rozdíly motorové elektriky - 2.4T 147kw

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
ochoda
Offline
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Vraclav
Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG

rozdíly motorové elektriky - 2.4T 147kw

Příspěvek od ochoda »

Ahoj, neměl by někdo fotku jak vypadá na motoru B5244T3 vačka, pro elektriku s čidlem pro polohu vačky a pro elektriku bez čidla? Nedaří se mi najít. Díky


EDIT: Takže sem zjistil, že sou na motor B5244T3 dva typy hlav. Jeden pro el. s Bosch klapkou a druhý pro Magnetti Marelli. Doufám, že to tak je a nemistifikuju. Tímto prosím berte to tu s rezervou. Většina jsou moje domněnky a dedukce. :)
Naposledy upravil(a) ochoda dne 16 říj 2018 17:51, celkem upraveno 2 x.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14324
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

rozdíl vaček - 2.4T

Příspěvek od raolsa »

Čidlo je u tohodle motoru pokaždý, ne?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

ochoda
Offline
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Vraclav
Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG

rozdíl vaček - 2.4T

Příspěvek od ochoda »

Tohle je takový na konci vačky, zatim sem tam na všech motorech viděl jen záslepku. Tohle má klapku Bosch (ostatní co mám doma maji Magnetti marelli, a maj záslepku) a má to tam čidlo, jak na atmosféře tušim, páč 2.4 motor s timhle čidlem sem našel jen atmošku. :/

ochoda
Offline
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Vraclav
Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG

rozdíl vaček - 2.4T

Příspěvek od ochoda »

Tohle v modrým kroužku. Na původním motoru to bylo, na motoru co sme dali do auta, už to není. Mě zajímá, jesi kuli tomu musim měnit vačku, nebo je na ní jen nějaký nástavec? Díky

EDIT: Pozor! Na obrázku je B5254T2 (154kW)! Který má VVT (viz. níže). Omlouvám se za mistifikaci.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) ochoda dne 15 říj 2018 06:46, celkem upraveno 1 x.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14324
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

rozdíl vaček - 2.4T

Příspěvek od raolsa »

Podle tohohle obrázku by to mělo jít přešroubovat. Ale pokud to na motoru takhle nebylo tak je čidlo jakoby zezadu vačky zespoda, ne?
Čidla.jpg
čidlo.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14324
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

rozdíl vaček - 2.4T

Příspěvek od raolsa »

Je to určitě motor B5244T3? Nemá náhodou řízená obě rozvodová kola?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

ochoda
Offline
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Vraclav
Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG

rozdíl vaček - 2.4T

Příspěvek od ochoda »

Takhle to vypadá, když sem vyloupnul to víčko. Sem na vačku podle mě něco našroubuju, na místo víčka hodim snímač a mám po problému. Na číslo ještě mrknu, musim se tam k tomu prvně dostat. :roll:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1460
Registrován: 18 roků
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

rozdíl vaček - 2.4T

Příspěvek od kwiko »

Problem je ze na obrazku hore je B5254T2 (154kW) ktory je 2x VVT a vy ste tam namontovali B5244T3 co je 1xVVT (147kW)...

1xVVT sa da prerobit na 2x VVT vymenou vacie a dekla, AVSAK dekel je vrtany na danu konkretnu hlavu. Ked to nebude sediet zadrete si vacky a aj motor.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14324
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

rozdíl vaček - 2.4T

Příspěvek od raolsa »

Jj, to přesně to co jsem měl na mysli. :good:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

ochoda
Offline
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Vraclav
Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG

rozdíl vaček - 2.4T

Příspěvek od ochoda »

kwiko píše:Problem je ze na obrazku hore je B5254T2 (154kW) ktory je 2x VVT a vy ste tam namontovali B5244T3 co je 1xVVT (147kW)...

1xVVT sa da prerobit na 2x VVT vymenou vacie a dekla, AVSAK dekel je vrtany na danu konkretnu hlavu. Ked to nebude sediet zadrete si vacky a aj motor.
Hore, myslíš ten obrázek co tam je ten modrý kroužek? To by mohlo bejt, páč mám doma původní hlavu z mrtvyho motoru a tu fotku se zakroužkováním sem poslal blbou. To čidlo vypadá podobně, ale je na zadní vačce, né přední, omlouvám se za mystifikaci. Hlavu co tam je teď s novym motorem, má čidlo taky na zadní vačce, ale ne z boku, nýbrž "zezadu zespod". Potom se liší čidlo u rozvodových kol, který by mělo být záměnné a čidlo v domku termostatu, který snad taky půjde prohodit, byť je domek jinačí. Takže, musim akorát implementovat to čidlo vačky zboku. Uměl by mi někdo poradit jak na vačku přijde ten plastový "nástavec" z kterého potom snímač snímá? Má jen dvě polohy jak tam může být, správná bude ale asi jen jedna. Díky moc!

PS: Přejmenoval sem téma. Snad to sedí líp.

ochoda
Offline
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Vraclav
Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG

rozdíly hlav motorů - 2.4T

Příspěvek od ochoda »

Jen hlášení, hlavy sou asi víceméně stejný, proházel jsem jen čidla, který se lišej. (u termostatu, to olejový udělátko u rozvodovýho kola a čidlo s protikusem na zadní vačce) Zítra natáhnu motorovou elektro, origo z toho auta a musí to vrčet prostě.

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé