takze najezd 350 tis
a jak jsem zjistil..v podstate uz to bylo lehce nacate od puvodniho majitele od ktereho jsem vuz koupil , jenze to ZARACHTANI ktere uz od pocatku znelo tak trochu jako hydroštely... nebyly.. protoze 2,4 atmosfera hydrostrely NEMA

takze to bylo nacate a pouze a jen ase to zhorsovalo ,ale jelikoz jsem najezdil mao a jezdim velmi kultivovane tak to jezdilo bez problemu .. potom jsem vuz dal synovi .. amozna

uz tak kultivovane to nejezdilo.. navic zrejme ubyval trochu olej , jedno s druhym.. atd.. niicmene POZOR. Prijel s tím strasným kovovovým cvakáním až z Liberce uplne bez problémů .. pak jsem s tim jel do Volva Pce , tam rekli ze ASI dole ... pak jsem s tim odjel do jineho servisu /volvo motor neopravují ve Volvu / stále krásné kovové cvakání a motor ani nezaváhal.. slapal az na to cvakání jak víno..
po rozebrání druhá ojnice a podrapane uz i hlavní sály..
takže jinou tsrši ojnoici z Polska , přebrus , atd...
motor už je v kupě.. ještě nevrčel ale snad to bude OK.. a poku ANO tak tu budu pět V E L K O U chválu na zatím nejmenovaného mechanika , co motor skládal..
