TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038, silentbloky motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#1 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038, silentbloky motoru
Čus,
Povedlo se mi najít "sporadickou" chybu, kterou mi TDI občas hodí. Většinou hned zmizi a není ani na diagnostice.
Nicméně teď tam zůstala. EGR ECM 0038.
Na autě je stage 1 od D5T5. Komplet i s vypnutým EGRem, ten je samozřejmě i zadělaný zaplatou.
Edit: Na autě pravděpodobně netesni podtlakové silentbloky (výměna je v plánu), EGR se otvírá podtlakem, může to souviset?
Co s tím? Co všechno může vyset na chybě EGRu? Který by měl být vypnutý ve stage 1.
Povedlo se mi najít "sporadickou" chybu, kterou mi TDI občas hodí. Většinou hned zmizi a není ani na diagnostice.
Nicméně teď tam zůstala. EGR ECM 0038.
Na autě je stage 1 od D5T5. Komplet i s vypnutým EGRem, ten je samozřejmě i zadělaný zaplatou.
Edit: Na autě pravděpodobně netesni podtlakové silentbloky (výměna je v plánu), EGR se otvírá podtlakem, může to souviset?
Co s tím? Co všechno může vyset na chybě EGRu? Který by měl být vypnutý ve stage 1.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#2 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Nějaký nápady? Každopádně uložení je komplet na cestě, tak časem dám vědět.
Čísla dílu, kdyby někdo potreboval:
CORTECO 80000674
CORTECO 21652658
Skandix - 1012536
EDIT: Skandix silentblok pod řemenicí je kvalitou podstatně horší, než originál!
Čísla dílu, kdyby někdo potreboval:
CORTECO 80000674
CORTECO 21652658
Skandix - 1012536
EDIT: Skandix silentblok pod řemenicí je kvalitou podstatně horší, než originál!
Naposledy upravil(a) Tarkin dne 12 črc 2019 10:20, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#3 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Máš s tím zkušenost, že tam je prokazatelně nižší kvalita? Rozdíl v ceně 1700Kč vs 3300Kč (origo Volvo).IgorS píše: Číslo na Skandix máš dobré, akurát tie skandixové silentbloky nie sú Volvo ale Poľsko.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#4 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
To je ako že prečo dávaš ostatné dva silentbloky Corteco? Prečo práve Corteco? Prečo nepoužiješ Febi alebo Original Imperium za polovičnú cenu? Máš s Original Imperium skúsenosť, že preukázateľne je tam nižšia kvalita? Rozdiel v cene 1925 Kč vs. 814 Kč.
Alebo keď si vyberal tlmiče? Nedal si si do auta Meyle ani Starline ale si chcel mať niečo lepšie - KYB, lebo kvalitka. Nie?
Používaš do auta diely podľa toho, čo sám uznáš za vhodné, čomu dôveruješ a čo považuješ za dobré, nie podľa toho čo napíšem.
Alebo keď si vyberal tlmiče? Nedal si si do auta Meyle ani Starline ale si chcel mať niečo lepšie - KYB, lebo kvalitka. Nie?
Používaš do auta diely podľa toho, čo sám uznáš za vhodné, čomu dôveruješ a čo považuješ za dobré, nie podľa toho čo napíšem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#5 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Vždycky se snažím volit nejlepší volbu s ohledem na poměr cena/kvalita.To je ako že prečo dávaš ostatné dva silentbloky Corteco? Prečo práve Corteco? Prečo nepoužiješ Febi alebo Original Imperium za polovičnú cenu? Máš s Original Imperium skúsenosť, že preukázateľne je tam nižšia kvalita? Rozdiel v cene 1925 Kč vs. 814 Kč.
Corteco, protože se prý dávalo originálně. Další věc, že ty nejlevněšjí silentbloky motoru nejsou vakuové. Vzal jsem si číslo z originálního vakuového silentbloku a podle toho pouze vybral značku.
Podle všech dostupných informací.Používaš do auta diely podľa toho, čo sám uznáš za vhodné, čomu dôveruješ a čo považuješ za dobré, nie podľa toho čo napíšem.
Rozdíl mezi 1700 a 3300Kč za silentblok, který vypadá téměr stejně jak pro D5 za 900Kč, mi nepřipadá jako kvalitní poměr cena/výkon.
Naposledy upravil(a) Tarkin dne 12 črc 2019 10:54, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#6 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Čo sa človek od teba nedozvie... Aké ty máš info!Tarkin píše:Další věc, že ty nejlevněšjí silentbloky motoru nejsou vakuové.
Našiel som najlacnejší a čuduj sa svete, vákuový!
Aj poduškový-motorový sa dával Corteco, no ten chceš SkandixTarkin píše:Corteco, protože se prý dávalo originálně.
Ak by išlo o pomer ceny a výkonu už dávno si mal to auto predať a ja spolu s tebou taktiež , nestrkať do neho peniaze a čas a mohli sme sa voziť už na iných mašinách. Alebo tam daj to najlacnejšie čo je, pretože to nikto iný neohodnotí.Tarkin píše:Rozdíl mezi 1700 a 3300Kč za silentblok, který vypadá téměr stejně jak pro D5 za 900Kč, mi nepřipadá jako kvalitní poměr cena/výkon.
Ak je to u teba s vierou v Skandix ako tvrdíš, kúp rovno všetky silentbloky, aj tie vákuové brandu Skandix. Corteco potom nemá zmysel. Tak isto ani KYB tlmiče, PU silentbloky atď. Čo sa dá, ber Skandix.Tarkin píše:Dále věřím tomu, že skandix brand není shit.
Na výber dielov používaš vlastnú filozofiu, to nakoniec asi každý z nás, máš svoje informácie o nevákuových silentblokoch, dieloch atď...
tak sa radšej ďalej venuj už len výhradne chybe ECM.
To bude lepšie.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#7 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Igore máš úžasnou schopnost filozofovat nad nepodstatnými věcmi. Místo toho aby ses podělil o tvou teorii s podtlaky, tak tu řešíme jak kdo nakupujeme díly.
Z duvodu reklamace, dodání zboží atd je lepší koupit v tuzemským, než skandixu. Ale to jsme se dostali úplně mimo.
Kde si vzal, že ten impérium silentblok je vakuový? Čísla nesedí. Opět jsem vycházel z čísel že skandixu. Když si všimnes těch nejlevnějších (vypadají stejně), je u nich v popisku psáno, že vakuové nejsou.
Z duvodu reklamace, dodání zboží atd je lepší koupit v tuzemským, než skandixu. Ale to jsme se dostali úplně mimo.
Kde si vzal, že ten impérium silentblok je vakuový? Čísla nesedí. Opět jsem vycházel z čísel že skandixu. Když si všimnes těch nejlevnějších (vypadají stejně), je u nich v popisku psáno, že vakuové nejsou.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#8 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Odo mňa predsa nemáš chip tuning "Stage 1", tak čo tu budem nad tvojim chiptuningom teoretizovať? Nemám sa prečo k tej úprave motora vyjadrovať. Aj tak je ťažko v niečom radiť.Tarkin píše:Místo toho aby ses podělil o tvou teorii s podtlaky, tak tu řešíme jak kdo nakupujeme díly.
Mimochodom, do tejto témy si si zavliekol nákup dielov silentblokov sám, tak sa vráť na začiatok, nepleť hrušky s jablkami a už sa len drž témy
Posúvaš to mimo teraz zase ty, pretože sme vôbec nediskutovali odkiaľ nakupovať (krajina, dodacie podmienky, reklamácie) ale akú značku kupovať. Vyjadril si dôveru v Skandix, tak ak ide o problém zahraničného nákupu, tak pokojne urob nákup Skandix dielov v ČR a budeš mať produkty brandu Skandix z ČR, za podmienok ČR a cien v Kč. Tak to zase neskrúcaj na tému výhodnosti tuzemského nákupuTarkin píše:Z duvodu reklamace, dodání zboží atd je lepší koupit v tuzemským, než skandixu. Ale to jsme se dostali úplně mimo.
V tomto neviem o čom vlastne píšeš, čo nesedí s čím, aké čísla atď., odkiaľ čerpáš a porovnávaš čísla dielov, kde sú popisky atď. atď. atď.Tarkin píše:Kde si vzal, že ten impérium silentblok je vakuový? Čísla nesedí. Opět jsem vycházel z čísel že skandixu. Když si všimnes těch nejlevnějších (vypadají stejně), je u nich v popisku psáno, že vakuové nejsou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#9 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Kdyz jsem procházel skandixu s filtrem podle VIN na své auto. Je tam na výběr spousta silentbloku motoru, některé jsou podezřele levné, můžeš se u nich docist, že nejsou vakuové, je to "obyčejné" uložení bez podtlaku.
Do tohoto tématu jsem nákup silentbloku zatáhl proto, že mám podezření, že EGR chyba je tam právě z důvodu netěsnosti na podtlacich, jelikož je EGR otvírání také podtlakem.
Psal jsem jak na email D5T5, tak i zprávu pro ok2cux, ani z jednoho odpověď nepřišla.
Do tohoto tématu jsem nákup silentbloku zatáhl proto, že mám podezření, že EGR chyba je tam právě z důvodu netěsnosti na podtlacich, jelikož je EGR otvírání také podtlakem.
Psal jsem jak na email D5T5, tak i zprávu pro ok2cux, ani z jednoho odpověď nepřišla.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#10 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Aspoň vidíš, že používaš blbý spôsob hľadania dielov! Na tvoj motor nemôže byť predsa nepodtlakový silentblok! Treba trochu používať aj mozog a nie len tupo hľadieť na nevydarený katalóg Skandixu. To znamená, že celé hľadanie na Skandixe podľa VIN je takto nahovno, lebo keď ti ponúka podľa VIN nepodtlakový silentblok na tvoj motor tak o čom to je? Potom tu šíriš úsudky a hlúposti založené na chybnej databáze Skandixu a prieš sa o veci, ktoré sú jasné. Skandix na hľadanie dielov nepoužívam.Tarkin píše:Kdyz jsem procházel skandixu s filtrem podle VIN na své auto. Je tam na výběr spousta silentbloku motoru, některé jsou podezřele levné, můžeš se u nich docist, že nejsou vakuové, je to "obyčejné" uložení bez podtlaku.
Svoje podozrenie si potvrdíš alebo vyvrátiš, keď silentbloky vymeníš. Len neviem, prečo si si túto svoju teóriu už nepreveril skôr, už dávno? To potrebuješ najprv minúť kopec peňazí, vymeniť silentbloky, aby si vedel či je chyba v tom, že nejaký prepúšťa? To si nevieš upchať hadičky od solenoidu do silentblokov a pojazdiť s upchatými?Tarkin píše:Do tohoto tématu jsem nákup silentbloku zatáhl proto, že mám podezření, že EGR chyba je tam právě z důvodu netěsnosti na podtlacich, jelikož je EGR otvírání také podtlakem.
Naposledy upravil(a) IgorS dne 19 pro 2018 19:09, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#11 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Nevím jak jsi to ve Skandixu zadal, ale já když tam nacvakám tvoje auto tak mi to ukazuje pouze podtlakové hlavní silentbloky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#12 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Presne tak!
Moje VIN>
Nevidím tam žiadne "podozrivo lacné"
Moje VIN>
Nevidím tam žiadne "podozrivo lacné"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#13 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Ok když otevřu hned první s číslem 1015171:
. additional info:
Part for repairs according to the car´s market value. Without vacuum function (At the OEM parts the hardness of the Engine mounting is pneumatically adjusted). The use of the OEM part is recommended.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#14 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Trosku otazka OT ale vysvetli mi niekto preco tam dali silentblok vakuovy? Akoze ked sa pretrhne strati podtlak a nasmeruje ta ze aha asi bude pretrhnuty alebo naco je to dobre? Vdaka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#15 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Protože bude pravděpodobně fungovat o dost lépe, než obyčejný za půlku. Mě by spíše zajímalo, proč tam není druhý čidlo tlaku, aby bylo znát, jestli je podtlak, který řídí celý motor, utěsněny.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#16 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
No tak tam dej prostě originál a neřeš jestli náhrada je nebo není vakuová.
Vyzkoušet jestli silentbloky, respektive celý jejich systém je úplně jednoduché. Prostě odpoj jejich hadičku od ventilu a zkus nasát a podržet podtlak, jestli se to uvolní tak je někde problém a musíš hledat postupně dál po hadičkách.
Vyzkoušet jestli silentbloky, respektive celý jejich systém je úplně jednoduché. Prostě odpoj jejich hadičku od ventilu a zkus nasát a podržet podtlak, jestli se to uvolní tak je někde problém a musíš hledat postupně dál po hadičkách.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#17 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Síce sa pozastavuješ nad tým, že o niečom "filozofujem" ale realita je taká, že bez toho, kým sa nezapojím a nevytiahnem tvoju tému, tak zapadne prachom. Kúp čo sa ti páči. Ale k téme:
Odkiaľ si prišiel k takému záveru, že chyba 0038, ktorá ti zostala a našiel si ju teraz, posledne, diagnostikou, je totožná so sporadickou chybou, ktorú ti TDI občas hodí? Ako to vieš, keď táto hneď zmizne a nie je v diagnostike? Ako vieš, že chyba ktorá sa neuloží je totožná s touto chybou ECM 0038?Tarkin píše:Povedlo se mi najít "sporadickou" chybu, kterou mi TDI občas hodí. Většinou hned zmizi a není ani na diagnostice.
Nicméně teď tam zůstala. EGR ECM 0038
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#18 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
V první řadě by bylo vhodné uvést na pravou míru, že jsem měl pravdu. A silentbloky za skandixovou cenu kolem 60 eur nejsou podtlakové. Tudíž nejspíš i ty levné imperium. Někomu kdo bude měnit silentbloky, se to může hodit.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
#19 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
bitkáááá
jestli dobře chápu funkci podtlaku, tak když zastavíš, vycucne z toho solenoid vzduch a motor tak nevibruje do kabiny (+ menší hluk)
přikládám zapojení silentbloků - já to měl zapojené špatně, kupoval jsem jeden kvalitní a jeden úúúplně odpad za nejnižší cenu (značky nepamatuji, spěchal jsem na to, protože jsem po sundání zjistil, že je jeden špatnej a druhej snad z 850 (podle OEM)... a doteď oba fungují jak mají (a auto dostávalo celkem poslední rok záhul na kilometry.. uvidíme, jak dlouho ten "levnej" vydrží)
pointa je, pokud máš zapojené správně, nemělo by to ovlivňovat funkci EGR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#20 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
V prvom rade je potrebné uviesť, že to nie je až také isté, pretože svoje závery zakladáš na svojich domnienkach. Myslím, že tak podobne to robíš aj v prípade sporadickej chyby a chyby EGR. Môže to tak byť, netvrdím že nie ale predtým ešte:Tarkin píše:V první řadě by bylo vhodné uvést na pravou míru, že jsem měl pravdu. A silentbloky za skandixovou cenu kolem 60 eur nejsou podtlakové. Tudíž nejspíš i ty levné imperium.
1. Okrem Skandixu som nenašiel, že by niekto iný uvádzal, že jeho silentbloky pre hydrosystém tlmenia nie sú vákuové.
2. Hmotnosť lacného Original Imperium silentbloku je 1283 g a je približne totožná s ostatnými hmotnosťami Febi, Swagu, Maxgear, Vaico, atď, ktoré sú všetky drahšie. Znamená to potom, že aj tieto sú konštruované ako nevákuové.
3. Ak Skandix predáva nevákuový silentblok za 65 až 70 Euro, ale rovnako nevákuový sa dá kúpiť za približne 29 Euro, treba sa nad Skandixom hlboko zamyslieť. Aj v súvislosti s poduškovým silentblokom.
4. Ak ide o utesnenie unikajúceho vákua cez starý silentblok z hadičky, na to poslúži hoc aj lacný nevákuový.
5. Ak ide o spoľahlivosť a nemožnosť zistenia úniku nejakým čidlom, o ktorom si písal, je nevákuový spoľahlivejší.
6. Ak by si kúpil nejaký nevákuový silentblok ale bol by v krabici Lemforder alebo Corteco, neprídeš na to že je nevákuový a budeš spokojný, že máš kvalitu a že si zvolil najlepší pomer medzi cenou a výkonom.
7. Ak by si kúpil vákuový Lemforder alebo Corteco či Febi atď, aj tak nezistíš či mäkne. Len ho namontuješ, zapojíš hadičku a spokojne jazdíš s dobrým pocitom, že si zvolil najlepší pomer medzi cenou a výkonom.
8. V konečnom dôsledku je to jedno. Kúp s najvyšším pomerom cena/výkon, podľa seba.
Takže áno, mal si pravdu!
V rade druhom Ti je to aj tak všetko na prd, pretože nič viac nového nevieš o chybe riadenia EGR.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#21 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Pointa je v tom, že on má EGR zaslepené a v jednotke motora EGR OFF = EGR deaktivované.C 3 píše:pointa je, pokud máš zapojené správně, nemělo by to ovlivňovat funkci EGR
Pritom rieši silentbloky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#22 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
To schéma jsem neviděl a ani ostatní. Nevím jak celý podtlak u TDI funguje a co je na čem závíslé, četl jsem tu někde na foru, že je to vesměs celé propojené a jakýkoliv únik může házet chybu.
Dále jsem měl za to, že stage 1 EGR off řeší i chyby spojené s EGRem. Ale to by se nám tu musel vyjádřit někdo, kdo tomu rozumí.
Z vedlejšího topicu zde na foru:
Kvůli tomu jsem založil tenhle topic a hned v prvním příspěvku jsem tu teorii zmínil, nikdo jí nevyvrátil.Pritom rieši silentbloky
Dále jsem měl za to, že stage 1 EGR off řeší i chyby spojené s EGRem. Ale to by se nám tu musel vyjádřit někdo, kdo tomu rozumí.
Z vedlejšího topicu zde na foru:
Tohle je pravděpodobně to, co je na schématu značený číslem 17. Nebo?ECM-0038 EGR Control - Faulty flow Řídicí jednotka neustále vypočítává nezbytné spotřeby vzduchu, na základě vstupních signálů jako zatížení, otáčky motoru, rychlost vozidla atd. Je-li skutečná spotřeba vzduchu vychílená od požadované hodnoty, začne hlasit chybu. ve většině je to vada el. mag. ventilu EGR
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#23 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Ano, to je pravda, pokiaľ sa EGR otvára, nie je bloknuté a reguluje, tak aj o chyby EGR môže ísť. Inak väčšinou pri podtlaku ide hlavne o chyby riadenia turba. To ale chyba 0038 nie je. Ale čo vtedy, keď sa EGR neotvára, je zaslepené a vypnuté v RJ?Tarkin píše:To schéma jsem neviděl a ani ostatní. Nevím jak celý podtlak u TDI funguje a co je na čem závíslé, četl jsem tu někde na foru, že je to vesměs celé propojené a jakýkoliv únik může házet chybu.
Ako únik vzduchu v časti silentblokov ovplyvní neotvorenie EGR, ktoré sa už nemá podľa upravenej RJ otvoriť a ani nemôže nič prepustiť, lebo je tam záslepka a nemá ako?
To EGR off nie je až také sofistikované, ako by sa zdalo, a to už aj preto, že nemení hodnotu požadovaného prietoku vzduchu. No nejdem to ale rozoberať, keď tomu nerozumiem. Ale s tým súvisí ďalšia vec, ktorú si odcitoval.Tarkin píše:Dále jsem měl za to, že stage 1 EGR off řeší i chyby spojené s EGRem. Ale to by se nám tu musel vyjádřit někdo, kdo tomu rozumí.
Vada el. mag ventilu EGR, ktorý nemá otvoriť EGR pri EGR OFF? Vada EGR, ktoré sa nemôže otvoriť lebo si ho zaslepil? Skutočná spotreba vzduchu - prietok cez váhu je vždy vyšší, než pri funkčnom EGR, ktoré sa otvára. Je to práve o hodnotu prietoku cez EGR recirkuláciou plynov. Takže síce môžeš z vedľajších fór preberať diskusie a citáty ale mal by si tak robiť vtedy ak sa to týka tvojho stavu.Tarkin píše:Z vedlejšího topicu zde na foru:ECM-0038 EGR Control - Faulty flow Řídicí jednotka neustále vypočítává nezbytné spotřeby vzduchu, na základě vstupních signálů jako zatížení, otáčky motoru, rychlost vozidla atd. Je-li skutečná spotřeba vzduchu vychílená od požadované hodnoty, začne hlasit chybu. ve většině je to vada el. mag. ventilu EGR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#24 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Tak co tedy s tím? Jak bys postupoval?
To uložení musím vyměnit tak jako tak, netěsní a motor při rozjezdu vibruje. Jestli to může mít vliv, tak se to pozná.
Celá podstata chyby nedává smysl "EGR faulty flow", neotvírá, průtok nemá být žádný - ošetřeno D5T5. Nedává to smysl, jakoby tam to ošetření nebylo a auto bylo bez softwarového vypnutí EGR, ale to jsem kontroloval ve VDASH, EGR OFF je aktivní. Vypnout / zapnout už to nejde, chce to po mě zaplatit znova plnou částku za ST1.
Nicméně další teorie - podtlak v autě je tvořen vakuovkou, takže to musí být jeden okruh ne?
To uložení musím vyměnit tak jako tak, netěsní a motor při rozjezdu vibruje. Jestli to může mít vliv, tak se to pozná.
Celá podstata chyby nedává smysl "EGR faulty flow", neotvírá, průtok nemá být žádný - ošetřeno D5T5. Nedává to smysl, jakoby tam to ošetření nebylo a auto bylo bez softwarového vypnutí EGR, ale to jsem kontroloval ve VDASH, EGR OFF je aktivní. Vypnout / zapnout už to nejde, chce to po mě zaplatit znova plnou částku za ST1.
Nicméně další teorie - podtlak v autě je tvořen vakuovkou, takže to musí být jeden okruh ne?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#25 TDI stage 1, chyba EGR ECM 0038
Místo SZ bychom to možná měli řešit zde. Nerozumím tomu "vypnout/zapnout" EGR? Jestli máš v autě EGR OFF, tak jednotka nebude tento ventil otevírat. Ale u Euro2 a Euro3 je nutné, aby tam byla záslepka. Pokud však auto (za nějakou delší dobu) hlásí faulty flow, tak (si myslím) že EGR už profukuje - že je možná propálená tato záslepka. Nic lepšího z křišťálové koule nevyluštím.
-PL
-PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek