máš načítané toho hore-dole z diskusií, tak by si to mal vedieť, ako to funguje. To aj preto, lebo inak potom uvažuješ o svojom OFFnutom EGR stále ako o ONnutom EGR, miešaním hrušiek a jabĺk dokopy.Tarkin píše:Z jakého důvodu tam vlastně ta záslepka je, když jednotka EGR neotvírá?
-
Offline
- Příspěvky: 1150
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
...Nevím, proč ty 4 řádky textu, které jsou jen další OT.
Záslepka je tam z kvalitního materiálu, je tam půl roku. Navíc při vypnutým EGR v jednotce, se v ideálním přápadě nemá ani otvírat, tudíž šance na propálení je o to menší.
Takže jediné možné vysvětlení této chyby je netěsnost zaslepení EGRu, kde špunt tvoří vypnuté otvírání a záslepka (možná propálená). Když...Tvoj problém sa nevolá (nie je) chyba EGR ECM 0038 neupraveného, netuneného auta.
Tvoj problém sa volá (je) Stage 1, EGR OFF, chyba EGR ECM 0038, upraveného, tuneného auta.
Už chápeš? Tak rieš to, čo to je a nerieš čo to nie je.
Záslepka je tam z kvalitního materiálu, je tam půl roku. Navíc při vypnutým EGR v jednotce, se v ideálním přápadě nemá ani otvírat, tudíž šance na propálení je o to menší.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Celý deň tu riešiš OT a OT píšeš sám do tejto témy čo sa EGR OFF netýka, tak už nejaké 4 riadky navyše... Čo už na tom záleží.Tarkin píše:...Nevím, proč ty 4 řádky textu, které jsou jen další OT.
Blbosť...Tarkin píše:Takže jediné možné vysvětlení této chyby je netěsnost zaslepení EGRu
...taktiež.Tarkin píše:záslepka (možná propálená).
Nevyskúšaš, nevieš.
Záslepky sa dávajú inak dve.Tarkin píše:Záslepka je tam z kvalitního materiálu,
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=61044&start=25#p716687
-
Offline
- Příspěvky: 1150
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Mám tam myslím jen tu boční záslepku.Igor píše: Záslepky sa dávajú inak dve.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=61044&start=25#p716687
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Na tom nezáleží.
-
Offline
- Příspěvky: 889
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
K původní poruše, zkusil bych na zkoušku zaslepit hadici k ovládacímu ventilu těch silentbloků.
Tipuji na netěsnost sání turbo-mezichladič, případně odchází váha vzduchu nebo snímač tlaku v sání
Tipuji na netěsnost sání turbo-mezichladič, případně odchází váha vzduchu nebo snímač tlaku v sání
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1150
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
EGR jsem rozebral, záplata je tam pořád v celku tak, jak se tam davala, v propálení problém není.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Zbytočná robota
O tom som Ti predsa písal včera:
O tom som Ti predsa písal včera:
IgorS píše:Blbosť...Tarkin píše:Takže jediné možné vysvětlení této chyby je netěsnost zaslepení EGRu
-
Offline
- Příspěvky: 1150
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Uložení vyměněné. Přední vakuový silentblok byl off.
Každopádně mě dost zaskočilo, že nový silentblok od Skandixu pod řemenicí je o dost tvrdší jak ten 20 let starej hnusem nasáklej originál. A projevuje se to na volnoběh tvrdší vibrací a chodem motoru.
Ty dva vakuové pomohly při rozjezdech, nevibruje to. Při jízdě lepší.
Podtlak co jsem zkoumal, tak je tam pouze jeden a to hadičkou za airboxem, odkud se to přes regulátor dělí na silentbloky a EGR. Nevím jak moc je to ošetřené a rozdělené a jestli může chyba EGR faulty flow skákat na jednom okruhu dělený přes regulátor.
Výsledek je takovej, že na volnoběh to vibruje o něco víc, při jízdě mnohem lepší. Jestli se objeví chyba EGRu, to ukáže až čas.
Každopádně mě dost zaskočilo, že nový silentblok od Skandixu pod řemenicí je o dost tvrdší jak ten 20 let starej hnusem nasáklej originál. A projevuje se to na volnoběh tvrdší vibrací a chodem motoru.
Ty dva vakuové pomohly při rozjezdech, nevibruje to. Při jízdě lepší.
Podtlak co jsem zkoumal, tak je tam pouze jeden a to hadičkou za airboxem, odkud se to přes regulátor dělí na silentbloky a EGR. Nevím jak moc je to ošetřené a rozdělené a jestli může chyba EGR faulty flow skákat na jednom okruhu dělený přes regulátor.
Výsledek je takovej, že na volnoběh to vibruje o něco víc, při jízdě mnohem lepší. Jestli se objeví chyba EGRu, to ukáže až čas.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Mňa to neprekvapilo, ale aspoň máš osobnú skúsenosť do svojej zbierky skúseností:Tarkin píše:Každopádně mě dost zaskočilo, že nový silentblok od Skandixu pod řemenicí je o dost tvrdší jak ten 20 let starej hnusem nasáklej originál. A projevuje se to na volnoběh tvrdší vibrací a chodem motoru.
Takže, áno, je tam preukázateľne nižšia kvalita. Rozdiel v cene je poľský aftermarket vs Corteco.Tarkin píše:Máš s tím zkušenost, že tam je prokazatelně nižší kvalita? Rozdíl v ceně 1700Kč vs 3300Kč (origo Volvo).IgorS píše: Číslo na Skandix máš dobré, akurát tie skandixové silentbloky nie sú Volvo ale Poľsko.
Skandix je fakt TOP (priekupník)Tarkin píše:Rozdíl mezi 1700 a 3300Kč za silentblok, který vypadá téměr stejně jak pro D5 za 900Kč, mi nepřipadá jako kvalitní poměr cena/výkon.
Dále věřím tomu, že skandix brand není shit.
Hlavné ale je, že si spokojný. A naviac si ušetril.
-
Offline
- Příspěvky: 1150
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Dobre no, já vím jaký je originál volvo silentblok? Nemůžu přece brát 20 let starej a olejem nasakly silentblok jako výchozí Volvo kvalitu.
Tipoval bych, že popraskaný a olejem nasakly silentblok bude měkčí, než fungl nový. A 3,5 tisíce za originál bych nedal.
Hlavní pointa bylo vyřešit únik vzduchu a vibrace za jízdy. To se výměnou vakuových silentbloku povedlo.
Tipoval bych, že popraskaný a olejem nasakly silentblok bude měkčí, než fungl nový. A 3,5 tisíce za originál bych nedal.
Hlavní pointa bylo vyřešit únik vzduchu a vibrace za jízdy. To se výměnou vakuových silentbloku povedlo.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Online
- Příspěvky: 436
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
je to jedno, hlavne ze je funkcni..
se pak pochlub, jak pokracuje chybova hlaska... - ten ventil k podtlakovému uložení by měl být otevřený jen při volnoběhu, takže ověřit si funkčnost můžeš
-docela mě to zajímá, čas od času mi chybka EGR take vyskoci... ale to je jina pohadka
se pak pochlub, jak pokracuje chybova hlaska... - ten ventil k podtlakovému uložení by měl být otevřený jen při volnoběhu, takže ověřit si funkčnost můžeš
-docela mě to zajímá, čas od času mi chybka EGR take vyskoci... ale to je jina pohadka
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Nevieš aký je originál, no veríš že poľský je dobrýTarkin píše:Dobre no, já vím jaký je originál volvo silentblok? Tipoval bych, že popraskaný a olejem nasakly silentblok bude měkčí, než fungl nový.
Tipovanie je veľmi dobrý spôsob výberu dielu.
Potom si nemal vymieňať poduškový a nechať tam pôvodný.Tarkin píše:Hlavní pointa bylo vyřešit únik vzduchu a vibrace za jízdy. To se výměnou vakuových silentbloku povedlo.
Dôležité je, že ako píšeš, s výsledkom si spokojný. No a teraz sa už môžeš sústrediť opäť na to podstatné, na odstránenie chyby v ECM.
-
Offline
- Příspěvky: 1150
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Nevím jaký je originál, ale hádám, že ty to také nevíš a určitě jsi neměl skandix a originál Volvo vedle sebe. Tak proč s takovou jistotou tu píšeš a shazujes ostatní?
Psal jsem o tom, že podtlak je tam pouze jeden, respektive z jednu hadičky je rozdělen přes regulátor dal na dva okruhy. Jestli může úbytek vzduchu na jednom vyhodit chybu na druhém nevím.
Psal jsem o tom, že podtlak je tam pouze jeden, respektive z jednu hadičky je rozdělen přes regulátor dal na dva okruhy. Jestli může úbytek vzduchu na jednom vyhodit chybu na druhém nevím.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 3022
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
To zjistíš jednoduše odpojením hadičky ne?
Jakou značku silentbloků jsi teda dal?
Jakou značku silentbloků jsi teda dal?
