Gigy - S60 2.4T + XC70 D5 2014 + XC70 D4 2016

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#1 Gigy - S60 2.4T + XC70 D5 2014 + XC70 D4 2016

Příspěvek od gigy »

Ahoj, tak jsem se konečně, po více jak roce, dokopal k tomu si založit galerku. Všechno začalo cca před rokem, byl jsem po maturitě ve švajcu na letní brigádě, auto jsem nijak nepotřeboval ale kurz franku dost padnul, tak jsem si řekl, že nějaký chechtáky nechám tady za auto :D tak začlo hledání, objel jsem asi 3 totální vraky, no co vám budu povídat, 19 let, první prachy, první auto, v tý euforii jsem byl i tak přesvědčený že něco z toho vezmu. Naštěstí jsem už tenkrát začal psát sem a někdo mě hned "vrátil zpátky na zem" a já si to nechal rozkecat. Už jsem myslel, že teda odjedu bez auta, když v tom najednou inzerát kousek od nás, vypadalo to fakt voňavě, tak teda poslední pokus a jedem tam. No co vám budu povídat, láska na první pohled. Přijedeme k pánoj, typickej švýcar, na dílně starý nápis volvo a před ní vyleštěná S60ka. Vypadá fakt nádherně. Jdeme to projet, jede i řadí to jak má, pán seriozní, řekl co věděl a přiznal i věci který by nemusel. V tu chvíli už u mě neexistovala varianta to auto nemít. :D
Tak takhle jsem se dostal k mé stříbrné S60 z roku 2002, motor 2.4T, 147Kw, automat, najeto tenkrát 313 tisíc.
Jinak krátké vysvětlení proč jsem hledal jenom ve stájí Volvo: rodiče mají V70 III D5, časem jí tady třeba taky ukážu, víc asi netřeba psát :D
Po koupi jsem študoval a študoval co a jak musím vše vyřídit před vývozem ze Švýcarska aby nebyl nějaký problém při přihlášení, nakonec se zadařilo a po měsíčním ježdění po ČR se švýcarskýma značkama jsem je musel vyměnit za české :Search: :D
Po příjezdu jsem se spojil s Raolsou, kterému jsem dodnes dost vděčný za velkou pomoc, hlavně v začátcích, co a jak často měnit a tísíc mých dalších blbých dotazů které přetrvávají dodnes :D Radek mi auto omrkl a napíchl na diagnostiku, naštěstí tam nebyl žádný vážný problém a já se z toho auta začal opravdu těšit. Posléze jsem nechal udělat všechny ty věci který jsou dobrý po koupi udělat. Poté co bylo vše hotovo a dostal jsem se do takové "stage0" jsem auto nechal zplynovat, v Praze u LPG vaněk na kterého jsem našel nějaký dobrý ohlas tady tak hlavně i hodně moc dobrých ohlasů na subaru forum i jinde na netu. A zatím mám na plyn najeto asi 17k a bez jediného problému, "ťuk ťuk". Já se v tom nevyznám ale Radek říkal že je to uděláno pěkně, při servisu to ničemu nebrání a tak. Jinak se mi ale během toho prvního roku docela často něco sralo, né nic velkého ale každou chvíli něco, tak snad se to teď trochu zklidní :D
takže zatím proběhlo cca toto:
315k motorák Mobil 5w50, všechny filtry Mann, proplach oleje v automatu, čištění klapky, nahrání češtiny a nějaký drobnosti, manžeta na poloose a tak
316k montáž LPG systém magic 2 g4, do nádrže nacpu něco málo přes 50l, takže doejzd na plyn 500km
317k zadní tlumiče + uložení (bilstein)
323k začala se ztrácet voda, koberečky u řidiče suchý, tak už se přemýšlelo nad těsněním pod hlavou, no nakonec sem objevil louži u nohou spolujezdce, takže nový radiátor topení + samozřejmě origo chladicí kapalina, současně s tímhle se podělala i váha vzduchu takže se taky měnila
325k motorák Mobil 5w50 + filtr Mann, dorazy, zámek PZ dvěří a hrozně mě sralo že nemám origo barvu serva takže výměna + proplach za origo servo kapalinu
326k sem si nechal naplnit klimu a zjistilo se že utíká takže nový chladič klimatizace, sušič, kabinový filtr + samozřejmě dezinfkce a naplnění
327k auto bylo škráblé na pravé zadní straně mezi nádrží a zadním světlem a začínalo to reznout, chtěl jsem to mít pořádně vyřešeno jednou pro vždy, takže vyříznutí starého a navaření zdravého kusu + mi u toho klekla 10let stará baterka takže nová Exide EA852, 85Ah, 800A
Aktuálně mám najeto nějakých 333k takže je čas vyměnit olej v motoru + nějaký ty filtry
Všechen servis dělal Radek tady z fóra a AVdíly, něco málo i T6R
Jinak jsem s autem moc spokojený, jezdím s tím pravidelně trasu Krkonoše Praha Krkonoše, po městě ho netrápím, od tý doby co mám LPG jezdím výhradně na něj, spotřeba za celou dobu 10.09 LPG, benzínu byla 8.40 . Jezdím tak nějak normálně, rozhodně to nijak nehoním ale brzda provozu taky nejsem, prostě si pluju s provozem těch 90-110 mimo obec a 130-140 na dálnici.
Tak a teď už nějaký fotky:
přebírání auta, u Bodamského jezera:)
přebírání auta, u Bodamského jezera:)
už v čr na švýcarských převozkách, akorát ještě na plecháčích
už v čr na švýcarských převozkách, akorát ještě na plecháčích
na CZ značkách s příčníky které jsem musel nutně mít, ale zatím na autě nebyly ani jednou :D :D
na CZ značkách s příčníky které jsem musel nutně mít, ale zatím na autě nebyly ani jednou :D :D
konečně skoro po roce s losíkama
konečně skoro po roce s losíkama
ano já vím, musím okamžitě použít black to the future, chystám se na to :D
ano já vím, musím okamžitě použít black to the future, chystám se na to :D
Naposledy upravil(a) gigy dne 29 led 2021 13:12, celkem upraveno 3 x.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#2 Gigy - S60 2.4T + XC70 D5 2014 + XC70 D4 2016

