Zdravím, loni jsem přetěsnoval všechny vstřiky, nové měděné podložky a když jsem měnil olej atd. tak jsem si všiml ,že to zase prochcává ne moc aby to bylo cítět ,ale vím o tom a ser. mě to na jinem topiku tady jsem četl že je třeba vyměnit i ty šrouby co drží vstřiky mužou být vytahané. Volal jsem do volva ve Zlíně že by přetěsnili je třeba nějaká sada těsnění plus ty šrouby matky cca 4000,- i s prací 20% davají slevu na starší auta. Přetesnoval to někdo z vás sám aby to bylo na stopro nebo to propouští běžně.
Díky za nějaké postřehy
Smrad z výfukových plynů v kabině
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5178
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
-
Offline
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Smrad z výfukových plynů v kabině
Ted sem tady na to narazil, ze to zminujes. Taky mne turbo huli jak kdyby fungovalo na cerny uhli, ale dela to uz rok a pul od doby co sem auto koupil, a turbo tam bylo tehdy novy, takze tim ze by odchazelo to asi nebude. Jinak jede naprosto v poho - je to normalni ze to takhle huli? Pokud to dela vicero lidem, tak to asi nahoda nebude, problem je, ze to huli kdesi vzadu za tim plechovym okrytovanim a neni tam vubec videt odkud to de - nejaka netesnost?. Ptam se jestli to je na zavadu, ale kdyz to jede tak to asi problem nebude, jen mi to prijde divny...::Philip::.. píše:.....za to sazi z turba mam na rozdavani
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 819
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Smrad z výfukových plynů v kabině
asi mas prasklou sponu co drzi vyfukovy svod na turbu. dil stoji 200,- a opravis si to klidne sam.Teflon_490 píše:Ted sem tady na to narazil, ze to zminujes. Taky mne turbo huli jak kdyby fungovalo na cerny uhli, ale dela to uz rok a pul od doby co sem auto koupil, a turbo tam bylo tehdy novy, takze tim ze by odchazelo to asi nebude. Jinak jede naprosto v poho - je to normalni ze to takhle huli? Pokud to dela vicero lidem, tak to asi nahoda nebude, problem je, ze to huli kdesi vzadu za tim plechovym okrytovanim a neni tam vubec videt odkud to de - nejaka netesnost?. Ptam se jestli to je na zavadu, ale kdyz to jede tak to asi problem nebude, jen mi to prijde divny...::Philip::.. píše:.....za to sazi z turba mam na rozdavani
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Smrad z výfukových plynů v kabině
Dik, zkusim mrknout do VIDY.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 1174
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Smrad z výfukových plynů v kabině
Řeším teď podobný problém u své S80 TDI. Nevím do jaké míry je to normální vzhledem k zimě, studenému motoru a kompletnímu stage 1 od D5T5 tzn chip + EGR off. Při stání a "vhodných" povětrnostních podmínek je lehce cítit smrad z výfuku. Prohlížel jsem svody, výfuk. Vypadá to, že to nikde neuniká.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Smrad z výfukových plynů v kabině
To nie je normálne vzhľadom k zime, stage a čomu píšeš, atď...
To je normálne vzhľadom k motorizácii.
Ide teda o vlastnosť, ktorá sa ak to vadí, ľahko odstraňuje výmenou auta
To je normálne vzhľadom k motorizácii.
Ide teda o vlastnosť, ktorá sa ak to vadí, ľahko odstraňuje výmenou auta
-
Online
- Příspěvky: 2162
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Smrad z výfukových plynů v kabině
Taky hodně záleží na jakou rychlost máš ventilátor topení spoustu lidí jezdí s ventilátorem na plny koule a to semusí projevit já když třeba ráno přijedu do města předemnou řada aut tak ventilátor vypínám a stejně jezdím jen na první polohu ze čtyřTarkin píše:Řeším teď podobný problém u své S80 TDI. Nevím do jaké míry je to normální vzhledem k zimě, studenému motoru a kompletnímu stage 1 od D5T5 tzn chip + EGR off. Při stání a "vhodných" povětrnostních podmínek je lehce cítit smrad z výfuku. Prohlížel jsem svody, výfuk. Vypadá to, že to nikde neuniká.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 415tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 239tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 267tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 445 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 415tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 239tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 267tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 445 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 1174
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Smrad z výfukových plynů v kabině
Studené TDIčko s EGR off smrdí daleko více, než zahřáté, proto jsem to rozepisoval.To nie je normálne vzhľadom k zime, stage a čomu píšeš, atď...
Takže u tebe je to stejné?Ide teda o vlastnosť, ktorá sa ak to vadí, ľahko odstraňuje výmenou auta
Mám ho zhruba v půlce, nebo v první třetině rychlosti. Za jízdy nic, při stání se tak děje zhruba v 50% případů.Taky hodně záleží na jakou rychlost máš ventilátor topení spoustu lidí jezdí s ventilátorem na plny koule a to semusí projevit já když třeba ráno přijedu do města předemnou řada aut tak ventilátor vypínám a stejně jezdím jen na první polohu ze čtyř
Každopádně pro kontrolu se jeví asi 3 věci:
1, těsnost výfuku - přicpat a hledat, ale bez ucpání zatím nikde nic, výfuk je zánovní
2, odvětrání klikovky
3, těsnění pod svody
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Smrad z výfukových plynů v kabině
Keďže neviem, aké je to u teba, neviem či je to rovnaké aj u mňa. Ale tu nie je čo riešiť. S EGR off smrdí TDI ešte viac a ten smrad je taký "vlezlý", ostrejší a štipľavejší. To, čo ide z výfuku sa drží v celom okolí auta, no a z toho vyplýva všetko. Benzín je benzín.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: DokyMichal