MOTOR: Startér po startu zachrastí
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#1
Jo, asi mas, doporucuju nechat udelat odborne prohlidku starteru a pripadnou repasi...kdyz to bude totiz chrastit pokazde, starter se muze i spalit a tak se ti jednou muze stat ze nenastartujes a necha te to trcet nekde v p...li
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
#2
Nemůže se spálit,pravděpodobně nevyskakuje včas pastorek.Mně řekli v servisu před 4 lety,že to zkusí rozebrat a vyčistit.Vůbec to nepomohlo.Jezdím s tím denně a rozhodně se to nezhoršuje.Každopádně doporučuju repasi,nebo novej.
_________________
Volvo V50,1.6D,r.2006
Volvo V50,1.6D,r.2006
#3
No tak to poznáš až ho budeš roztláčet....Mně to na zpátečku(stál jsem do kopce) vyšlo,ale ne každý má to štěstí.Vyber si 2000.-repase startéru,nebo repase hlavy,př.celého motoru?
_________________
Volvo V50,1.6D,r.2006
Volvo V50,1.6D,r.2006
#4
Vpodstaťe to problémy nedělá a jezdím.To že jsem nenastartoval, přičítám spíš momentální indispozici na některém z kontaktů.Startér se vůbec neotočil,takže to asi nesouvisí.
_________________
Volvo V50,1.6D,r.2006
Volvo V50,1.6D,r.2006
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 1,9 TD 97' V40 1,9di 03'
- Bydliště: Police nad Metují
#5
Abys pak neměl bolnou hlavu z vočesanýho věnce na setrváku
_________________
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#6
Pokud po nastartování protočíš ještě jednou startét, tak to zase tak velký průser není, určitě se to většině v počátcích řízení stalo. Ale nedělá to dobře startéru a ani věnci, tak to raději nedělej.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#7
Pokud by si po nastartování podržel startér delší dobu, tak se může stát buď zničíš volnoběžku, planetovou převodku ( pokud má ) , kotvu startéru ( rozletí se vinutí a dojde ke zkratu ) a samozřejmě i výše zmiňovaný věnec.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#8
to už se jako nedělají startery, u kterých se vysune pastorek ze záběru, když jsou otáčky setrváku vyšší než pastorku?
ten úpadek, ten úpadek...
ten úpadek, ten úpadek...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#10
Přijeď se podívat kolik startérů tak skvěle vysunulo, že jsou tak akorát zralé do šrotu.strycf píše:Samozřejmě se vysune,nic se nezničí...
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 1,9 TD 97' V40 1,9di 03'
- Bydliště: Police nad Metují
#11
[quote
A propós - je to tak velkej průs-r, když po nastartování protočim startér ještě jednou nechtěně?? Asi ten dotaz zní amatérsky, ale nejsem technicky vzdělanej ani zdatnej, a pořád jsem autem tak opojenej, že prostě zapomenu. [/quote] Před touhle situací by tě měla ochránit přeci spínačka! když jednou zastartuješ tak pro další start bys měl klíček otočit do nuly...
A propós - je to tak velkej průs-r, když po nastartování protočim startér ještě jednou nechtěně?? Asi ten dotaz zní amatérsky, ale nejsem technicky vzdělanej ani zdatnej, a pořád jsem autem tak opojenej, že prostě zapomenu. [/quote] Před touhle situací by tě měla ochránit přeci spínačka! když jednou zastartuješ tak pro další start bys měl klíček otočit do nuly...
_________________
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#12
Pavlíku , máš pravdu pokud to ovšem funguje. Resp. pokud je všechno v pořádku stát by se to nemělo, ale kdysi v zamyšlení se mi to málem taky povedlo.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 1,9 TD 97' V40 1,9di 03'
- Bydliště: Police nad Metují
#13
neboj nejsi sám, mi se to taky stalo a bolelo mě to za ten strtér.Bych si zrovna usek rukujarek.krizan píše:Pavlíku , máš pravdu pokud to ovšem funguje. Resp. pokud je všechno v pořádku stát by se to nemělo, ale kdysi v zamyšlení se mi to málem taky povedlo.
_________________
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#14
jj to se stane kazdymu - to mame za to, ze mame tak ticha auta :D
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#16
Záleží na rozsahu poškození nebo opotřebení.prokous píše:Pokud by teda v budoucnu dělal startér problémy, stačí to teda repasovat? A za kolik? :?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek