moje zkušenost po 2 letech a více ja 30 000 km...
auto jsem koupil s 360 000 km po prvním majiteli se servisní knihou, původ ČR
1. problém, nafta se mi dostávala do oleje a diagnostika hlásila často nedokončené vypalování DPF a moc oleje
2. problém, při delších trasách, 100 km, auto náhle ztratilo výkon, jako by nešlo turbo..., musel jsem vypnout motor, cca 10 min. počkat a pak to bylo ok, to se pak při další jízdě opakovalo po kratších intervalech, třeba po 20 km - diagnostika hlásila "zaseknutý" EGR ventil - čištění nepomohlo
a) přestal jsem jezdit kratší trasy do práce (ca 23 km jedna cesta) a olej OK, žádná nafta v oleji, žádné nedokončené vypalování DPF (odzkoušeno na cca 20 000 km)
- problémy s EGR ventilem a ztrátou výkonu pokračovaly
b) přestal jsem lít olej 0W30 Valvoline A5/B5 a začal lít 5W30 Valvoline Max LifeC3 A3/B4/C3
https://dufy.cz/front/product/default/1090925?utm_source=eshop_order_email&utm_medium=email&utm_campaign=eshop_order_email&utm_content=order_item
- za posledních cca 15 000 km auto výkon neztratilo a diagnostika nehlásila "zaseknutý" EGR ventil
To jsou moje zkušenosti...
X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 311
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10001
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
Dovolil jsem si olej přidat do přehledu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
K tej nafte v oleji. sa mi zda ze toto riesil update softweru ale neviem ktorej jednotky. tusim ECM. skus sa na to popytat.
-
Offline
- Příspěvky: 5966
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
Pro neznalého..... Kudy se tam ta nafta do oleje jako dostane???
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 311
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
update FW/SW ECU nepomohl, uz tam dávno byl...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
mě pomohl upgrade software, výměna teplotních čidel na dpf.
Potom jsem nechal udělat egr off a mám svatej klid,jinak krátké cesty jezdím denně,a zatím snad v pořádku,olej mobil 5w30.
Potom jsem nechal udělat egr off a mám svatej klid,jinak krátké cesty jezdím denně,a zatím snad v pořádku,olej mobil 5w30.
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
Uz jsi byl na technicke po tom EGR off? Nebyl to problem?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 6368
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
Já byl a bez problémů. 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
X70III, D5 nafta v oleji a EGR ventil - zkušenost
přesně tak,nebyl problém.Úprava provedena od D5T5 v mém případě.
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]