-
Offline
- Příspěvky: 1150
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
To jak jsem psal, corteco a skandix pod řemenici.
Ok zkusím.
Ok zkusím.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Mal. Aj viem, kto to v poľsku pre Skandix robí.Tarkin píše:Nevím jaký je originál, ale hádám, že ty to také nevíš a určitě jsi neměl skandix a originál Volvo vedle sebe.
Nezhadzujem. Píšem iba o tom čo viem. To potvrdzuješ aj sám.Tarkin píše:Tak proč s takovou jistotou tu píšeš a shazujes ostatní?
Totiž, ak tebe stačí zlepšiť vibrácie za jazdy a zhoršiť za voľnobehu, nemalo absolútne žiadny zmysel dávať tam podtlakové silentbloky Corteco. Tak isto nemá absolútne žiadny zmysel dávať tam drahé podtlakové silentbloky, lebo každý nový, aj nepodtlakový (ak také sú), bude lepší ako utlačený, 20 ročný, vytrasený. Ak tam ale pre svoj dobrý pocit dávaš Corteco, no na voľnobehu sa ti zhorší prenos vibrácií, treba sa nad tým postupom zásadne zamyslieť. Lebo mňa zaujíma čo najhladkejší a komfortný chod motora aj za voľnobehu aj v pracovnom rozsahu otáčok. Tebe stačí aj niečo menej.
Myslím si (ak sa mýlim, tak ma oprav), že celý podtlakový systém riadenia silentblokov bol vymyslený na to, aby prenos vibrácií motora do karosérie bol najmenší práve vtedy, keď sú vibrácie motora najväčšie. Znamená to, že hydrosilentbloky nemajú viac tlmiť vibrácie TDI vtedy, keď beží na 2.500 ot./min a auto ide 130 km/h po diaľnici, kedy sa do karosérie cez ramená a nápravnicu aj tak prenáša milión vibrácií z vozovky ale vtedy, keď beží na 780 ot./min voľnobehu, kedy sa do karosérie od cesty neprenáša nič ale chod motora je najnevyrovnanejší a najviac sa trasie/vibruje.
Takže mne ide o to, aby auto menej vibrovalo vtedy, keď najviac vibruje motor. Tebe naopak, ide o to, aby auto menej vibrovalo vtedy, keď motor beží hladko a celá karoséria sa trasie od nerovností cesty. Z toho vyplýva aj riadenie silentblokov podtlakom s čím okrajovo súvisí aj tvoja chyba ECM ohľadom EGR. To len na neupravenom motore, lebo ty máš upravenú ECM.
Už som písal o tom, že o tejto chybe na svojom aute stále uvažuješ ako o neupravenom aute a uvažuješ o tom ako by si mal chybu ECM 0038 na neupravenom aute s nemodifikovanou ECM. Tomu nasvedčuje aj to, že si kontroloval záslepku EGR, no pritom si sám písal, že je z hrubého materiálu (alebo v tom zmysle). Ako by sa hrubá záslepka EGR mohla prepáliť? Ako by jej netesnosť ovplyvňovala EGR, ktoré je u teba softvérovo vypnuté?Tarkin píše:Psal jsem o tom, že podtlak je tam pouze jeden, respektive z jednu hadičky je rozdělen přes regulátor dal na dva okruhy. Jestli může úbytek vzduchu na jednom vyhodit chybu na druhém nevím.
ECMku máš s EGR OFF softvérovou úpravou upravenú tak, aby nedávala signál solenoidu pre otváranie EGR a zároveň, aby nehlásila chybu ECM 0038, pri rozdiely požadovaného a skutočného množstva vzduchu, ale tvoja ECM napriek tomu chybu ECM 0038 hlási. Nič? Stále budeš hľadať chybu tam kde nie je? V podtlakových hadičkách? Silentblokoch... atď. Potom sa motáš dookola.
A keď stále uvažuješ o svojom aute ako o továrenskom, ktoré nemá upravenú ECM ani turbočipom ani egr offom, tak doteraz som nečítal o tom, že by si napísal o tom akú hodnotu tvoja chyba ECM 0038 má? Alebo si to niekde už uviedol?
-
Offline
- Příspěvky: 1150
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Aha to jsem nevěděl. Takže jsi koupil oba nové a vybral sis ten lepší a ten si tam dal?Mal. Aj viem, kto to v poľsku pre Skandix robí.
Teď se nabízí, jestli tam nevrátit zpět ten, který tam byl. Krom toho, že byl proti Skandixovému o poznání měkčí, mu asi zřejmě nic nebylo.
