PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 5309
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Nejspíš jsem se už rozhodl, protože nechci hukot na prasknutí hlavy, ale pohodový zvuk přesně vyladěný na míru bez nepříjemných zvukových frekvencí. Vidím to na Remus tlumiče + nerez simons od katu k tlumičům. jsem ve fázi kdy vybírám koncovky a nemužu se rozhodnout jaké jestli dvojité nebo jednoduché. taky bude záležet co se tam vleze.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Koncovky určitě dvojité, večer ti změřím průměry jak to mám já, ale dal bych něco jiného než jsi nahodil.
Ať to vypadá jako origo tak by chtělo aby byly vnější koncovky více zalezlé než vnitřní a kopírovaly zaoblení nárazníku (mám to stejně).
Ať to vypadá jako origo tak by chtělo aby byly vnější koncovky více zalezlé než vnitřní a kopírovaly zaoblení nárazníku (mám to stejně).
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12960
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Tohle si myslim, že by sedělo lépe, ale ta cena je jinej svět 





_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 5309
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Se bojím že by se to tam nevlezlo, vykrojení v nárazníku má nahoře 10cm a dole cca 15. Navíc na výfuk remus bych chtěl i koncovky stejné značky, i když stojí nesmysl, ale štylik je štylik 

-
Offline
- Příspěvky: 3602
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Takhle ty koncovky vypadají dobře, ale nejsem si jist, jak by vypadaly na S80II. Podle mého by to byl spíš tuzing.....
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Tvarově ty první od Urvaného možná, ty druhé určitě nee (vždyť by k tvaru nárazníku vůbec nesedly).
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 5309
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Dřív než výfuk jsem pořešil nové auto pro manželku a děti, jistě důstojná náhrada za V70II která ji perfektně sloužila.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
-
Offline
- Příspěvky: 6211
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
PKP! 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4622
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Paráda, Pinďo!
Ač červenou na autech už moc nemusím (protože jsem měl v minulosti většinu červených), tak té XC90 sakra sluší a moc se mi to líbí.
Ač červenou na autech už moc nemusím (protože jsem měl v minulosti většinu červených), tak té XC90 sakra sluší a moc se mi to líbí.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Tak už sis polepšil o jeden válec, za pár let jich snad budeš mít plnohodnotný počet
Náhrada za V70 super

Náhrada za V70 super

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
To je XC z Volvo Průhonice?
Myslím že jsem tam něco takového viděl...
Myslím že jsem tam něco takového viděl...
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 5309
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Je to ta z Průhonic.
Jinak nad V8 jsem přemýšlel vlastně jsem ji i chtěl ale nikde žádná dostupná v takové výbavě a to, že tahle má bufík bylo rozhodující a nechat ho dodělat do nějaké slušné V8 by stálo pár desítek tisíc a to by už cenu auta posunulo tam kde jsme se dostat nechtěli. Tady bude stačit doladit pár drobností hlavně kosmetiku která mě moc na místě nepotěšila ( hlavně předek auta od kamínků a špatně nalakovaný přední blatník), ale prodejce mi jako kompenzaci dal zánovní sadu kol XC R-design což zmírnilo mou bolest, že na autě bude nějaká práce. Doufám, že na to budu mít čas a vyřeším co nejdříve.
Zakázal jsem si teď koukání do inzerce tak snad to vydržím.
Jinak nad V8 jsem přemýšlel vlastně jsem ji i chtěl ale nikde žádná dostupná v takové výbavě a to, že tahle má bufík bylo rozhodující a nechat ho dodělat do nějaké slušné V8 by stálo pár desítek tisíc a to by už cenu auta posunulo tam kde jsme se dostat nechtěli. Tady bude stačit doladit pár drobností hlavně kosmetiku která mě moc na místě nepotěšila ( hlavně předek auta od kamínků a špatně nalakovaný přední blatník), ale prodejce mi jako kompenzaci dal zánovní sadu kol XC R-design což zmírnilo mou bolest, že na autě bude nějaká práce. Doufám, že na to budu mít čas a vyřeším co nejdříve.
Zakázal jsem si teď koukání do inzerce tak snad to vydržím.
-
Online
- Příspěvky: 504
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Je krásná, taky jsem na ní koukal, závidím
tak za 5-7 let jí třeba odkoupím 


_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 230
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uherské Hradiště
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Kdybych se líp učil, mohl jsem být optikem, a nemusel jezdit osumpade......krásná novinka
...a jinak nic, Tomáši
Ani to moji říkat nebudu, to by zase bylo řečí


_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 5309
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Uvádíš mě do rozpaků Martine
tak ji řekni, že jsem rok a půl neměl dovolenou krom jednoho pátku. V práci jsem od rána do večera krom soboty, to jsem jenom dopoledne a nedělí mám celou volnou
Rodina si mě moc neužije a já ji taky ne a to je taky řečí, když si chci jeden den urvat pro sebe nebo tak něco. Tož za takovou cenu by to každý nechtěl. Je pravda trochu mi to sníží daňový základ na pár let říkala účetní nebo tak něco. 



-
Offline
- Příspěvky: 258
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Je to hezký, gratuluju a hlavně ať je spokojenost. Bude víc fotek?
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 5309
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
jak bude chvilka času, budou i fotky
-
Offline
- Příspěvky: 6211
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
pospak píše:Kdybych se líp učil, mohl jsem být optikem, a nemusel jezdit osumpade......krásná novinka...a jinak nic, Tomáši
Ani to moji říkat nebudu, to by zase bylo řečí
Přesně to mě napdlo taky.

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12960
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Pěkná je, jen co je pravda, a bufík ve V8 bych taky chtěl, ale po revizi nákladů jsem to vzdal, přesně jak píšeš.

A kdyby ses učil ještě líp, tak si mohl jezdit 940, 760, nebo 740...pospak píše:Kdybych se líp učil, mohl jsem být optikem, a nemusel jezdit osumpade......krásná novinka...a jinak nic, Tomáši
Ani to moji říkat nebudu, to by zase bylo řečí

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 5309
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
To mi připomíná, kámoš studoval matfys a jako študy chudent šel na brigádu zametal chodníky a šla kolem maminka s klukem a říká mu, tak dopadne když se nebudeš učit.
-
Offline
- Příspěvky: 6211
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Jojo tímhle jsem si prošel, když jsem dělal vejšku a chodil jsem makat do ČKD jako montér na dlouhých stráních... nabízeli mi hned práci, prej kdyby to nevyšlo s VŠ, potom mi nabízeli mistra. Jak zjistili že umím anglicky a domluvím se španělsky a rusky tak prej mezinárodní obchoďák, ale když jsem viděl kolik jsem měl brát... tak radši dělat pokladního v LIDLu.
Ale hlavně, každý svého štěstí strůjcem.
Ale hlavně, každý svého štěstí strůjcem.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Pinďo červená XC90 v R-designu jen nej kombinace pro XC90 (tedy kromě černé, ale to je pak na každém jestli chce elegantní černou nebo trošku více vyčuhující červenou
).
Kdysi jsem se byl na jednu také s 3,2 podívat, ale nakonec jsem se rozhodl, že cena přes 400K byla za to auto dost.
Ale vždy když ji potkám na silnici tak slintám
, fakt se povedla.

Kdysi jsem se byl na jednu také s 3,2 podívat, ale nakonec jsem se rozhodl, že cena přes 400K byla za to auto dost.
Ale vždy když ji potkám na silnici tak slintám

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 3602
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Hmm, něco takového by se mi taky líbilo místo V40
přesně tahle kombinace, gratuluju

přesně tahle kombinace, gratuluju

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 5309
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Něco se chystá 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: gigy, Skipaaan