Volvo V 70, TDI, 1999... kooood ECM 0038.. magneticky ventil vymeneny, egr zaslepene, diagnoza stale pise 0038, chybu vymazem a pri jazde do 5 km ju zase zapise, motor nejde do tahu jak by mal, dym trosku do biela a smrad, stiiipu oci

Mam 15.8 nebude to tym, nebolo zaslepene problem ten isty...Da sa vypnut egr softom?z-d-e-n-a píše:Pokud máš MSA15.8, tak to bude právě tím zaslepením egru. Pokud ho nemáš softwarově vypnutý.
Ked odpojis hadicku od egr tak ventil je zavrety stale, ako keby bol zaslepeny....je to to isteee...hadicky mam spravnez-d-e-n-a píše:Tak pátrej po závadě bez záslepky. Záslepka kontrolku rozhodně sama o sobě rozsvítí. Softwérově ti ho vypnou u D5T5.
Máš správně zapojené hadičky na mag.ventilu?
Vymenil som 3 aj s fungujuceho auta...to iste...kamov píše:Skus odpojit hadicku od krabicky pri vzduchovom filtri ktora ovlada egr, potiahni ustami a zistis ci je egr dobre, ak udrzi podtlak tak je chyba v tej krabicke.
Riesil presne to iste, kupil druhy egr a nakoniec zistil ze zbytocne, chyba bola v krabicke, stacilo vybrat, pobuchat, daco v nej ruplo a uz 40000 km ok.
Predstrek bol okolo -1,7....dal som ho skor okolo -0,6...motor ide ovela lepsie do tahu a nedymi....su to desatiny a taky rozdiel...vdaka za raduWolfram1944 píše:Když diagnozuješ, mrkni, jestli není předvstřik za rohem.
Ohledně uváděné chyby dává google research indicie směrem k úniku podtlaku.
Jinak ohledně zaslepení egr a vyhození chyby, jak píše Zdena.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]