Igore cením si tvých rad, ale já o tom po zkontrolování záslepky uvažuji jako o auto s upraveným ECM, z toho důvodu už jsem tu xkrát psal o tom, jestli únik vzduchu můžou dělat silentbloky na druhým okruhu se s tejným zdrojem podtlaku.Už som písal o tom, že o tejto chybe na svojom aute stále uvažuješ ako o neupravenom aute.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Nie. V servise som videl Skandixový, ktorý museli vybrať z auta, čo bol v ňom tri mesiace a ukázali mi Corteco čo robí pre Volvo.Tarkin píše:Aha to jsem nevěděl. Takže jsi koupil oba nové a vybral sis ten lepší a ten si tam dal?
Rád robíš veci na viacej krát, namiesto toho, aby si nešpekuloval a urobil to poriadne. To je ťažko radiť, no o tom som už písal:Tarkin píše:Teď se nabízí, jestli tam nevrátit zpět ten, který tam byl. Krom toho, že byl proti Skandixovému o poznání měkčí, mu asi zřejmě nic nebylo.
Ale predsa tam nebudeš dávať mäkký, 20 ročný olejom nasiaknutý a popraskaný silentblok. To nemôže byť Volvo kvalita.IgorS píše:Potom si nemal vymieňať poduškový a nechať tam pôvodný.Tarkin píše:Hlavní pointa bylo vyřešit únik vzduchu a vibrace za jízdy. To se výměnou vakuových silentbloku povedlo.
Tarkin píše:Nemůžu přece brát 20 let starej a olejem nasakly silentblok jako výchozí Volvo kvalitu. Tipoval bych, že popraskaný a olejem nasakly silentblok bude měkčí, než fungl nový.
Tebe je ťažko poradiť, takže to ani nerobím. Sú to len podnety na správne uvažovanie, kde problém je a kde nie je. Ale, že by si už uvažoval ako o EGR OFF aute, to však nie je pravda, pretože ešte aj po skontrolovaní záslepky si napísal:Tarkin píše:Igore cením si tvých rad, ale já o tom po zkontrolování záslepky uvažuji jako o auto s upraveným ECM, z toho důvodu už jsem tu xkrát psal o tom, jestli únik vzduchu můžou dělat silentbloky na druhým okruhu se s tejným zdrojem podtlaku.
Takže, kedy je aktívny podtlak na silentblokoch? Na voľnobehu alebo počas jazdy? Prečo ten okruh, ktorý nazývaš ako druhý, je za solenoidom a tie silentbloky nie sú napriamo na jednom okruhu a natrvalo pripojené na podtlak? Kedy ti auto vyhlasuje chybu ECM? Na voľnobehu alebo počas jazdy? Atď....Tarkin píše:Psal jsem o tom, že podtlak je tam pouze jeden, respektive z jednu hadičky je rozdělen přes regulátor dal na dva okruhy.
Ak, ako píšeš, uvažuješ o svojom probléme ako o probléme upraveného EGR OFF auta, tak zodpovedz už konečne otázky, ktoré som položil:
Ako niečo, čo je neaktívne, vypnuté, zakázané, potlačené, môže hlásiť chybu v aktivite? Tým, že uniká podtlak so silentbloku za dvomi solenoidmi z podtlakového vedenia vypnutého solenoidu, ktorý už nedostáva signál na otvorenie a neotvára EGR?IgorS píše:Ako by jej netesnosť ovplyvňovala EGR, ktoré je u teba softvérovo vypnuté?
ECMku máš s EGR OFF softvérovou úpravou upravenú tak, aby nedávala signál solenoidu pre otváranie EGR a zároveň, aby nehlásila chybu ECM 0038, pri rozdiely požadovaného a skutočného množstva vzduchu, ale tvoja ECM napriek tomu chybu ECM 0038 hlási.
... akú hodnotu tvoja chyba ECM 0038 má? Alebo si to niekde už uviedol?
-
Offline
- Příspěvky: 1150
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Z důvodu rozdílné tuhosti gumy? Proč ho museli vyndat?Nie. V servise som videl Skandixový, ktorý museli vybrať z auta, čo bol v ňom tri mesiace a ukázali mi Corteco čo robí pre Volvo
Igore, když tohle všechno víš, proč jsi mi to neřekl rovnou v prvním příspěvku. Abych zvážil jestli opravdu nekoupit originální Volvo silentblok?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Preto, že je to zbytočné. Všetko o silentblokoch sme už preberali, aj tak si si kúpil ako si uznal za vhodné, máš svoj názor a ja ťa nemám prečo presviedčať. A keď sa snažím presvedčiť, považuješ to za zhadzovanie tvojej značky, ktorej dôveruješ alebo moje filozofovanie. Nakupuješ diely podľa toho ako uznáš za vhodné a podľa svojho pomeru cena/kvalita. Tento pomer ti vychádzal lepšie pre poduškový silentblok Skandix. Týmto to môžeme uzavrieť. Toto je ale vlákno o chybe EGR na EGR off motore.
Tak porozmýšľaj nad tým, ako ovplyvní únik podtlaku zo silentbloku motora, za neaktivovaným solenoidom, z neaktivovaného solenoidu ovládania EGR, z neaktívneho - neotvoreného EGR, ktoré sa otvára až podtlakom? Ako sa únik podtlaku na silentbloku prejaví v nulovom podtlaku hadičky EGR, ktoré sa neotvára a navyše je zaslepené kovovou záslepkou? Ako sa únik podtlaku solenoidu prejaví na hodnote aktuálneho prietoku vzduchu, ktorá je permanentne násobne vyššia za každých okolností, než hodnota požadovaná? Takže keď je aktuálna hodnota prietoku vzduchu vždy vyššia ako požadovaná akú hodnotu prietoku vzduchu ECM vyhodnotí ako chybu EGR, ECM 0038?
Sústreď sa na problém s upraveným EGR off motorom:Mimochodom, do tejto témy si si zavliekol nákup dielov silentblokov sám, tak sa vráť na začiatok, nepleť hrušky s jablkami a už sa len drž témyTarkin píše:Vždycky se snažím volit nejlepší volbu s ohledem na poměr cena/kvalita. Rozdíl mezi 1700 a 3300Kč za silentblok, který vypadá téměr stejně jak pro D5 za 900Kč, mi nepřipadá jako kvalitní poměr cena/výkon. Dále věřím tomu, že skandix brand není shit.Posúvaš to mimo teraz zase ty, pretože sme vôbec nediskutovali odkiaľ nakupovať (krajina, dodacie podmienky, reklamácie) ale akú značku kupovať. Vyjadril si dôveru v Skandix, tak ak ide o problém zahraničného nákupu, tak pokojne urob nákup Skandix dielov v ČR a budeš mať produkty brandu Skandix z ČR, za podmienok ČR a cien v Kč. Tak to zase neskrúcaj na tému výhodnosti tuzemského nákupuTarkin píše:Z duvodu reklamace, dodání zboží atd je lepší koupit v tuzemským, než skandixu. Ale to jsme se dostali úplně mimo.
Pri EGR OFF máš aktuálnu hodnotu prietoku vzduchu násobne vyššiu, než požadovanú. Príklad:IgorS píše:Ako niečo, čo je neaktívne, vypnuté, zakázané, potlačené, môže hlásiť chybu v aktivite? Tým, že uniká podtlak so silentbloku za dvomi solenoidmi z podtlakového vedenia vypnutého solenoidu, ktorý už nedostáva signál na otvorenie a neotvára EGR?
Tak porozmýšľaj nad tým, ako ovplyvní únik podtlaku zo silentbloku motora, za neaktivovaným solenoidom, z neaktivovaného solenoidu ovládania EGR, z neaktívneho - neotvoreného EGR, ktoré sa otvára až podtlakom? Ako sa únik podtlaku na silentbloku prejaví v nulovom podtlaku hadičky EGR, ktoré sa neotvára a navyše je zaslepené kovovou záslepkou? Ako sa únik podtlaku solenoidu prejaví na hodnote aktuálneho prietoku vzduchu, ktorá je permanentne násobne vyššia za každých okolností, než hodnota požadovaná? Takže keď je aktuálna hodnota prietoku vzduchu vždy vyššia ako požadovaná akú hodnotu prietoku vzduchu ECM vyhodnotí ako chybu EGR, ECM 0038?
-
Offline
- Příspěvky: 89
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Nie sú náhodou tie hlavné silenty motora čiže predný a zadný vždy napustené olejom preto sa to vola hydroložisko? A lacné sú vždy tvrdé a na volnobeh išli zuby vypadnúť. Len nerozumiem aj po prečítaní témy ako si sa dopracoval k silentblokom....
-
Offline
- Příspěvky: 1150
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Proč ho museli vybrať z auta? Kvůli vibracím nebo životnosti?Nie. V servise som videl Skandixový, ktorý museli vybrať z auta, čo bol v ňom tri mesiace a ukázali mi Corteco čo robí pre Volvo.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé