Má smysl si pořizovat plug-in, když nemám vjezd do baráku na zahradu? V okolí mám na veřejných místech několik dobíjecích stanic, celkem dost jich je už i třeba v obchodních centrech a na parkovištích, případně ve vesnicích, přes které celkem často jezdím. V zahraničí jich je ještě víc.
Ptám se hlavně těch, kteří s tím mají zkušenost třeba v XC90. Hrozně se mi líbí nová V60 a za dobrej peníz by byla právě ta T8 s 390 k, což už je na čtyřválec velmi zajímavá hodnota . Myšlenka je, že bych dobíjel hlavně jízdou (což asi nebude žádná sláva, mám zkušenost z yarise), a když se jednou za čas naskytne možnost, dobil bych ze sítě. Jakej je reálnej dojezd? Díky za jakékoliv postřehy.
_________________ Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Přidám vlastní názor: Ač jsem zástancem elektromobilů a obecně fanda do aut, tak pořád platí, že auto je v konečném důsledku pouze a jenom dopravní prostředek. Takže pokud by mě měl jeho provoz zdržovat, nutit jezdit někam extra jenom kvuli dobití, trávit tam čas navíc, anebo nemoct někam jet kvůli neodbití a pod, tak na to kašlu. Až bude systém elektromobilů natolik vychytaný, že auta budou mít slušný dojezd, což už se začíná dít a bude široce dostupné nabíjení i jinde než v Praze, tak si elektroauto rád pořídím. Do té doby nikoliv - nehodlám svůj čas a plány přizpůsobovat autu.
Např. v Holandsku bych si elektroauto koupil hned.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
doktor píše:Takže pokud by mě měl jeho provoz zdržovat, nutit jezdit někam extra jenom kvuli dobití, trávit tam čas navíc, anebo nemoct někam jet kvůli neodbití a pod, tak na to kašlu. Až bude systém elektromobilů natolik vychytaný, že auta budou mít slušný dojezd, což už se začíná dít a bude široce dostupné nabíjení i jinde než v Praze, tak si elektroauto rád pořídím.
vidíš to z jiného pohledu než já ... elektromobil nabiji doma, tj. zabere mi to asi tak 2 minuty času, než natáhnu kabel. Tím pokryji 90% jízd (200km dojezd).
Spalovák? Musím jet na benzinku, leckdy si i zajedu, protože po cestě žádná není. V průměru tak strávím každým tankováním 20 minut (7 minut tankování, 3 placení, 10 na zajížďce).
_________________ je: Millennium FalconTesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníčekS60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obrV70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágenVW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999