Příspěvek od gigy »

trávil jsem teď 2 víkendy ( né celý) leštěním, voskováním a tak, tak nějaký foto... ještě mi zbývá načernit konečně ty plasty
IMG_20181006_162644.jpg
IMG_20181019_171140.jpg
IMG_20181019_171140.jpg (96.38 KiB) Zobrazeno 1518 x
IMG_20181020_161730.jpg
Naposledy upravil(a) gigy dne 29 led 2021 13:11, celkem upraveno 2 x.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#3 Gigy - S60 2.4T

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Kocour :good: . Na kolik vyšel ve Švajcu? Taky jsem takhle zrovna před rokem přitáhl Volvo kousek od Bernu.
Před rokem byly u nás ty ceny ještě pořád dost vysoký. V poslední době to klesá už i u nás v ČR,
lidi si začaly uvědomovat, že když to napálí, zůstane jim to před domem.

Ať slouží ve zdraví a co nejmíň nečekaných investic :beer:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#4 Gigy - S60 2.4T

Příspěvek od gigy »

díky! 8) tobě taky ať slouží, sledoval jsem tu tvou "kauzu" se skřípáním awd, to bych se asi zbláznil, ještě že to tam nemám a zatím mi to nechybí ( dávám si pozor abych do takovýho auta nesedal abych to pak nechtěl :D )
vyšlo to 1800 franků čistě jen auto
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#5 Gigy - S60 2.4T

Příspěvek od gigy »

tak v sobotu proběhla u Radka výměna oleje+filtru, svíček a paliváku, na tacho 336854
+ se přišlo že z obou manžet na poloose trochu cáká vazelína, jedna je rok stará Lobro, tak budu asi muset jít do origo, nebo má někdo vyzkoušeného něco jiného a funkčního?
IMG_20181117_100110.jpg
Jo a taky mi to mohlo celé shořet :D díky kun(d)y :D ( Jednou v rámci boje s nima jsem si dal pod zaparkovaný auto punčochu plnou psích chlupů, do motorovýho prostoru se mi to dávat nechtělo kvůli těm chlupům co lezly všude. Druhej den přijdu k autu a punčocha nikde, říkám si svině, to se toho moc nebojí když to někam odtáhli. No a oni to né odtáhli, ale zatáhli někam k výfuku.)
IMG_20181117_102633.jpg
IMG_20181117_102633.jpg (81.84 KiB) Zobrazeno 1416 x
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 261
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Benešovsko
Vůz: nevolvo

#6 Gigy - S60 2.4T

Příspěvek od *dědek* »

Pěkný, ať slouzi.
Já proti kunam strčil k motoru (pověsil na kabel ) takovej ten bazmek, co se věší na mísu do záchodu a zatím klid , asi jim to smrdí.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#7 Gigy - S60 2.4T

Příspěvek od gigy »

Díky. Já už tam pak dal taky něco do wc a zdá se že je to funkční, izolace od té doby neubyla. Mám to v tom bílým pytlíku uvázaným pro jistototu dvěma šňurama, je to vidět na tý fotce motoru :D
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#8 Gigy - S60 2.4T

Příspěvek od gigy »

Začalo něco mlátit na podvozku, takže:
342k: tyčky stabilizátoru (LEMFÖRDER) a do té doby dobrý
dále se rovnou vyměnilo: těsnění víčka oleje, těsnění víčka serva ( silikonové), nové stěrače světel, nový vzduch filtr a žárovky Osram Night Breaker Laser +150% 64210NL-HCB H7 12V 55W

Tyčky a to víčko od serva dělal Radek ( Díky moc :good: ) a zbytek jsem dělal sám, někde člověk začít musí :D člověk šťastný že teď bude všechno v cajku, že to svítí fakt líp, že tam nic netluče, že si i něco málo ( ikdyž blbosti) udělal sám. Rozjedu se a po 2km začne víc a víc něco hučet od levého přeního kola. Snad jsem tam nemohl něco posrat. Tak jsem to zkoumal, najel asi 10 km, při zatáčce doleva to dělalo víc a při zatáčce doprava skoro vůbec. No to vypadá na ložisko a akutně, s tím do Prahy nepojedu. Takže návrat domů, půjčím si mámy V70 a jedu. Objednám se k Radkoj, objednám ložisko a jedno krásné ráno vyrážím směr Semily. Během cesty už se ten zvuk neozývá :%) no co, už to tam dovezu, ať se koukne co to může být. A 50 metrů před cílem se lízneme zrcátkama s nějakou oktávkou :evil: . Takže auto nechávám u Radka a píšu mu SZ, "ložisko ruším, zrcátko objednávám" :lol: Více místa tam měl chlapík v oktávce, ale oba jsme byli v pohybu tak jsme to neřešili a řešil si každý svoje, těžko se hádat.

Aneb story co může jeden blbej zaseklej kamínek a moje vyplašenost napáchat :D

nakonec stačilo koupit nové sklíčko
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#9 Gigy - S60 2.4T

Příspěvek od gigy »

347k výměna oleje motor + převodovka
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#10 Gigy - S60 2.4T

Příspěvek od gigy »

349691 revize LPG a výměna obou filtrů
Byly celkem zasraný, hlavně teda ta plynná fáze, zkusím se vyhnout kralupolu kterej jsem bral celkem dost ( benzina + shell) a uvidím příště jaký bude výsledek. Teď beru a budu brát hlavně tomegas.
Cena 700 za vše.
Přílohy
IMG_05092019_152425_(800_x_600_px).jpg
IMG_05092019_152425_(800_x_600_px).jpg (77.9 KiB) Zobrazeno 865 x
IMG_05092019_152411_(800_x_600_px).jpg
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#11 Gigy - S60 2.4T

Příspěvek od raolsa »

Vždyť to máš téměř čistý. To já měl filtry úplně černý. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#12 Gigy - S60 2.4T

Příspěvek od gigy »

když sem vedle toho viděl ten novej :D plynař říkal že to tolik nebejvá u jinejch aut tak nevím
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#13 Gigy - S60 2.4T

Příspěvek od gigy »

350700 nová (kučera) hadice ze servo nádobky k čerpadlu
350872 dnes nová STK a emise, na pohodu prošlo
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#14 Gigy - S60 2.4T

Příspěvek od gigy »

359K výměna oleje Valvoline VR1 racing 5W-50 a kabiňák Mann
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#15 Gigy - S60 2.4T

Příspěvek od kishmick »

Čau Gigy! Konečně někdo, kdo přešel na Valvoline olej !!! A když ti někdo bude říkat, že je Mobil 1 lepší, tak mu pošli tyhle 2 videa, ať pochopí, že Mobil1 už dávno není, to co býval :(

1. Valvoline 5W50 (opotřebení 0.04) "
2. Mobile1 5W50 (opotřebení 0.13) "
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#16 Gigy - S60 2.4T

Příspěvek od gigy »

To jsem ani nevěděl :D bral jsem to tak že to bude dost podobný, všechny specifikace to má s Mobil 5w50 totožný
ale hlavně u Valvoline vím, že je to originál a navíc za lepší cenu, Mobil jsem bral z netu, kde si jistý být nemůžeš
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#17 Gigy - S60 2.4T + XC70 D5

Příspěvek od gigy »

Tak včera jsme vyměnili naší P3 V70 D5 136 Kw, kterou jsme měli od roku 2012 a která nás přivedla k volvu. Za ty roky věrně sloužila, 200k km najeto a bez větších závad. Bylo to v manuálu a FWD a krásně se s tím jezdilo, nemůžeme na to říct křivé slovo, i ten zvuk se mi vcelku líbil, na to že je to diesel. Máma měla ale vždycky vysněnou XC70 a poslední dobou mluvila o tom že by to chtěla obměnit, až se něco vyskytne. Zachvilku bude v důchodu a pak už by na volvo hledala peníze těžko :D
Tak jsem se začal porozhlížet po netu a jednoho dne jsem našel podle fotek krásnou XC70. Hned tam volám a hned ten den jedem do autorizáku Srba auto. Auto bylo opravdu krásné a nic špatneho jsem nepozoroval, prodejce přiznal asi vše co věděl a byl vstřícný což se nedá říct o auto in pardubice, kde jsme měli vyhlídlou ještě jinou XC70. Tam ani nechtěli aby si tam někdo auto koupil snad :lol: Připadalo nám to tak důvěryhodné, že jsme to nakonec koupili bez nějaké diagnostiky či prohlídky někde jinde v servisu.

Takže vám představuji XC70 D5 AWD 158 kw MY2014. Má to celkem nadupandou výbavu jako je bufík, asisteny, adaptivni tempomat, blis, TFT budíky, xenony, tažné. Dál neorgio zadní kameru přes zpětné zrcátko, nikdy jsme to neviděl a nejdřív jsem myslel, že to půjde okamžitě pryč, ale za cestu domů jsem si hned zvykl a zůstane to tam, je to super :D
Najeto to má 180, 2 majitele. Dovezeno na 100k z D. Co se mi líbilo je že to má servis po 15k km a výměny oleje v AT a haldexu. Jestli na úhlovku a diff zapomněli nebo to jen nepsali do servisky se uvidí. Taky to je čerstvě po rozvodech ( 14 dní) a má to úplně nové letní dunlopy. Pán prý nepočítal že by měnil, ale naskytla se prý akční nová V90cc, tak to vzal protiúčtem.

Oproti V70 se ta XC70 houpe a náklání vic než bych čekal, ale teď už mi to nepřijde, šok to byl jenom hned při první jízdě.

Oproti staré V70 tam taky pár věcí chybí, nejvíc asi dělené dno kufru, což se dá řešit. A dál dětské integrované sedáky a taky premium audio. Ale špatně to nehraje, kdybych to nevěděl, asi si ničeho nevšimnu.

Osud to chtěl tak že mi na V70 zrovna na ten den, kdy jsme jeli pro XC70 někdo volal, jestli někdy nemám cestu do Prahy. S ničím jsem nepočítal ale tak s pánem jsem si dal sraz. No a nakonec jsem z domu odjeli V70 a přijeli XC :lol: V70 se mu líbila a hned ji chtěl, taky že o ni bylo staráno. Byli jsme to zkouknout i u marry tak je to s čistým svědomím prodané. Takže jsem vyzvedli XC70 a jeli jsme odevzdat V70 :D

Na tom XC musíme řešit dvě věci, první jsou vzpěry kufru, které jsem mimochodem řešili nedávno na V70 :D a dál sundavací tažné, které se ale nikomu nedaří sundat :D
20200515_164746_HDR.jpg
20200504_172030_HDR.jpg
20200515_184655_HDR.jpg
A poslední fotky naší V70ky...
20200515_171053_HDR.jpg
20200515_172122_HDR.jpg
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#18 Gigy - S60 2.4T+ XC70 D5

Příspěvek od gigy »

XC70:
tak dnes 180700 km vyměněny vzpěry a nainstalována plašička kun.
někomu se může hodit že vzpěry febi = stabilus = originál
Radku díky :D
Přílohy
20200521_110550_HDR.jpg
20200521_110542_HDR.jpg
20200521_093700_HDR.jpg
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#19 Gigy - S60 2.4T + XC70 D5

Příspěvek od raolsa »

No akorát je blbý, že výměna vzpěr a reset koncové polohy víka kufru ve Vidě pravděpodobně klesání víka kufru nepomohlo. :(
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#20 Gigy - S60 2.4T + XC70 D5

Příspěvek od gigy »

na klesání pomohla, měl jsem to doma pak hodinu otevřený a nekleslo to ani o cm
s tím otvíráním už mi to taky nepřišlo tak nízko, nevím no, budu to pozorovat a uvidíme, napadlo mě ještě vyměnit ty dorazy, mám pocit že po jejich výměně na V70 pak to víko jako by víc "vystřelovalo" nahoru = líp se to zvedalo
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#21 Gigy - S60 2.4T + XC70 D5

Příspěvek od gigy »

Kde máte kdo v XC70, respektive P3 hasičák ? Tak aby byl po ruce pro řidiče. Ideálně nějak přidělat k nohoum spolujezdce, ale jak, kam ?
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4174
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#22 Gigy - S60 2.4T + XC70 D5

Příspěvek od jancho »

Michl ho má na origo držáku pod nohama spolujezdce na V50, tak předpokládám, že bude i pro XC70.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#23 Gigy - S60 2.4T + XC70 D5

Příspěvek od gigy »

Jojo něco takového bych bral ale nikde jsem to jako příslušenství pro XC70 nenašel a pochybuji že by tam pasoval ten držák z V50, takže asi budu muset hledat nějaké neorigo řešení
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#24 Gigy - S60 2.4T + XC70 D5

Příspěvek od hajnej »

Pěkný vozík. To topení máš i na dálku nebo jen časovač a přímý start?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#25 Gigy - S60 2.4T + XC70 D5

Příspěvek od gigy »

nějak jsme to zatím nezkoumal neb to teď není potřeba ale asi určitě jen časovač, žádné ovládání k tomu nemáme
dá se to nějak dokoupit ? jak to přesně funguje ?
já si říkal že jestli tam nepůjde nastavit s tím časem i datum, tak aby se to spustilo třeba za 2 dny v 7:00, tak asi pořídím od d5t5 ten dongl, přes který by to jít nastavit mělo
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“