Vše kolem audia a car Hifi, videa DVD, navigace, telefonů, ipodů a ostatní komunikace
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Má to odvětrávání a po zapnutí klíče se to chladí... Ještě se mi nestalo aby mi zdechnul na přehřátí...
Chlazení jsem vyřešil dirama do potrubí ventilátoru ke stredovejm mrizkam které nepoužívám takže jsou furt zavřený a tím pádem vzduch jde skrz RTI ven.
_________________ Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
To jo, za provozu ok - aktivní odvětrávání a chlazení chápu. Ale při odstaveným autě, kdy se tam vzduch nehne, měla baterie přes 47° a na displeji varování. A to při náhodný kontrole teď přes poledne. Jinak díry na plastu mam taky, ale je fakt, že do potrubí jsem teda fakt nevrtal . Nicméně to při stání vozidla asi stejně nebude mít takovej efekt.
Já mám nahoře 1cm skviru. Je to vidět na fotkách hned za tabletem takže se tam horkej vzduch držet nemůže stoupá na horu...
Ty máš problém že to máš uzavřený i když máš dírky.. Já to nemám v kaplicce ale nalepeny na ni... Prostě se mi to nestalo. Ještě.. A nemám vrtané díry ale prostě jsem tam vyrizl velký otvory... Funguje to stejně a navíc to chladí... Za jízdy. Když stojí auto nemám taky zadnej problém..
_________________ Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Tak moje kaplička je předělávka původní Je s ní ale hodně podobná - jen se mi nechtělo ničit originál. Oproti tomu má výhodu, že je uvnitř nabíječka a zboku možnost telefon vyndat. Nicméně pouvažuju o uplně jinym designu - nechat jen kostru a "stříšku", aby to bylo efektní při vypnutym stroji (zajetý v palubce). Ale toho času! Navíc si furt nejsem jistej kabelem - ten mě znervozňuje, při tom pohybu nahoru/dolu. Původní inženýři měly kabeláž vyřešenou efektivně - skládání na sebe. Ale alternativa je dycky trošku horší.
phoeniks píše:Tak moje kaplička je předělávka původní Je s ní ale hodně podobná - jen se mi nechtělo ničit originál. Oproti tomu má výhodu, že je uvnitř nabíječka a zboku možnost telefon vyndat. Nicméně pouvažuju o uplně jinym designu - nechat jen kostru a "stříšku", aby to bylo efektní při vypnutym stroji (zajetý v palubce). Ale toho času! Navíc si furt nejsem jistej kabelem - ten mě znervozňuje, při tom pohybu nahoru/dolu. Původní inženýři měly kabeláž vyřešenou efektivně - skládání na sebe. Ale alternativa je dycky trošku horší.
Vydrž nahraju někam všechny fotky jak jsem to postavil...
_________________ Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Super. Díky moc.
Nabíječka moc netopí - navíc jen za jízdy a to se uchladí. Trápí mě to ve vypnutym autě. Zkusim ještě jinej telefon, zda se nebude zahřejvat míň. Ale je to tam jak v troubě.
Hele první pokus byl taky telefon strcenej přímo do kaple... A měl jsem stejnej problém. Prehrivalo se to. Teď jak je tam ten tablet prilepwnej na kaplicku a ne v ní,tak v pohodě..
Zkus udělat po celé dylce kapličky skviru aby teplo stoupalo nahoru..
_________________ Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
fotky pěkný, ale jak jsi vyřešil ten kabel k tabletu? Kudy vede a nemáš obavy, že se zamotá nebo přivře někde při pohybu? Už jsem na tom odpálil dvě 5A pojistky, ale motorek přežil A to jednu chvíli vypadalo, že je konečná (když se z něj začalo kouřit). Mitsubishi to dělá kvalitně
Ekky píše:Hele první pokus byl taky telefon strcenej přímo do kaple... A měl jsem stejnej problém. Prehrivalo se to. Teď jak je tam ten tablet prilepwnej na kaplicku a ne v ní,tak v pohodě..
Zkus udělat po celé dylce kapličky skviru aby teplo stoupalo nahoru..
Ok, tak to asi navrhnu kapli hodně průchozí. 3D tiskárna je na tohle supr. jen teda holt to čas sežere. Nějak to zkusim vymyslet.
tak všechny náhrady v podobě mobilu mají jednu vadu na kráse. Baterie v mobilu je potenciální riziko - hlavně v létě. Takže buď mít možnost telefon snadno vyjmout nebo jsem ještě uvažoval o možnosti baterii hodit uplně mimo "na drátky" do nějaký kovový krabičky.
Možná nejlepší alternativou je raspberrypie řešení, kdy není akumulátor vůbec. Ale toho s.aní ))
no nebouchla, ale zrovna dneska jsem uklízel v práci skříň a co jsem nezahlíd. Telefon (pravda levná čína, ale z Datartu) tam ležel pár měsíců bez nabití a vedl celkem aktivní život...
Tak jsem se pustil taky do vlastního projektu V70 RTI-> Android
- Sehnal jsem starou jednotku
- Vyprdnu se na vyjíždění. prostě to v jedné poloze zafixuju
- Vyprdnu se na dotyk ten vyřeším přes USB-OTG
- Teplotu budu muset pořešit asi chlazením. Nebo možná telefon vykuchám a baterku dám úplně jinam.
Díky teplotu jsem extra neřešil, ale mam několik verzí
1) Z mobilu vytáhnu baterku a dám ji mimo
2) Za mobil dám 80x80 PC větrák na 12V, nebo 5V malý větráček někde nahoru
3) Asi nebudu dávat krytku IR a nechám si tam nahoře díru. Obecně ji tam budu potřebovat abych se nouzově dostal z zapínacímu tlačítku kdyby to umřelo.
Bude to ještě hodně práce, ale podle mě by to mobil bez baterky s větráním mohl dát.
mate prosim nekdo tip, jak se dostanu k RTI obrazovce na P3? Potreboval bych, aby mi zustala vzdy vysunuta a idealne vzdy vypnuta, tzn. nejlepe ji nekde uvnitr pristrojovky po vysunuti natvrdo odpojit.
Leze se k ni zezhora, tzn. da se nejak vytahnout ta kovova mrizka co je kolem, a nebo spis nejak pres prihradku pred spolujezdcem?
A o co mi jde - mam jinou dotykovou "obrazovku", ktera ma BT, Android Auto atd. a chci ji proste nejak pridelat na RTI display, pripadne RTI nejak rozebrat a tu novou obrazovku pridelat jen na nejakou jeho konstrukci a idealne vnitrkem pristrojovky si protahnout napajeni te nove obrazovky + ji pripojit na AUX. At to proste vypada co nejvic origo a bez zbytecnych kabelu kolem.
_________________ S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09