chtěl bych se zeptat ač možná dělám z komára vemblouda. Při výměně oleje jsem měl spodní kryt motoru celý jak od bláta a třeba vana byla taky jak od vodovějšího oleje. Umyto (a stav po ujetí cca 1500km zjistím až v práci, ale z vrchu vypadá že na krytu nějaký olej zase bude) i s motorem. Když jsem to nechal rozdeklovaný tak jsem zjistil, že mi sákne olej z odvětrávání klikovky. viz https://img23.rajce.idnes.cz/d2301/15/15365/15365454_37aaebad5cc4ffc9da43f1858c977193/images/20180702_185716.jpg?ver=0 stav po cca 60 km, takže věřím, že po delším nájezdu to bude horší.
K dotazu: budu-li počítat, že nejslabší místo kudy se může drát je přes těsnění pod UFO talířem, tak bude stačit vyměnit to těsnění. Ale spíš by mě zajímalo s jakým tlakem to odvětrávání funguje, abych tím že to utěsním nezničil buď ufo nebo nějakou hadici za tím. Toť má otázka k zamyšlení - ač se zdá paranoidní, tak moje auto pozná, že pro něj chci jen to nejlepší a vždy po nějakém servisu si najde něco nového



v70 ´00 2,5TDI
Díky za poznatky Ondra
PS: galerka olejničky a stav umytí https://sk1no.rajce.idnes.cz/UFO_olejnicka/